arniks8 mk2 jetta powered by \\\Valveris
- arniks8
- Spam addicted
- Posts: 7829
- Joined: 16 Jun 2017, 21:43
- Location: RALLY PURVCIEMS
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Re: arniks8 mk2 jetta powered by ///FlintstonePower
Tie cipari ir pareizi, bet tie atiecas uz vecās šprices motoriem - KR, 9A un PL
- Black President
- Spam addicted
- Posts: 15201
- Joined: 11 Nov 2013, 13:11
- Location: Underground
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- arniks8
- Spam addicted
- Posts: 7829
- Joined: 16 Jun 2017, 21:43
- Location: RALLY PURVCIEMS
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Re: arniks8 mk2 jetta powered by ///FlintstonePower
Ir oriģinālā grāmatiņa, kur skaidri un gaiši rakstīts ABF, kā arī ADL ir 1.8, ne 2.0
- arniks8
- Spam addicted
- Posts: 7829
- Joined: 16 Jun 2017, 21:43
- Location: RALLY PURVCIEMS
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Re: arniks8 mk2 jetta powered by ///FlintstonePower
Gribēju taisīt topikam update kad būtu izdedzes video, bet pēc pirmā neveiksmīgā mēģinājuma nebija sanācis mēģināt vēlreiz un tā kā esmu apslimis un nav ko darīt, tad izdomāju atsvaidzināt. Daudz bilžu nav, jo es steidzos, lai jetta būtu gatava izbraucienam kā arī man ar telefoniem neveicās, tāpēc šis tas ir pazudis.
Motora izņemšana no seāta ievilkās, jo tur bija iepuvušas skrūves, gatera izpūtēja dēļ nācās ļoti radoši pieiet motora izņemšanai , precīzi neatceros, bet šķiet ka kādas 2-3 nedēļas nogales pagāja kamēr izņēmu motoru . Kad motors bija ārā, noņēmu agregātus, 02a kārbu un 02a spararatu, sajūgu. Patīrīju motoru no vecām eļļām, tik tā, lai var redzēt ja parādītos eļļas noplūdes un būtu patīkamāk skrūvēt, nekas īpašs(aizmirsu pēc tīrīšanas nofočēt, ir tikai bilde ar netīru bloku ). Pie reizes samainīju kādas blīves.
Tā kā man bija gan 02a, gan 020 karba, tad uzliku uz svariem un salīdzināju*
Vajadzēja padarboties ap vadiem, izņemt liekos un pārbaudīt vai nav kkas jālodē u.t.t.
Ļozenīte
kojās mazliet paķimerējos
Rādīja kļūdu par holla devēju(vajadzīgs sekvenciālajai iesmidzei), kā arī bija normāla eļļas noplūde no sadalītāja.
Tā kā jauns sadalītājs ir pizģets dārgs un kkāds atkritumu kvalitātes holls maksā kosmosu, izdomāju improvizēt, ar gaišo plastmasu ir passāta ex monošprices holls, ar tumšo beigtais abf holls. vienīgā atšķirība ir plastmasā pie kuras pienāk štekeris(mono ir platāka tā plastmasa), vajag paslīpēt korpusam platāku caurumu un paslīpēt to plastmasu šaurāku
Vienīgā atšķirība ir plastmasā pie kuras pienāk štekeris(mono ir platāka tā plastmasa), vajag paslīpēt korpusam platāku caurumu un paslīpēt to plastmasu šaurāku. Izmaksas precīzi 0 eiro un monošprices hollu var viegli dabūt. Viss strādā, kļudu nav. Protams, samainīju abas blīves, lai vairs nebūtu noplūdes.
Diezgan cieši
Kārba arī tika notīrīta no pamatīga kultūrslāņa (bildes, protams, nav), kā arī nomainīta eļļa, ielēju oem spec 75w90 GL4 eļļu.
Motors iekšā, tika nomainītas paduškas, vecās bija jau pizdā tad kad liku pirmo motoru, beidzot nomainīju
Tā kā liku mk2 pastūža sūkni pie celiņsiksnām, nācās uztaisīt savu skriemeli, jo mk3 sūknim ir cits iznesums
Bija labs laiks, izdzinu ārā saulītē paķimerēties.
noņēmu sagaterizēto izpūtēju. Šādu kroplību es uztaisīju, lai pieliktu golfa bunduli jettai
Mēģināju uzlikt immobilaizera gredzenu, bet negāja virsū
Nācās mazliet pafleksēt
Ja es jau nebūtu pārdevis atslēgu ar seāta ručkām, tad es nebūtu pisies un vnk pārliktu slēdzeni no seāta, es vērtēju 9/11, wouldn't do again.
Salons pilns ar alumīnija skaidiņām pēc šitā pasākuma
Tad notika tas par ko jau GG teica, radiatora izvads atdūrās pret kondiškas kompresoru :justceliņsiksnathings:
Es mēģināju izbīdīt radiatoru uz āru kā GG teica, bet vai nu bija par daudz(nevarēja televīzoru uzlikt), vai par maz. Nospļāvos un paņēmu fleksi, jo bija taču jettai jābūt gatavai uz izbraucienu
Nopirku jaunu gala bunduli, kas domāts ABF seat toledo(toledo ir uz mk2 bāzes), pārējo salipināju no atkritumiem, jo IZBRAWCIENZ
Ibizas pirmais bundulis ir par lielu mk2 tunelim un knapi ielien, pa bedrēm sitās pret tuneli
Biju Jelgavā un aizbraucu bez metiena , vēl tik četras specifiskās bļembas vajag.
Testējot vai jetta ir izbroutsiens ready sasniedzu šādu nobraukumu
Tumsas bilde ar +/- saliktu motortelpu
Čoums metināja pie manis savu trīm sesto un sapratu ka beidzot jāsametina tas, ko nesametināju pirms 3 gadiem, kad nopirku jettu
Vēl jāpabeidz šuves līdz galam pēdējam gabalam noslīpēt, jāsašpaktelē un jāsakrāso. Hujova ir tas, ka buferim skrūves, protams, ir iepuvušas un sapratu ka nenoņemšu, tāpēc sasedzu buferi ar lupatām, bet tas, protams diži nelīdzēja un sapisu buferi ar šādiem sūdiem
Kaut kā tā. Iet tā mašīna ahujenni, super sajūtas pabraucot, 020 ir loviiite, ir kardināla atšķirība starp 020 un 02a, motors ir jūtami dzīvīgāks.
Plāni tuvai nākotnei - savest izpūtēju kārtībā, ja kāds pa tiešām zina vai ir iespējams no cita vag motora uzlikt plug n play citu downpipe(2-1, kas ir pievienots kolektoram), tad droši padalamies ar info. Jāpasūta [censored] celiņsiksnas un jādabū (visticamāk no kāda 9a passāta) ķīļsiksnu agregātu kronšteini. Jādomā arī par nesapuvušu durvju iegādi, kkādas man mājās ir, bet ne tik labā stāvoklī, lai es gribētu viņas likt jettai.
P.s FRETKA GEJS
Motora izņemšana no seāta ievilkās, jo tur bija iepuvušas skrūves, gatera izpūtēja dēļ nācās ļoti radoši pieiet motora izņemšanai , precīzi neatceros, bet šķiet ka kādas 2-3 nedēļas nogales pagāja kamēr izņēmu motoru . Kad motors bija ārā, noņēmu agregātus, 02a kārbu un 02a spararatu, sajūgu. Patīrīju motoru no vecām eļļām, tik tā, lai var redzēt ja parādītos eļļas noplūdes un būtu patīkamāk skrūvēt, nekas īpašs(aizmirsu pēc tīrīšanas nofočēt, ir tikai bilde ar netīru bloku ). Pie reizes samainīju kādas blīves.
Spoiler
Show
Netīrelis
nolūza eļļas temp. dačiks, bet veiksmīgi ar seškanti izskrūvēju
nolūza eļļas temp. dačiks, bet veiksmīgi ar seškanti izskrūvēju
Code: Select all
*Bieži tiek likta 02a kārba, jo var tikt pie trošu kulises un hidrauliskā sajūga, kā arī 02a ir izturīgāka un ir pieejami niknāki sajūgi. Man labāk patīk 020 kārba, jo savādāk nav TAS fīlings©, kā arī 020 kārba ir vieglāka un tā kā šis ir fwd auto, tad ar 020 es nepalielinu svaru uz priekšējo asi
Spoiler
Show
02a kārba
020
020 spararats ar sajūgu un kurvi
bilde ar 02a spararata,sajūga un kurvja svaru ir pazudusi, bet bija 15kg
TL;DR ar 020 Man saglabājas TAS fīlings, nav jāmaina pusrāmis + es nepalielināju savaru uz priekšējo asi par 13kg, kā arī uz kloķeni ir mazāka slodze.
Vienīgi spararats un sajūgs bija mazliet aprūsējuši
020
020 spararats ar sajūgu un kurvi
bilde ar 02a spararata,sajūga un kurvja svaru ir pazudusi, bet bija 15kg
TL;DR ar 020 Man saglabājas TAS fīlings, nav jāmaina pusrāmis + es nepalielināju savaru uz priekšējo asi par 13kg, kā arī uz kloķeni ir mazāka slodze.
Vienīgi spararats un sajūgs bija mazliet aprūsējuši
Spoiler
Show
Ļozenīte
kojās mazliet paķimerējos
Spoiler
Show
Tā kā jauns sadalītājs ir pizģets dārgs un kkāds atkritumu kvalitātes holls maksā kosmosu, izdomāju improvizēt, ar gaišo plastmasu ir passāta ex monošprices holls, ar tumšo beigtais abf holls. vienīgā atšķirība ir plastmasā pie kuras pienāk štekeris(mono ir platāka tā plastmasa), vajag paslīpēt korpusam platāku caurumu un paslīpēt to plastmasu šaurāku
Vienīgā atšķirība ir plastmasā pie kuras pienāk štekeris(mono ir platāka tā plastmasa), vajag paslīpēt korpusam platāku caurumu un paslīpēt to plastmasu šaurāku. Izmaksas precīzi 0 eiro un monošprices hollu var viegli dabūt. Viss strādā, kļudu nav. Protams, samainīju abas blīves, lai vairs nebūtu noplūdes.
Diezgan cieši
Motors iekšā, tika nomainītas paduškas, vecās bija jau pizdā tad kad liku pirmo motoru, beidzot nomainīju
Spoiler
Show
Spoiler
Show
izmantoju vienu dīzeļa ūdenssūkņa skriemeli, lai dabūtu vajadzīgo iznesumu, novirpoju lieko
Ar skrūvēm un muciņu iecentrēju un tad piemetināju novirpoto iznesuma daļu pie skriemeļa
Te jau virsū. zem skrūvēm ir tās plāksnes, jo bija slinkums mērīt un griezt skrūves īsākas , lieki piebilst ka skriemelis nemet un viss ir ok ar pirmo reizi
Ar skrūvēm un muciņu iecentrēju un tad piemetināju novirpoto iznesuma daļu pie skriemeļa
Te jau virsū. zem skrūvēm ir tās plāksnes, jo bija slinkums mērīt un griezt skrūves īsākas , lieki piebilst ka skriemelis nemet un viss ir ok ar pirmo reizi
Spoiler
Show
noņēmu sagaterizēto izpūtēju. Šādu kroplību es uztaisīju, lai pieliktu golfa bunduli jettai
Mēģināju uzlikt immobilaizera gredzenu, bet negāja virsū
Nācās mazliet pafleksēt
Ja es jau nebūtu pārdevis atslēgu ar seāta ručkām, tad es nebūtu pisies un vnk pārliktu slēdzeni no seāta, es vērtēju 9/11, wouldn't do again.
Salons pilns ar alumīnija skaidiņām pēc šitā pasākuma
Spoiler
Show
Es mēģināju izbīdīt radiatoru uz āru kā GG teica, bet vai nu bija par daudz(nevarēja televīzoru uzlikt), vai par maz. Nospļāvos un paņēmu fleksi, jo bija taču jettai jābūt gatavai uz izbraucienu
Nopirku jaunu gala bunduli, kas domāts ABF seat toledo(toledo ir uz mk2 bāzes), pārējo salipināju no atkritumiem, jo IZBRAWCIENZ
Ibizas pirmais bundulis ir par lielu mk2 tunelim un knapi ielien, pa bedrēm sitās pret tuneli
Biju Jelgavā un aizbraucu bez metiena , vēl tik četras specifiskās bļembas vajag.
Spoiler
Show
Spoiler
Show
Spoiler
Show
Vēl jāpabeidz šuves līdz galam pēdējam gabalam noslīpēt, jāsašpaktelē un jāsakrāso. Hujova ir tas, ka buferim skrūves, protams, ir iepuvušas un sapratu ka nenoņemšu, tāpēc sasedzu buferi ar lupatām, bet tas, protams diži nelīdzēja un sapisu buferi ar šādiem sūdiem
Plāni tuvai nākotnei - savest izpūtēju kārtībā, ja kāds pa tiešām zina vai ir iespējams no cita vag motora uzlikt plug n play citu downpipe(2-1, kas ir pievienots kolektoram), tad droši padalamies ar info. Jāpasūta [censored] celiņsiksnas un jādabū (visticamāk no kāda 9a passāta) ķīļsiksnu agregātu kronšteini. Jādomā arī par nesapuvušu durvju iegādi, kkādas man mājās ir, bet ne tik labā stāvoklī, lai es gribētu viņas likt jettai.
P.s FRETKA GEJS
- petka17
- Posts: 6655
- Joined: 30 Sep 2010, 00:18
- Location: Zaļās želejas racing tiim
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
Re: arniks8 mk2 jetta powered by \\\Valveris
Pirms sāku lasīt - Jarik bled
Tu daudz, bled, neaizdedz kamēr tu, bled, jebalā nedabūn! ©IzdedzesVīrs#IzdedzesVīrs2017
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
- arniks8
- Spam addicted
- Posts: 7829
- Joined: 16 Jun 2017, 21:43
- Location: RALLY PURVCIEMS
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Re: arniks8 mk2 jetta powered by \\\Valveris
Tjipa ir, bet tur neko īsti nevar saprast un es nofeiloju liekot otrajā ātrumā
- arniks8
- Spam addicted
- Posts: 7829
- Joined: 16 Jun 2017, 21:43
- Location: RALLY PURVCIEMS
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Re: arniks8 mk2 jetta powered by \\\Valveris
Iet ļooooti labi, bet gan jau kāda diu [censored] astoņi žurka izliktu
- Juzix
- burnout.lv foto team
- Posts: 17042
- Joined: 11 Apr 2006, 19:52
- Location: LV
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: arniks8 mk2 jetta powered by \\\Valveris
Nu ahujena, lai neieslīgtu detaļās.
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
- arniks8
- Spam addicted
- Posts: 7829
- Joined: 16 Jun 2017, 21:43
- Location: RALLY PURVCIEMS
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Re: arniks8 mk2 jetta powered by \\\Valveris
Man pie mājas ceļš ir pārāk slikts, lai divīti atvilktu.
Līkne nav problēma
Līkne nav problēma
- arniks8
- Spam addicted
- Posts: 7829
- Joined: 16 Jun 2017, 21:43
- Location: RALLY PURVCIEMS
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Re: arniks8 mk2 jetta powered by \\\Valveris
Viņam 2.5?
Mēģināju 0-100 uzfilmēt, bet sūdīgi uzsāku, nesaslēdzos 2. roba, krč video govno
» Skatīties Youtube