Veiksmīgi sapisu diskam malu uz sadrupušas asfalta malas
Bija iemesls beidzot nopirkt normālas riepas. Dabūju pa saldu ciparu lietotus rainsport 5 195/50 izmērā, ir afigenna, lai gan nav baigi ar ko salīdzināt, jo šīs ir pirmās normālās riepas
. Lietus saķere tiešām ir izcila, ķemeru risēs pa lietu var braukt kā pa sausu, vienīgi ņemot asus līkumus pie 160 diezgan staigā bortos, bet tas mani pārāk neuztrauc.
Biju uz 333 ietestēt riepas
(troksnis ir no instrumentiem, kas kastē svaidās)
» Skatīties Youtube
Pēc 333 sāka raustīties motors citos brīžos ar tendenci parādīties un pazust, kļūdas nerādīja. Tā kā raustīšanās laikā tahometra adata pamatīgi dancoja, skatījos, kas ar aizdedzes sistēmu. Atradu ieplīsušu izolāciju, satinu ar ļozeni un problēma pazuda
. Vēlāk gan man noraustījās vienu reizi motors, bet pakustinot svečvadus problēma pazuda pilnībā, varbūt ka tos būs jāsamaina.
Kaut ko ķimerēju, vairs neatceros ko
Nomainīju eļļu un filtru, 16V nav nemaz viegli tikt klāt
Ar veco 4k km varbūt nobraukts, bet jau galīgi tumša
Uzliku suicide papis degvielas trubas neonu
Biju uz Izdedzes vīrs diu.pieci
Neoni gan ātri atlipa un novācu nost, lai nenorauj degvielas trubas
Bija parādījusies problēma ar aizmugures lukturi, pagriezienu. Likās ka poltergeists iemeties, spiežot bremžu pedāli sāka nemirgot pagrieziens, bet gan degt bez apstājas, ieslēdzot atpakaļgaitu dega pagriezieni utt
.
Bija masas pie releju kastes apsulbējušas, bet tās nebija pie vainas. Izrādījās ka luktura štekeris bija apsulbējis, lai gan tā neizskatijās, vizuāliu galīgi nevarēja pateikt.
Vienu dienu palika smags sajūgs, jaunā gumija ilgi neizturēja
Latviskais praktietis
Iztaisnoju arī lūpu
Tā kā neatradu durvis, kas būtu labākā stāvoklī par skates durvīm, tad izlēmu tās piečinīt, lai var braukt. Uzsvars uz piečinīt, jo kā varēs bildēs redzēt, durvis diezgan rip. Kkad būs jānopērk viss golfs vai jetta ar labām durvīm, jo nu neviens laikam jēdzīgā stāvoklī tos auto nejauc.
Spārns bija samīcīts un tāpēc tā kante sapista durvij, bet nu tas pajebaķ.
+/- izklapēju un piešpaktelēju, bet tā vispār visu durvi prasījās špaktelēt, jo šķība
Kamēr mastika ir virsū, tikmēr izskatās tjip ok, bet vajag paurķēt un var redzēt patieso stāvokli
Bikin savārīju
sašpaktelēju
Ar gruntēšanu gāja dirsā maigi izsakoties
Man palika zajebal un vnk nometu stūrī, pēc laika sāka lupt nost epoksīds
Beigās sapratu ka jāslīpē visu nost
Palīginstruments ražīgākam darbam
Nopūsts pa jaunam, pagaidām nelūp nost
Krāsotājiem pievērt acis, lai netiktu pazaudēta redze
Karoče, krāsošana var iet dirst. Vai nu mani lētie instrumenti ir sūdi vai pizģets līkas rokas, katrā gadījumā nākošreiz došu krāsotājam pizdū [censored].
Vismaz vairs nav caurums. Mašīnu nebiju mazgājis, jo cauruma durvij bija noņemta kondensāta plēve, tagad beidzot to varēja līmēt atpakaļ un mazgāt mašīnu.
Nedaudz netīrs
Un kāda +/- tīra bilde pārmaiņai
Moldingu neesmu uzlicis, jo papisu gumijas kuras liek durvij caurumā, tas gan būtu sīkums, lielākie sūdi ka durvs nedaudz rīvējas pret spārnu. Ja uzlikšu moldingu, tad droši vien to sabojāšu un plato buferu moldingi rinķi nemētājas, jo visi māk tikai LOL LIELAIS BUFERIS SWAP. Hvz kādā caurmā tie moldingi iekrīt
Dabūju principā par baltu velti melnos griestus, melno tepiķi un vel šādus tādus štruntus, griestiem gan neliels defekts, bet pajebaķ.
Vajag izmazgāt
Nu jau izskatās atkal melns
Veco velkam ārā
"Jaunais" iekšā
ručņika vietu vajadzēja piegriezt, jo donoram bija vecā tipa kāts
rip sliekšņi
atradu caurumu. Jāpabeidz studēt un tad varēs ķidāt visu ārā un taisīt restavreišen un tikai filosofēt un nebraukt.
Šur tur nepiegulēja īsti kā nākas, bet man vnk nesanāk lāgā ielikt. Nākošreiz likšu tepiķi kad nebūs kondiška iekšā, man toč nav tāds veiksmesstāsts kā GG
Noņēmu pečkas kkādu figņu, lai būtu vieglāk ielikt tepiķi
Tur bija debīls savilcējs ko nācās pārkniebt. Sūdi sākās brīdī kad vajadzēja likt atpakaļ. Būtu jābūt skrūvēm ar kurām tas apšuvums turas, taču man tādu nav, bija tikai tas savilcējs, protams, latviskais praktietis iekikoja un oem savilcējam izurbu divus caurumus un savilku ar parastu savilcēju
. Dabūt iekšā to oem savilcēju aiz pečkas ir pavisam cits stāsts
BLAK BANDIT PAKET
Melnie griesti bija reāli tieši tas ko dakteris pieprasīja, tagad saprotu kāpēc par tiem fano
Izveidoju "Džentelmeņa komplektu"
Emblēmas procesā uz 120, jāgaida kad sāksies semestris un varēs printēt. Bija ko papisties, bet sanāca gandrīz ideāla kopija.
Pēc Atmo ieteikuma arī top V2 trompete
Izdomāju arī paeksperimentēt ar aukstā gaisa figņu filtra kastei, uztaisīju pagaidām no kartona, lai notestētu vai vispār strādā
Uz spārna pusi ir atvere, doma tāda ka kartona dēļ vilktu gaisu no spārna. Esmu kādu log failu uztaisījis ar ieplūdes temperatūru, tagad prasītos izņemt kartonu un atkal pamērīt, bet liekas ka baigā huiņa un [censored] nevajag, ieplūdes troksnis ar palika klusāks
Vairāk vai mazāk braucu, baudu un nefilosofēju, šosezon esmu nobraucis visvairāk kopš mašīna ir manā īpašumā, šogad esmu jau nobraucis 3k km, bet pa šiem 4 gadiem 8k km
. Nomērīju arī patēriņu kā solīju, ar 39.68L nobraucu 526km, sanāk ka 7.5L/100, afigenna.
Tiekās izbraucienā