Tā kā ar jettu beidzot sāku vairāk braukt, sākt līst ārā šādas tādas kaites ko vajag novērst. Kopš ieswapoju valveri, visu laiku ir bijusi problēma ar to ka zūd dzesēšanas šķidrums, zinu ka vaina ir tajā ka kaut kur spiež garām, jo zem tur kur mašīna stāvēja bija pleķis
. Pāris reizes mēģināju pačekot no kurienes tek, bet bez rezultātiem, nekur nebija redzama noplūde
. Tā nu laikam ejot visu laiku tika pieliets destilētais ūdens līdz sistēmā bija palicis tikai destilētais ūdens
. Tā kā tagad tuvojas aukstais periods, jāatrod noplūde, lai varētu ieliet antifrīzu. Lai gan kopš septembra bija izteikti redzams rūsas pleķis uz ātrumkārbas(kārba ir no alumīnija), kas lika domāt ka pie vainas ir flancis galvas galā. Uzsildīju motoru un atstāju mašīnu rūcam cerot ka redzēšu kur tek, jau ieslēdzās ventilators, bet nekas netecēja, paspaidīju trubas, bet joprojām nekas nebija redzams, tad iedevu nedaudz redlainā un uzreiz sāka pilēt garām. Ok, ez pez jāpievelk hamuts un būs ok. Pievilku, bet tāpat tecēja, pievilku vel nedaudz un flancis nokrakšķēja
, bet garām vairs netecēja
. Tā kā ūdens tāpat jālej nost, sapratu ka flanci pie reizes jānomaina. Mājās bija pāris agrīnie alumīnija flanči, tikai vajadzēja pieslīpēt virsmu, jo tā bija savērpusies *ievietot joku par galvas slīpēšanu šeit*. Noslīpēju taisnu un varēja likt virsū.
Vecais germetix
Piemērīju flanci un sapratu ka nevarēs atskrūvēt ecu temp. dačiku, tāpēc noslipēju to ausi nost ja nu dačiks jāmaina.
lil germetix un gatavs, pat dačiks kas bija iekšā strādā
Ielēju šoreiz kaut kādu random antifrīzu pa 8eiro. Šodien nejauši atradu velvienu noplūdi, bet tas laikam tāpēc ka nebiju radiatoram trubu pietiekoši pievilcis pēc šķidruma maiņas, to pievilku un cerams ka vairs netecēs.
Jau kādu laiku kārba nepārāk labi slēdzās, it īpaši 2. ātrums, izspiedējgultnis manāmi gaudoja kā arī kārba kauca kā sporta kārba(it īpaši bremzējot ar dzinēju). Tad kad vienu nedēļu temperatūra pietuvojās 0, tad auksta gandrīz nemaz neslēdzās, ar mokām varēja ielikt 1. ātrumā un atpakaļ gaitā. Ar otro robu arī bija palicis pilnīgiā dirsā, sinhronizators laikam jau vairs gandrīz neeksistēja, bez double clutch + rev match varēji pat nedomāt par likšanu robā, strauji paātrinoties un liekot 2. nevarēja lāgā ielikt un bija dzirdams krhhhhhnnnngggg
. Skaidrs ka vajadzēja citu kārbu, atcerējos ka mājās aplasāmajam golfam ir benzīna motors, varēšu pamēģināt uz valvera benzīnnieka kārbu.
No stāvēšanas jau sūna uz kārbas uzaugusi, noplūdusī eļļa ir no vārstu vāka, tā savādāk kārba ir diezgan sausa, robi slēdzas, asis var pagriezt - izskatās cerīgi.
Kārba atdalīta, laiks pagriezt un pačekot kodu, lai varētu apskatīties robu attiecības. Ar sajūsmu kasīju zemes slāni no plāksnes un tad ieraudzīju kodu ko zinu no galvas
4T aka dīzeļa kārba
, vismaz joprojām būs big economy uz šosejas. Konstatēju ka pusasu flančiem ir radiālā kustība, pameklēju forumos par to, tjip nekas traks neesot tik ātrāk flanču blīvslēgi izbeidzas un var nedaudz pilēt garām.
Kārbai biju uzlējis nedaudz vairāk puslitru pēc kā atkal sāka labi slēgties, bet tas prieks nebija ilgs, viens brauciens līdz pilsētai un atkal viss ir slikti. Paskatoties zem mašīnas top skaidrs kāpēc
Vecā kārba ārā
No vecās vajadzēja paņemt 100mm flančus, protams, lāgā nenāca nost
Noņemt tas huiņā, laiks tik izšķiests, bet uzlikt uz otras gan bija pizģets
, ar otro flanci gan nebija tik traki, jo tas pēc uzspiešanas nebija jātur un līdz ar to bija vieta, lai normāli uzliktu sprostu, bet pirmajam flancim bija vienkārši pizģets, tāpēc arī bilžu nav. 2h pisos un ar flančiem lamājos tik skaļi ka mājā varēja dzirdēt
. Nākošreiz labāk uzreiz paņemtu mk3 kārbu, lai nebūtu jāpisās, jo tām visām ir 100mm flanči.
Ievēroju arī ka vecajai kārbai, kas ir nākusi no mk3 atšķiras kulisei šī daļa. Var jau būt ka bija saliekts, bet tā neizskatās, tur metāls arī ir diezgan biezs, tāpēc būtu grūti saliekt.
"Jaunā" kārba iet iekšā
Kādas 20min un gatavs, diezgan viegli, grūtākais bija kārbu uz domkrata uzcelt, bet kad tas bija izdarīts, tad tik ez pez cel uz augšu. Es gaidīju ka būs grūtāk pēc tā ko citos forumos lasīju.
Nebiju vel pielicis pusasis un izdomāju ka vajadzētu pielaist un iztestēt vai negrab/eļļa negāžas, tobiš vai vispār ir vērts likt klāt pusasis
. Piedarbināju un uzreiz flanči sāka griezties un spidometrs rāda 22km/h lai gan ir neitrālajā, mkayyy
. Robos slēdzās normāli, ieliku ātrumā, palīdu apakšā, aizdomīgu trokšņu nav, eļļa netek. Nedaudz atstāju darboties un iedevu redlainā 5. robā, nu tjip ja var izgriezt tik tālu, tad gan jau būs dzīvotāja
spidometra adata aizgāja līdz puļķim, kas nonullē km, aptuveni kādi 280km/h
. Saliku visu un izmetu kādu riņķi, viss kārtība, man beidzot kārtīgi slēdzas 1. un 2. ātrums, kā arī pārslēdzas diezgan toit. Interesanti arī ka tagad pie pašas augšas motors labāk griežās, 3. ātrumā virs 160 jau bija jūtams paātrinājuma kritums, tagad līdz 170 kad jau tiek sasniegts ierobežotājs aizgrieza ez pez. Es gan beidzot uzliku arī apakšējo trompeti, bet ar veco kārbu izmaiņas pēc trompetes uzlikšanas nejutu.
Runājot par trompetēm. V2 ir gatavs un jau uz mašīnas, pagaidām gan tikai filtra kastes apakšā. Augšējo ir pagrūti izprintēt, varbūt pat jātaisa divdaļīga.
Šoreiz nevilku parametrus no dirsas un copy paste paņēmu parametrus no 9. dizaina
Lūpai sanāca kkāds feils printējot, bet es pamēģināšu ar špakteli aizsmērēt un noslīpēt.
Testa emblēmas arī ir izprintētas. Nezinu kā es biju domājis par izmēru, bet nošāvu galīgi garām
. Tas gan ir viegli labojams.
Uztaisīju pāris šablonus un izskatās ka šis ir tādā izmērā kā vajag. Sūdīgākais ir tas ka man nav parametri ķepām ar ko stiprinās emblēma, man ir bildes kā tās izskatās, bet tā kā izmērus es nezinu, nevaru uztaisīt. Ja kādam ir emblēma, kas stiprinās kā oem un var padalīties ar paraetriem, tad ierakstiet tepat topikā vai atsūtiet pm.
Spārna emblēma piemērīta, ir nepieciešamas pāris korekcijas, bet tā savādāk ir diezgan tuvu.
Aizmugrējais uzraksts gan sanāca uzreiz precīzi kā vajag, tikai bija feils printējot un tāpēc būs jāpārprintē
Domāju ka līdz pavasarim emblēmas būs gatavas, nokrāsotas un uz mašīnas ja nu vienīgi universitātes dēļ varētu laika nepietikt, bet tad redzēs. Vel ir sīki defekti, kas ātrumu nemazina ™, bet nekas nopietns, braucu un baudu. Ja kādam ir lieks CE1 dzesēšanas škidruma līmeņa relejs un nav vajadzīgs, labprāt iemainītu pret šokolādi vai kādu aliņu, bez tā releja man panelis nebļauj ka līmenis nav
. Ja kādam pa kājām maisās jettas heckblende un mazā bagana spoileris, tad no tiem arī varu atbrīvot
. Sanāca šoreiz just unreal filosofing, kaut kā nesanāca isāk izteikties šodien.