Pieczvaigžņu e34 528i

Visi kas iepirkuši sev jaunu auto un vēlas palielīties tad lielās šajā sadaļā. Nu tad lai labi ripo :)

Moderators: Juzix, Bastard

User avatar
AtmoBenzin
Posts: 11171
Joined: 01 Nov 2012, 16:10

Re: Pieczvaigžņu e34 528i

Post by AtmoBenzin »

hujvinzin man liekas ka pilnīgi normāla tukšgaita m20 :D
User avatar
Juzix
burnout.lv foto team
Posts: 16203
Joined: 11 Apr 2006, 19:52
Location: LV
Contact:

Re: Pieczvaigžņu e34 528i

Post by Juzix »

Tas vienk nozīmē, ka vajag m20 mītingu :urb:
Image :latvija:
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
User avatar
J.K.jr.bad.
Posts: 1138
Joined: 09 Jul 2004, 21:22

Re: Pieczvaigžņu e34 528i

Post by J.K.jr.bad. »

Neatceros, kas manam m20b25 bija par problēmu, bet to atrisināja jauna sveču vada ar hola devēju nopirkšana un attiecīgi nomaiņa. Kaut kas tur ar apgreizieniem vai ar aizrīšanos gāzējot bija..
J.K.jr.bad.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
:offtopic:
User avatar
AtmoBenzin
Posts: 11171
Joined: 01 Nov 2012, 16:10

Re: Pieczvaigžņu e34 528i

Post by AtmoBenzin »

Tad problēma bija svečvadā, jo tas devējs pats par sevi baigi daudz neko nemaina.
All it does is tell the car what stroke its on so it fires the injectors in banks of 3 instead of in banks of 6. It makes no difference in performance, and maybe a marginal difference in fuel economy.

Mine was off and i had no check engine light
Esmu braukājis gan ar viņu, gan bez, uz šosē leikas, ka ir kaut kāda starpība patēriņā, bet dzirdamu iespaidu uz motora darbību neesmu novērojis.

Svečvadi paši gan man ir sagādājuši ne mazums galvassāpes.
User avatar
Abit e30
Posts: 1063
Joined: 13 Nov 2011, 13:06
Location: Madona, Rīga
Contact:

Re: Pieczvaigžņu e34 528i

Post by Abit e30 »

AtmoBenzin wrote: 26 Apr 2021, 10:07 Tad problēma bija svečvadā, jo tas devējs pats par sevi baigi daudz neko nemaina.
All it does is tell the car what stroke its on so it fires the injectors in banks of 3 instead of in banks of 6. It makes no difference in performance, and maybe a marginal difference in fuel economy.

Mine was off and i had no check engine light
Esmu braukājis gan ar viņu, gan bez, uz šosē leikas, ka ir kaut kāda starpība patēriņā, bet dzirdamu iespaidu uz motora darbību neesmu novērojis.

Svečvadi paši gan man ir sagādājuši ne mazums galvassāpes.
tāpēc prātīgākais ir pāriet uz m50 vadību, ja vien nepretendē uz VS, utttt
User avatar
5STAR
Posts: 140
Joined: 29 Nov 2018, 00:14
Location: Rīga

Re: Pieczvaigžņu e34 528i

Post by 5STAR »

Jau aptuveni 3k nobraukts kopš vārstu regulēšanas un nekas nav mainijies, pa lielam lieku mieru tam motoram. Uzmetām aci tīri intereses pēc svečvadiem un 5tais bija bez dzīvības pazīmēm, labi, ka blakus mētājās semeris ar M30 kurš tika "atbrīvots" no tā svečvada. Taču pat pēc svečvada nomaiņas nekādas izmaiņas nebija. :hvz:

Karoč auto brauc un tiek baudīts. Vienīgi esmu ļoti priecīgs, ka tika beidzot pa 5 gadiem centrālā tik savesta darba kārtībā. Kopš nopirkšanas brīža visiem kuri sēdās iekšā nācās uzgaidīt līdz durvis manuāli atslēgšu. :susnaks:
Un te daži kadriņi:
Image
Image

Tad beidzot saņēmos sataisīt problēmu ar pasažiera loga aizvēršanos. Problēma izpaudās kā stikls ar vairākiem piegājieniem spēja aizvērties, pie vainas bija mikroslēdža vadi kuri bija mistiski ierāvušies iekšā pašā loga mehānismā. Labi, ka vadi paši cietuši nebija, savienojam visu atpakaļ un viss strādā kā vajag.
Image

Ikgadējā tehniskā apskate. Atgāzes rādijumi mazliet vairāk nekā iepriekš, bet vienalga stipri mazāk nekā ar CircleK degvielu braucot.
Image
Image

Turpinam vazāties apkārt pa pasauli. Aizbraucam arī līdz kaimiņiem, apskatīties kā noris normālā dzīve bez uzpurņiem.
Image
Image
Image
Image

Kur tad neiztikt bez vēlvienas salauztas droseles. Būs jau pagājuši 2 gadi kopš pēdējo reizi šitam eju cauri, bet nu ko vajag to vajag. Labi, ka bija iepirktas stratēģiskās rezerves. Beigās no trijām droselēm liekam kopā vienu jaunu. Šī gan ir no E30, mazliet savādāka nekā E34, bet funkciju pilda. Bija daži sīkumi jāpārliek no vienas uz otru, jāaiztaisa nevajadzīgi caurumi pa kuriem gaisu piesūca un mazliet epopeja ar droseles apsildi kuru nākotnē ir plāns pa smuko apiet. Iemaņas uz šo procedūru ir vairāk nekā vajadzētu normāli būt. Var droši piedāvāt vēlvienu b25 droseli, lai rezervē stāv. Šī jau būs man 4tā nokautā drosele. :naac:
Image
Image
Image
User avatar
ray112
Posts: 4180
Joined: 24 Jan 2015, 20:07

Re: Pieczvaigžņu e34 528i

Post by ray112 »

Pilnai laimei vēl to ABS lampu dabūt lai nespīd panelī visu laiku. Savādāk viss skaisti.
User avatar
Juzix
burnout.lv foto team
Posts: 16203
Joined: 11 Apr 2006, 19:52
Location: LV
Contact:

Re: Pieczvaigžņu e34 528i

Post by Juzix »

A ko Tu tai droselei salauz? Un kā?
Image :latvija:
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
User avatar
petka17
Posts: 5704
Joined: 30 Sep 2010, 00:18
Location: Zaļās želejas racing tiim

Re: Pieczvaigžņu e34 528i

Post by petka17 »

Juzix wrote: 20 Jul 2021, 10:05 A ko Tu tai droselei salauz? Un kā?
Mani tas arī interesē :emo:

Drosele liekas, ka praktiski ir mūžīga detaļa, kas sadilstot parasti tikai sāk sprūst, bet nekas tur īsti nelūzt...
Tu daudz, bled, neaizdedz kamēr tu, bled, jebalā nedabūn! ©IzdedzesVīrs#IzdedzesVīrs2017

Toyota Supra Mk3
Subaru Leone
BMW F650 Funduro
Ex:
E39 528i
Honda Civic EG
Toyota Celica GT4
VW Golf Mk2
BMW E30
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2
User avatar
AtmoBenzin
Posts: 11171
Joined: 01 Nov 2012, 16:10

Re: Pieczvaigžņu e34 528i

Post by AtmoBenzin »

Salauzt vienu - ok, kam negadās, bet salauzt vairākas droseles izklausās pēc kaut kādas turbo llp tipa situācijas.
User avatar
5STAR
Posts: 140
Joined: 29 Nov 2018, 00:14
Location: Rīga

Re: Pieczvaigžņu e34 528i

Post by 5STAR »

Viņām tā daļa, kas grozas izlūzt no korpusa laukā. Sākumā jau vaina bija tajā, ka pēc lielās metināšanas grīdā atpakaļ nebija ieskrūvēta atpakaļ gāzes pedāļa atdure. Bez tās atdures un ar mazliet dinamiskāku braukšanu sanāk diezgan labs lauziens. Sākuma lapās var apskatīties cik traģiski iepriekš viņas lūza, bet nu šī pēdējā maigi ieplaisāja, kas bija ļoti jūtami uz gāzes pedāļa. :susnaks:
Ideja tagad rodas vēl piekoriģēt to atduri grīdā, bet tā, lai pietiekami drosele atvērtos. Droseli pirms likšanas kopā vēl satīriju, jo bija nostāvējusi bagažniekā 2 gadus. Sapūtu vēl WDšku ārpusē kur visa tā padarīšana kustas, kaut tas man liekas neko nemainīs. Bet varu teikt, ka ar tagadējo ir ''vieglāks'' gāzes pedālis nekā ar iepriekšējo.
User avatar
Juzix
burnout.lv foto team
Posts: 16203
Joined: 11 Apr 2006, 19:52
Location: LV
Contact:

Re: Pieczvaigžņu e34 528i

Post by Juzix »

Šādi?

Image
Image :latvija:
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
User avatar
5STAR
Posts: 140
Joined: 29 Nov 2018, 00:14
Location: Rīga

Re: Pieczvaigžņu e34 528i

Post by 5STAR »

Juzix wrote: 20 Jul 2021, 22:43 Šādi?

Image
Tieši tā! Tur vēl izskatās, ka mierīgi uz mājām var aizbraukt. Ar tāda paša paskata droseli braucu no Tumšupes uz Rīgu un viss diezgan veiksmīgi sanāca.
Šādi notika kad bija pilnīgas auzas...
Image
User avatar
5STAR
Posts: 140
Joined: 29 Nov 2018, 00:14
Location: Rīga

Re: Pieczvaigžņu e34 528i

Post by 5STAR »

Laiks kaut ko ierakstīt. Sāks ar to, ka vienu piektdienas saulaino dienu pavērās sen neredzēts skats no aizmugures - gala bundulis karājās zemē ka reiz sensenos laikos. :susnaks:
Šoreiz par laimi nav izlauzti stiprinājumi no virsbūves pašas kā 2019ajā gadā, bet vnk padevušies apakšējie turētāji. Papētot BOSAL firmas stiprinājumus tuvāk konstatēju, ka viņi ir diezgan sūdīgi. Par laimi garāžā mētājās daži šie stiprinājumi no kuriem varēju salasīt komplektiņu.
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Tad nāca ideja tikt vaļā no šī gala bunduļa, kurš, vēlāk uzzināju, izrādas ir no V8 motora vai arī pat no M5 3.8 - detaļas kodu iesitot iekšā netā nebija īsti skaidrs, bet pēc izskata vairāk izskatijās kā V8 glušaks. Viens biedrs piedāvāja savu veco ar vidēju klusinātāju, jo sev uztaisīja visu jauno pilnā garumā. Nevarēja neņemt, jo situācija spieda uz to, ka vajag.
Image

Bija viens neveiksmīgs mēģinājums viņu uzmest virsū, taču konstatēju, ka bez metināmā netiks cauri un liekot atpakaļ veco ātri vien bija skaidrs, ka tie izplūdes savilcēji ir vienreizējie un tādejādi nenormāli pūta garām.
Sāka tuvoties E34 tikšanās diena un nevar braukt ar tādu izpūtēju kurš pārāk pretīgi skan, uz ātro tika sataisīta esošā izplūde.
Image

Un tad jau 7ā augusta E34 tikšanās. :cool:
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Un atgriežamies pie izpūtēja tēmas atkal. :naac: Tagad kad viss ir garām var mierīgi darboties tālāk. Tika uzlikts iepriekš iegādātais izpūtējs virsū, šoreiz tika iemetināti elāstīgie elementi jeb gofras starpā. Tie termosi priekšpusē izskatās jau atbaidoši, bet kamēr funkciju pilda tikmēr saiet. Lietotājam Abit bija taisnība - priekšpusē pūta garām. Sākumā likās, ka starp kolektoru un trubām. Tur viss tika satīrīts un jaunas blīves uzliktas. Beigās tikuntā pūta garām. :susnaks:
Sāku smērēt izplūdes smēri savienojuma vietā un tad izdomāju pabāzt kameru apakšā un palūkoties tur... Tālāk viss palika skaidrs - cilvēks no kura sen atpakaļ pirku šīs trubas, bija iefleksējis pašā trubā. Pagaidu variantā tika aizsmērēts tur ciet un itkā vairs nepūš, bet pie tuvākās iespējas tiks aizmetināts ciet. Protams arī mana vaina, ka pa 2iem gadiem pats nebiju šito pamanījis.
Image
Image
Image
Image
Image
Post Reply