Gribēju taisīt topikam update kad būtu izdedzes video, bet pēc pirmā neveiksmīgā mēģinājuma nebija sanācis mēģināt vēlreiz un tā kā esmu apslimis un nav ko darīt, tad izdomāju atsvaidzināt. Daudz bilžu nav, jo es steidzos, lai jetta būtu gatava izbraucienam
kā arī man ar telefoniem neveicās, tāpēc šis tas ir pazudis.
Motora izņemšana no seāta ievilkās, jo tur bija iepuvušas skrūves, gatera izpūtēja dēļ nācās ļoti radoši pieiet motora izņemšanai
, precīzi neatceros, bet šķiet ka kādas 2-3 nedēļas nogales pagāja kamēr izņēmu motoru
. Kad motors bija ārā, noņēmu agregātus, 02a kārbu un 02a spararatu, sajūgu. Patīrīju motoru no vecām eļļām, tik tā, lai var redzēt ja parādītos eļļas noplūdes un būtu patīkamāk skrūvēt, nekas īpašs(aizmirsu pēc tīrīšanas nofočēt, ir tikai bilde ar netīru bloku
). Pie reizes samainīju kādas blīves.
Netīrelis
nolūza eļļas temp. dačiks, bet veiksmīgi ar seškanti izskrūvēju
Tā kā man bija gan 02a, gan 020 karba, tad uzliku uz svariem un salīdzināju*
Code: Select all
*Bieži tiek likta 02a kārba, jo var tikt pie trošu kulises un hidrauliskā sajūga, kā arī 02a ir izturīgāka un ir pieejami niknāki sajūgi. Man labāk patīk 020 kārba, jo savādāk nav TAS fīlings©, kā arī 020 kārba ir vieglāka un tā kā šis ir fwd auto, tad ar 020 es nepalielinu svaru uz priekšējo asi
02a kārba
020
020 spararats ar sajūgu un kurvi
bilde ar 02a spararata,sajūga un kurvja svaru ir pazudusi, bet bija 15kg
TL;DR ar 020 Man saglabājas TAS fīlings, nav jāmaina pusrāmis + es nepalielināju savaru uz priekšējo asi par 13kg, kā arī uz kloķeni ir mazāka slodze.
Vienīgi spararats un sajūgs bija mazliet aprūsējuši
Vajadzēja padarboties ap vadiem, izņemt liekos un pārbaudīt vai nav kkas jālodē u.t.t.
Rādīja kļūdu par holla devēju(vajadzīgs sekvenciālajai iesmidzei), kā arī bija normāla eļļas noplūde no sadalītāja.
Kārba arī tika notīrīta no pamatīga kultūrslāņa (bildes, protams, nav), kā arī nomainīta eļļa, ielēju oem spec 75w90 GL4 eļļu.
Motors iekšā, tika nomainītas paduškas, vecās bija jau pizdā tad kad liku pirmo motoru, beidzot nomainīju
Tā kā liku mk2 pastūža sūkni pie celiņsiksnām, nācās uztaisīt savu skriemeli, jo mk3 sūknim ir cits iznesums
Bija labs laiks, izdzinu ārā saulītē paķimerēties.
Tad notika tas par ko jau GG teica, radiatora izvads atdūrās pret kondiškas kompresoru :justceliņsiksnathings:
Testējot vai jetta ir izbroutsiens ready sasniedzu šādu nobraukumu
Tumsas bilde ar +/- saliktu motortelpu
Čoums metināja pie manis savu trīm sesto un sapratu ka beidzot jāsametina tas, ko nesametināju pirms 3 gadiem, kad nopirku jettu
Kaut kā tā. Iet tā mašīna ahujenni, super sajūtas pabraucot, 020 ir loviiite, ir kardināla atšķirība starp 020 un 02a, motors ir jūtami dzīvīgāks.
Plāni tuvai nākotnei - savest izpūtēju kārtībā, ja kāds pa tiešām zina vai ir iespējams no cita vag motora uzlikt plug n play citu downpipe(2-1, kas ir pievienots kolektoram), tad droši padalamies ar info. Jāpasūta [censored] celiņsiksnas un jādabū (visticamāk no kāda 9a passāta) ķīļsiksnu agregātu kronšteini. Jādomā arī par nesapuvušu durvju iegādi, kkādas man mājās ir, bet ne tik labā stāvoklī, lai es gribētu viņas likt jettai.
P.s FRETKA GEJS