arniks8 mk2 jetta powered by \\\Valveris
- arniks8
- Spam addicted
- Posts: 7810
- Joined: 16 Jun 2017, 21:43
- Location: RALLY PURVCIEMS
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Re: arniks8 mk2 jetta powered by \\\Valveris
Nebiju domājis tik ātri ko ierakstīt, bet brīnumi mēdz notikt
Iegādājos vēlvienu jettu, īsta GT jetta, ir savas vecuma pazīmes, bet domāju ka labāka par tiem bēdīgajiem 2. golfiem, kas ir ssā. Diemžēl 16V versija nav, bet ir šis tas ko visgrūtāk atrast/dabūt.
Nedaudz ašās bildes
Nevajadzēs printēt šīs
Sborā pareizais salons , nav recaro, protams, bet tāpat diezgan ekskluzīvs
Domāju ka varētu būt votex
Ir aptuvens plāns, bet par to vēlāk, jādara visu pēc kārtas, šobrīd jāpabeidz metināt passātu. Passātu čista vajag, jo to arī varētu izmantot saimniecības nolūkiem (vest cementu utt )
Ja nu interesē, tad varu izveidot nelielu atkāpi no jettas ar DDM pirmajiem virsbūves remontdarbiem no passāta
Iegādājos vēlvienu jettu, īsta GT jetta, ir savas vecuma pazīmes, bet domāju ka labāka par tiem bēdīgajiem 2. golfiem, kas ir ssā. Diemžēl 16V versija nav, bet ir šis tas ko visgrūtāk atrast/dabūt.
Nedaudz ašās bildes
Nevajadzēs printēt šīs
Sborā pareizais salons , nav recaro, protams, bet tāpat diezgan ekskluzīvs
Domāju ka varētu būt votex
Ir aptuvens plāns, bet par to vēlāk, jādara visu pēc kārtas, šobrīd jāpabeidz metināt passātu. Passātu čista vajag, jo to arī varētu izmantot saimniecības nolūkiem (vest cementu utt )
Ja nu interesē, tad varu izveidot nelielu atkāpi no jettas ar DDM pirmajiem virsbūves remontdarbiem no passāta
- UldisUldis
- Posts: 4528
- Joined: 22 Jan 2015, 16:58
- Location: Smiltene, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
- Juzix
- burnout.lv foto team
- Posts: 17038
- Joined: 11 Apr 2006, 19:52
- Location: LV
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: arniks8 mk2 jetta powered by \\\Valveris
Kā Jettai ar rūsu? Salons izskatās visai cēls
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
- arniks8
- Spam addicted
- Posts: 7810
- Joined: 16 Jun 2017, 21:43
- Location: RALLY PURVCIEMS
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Re: arniks8 mk2 jetta powered by \\\Valveris
Rūsa ir, bet bundža izskatās visai ceļama(esmu no apakšas arī pačekojis), pusi mašīnas noteikti nav jāpārmetina
Re: arniks8 mk2 jetta powered by \\\Valveris
Nav golfs, bet arī labi. Visi labumi tiks pārmesti uz šo bundžu un sarkanais uz tolmetu?
- arniks8
- Spam addicted
- Posts: 7810
- Joined: 16 Jun 2017, 21:43
- Location: RALLY PURVCIEMS
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Re: arniks8 mk2 jetta powered by \\\Valveris
Neliela atkāpe ar DDM pirmo sliekšņu metināšanu. Tieši kā reiz varu gūt kādu pieredzi un pēcāk zināt ko un kā labāk darīt kad būs jetta jātaisa. Uzreiz jāsaka liels paldies GG ka pakonsultēja dažādos jautājumos
Spoiler
Show
No šīs puses grīda neizskatījās pārāk slikta
Ceļam augšā
šis bija "labais" slieksnis, aizmugurē bija mazi caurumi, šos te es ar skrūvgriezi izbakstīju
Slieksnis sapuvis no iekšas, korķi bija vietā, caurumu priekšā nebija, taču smiltis kaut kā bija tikušas iekšā
kāds "meistars" jau veicis remontu
Sāku urbt punktmetinājumus, bet sanāca diezgan dirsā, nācās diezgan vardarbīgi klapēt, lai dabūtu nost
Būs tikai aizmugurē nelieli caurumi jāsametina
nākošais gabals, kas tika nedaudz sapists
Tas kāpēc tik sūdīgi nāk nost vēlāk taps skaidrs
Kraukšķīgi
Jaunā gabala izveidošana
Te jau pabeigts un tiek piemērīts
Turpinās sliekšņa urbšana, iet diezgan dirsā.
Tad bija jāsāk vidējās daļas atdalīšana un dirsā nevarēja vairs ieurbt, urbji slīd nost no metinājuma vietām, varbūt ir arī nedaudz padiluši, bet metāla plāksnē var ieurbt bez problēmām. Man palika zajebal un aizbraucu nopirkt urbjus, veikalā dažādu veidu, neviens tuvumā nav, neko par urbjiem nesaprotu, bet paņēmu kobalta urbjus, jo google rāda ka esot izturīgāki. Sāku urbt un jā, iet iekšā kā sviestā , attiecīgi tagad arī varēja smuki noņemt netaisot mega sapistus caurumus, viegli aizbāžot skrūvgriezi dzirdama patīkama *klik* skaņa un daļa atdalās
Līdz ar to arī raitāk iet. Slieksnis = OFF
Te var redzēt starpību cik hujovi sākumā atdalīts un cik daudz labāk ir pēc kobalta urbju iegādes.
Mēginu taisnot
Ar metināšanu ir tā ka citās vietās punkti sanāk, manuprāt, ļoti labi, bet citur ir diezgan dirsā, esmu dažādi mēģinājis regulēt, bet kaut kā līdz galam laikam man tas nesanāk
Rūsa gan šur tur paliek, jo ar fleksi netiek klāt, varbūt ar smiltīm kaut ko varētu iesākt, bet ņemt vel paneļus nost būtu par traku 350 eiro pasātam. Cerams ka nesapūs pa pāris gadiem tās vietas.
Šis bija kapitāli dirsā, lai kaut ko normāli darītu tiešām jāņem ārā panelis un vadi, dirsā tos jobanos kartonus, beigās gaisma nekāda, nesaproti un neredzi ko metini
Rezultāts
Tiek atjaunotas vietas kur slieksnim stiprināties
Citur mēgināju iztīrīt rūsu un uzlikt buvanolu(jo tas jau bija mājās), bet mēdza sanākt šādi . Šo gabalu kādas piecas reizes tīrīju un liku buvanolu, bet beigās atmetu ar roku
Kārtējā piemērīšana kā viss saiet kopā
Daudz maz dabūju atpakaļ, sākumā bija pilnībā nost
Protams viss gabals nevarēja būt forši taisns, jo grīda tomēr šķība
Atkal par šuvēm, vairāk pa labi ir gabals kur liku 4 punktus uzreiz pēc kārtas un rezultāts sanāca diezgan labs, bet pa kreisi bija pa vienam punktam ik pa brīdim, lai nevērptos un tā, bet pizģets nesanāk tādā veidā , slīpējot šuves tur, protams, arī nav kārtīgi iededzis un vēlreiz jāmetina.
Atkal čekošana kā viss saiet kopā
šur tur būs jātaisno
Uzliktu vidusdaļu uz sliekšņa, lai varētu precīzi izurbt kur ir caurumi
Nu bet, protams
Izlēmu pieraut vidus daļu uz kādiem punktiem, ārējam slieksnim apakšā izurbt jaunus punktus un augšā izurbt oriģinālās vietas no salona puses kad slieksnis būtu uz mašīnas.
Pirmie plug weld'i, speciāli nefočēju pirms slīpēšanas, jo sanāca diezgan krimināli
Beidzot sākās kopā likšana
Jau labāk
Laikam kaut kur krāsa žuva, tāpēc nedaudz pieķēros grīdai
*ievietot dziļas nopūtas skaņu*
Izurbu kad slieksnis bija uz mašīnas, kas gan nebija labi, jo vairs tik labi nepiegulēja. Uz galda būtu pisakas izurbt, principā prasās pēc tā instrumenta ar ko var iztaisīt punktus.
Paliela šķirba
Visi gabali tagad pierauti, ar šo gan gāja visgrūtāk, tos metinājumus noteikti būtu grūti par plug weldiem saukt
Te man šķiet šis tas ir labi sanācis, vairākus no metinājumiem pat nevajag slīpēt
Pēdējie urbumi
Kaut kāda plāksne, lai būtu vieglāk uzsākt
Noslīpēts un nokrāsots, slieksnis = ON.
Šuvju mastika salaiduma vietās
Šo arī aizzieķēju ciet
Iepūtu arī vasku
Domāju ka šie arī ir vaska iepūšanai, lai pasargātu ārējo slāni, bet nevarēja iebāzt . šos, protams, arī aizzieķēju, lai smiltis netiek iekšā.
Te laikam par daudz tika
Smuki nav, bet vismaz noslēgts ir.
Diezgan tizls gabals, jo rūsa iet zem krēsla stiprinājuma
Te būs nedaudz gateris, jo jau mēnesi taisu vienu pusi un arī negribas urbt nost krēsla stiprinājumu, tomēr 350 eiro passāts
Buvanols ir gavno, uzklāju plikam metālam uz kura rūsas nav un tas sācis rūsēt [censored].
Negribas metināt šito sūdu
šuvju mastika un gatavs
Problēma ir
Problēmas nav
Grīda arī nokrāsota, caurumu nebija, bet bija oriģinālā krāsa sākusi lobīties un nedaudz virspusēja rūsa
Tā saka ka pirmie kucēni ir jāslīcina, labi ka nesāku ar jettu .Biju sākumā baigo penteri ar tekstu domājis taisīt, bet bildēs viss redzams . Pieļāvu diezgan daudz kļūdu, bet arī esmu daudz ko iemācījies. Ja ir kādi ieteikumi par to kā labāk varēja darīt, var droši ierakstīt topikā.
Ceļam augšā
šis bija "labais" slieksnis, aizmugurē bija mazi caurumi, šos te es ar skrūvgriezi izbakstīju
Slieksnis sapuvis no iekšas, korķi bija vietā, caurumu priekšā nebija, taču smiltis kaut kā bija tikušas iekšā
kāds "meistars" jau veicis remontu
Sāku urbt punktmetinājumus, bet sanāca diezgan dirsā, nācās diezgan vardarbīgi klapēt, lai dabūtu nost
Būs tikai aizmugurē nelieli caurumi jāsametina
nākošais gabals, kas tika nedaudz sapists
Tas kāpēc tik sūdīgi nāk nost vēlāk taps skaidrs
Kraukšķīgi
Jaunā gabala izveidošana
Te jau pabeigts un tiek piemērīts
Turpinās sliekšņa urbšana, iet diezgan dirsā.
Tad bija jāsāk vidējās daļas atdalīšana un dirsā nevarēja vairs ieurbt, urbji slīd nost no metinājuma vietām, varbūt ir arī nedaudz padiluši, bet metāla plāksnē var ieurbt bez problēmām. Man palika zajebal un aizbraucu nopirkt urbjus, veikalā dažādu veidu, neviens tuvumā nav, neko par urbjiem nesaprotu, bet paņēmu kobalta urbjus, jo google rāda ka esot izturīgāki. Sāku urbt un jā, iet iekšā kā sviestā , attiecīgi tagad arī varēja smuki noņemt netaisot mega sapistus caurumus, viegli aizbāžot skrūvgriezi dzirdama patīkama *klik* skaņa un daļa atdalās
Līdz ar to arī raitāk iet. Slieksnis = OFF
Te var redzēt starpību cik hujovi sākumā atdalīts un cik daudz labāk ir pēc kobalta urbju iegādes.
Mēginu taisnot
Ar metināšanu ir tā ka citās vietās punkti sanāk, manuprāt, ļoti labi, bet citur ir diezgan dirsā, esmu dažādi mēģinājis regulēt, bet kaut kā līdz galam laikam man tas nesanāk
Rūsa gan šur tur paliek, jo ar fleksi netiek klāt, varbūt ar smiltīm kaut ko varētu iesākt, bet ņemt vel paneļus nost būtu par traku 350 eiro pasātam. Cerams ka nesapūs pa pāris gadiem tās vietas.
Šis bija kapitāli dirsā, lai kaut ko normāli darītu tiešām jāņem ārā panelis un vadi, dirsā tos jobanos kartonus, beigās gaisma nekāda, nesaproti un neredzi ko metini
Rezultāts
Tiek atjaunotas vietas kur slieksnim stiprināties
Citur mēgināju iztīrīt rūsu un uzlikt buvanolu(jo tas jau bija mājās), bet mēdza sanākt šādi . Šo gabalu kādas piecas reizes tīrīju un liku buvanolu, bet beigās atmetu ar roku
Kārtējā piemērīšana kā viss saiet kopā
Daudz maz dabūju atpakaļ, sākumā bija pilnībā nost
Protams viss gabals nevarēja būt forši taisns, jo grīda tomēr šķība
Atkal par šuvēm, vairāk pa labi ir gabals kur liku 4 punktus uzreiz pēc kārtas un rezultāts sanāca diezgan labs, bet pa kreisi bija pa vienam punktam ik pa brīdim, lai nevērptos un tā, bet pizģets nesanāk tādā veidā , slīpējot šuves tur, protams, arī nav kārtīgi iededzis un vēlreiz jāmetina.
Atkal čekošana kā viss saiet kopā
šur tur būs jātaisno
Uzliktu vidusdaļu uz sliekšņa, lai varētu precīzi izurbt kur ir caurumi
Nu bet, protams
Izlēmu pieraut vidus daļu uz kādiem punktiem, ārējam slieksnim apakšā izurbt jaunus punktus un augšā izurbt oriģinālās vietas no salona puses kad slieksnis būtu uz mašīnas.
Pirmie plug weld'i, speciāli nefočēju pirms slīpēšanas, jo sanāca diezgan krimināli
Beidzot sākās kopā likšana
Jau labāk
Laikam kaut kur krāsa žuva, tāpēc nedaudz pieķēros grīdai
*ievietot dziļas nopūtas skaņu*
Izurbu kad slieksnis bija uz mašīnas, kas gan nebija labi, jo vairs tik labi nepiegulēja. Uz galda būtu pisakas izurbt, principā prasās pēc tā instrumenta ar ko var iztaisīt punktus.
Paliela šķirba
Visi gabali tagad pierauti, ar šo gan gāja visgrūtāk, tos metinājumus noteikti būtu grūti par plug weldiem saukt
Te man šķiet šis tas ir labi sanācis, vairākus no metinājumiem pat nevajag slīpēt
Pēdējie urbumi
Kaut kāda plāksne, lai būtu vieglāk uzsākt
Noslīpēts un nokrāsots, slieksnis = ON.
Šuvju mastika salaiduma vietās
Šo arī aizzieķēju ciet
Iepūtu arī vasku
Domāju ka šie arī ir vaska iepūšanai, lai pasargātu ārējo slāni, bet nevarēja iebāzt . šos, protams, arī aizzieķēju, lai smiltis netiek iekšā.
Te laikam par daudz tika
Smuki nav, bet vismaz noslēgts ir.
Diezgan tizls gabals, jo rūsa iet zem krēsla stiprinājuma
Te būs nedaudz gateris, jo jau mēnesi taisu vienu pusi un arī negribas urbt nost krēsla stiprinājumu, tomēr 350 eiro passāts
Buvanols ir gavno, uzklāju plikam metālam uz kura rūsas nav un tas sācis rūsēt [censored].
Negribas metināt šito sūdu
šuvju mastika un gatavs
Problēma ir
Problēmas nav
Grīda arī nokrāsota, caurumu nebija, bet bija oriģinālā krāsa sākusi lobīties un nedaudz virspusēja rūsa
Tā saka ka pirmie kucēni ir jāslīcina, labi ka nesāku ar jettu .Biju sākumā baigo penteri ar tekstu domājis taisīt, bet bildēs viss redzams . Pieļāvu diezgan daudz kļūdu, bet arī esmu daudz ko iemācījies. Ja ir kādi ieteikumi par to kā labāk varēja darīt, var droši ierakstīt topikā.
- howitzer
- M30
- Posts: 28620
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: arniks8 mk2 jetta powered by \\\Valveris
Es teiktu, ka reāli ahujenna.
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
- GG.
- Posts: 15716
- Joined: 30 Oct 2011, 23:05
- Location: Lielā Xadene
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: arniks8 mk2 jetta powered by \\\Valveris
Man patīk
Ar kādu aparātu Tu metini? Gāze ir līdz galam atgriezta vaļā?
Vietām izskatās, ka vajag pagriezt mazāku stieples padevi un lielāku strāvu, lai kūst iekšā un netaisa pigeonshit weld
Ar kādu aparātu Tu metini? Gāze ir līdz galam atgriezta vaļā?
Vietām izskatās, ka vajag pagriezt mazāku stieples padevi un lielāku strāvu, lai kūst iekšā un netaisa pigeonshit weld
- arniks8
- Spam addicted
- Posts: 7810
- Joined: 16 Jun 2017, 21:43
- Location: RALLY PURVCIEMS
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Re: arniks8 mk2 jetta powered by \\\Valveris
Metinu ar mig. Līdz galam nav, visu laiku griezu līdz pusei, nezinu cik jāgriež
Es mēģināju lielāku strāvu ar mazāku padevi uz random bleķa, bet vai nu dega cauri vai arī vel izteiktāka neiedegšana bija. Pačekošu vēlreiz
Es mēģināju lielāku strāvu ar mazāku padevi uz random bleķa, bet vai nu dega cauri vai arī vel izteiktāka neiedegšana bija. Pačekošu vēlreiz
- UldisUldis
- Posts: 4528
- Joined: 22 Jan 2015, 16:58
- Location: Smiltene, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
Re: arniks8 mk2 jetta powered by \\\Valveris
Nice, šitas daudz foršāk par galvas slīpēšanu ar smilšpapīru un koka kluci
- Abit e30
- Posts: 1114
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: arniks8 mk2 jetta powered by \\\Valveris
jaunie censoņi
metinājuma kvalitāte ļoti tieši ietekmējas cik labi esi sagatavojis bleķi, vai ir krāsots vai pat blakus krāsots (kaut vai metinot pie bleķa kas ir krāsots no otras puses utt), ir labs bleķis vai tomēr ar biki koroziju utt, jo skatos Tu metini jau sagruntētu metālu? un protams regulējums jāatrod īstais
un kādēļ punktmetinājumus dur cauri abiem bleķiem?
bet @GG vaitad ir reāli kāda starpība cik ļoti atskrūvē balonu? pietiek vnk ''atskrūvēt'' un pārējo izdara reduktors, kuru arī vajadzētu ''saregulēt'' pēc saviem un vispārējiem ieskatiem
metinājuma kvalitāte ļoti tieši ietekmējas cik labi esi sagatavojis bleķi, vai ir krāsots vai pat blakus krāsots (kaut vai metinot pie bleķa kas ir krāsots no otras puses utt), ir labs bleķis vai tomēr ar biki koroziju utt, jo skatos Tu metini jau sagruntētu metālu? un protams regulējums jāatrod īstais
un kādēļ punktmetinājumus dur cauri abiem bleķiem?
bet @GG vaitad ir reāli kāda starpība cik ļoti atskrūvē balonu? pietiek vnk ''atskrūvēt'' un pārējo izdara reduktors, kuru arī vajadzētu ''saregulēt'' pēc saviem un vispārējiem ieskatiem
- Foxijs
- Posts: 6820
- Joined: 17 Mar 2007, 14:30
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: arniks8 mk2 jetta powered by \\\Valveris
Es pareeizi sapratu ka tu šeit aizzieķēji noteku ciet? bet tā kruta, ideāls auto uz kā pamācīties šīs lietas
- arniks8
- Spam addicted
- Posts: 7810
- Joined: 16 Jun 2017, 21:43
- Location: RALLY PURVCIEMS
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Re: arniks8 mk2 jetta powered by \\\Valveris
Jā, aizzieķēju, lai smiltis netiek iekšā, jo tāpēc droši vien tie sliekšņi sapuva