Pieczvaigžņu e34 528i
- AtmoBenzin
- Posts: 11928
- Joined: 01 Nov 2012, 16:10
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Juzix
- burnout.lv foto team
- Posts: 17042
- Joined: 11 Apr 2006, 19:52
- Location: LV
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Pieczvaigžņu e34 528i
Tas vienk nozīmē, ka vajag m20 mītingu
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
- J.K.jr.bad.
- Posts: 1209
- Joined: 09 Jul 2004, 21:22
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Pieczvaigžņu e34 528i
Neatceros, kas manam m20b25 bija par problēmu, bet to atrisināja jauna sveču vada ar hola devēju nopirkšana un attiecīgi nomaiņa. Kaut kas tur ar apgreizieniem vai ar aizrīšanos gāzējot bija..
J.K.jr.bad.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- AtmoBenzin
- Posts: 11928
- Joined: 01 Nov 2012, 16:10
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Pieczvaigžņu e34 528i
Tad problēma bija svečvadā, jo tas devējs pats par sevi baigi daudz neko nemaina.
Svečvadi paši gan man ir sagādājuši ne mazums galvassāpes.
Esmu braukājis gan ar viņu, gan bez, uz šosē leikas, ka ir kaut kāda starpība patēriņā, bet dzirdamu iespaidu uz motora darbību neesmu novērojis.All it does is tell the car what stroke its on so it fires the injectors in banks of 3 instead of in banks of 6. It makes no difference in performance, and maybe a marginal difference in fuel economy.
Mine was off and i had no check engine light
Svečvadi paši gan man ir sagādājuši ne mazums galvassāpes.
- Abit e30
- Posts: 1114
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: Pieczvaigžņu e34 528i
tāpēc prātīgākais ir pāriet uz m50 vadību, ja vien nepretendē uz VS, uttttAtmoBenzin wrote: ↑26 Apr 2021, 10:07 Tad problēma bija svečvadā, jo tas devējs pats par sevi baigi daudz neko nemaina.
Esmu braukājis gan ar viņu, gan bez, uz šosē leikas, ka ir kaut kāda starpība patēriņā, bet dzirdamu iespaidu uz motora darbību neesmu novērojis.All it does is tell the car what stroke its on so it fires the injectors in banks of 3 instead of in banks of 6. It makes no difference in performance, and maybe a marginal difference in fuel economy.
Mine was off and i had no check engine light
Svečvadi paši gan man ir sagādājuši ne mazums galvassāpes.
Re: Pieczvaigžņu e34 528i
Jau aptuveni 3k nobraukts kopš vārstu regulēšanas un nekas nav mainijies, pa lielam lieku mieru tam motoram. Uzmetām aci tīri intereses pēc svečvadiem un 5tais bija bez dzīvības pazīmēm, labi, ka blakus mētājās semeris ar M30 kurš tika "atbrīvots" no tā svečvada. Taču pat pēc svečvada nomaiņas nekādas izmaiņas nebija.
Karoč auto brauc un tiek baudīts. Vienīgi esmu ļoti priecīgs, ka tika beidzot pa 5 gadiem centrālā tik savesta darba kārtībā. Kopš nopirkšanas brīža visiem kuri sēdās iekšā nācās uzgaidīt līdz durvis manuāli atslēgšu.
Un te daži kadriņi:
Tad beidzot saņēmos sataisīt problēmu ar pasažiera loga aizvēršanos. Problēma izpaudās kā stikls ar vairākiem piegājieniem spēja aizvērties, pie vainas bija mikroslēdža vadi kuri bija mistiski ierāvušies iekšā pašā loga mehānismā. Labi, ka vadi paši cietuši nebija, savienojam visu atpakaļ un viss strādā kā vajag.
Ikgadējā tehniskā apskate. Atgāzes rādijumi mazliet vairāk nekā iepriekš, bet vienalga stipri mazāk nekā ar CircleK degvielu braucot.
Turpinam vazāties apkārt pa pasauli. Aizbraucam arī līdz kaimiņiem, apskatīties kā noris normālā dzīve bez uzpurņiem.
Kur tad neiztikt bez vēlvienas salauztas droseles. Būs jau pagājuši 2 gadi kopš pēdējo reizi šitam eju cauri, bet nu ko vajag to vajag. Labi, ka bija iepirktas stratēģiskās rezerves. Beigās no trijām droselēm liekam kopā vienu jaunu. Šī gan ir no E30, mazliet savādāka nekā E34, bet funkciju pilda. Bija daži sīkumi jāpārliek no vienas uz otru, jāaiztaisa nevajadzīgi caurumi pa kuriem gaisu piesūca un mazliet epopeja ar droseles apsildi kuru nākotnē ir plāns pa smuko apiet. Iemaņas uz šo procedūru ir vairāk nekā vajadzētu normāli būt. Var droši piedāvāt vēlvienu b25 droseli, lai rezervē stāv. Šī jau būs man 4tā nokautā drosele.
Karoč auto brauc un tiek baudīts. Vienīgi esmu ļoti priecīgs, ka tika beidzot pa 5 gadiem centrālā tik savesta darba kārtībā. Kopš nopirkšanas brīža visiem kuri sēdās iekšā nācās uzgaidīt līdz durvis manuāli atslēgšu.
Un te daži kadriņi:
Tad beidzot saņēmos sataisīt problēmu ar pasažiera loga aizvēršanos. Problēma izpaudās kā stikls ar vairākiem piegājieniem spēja aizvērties, pie vainas bija mikroslēdža vadi kuri bija mistiski ierāvušies iekšā pašā loga mehānismā. Labi, ka vadi paši cietuši nebija, savienojam visu atpakaļ un viss strādā kā vajag.
Ikgadējā tehniskā apskate. Atgāzes rādijumi mazliet vairāk nekā iepriekš, bet vienalga stipri mazāk nekā ar CircleK degvielu braucot.
Turpinam vazāties apkārt pa pasauli. Aizbraucam arī līdz kaimiņiem, apskatīties kā noris normālā dzīve bez uzpurņiem.
Kur tad neiztikt bez vēlvienas salauztas droseles. Būs jau pagājuši 2 gadi kopš pēdējo reizi šitam eju cauri, bet nu ko vajag to vajag. Labi, ka bija iepirktas stratēģiskās rezerves. Beigās no trijām droselēm liekam kopā vienu jaunu. Šī gan ir no E30, mazliet savādāka nekā E34, bet funkciju pilda. Bija daži sīkumi jāpārliek no vienas uz otru, jāaiztaisa nevajadzīgi caurumi pa kuriem gaisu piesūca un mazliet epopeja ar droseles apsildi kuru nākotnē ir plāns pa smuko apiet. Iemaņas uz šo procedūru ir vairāk nekā vajadzētu normāli būt. Var droši piedāvāt vēlvienu b25 droseli, lai rezervē stāv. Šī jau būs man 4tā nokautā drosele.
- Juzix
- burnout.lv foto team
- Posts: 17042
- Joined: 11 Apr 2006, 19:52
- Location: LV
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Pieczvaigžņu e34 528i
A ko Tu tai droselei salauz? Un kā?
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
- petka17
- Posts: 6655
- Joined: 30 Sep 2010, 00:18
- Location: Zaļās želejas racing tiim
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
Re: Pieczvaigžņu e34 528i
Mani tas arī interesē
Drosele liekas, ka praktiski ir mūžīga detaļa, kas sadilstot parasti tikai sāk sprūst, bet nekas tur īsti nelūzt...
Tu daudz, bled, neaizdedz kamēr tu, bled, jebalā nedabūn! ©IzdedzesVīrs#IzdedzesVīrs2017
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
- AtmoBenzin
- Posts: 11928
- Joined: 01 Nov 2012, 16:10
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Pieczvaigžņu e34 528i
Salauzt vienu - ok, kam negadās, bet salauzt vairākas droseles izklausās pēc kaut kādas turbo llp tipa situācijas.
Re: Pieczvaigžņu e34 528i
Viņām tā daļa, kas grozas izlūzt no korpusa laukā. Sākumā jau vaina bija tajā, ka pēc lielās metināšanas grīdā atpakaļ nebija ieskrūvēta atpakaļ gāzes pedāļa atdure. Bez tās atdures un ar mazliet dinamiskāku braukšanu sanāk diezgan labs lauziens. Sākuma lapās var apskatīties cik traģiski iepriekš viņas lūza, bet nu šī pēdējā maigi ieplaisāja, kas bija ļoti jūtami uz gāzes pedāļa.
Ideja tagad rodas vēl piekoriģēt to atduri grīdā, bet tā, lai pietiekami drosele atvērtos. Droseli pirms likšanas kopā vēl satīriju, jo bija nostāvējusi bagažniekā 2 gadus. Sapūtu vēl WDšku ārpusē kur visa tā padarīšana kustas, kaut tas man liekas neko nemainīs. Bet varu teikt, ka ar tagadējo ir ''vieglāks'' gāzes pedālis nekā ar iepriekšējo.
Ideja tagad rodas vēl piekoriģēt to atduri grīdā, bet tā, lai pietiekami drosele atvērtos. Droseli pirms likšanas kopā vēl satīriju, jo bija nostāvējusi bagažniekā 2 gadus. Sapūtu vēl WDšku ārpusē kur visa tā padarīšana kustas, kaut tas man liekas neko nemainīs. Bet varu teikt, ka ar tagadējo ir ''vieglāks'' gāzes pedālis nekā ar iepriekšējo.
- Juzix
- burnout.lv foto team
- Posts: 17042
- Joined: 11 Apr 2006, 19:52
- Location: LV
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Pieczvaigžņu e34 528i
Šādi?
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
Re: Pieczvaigžņu e34 528i
Tieši tā! Tur vēl izskatās, ka mierīgi uz mājām var aizbraukt. Ar tāda paša paskata droseli braucu no Tumšupes uz Rīgu un viss diezgan veiksmīgi sanāca.
Šādi notika kad bija pilnīgas auzas...
Re: Pieczvaigžņu e34 528i
Laiks kaut ko ierakstīt. Sāks ar to, ka vienu piektdienas saulaino dienu pavērās sen neredzēts skats no aizmugures - gala bundulis karājās zemē ka reiz sensenos laikos.
Šoreiz par laimi nav izlauzti stiprinājumi no virsbūves pašas kā 2019ajā gadā, bet vnk padevušies apakšējie turētāji. Papētot BOSAL firmas stiprinājumus tuvāk konstatēju, ka viņi ir diezgan sūdīgi. Par laimi garāžā mētājās daži šie stiprinājumi no kuriem varēju salasīt komplektiņu.
Tad nāca ideja tikt vaļā no šī gala bunduļa, kurš, vēlāk uzzināju, izrādas ir no V8 motora vai arī pat no M5 3.8 - detaļas kodu iesitot iekšā netā nebija īsti skaidrs, bet pēc izskata vairāk izskatijās kā V8 glušaks. Viens biedrs piedāvāja savu veco ar vidēju klusinātāju, jo sev uztaisīja visu jauno pilnā garumā. Nevarēja neņemt, jo situācija spieda uz to, ka vajag.
Bija viens neveiksmīgs mēģinājums viņu uzmest virsū, taču konstatēju, ka bez metināmā netiks cauri un liekot atpakaļ veco ātri vien bija skaidrs, ka tie izplūdes savilcēji ir vienreizējie un tādejādi nenormāli pūta garām.
Sāka tuvoties E34 tikšanās diena un nevar braukt ar tādu izpūtēju kurš pārāk pretīgi skan, uz ātro tika sataisīta esošā izplūde.
Un tad jau 7ā augusta E34 tikšanās.
Un atgriežamies pie izpūtēja tēmas atkal. Tagad kad viss ir garām var mierīgi darboties tālāk. Tika uzlikts iepriekš iegādātais izpūtējs virsū, šoreiz tika iemetināti elāstīgie elementi jeb gofras starpā. Tie termosi priekšpusē izskatās jau atbaidoši, bet kamēr funkciju pilda tikmēr saiet. Lietotājam Abit bija taisnība - priekšpusē pūta garām. Sākumā likās, ka starp kolektoru un trubām. Tur viss tika satīrīts un jaunas blīves uzliktas. Beigās tikuntā pūta garām.
Sāku smērēt izplūdes smēri savienojuma vietā un tad izdomāju pabāzt kameru apakšā un palūkoties tur... Tālāk viss palika skaidrs - cilvēks no kura sen atpakaļ pirku šīs trubas, bija iefleksējis pašā trubā. Pagaidu variantā tika aizsmērēts tur ciet un itkā vairs nepūš, bet pie tuvākās iespējas tiks aizmetināts ciet. Protams arī mana vaina, ka pa 2iem gadiem pats nebiju šito pamanījis.
Šoreiz par laimi nav izlauzti stiprinājumi no virsbūves pašas kā 2019ajā gadā, bet vnk padevušies apakšējie turētāji. Papētot BOSAL firmas stiprinājumus tuvāk konstatēju, ka viņi ir diezgan sūdīgi. Par laimi garāžā mētājās daži šie stiprinājumi no kuriem varēju salasīt komplektiņu.
Tad nāca ideja tikt vaļā no šī gala bunduļa, kurš, vēlāk uzzināju, izrādas ir no V8 motora vai arī pat no M5 3.8 - detaļas kodu iesitot iekšā netā nebija īsti skaidrs, bet pēc izskata vairāk izskatijās kā V8 glušaks. Viens biedrs piedāvāja savu veco ar vidēju klusinātāju, jo sev uztaisīja visu jauno pilnā garumā. Nevarēja neņemt, jo situācija spieda uz to, ka vajag.
Bija viens neveiksmīgs mēģinājums viņu uzmest virsū, taču konstatēju, ka bez metināmā netiks cauri un liekot atpakaļ veco ātri vien bija skaidrs, ka tie izplūdes savilcēji ir vienreizējie un tādejādi nenormāli pūta garām.
Sāka tuvoties E34 tikšanās diena un nevar braukt ar tādu izpūtēju kurš pārāk pretīgi skan, uz ātro tika sataisīta esošā izplūde.
Un tad jau 7ā augusta E34 tikšanās.
Un atgriežamies pie izpūtēja tēmas atkal. Tagad kad viss ir garām var mierīgi darboties tālāk. Tika uzlikts iepriekš iegādātais izpūtējs virsū, šoreiz tika iemetināti elāstīgie elementi jeb gofras starpā. Tie termosi priekšpusē izskatās jau atbaidoši, bet kamēr funkciju pilda tikmēr saiet. Lietotājam Abit bija taisnība - priekšpusē pūta garām. Sākumā likās, ka starp kolektoru un trubām. Tur viss tika satīrīts un jaunas blīves uzliktas. Beigās tikuntā pūta garām.
Sāku smērēt izplūdes smēri savienojuma vietā un tad izdomāju pabāzt kameru apakšā un palūkoties tur... Tālāk viss palika skaidrs - cilvēks no kura sen atpakaļ pirku šīs trubas, bija iefleksējis pašā trubā. Pagaidu variantā tika aizsmērēts tur ciet un itkā vairs nepūš, bet pie tuvākās iespējas tiks aizmetināts ciet. Protams arī mana vaina, ka pa 2iem gadiem pats nebiju šito pamanījis.
Re: Pieczvaigžņu e34 528i
Hey, ir pagājis kāds brītiņš un arī nācās pameklēt kur topiks noslīdējis. Būs gandrīz gads riņķī kopš pēdējo reizi šeit rādijos, bet nu ir beidzot kaut kas ko ierakstīt.
Diezgan daudz sanācis ir nobraukt salīdzinājumā ar iepriekšējiem gadiem, bet nu vismaz auto tiek attiecīgi pielietots. Ziema nāca virsū kā melna nakts un diezgan laicīgi sanāca nomest ziemas miegā, bet nu zināju, ka neko nedarīšu. Tad nu marta sākumā mazliet par ātru tika izņemts laukā no ziemas miega.
Tad kaut kā mani pierunāja uz melnajiem griestiem, labu laiku jau aizmugure bija atlīmējusies un aizmugurē sēdošiem uz galvas krita. Uznāca apņēmība beidzot visu salonā salikt tā kā esmu gribējis - melns ar melnu. Beigās arī tika samainīti visi pelēkie plastmasi uz melnajiem arī, savādāk acīs jau krita pat skatoties no dzīvokļā loga. Pie viena "ja jau tad jau" variantā tika ielikta arī elektriskā lūka. Auto nodzīvoja aptuveni 3 ja ne vairāk nedēļas Siguldā, jo ziema negribīgi gāja prom. Arī tika sataisīts āra temperatūras devējs, vaina bija tajā, ka kāds gudrītis bija nokniebis vadus.
Braucot savākt auto no Siguldas pavērās jaunas problēmas - auto ļoti rīstijās un negāja, ar lielām problēmām un lielu patēriņu sanāca atpakaļ līdz Rīgai tikt. Nākamajā dienā viss atkal bija pa vecam, bet nu drošs paliek drošs es auto aizdzinu uz Autovietu profilakses pēc. Tika konstatēts, ka degvielas sūknim bija kapi - ķīlēja un štekers sāka karst, pie viena arī jau bija sācis mazliet svilt degvielas sūkņa relejs. Degvielas spiedienu mērot arī tika konstatēts, ka spiediena regulators ir beigts un tas arī pēc tam tika samainīts. Un arī tika saregulēti vārsti pie viena. Protams neiztika bez komentāriem par manām abām kreisajām rokām kuras bija līdušas motortelpā.
Diemžēl bildes no procesa nav...
Nākamais ko obligāti gribēju sataisīt pirms mēroju garus kilometrus bija temperatūras kāpšana stāvot ilgāk uz vietas, iepriekšējo gadu tika samainīts termostats, kas bija lētākais variants kam varēja iet cauri, šoreiz sekoja mazliet dārgāks - termomufta. Protams vairāk jautājumi nebija kad atskrūvēju viņu vaļā un konstatēju, ka tur vēl ir oriģinālā 1989. gada detaļa. Uzreiz arī piestartējot auto varēja dzirdēt, ka ventilators normāli iegriežas sākumā, ka saceļ visus putekļus gaisā.
Tālāk papildinot salona tēmu tika arī uzliktas jaunas durvju gumijas no E60, mazliet nācās viņas piegriezt pēc garuma.
Tieši trīs dienas pirms skates pēc gara brauciena no Valkas, par laimi, tepat Rīgā pēkšņi nosprāga auto. Pazuda visa elektrība iekš auto, paspēju inerces spēkiem noripot ceļa malā un izsaukt čomu, lai līdz garāžai aizvelk. Par laimi netā šādas problēmas ir fiksētas un bija arī iespēja smelties idejas kur meklēt problēmu, ilgi nebija jāmeklē kad arī atradām ar Haziju vainu. Par cik akumulators iepriekš ir bijis motortelpā nevis zem beņķa kā tagad tad tas aizvilkšanas process ir mazliet sadirsts, tas saucamais "fusible link" nav normāli pie glāzes, bet gan ievilkts zem bloku kastes labajā pusē, ielikts pie logu trapeces kur ūdens tek virsū.
Diezgan daudz sanācis ir nobraukt salīdzinājumā ar iepriekšējiem gadiem, bet nu vismaz auto tiek attiecīgi pielietots. Ziema nāca virsū kā melna nakts un diezgan laicīgi sanāca nomest ziemas miegā, bet nu zināju, ka neko nedarīšu. Tad nu marta sākumā mazliet par ātru tika izņemts laukā no ziemas miega.
Tad kaut kā mani pierunāja uz melnajiem griestiem, labu laiku jau aizmugure bija atlīmējusies un aizmugurē sēdošiem uz galvas krita. Uznāca apņēmība beidzot visu salonā salikt tā kā esmu gribējis - melns ar melnu. Beigās arī tika samainīti visi pelēkie plastmasi uz melnajiem arī, savādāk acīs jau krita pat skatoties no dzīvokļā loga. Pie viena "ja jau tad jau" variantā tika ielikta arī elektriskā lūka. Auto nodzīvoja aptuveni 3 ja ne vairāk nedēļas Siguldā, jo ziema negribīgi gāja prom. Arī tika sataisīts āra temperatūras devējs, vaina bija tajā, ka kāds gudrītis bija nokniebis vadus.
Braucot savākt auto no Siguldas pavērās jaunas problēmas - auto ļoti rīstijās un negāja, ar lielām problēmām un lielu patēriņu sanāca atpakaļ līdz Rīgai tikt. Nākamajā dienā viss atkal bija pa vecam, bet nu drošs paliek drošs es auto aizdzinu uz Autovietu profilakses pēc. Tika konstatēts, ka degvielas sūknim bija kapi - ķīlēja un štekers sāka karst, pie viena arī jau bija sācis mazliet svilt degvielas sūkņa relejs. Degvielas spiedienu mērot arī tika konstatēts, ka spiediena regulators ir beigts un tas arī pēc tam tika samainīts. Un arī tika saregulēti vārsti pie viena. Protams neiztika bez komentāriem par manām abām kreisajām rokām kuras bija līdušas motortelpā.
Diemžēl bildes no procesa nav...
Nākamais ko obligāti gribēju sataisīt pirms mēroju garus kilometrus bija temperatūras kāpšana stāvot ilgāk uz vietas, iepriekšējo gadu tika samainīts termostats, kas bija lētākais variants kam varēja iet cauri, šoreiz sekoja mazliet dārgāks - termomufta. Protams vairāk jautājumi nebija kad atskrūvēju viņu vaļā un konstatēju, ka tur vēl ir oriģinālā 1989. gada detaļa. Uzreiz arī piestartējot auto varēja dzirdēt, ka ventilators normāli iegriežas sākumā, ka saceļ visus putekļus gaisā.
Tālāk papildinot salona tēmu tika arī uzliktas jaunas durvju gumijas no E60, mazliet nācās viņas piegriezt pēc garuma.
Tieši trīs dienas pirms skates pēc gara brauciena no Valkas, par laimi, tepat Rīgā pēkšņi nosprāga auto. Pazuda visa elektrība iekš auto, paspēju inerces spēkiem noripot ceļa malā un izsaukt čomu, lai līdz garāžai aizvelk. Par laimi netā šādas problēmas ir fiksētas un bija arī iespēja smelties idejas kur meklēt problēmu, ilgi nebija jāmeklē kad arī atradām ar Haziju vainu. Par cik akumulators iepriekš ir bijis motortelpā nevis zem beņķa kā tagad tad tas aizvilkšanas process ir mazliet sadirsts, tas saucamais "fusible link" nav normāli pie glāzes, bet gan ievilkts zem bloku kastes labajā pusē, ielikts pie logu trapeces kur ūdens tek virsū.
- These users thanked the author 5STAR for the post (total 2):
- Teorētiķis (09 Jun 2022, 23:35) • Juzix (10 Jun 2022, 09:13)
- Rating: 50%