Andrams | Acaijnais W208
Posted: 03 Apr 2019, 23:55
Čau, labrīt, morgen, hello!
Izdomāju, ka vajag uzdrukāt kaut ko arī par ļerkatām, kas nav opeļi - tīri, lai pats atcerētos un tā, lai dažādāka lasāmviela.
Sākšu no sākuma (ne tā kā citi) - sencim pirms bik vairāk kā gada sakārojās kaut kādu interesantu un jaudīgu "brīvdienu" auto, ko palēnām ķiņķerēt. Sāka skatīties uz kaut kādām fwd Macadām, Toyotām ar +/- sulaspakas tilpumiem, bet man jau tā ideja saknē nelikās laba, jo tās kaut kā galīgi neinteresantas mašīnas (no offence, ja kādam aizskāru jūtas, vienkārši.... nē ). Tad vienā jaukā dienā aizbraucu uzsist klačiņu ar tēti, šis man saka: "Tev būs jāaizbrauc apskatīties Rīgā mersis...". Ok, game on, atveru SS, apskatos, čo pa čom. CLK230K, 2001.gada feislifts, ar 6nieci manuāli, izskatās diezgan daudztoņu, bet par salīdzinoši lētu naudu. Skaidrs, ka tur šis tas ir slikti, sliekšņi, spārni (protams) un tādi sīkumi, bet tas auto likās krietni interesantāks - sazvanīju, aizlaidu palūkāt. Apskatījos dzīvajā, čalis uzreiz pasaka, ka "nekati servisi apskates kas ir tas ir skaties nepatik nenem". Izbraucu - kā dod mizā, tad kaut kur dauzās izpūtējs, zem sliekšņu plastmasām 50 brūnās nokrāsas, stūre šķība, salons padzīvojis, stiklā plaisa, bet kaut ko iet tā ķerkata. Aizbraucu atpakaļ uz Skigrek&more jumta stajanku, apeju vēlreiz riņķī mašīnai - čo ta labais spārns tāds incants, tur zaļa špaktele špīd, čo ta izskatās uzpūsts pa virsu kkādam 40niekam smilšpapīram, nu tā. Rats priekšējais kaut kā uz atpakaļu stāv. Prasu čalim - kas tas tāds, šis kko met reversā, ķipa neko nezinot, ķipa nebija nemaz pamanījis, nu, karoč skaidrs, ka kkas tur tīrs nav. Bet nu ar senci nospriedām, ka tāpat paņems. Pēc 2h sarunājam ekskursiju uz CSDD, čalis vēl pa ceļam uzp..paķēra apmali lecot pa apakšu Akmens tiltam Tāds lašara. Bet nu neko, pārrakstījām, izlaidu to tītaru centrā, beidzot varēja braukt. Kaut kad nedēļas beigās veiksmīgi dabūju to kasti uz Ventspili, pa ceļam ieskrēju pie čoma Tukumā, uzrāvu uz pacēlāja - āāā, skaaaidrs Labās puses plaukta aizmugurējā skava uzsista uz augšu, tur ritenis un zvanošais izpūtējs, trūkst radiatoru stiprinājuma balka starp lanžeroniem, punktmetinājumi vien spīd. Karteris eļļā, grīda pa lielam gan tīri ok, nu, karoč skaidrs, ka ieķērās šķiltenis. Dabūju to miseni veiksmīgi mājās, atrādīju sencim, tas tāds dīvains, bet neko neteica.
Vispirms sakārtoju kulisi, tā bija tāda, ka pa ātrumiem saštepselēties tā sarežģīti Patusēju vienu nakti pa solidworku, uzrāvu modeli, izdrukājās ar 3D printeri remontdetaļa, pagaidām strādā tīri tā neko.
Beidzās TA, iedevu sencim, šis gribēja krāsot, likvidēt rūsu spārnos utt, visu rudeni cīnījās, kaut ko krāsoja, kaut ko ne tā kā man patika, bet nu finālā - braukt var
Ar spārniem tā interesanti sanāca, labo spārnu ieķēru citu lietotu par 70eur, tāpāt sarūsējušu to kaut kā sencis salāpīja, salika, ir ok. Gan jau kādreiz nāksies tam pieķerties.
Pirms kāda laiciņa sencis saprata, ka viņam nedaudz mainās dzīvē prioritātes, tāpēc nebūs laika un naudas visam, pieslēdzos atkal es. Iemetināju vietā īsto radiatoru balku, ko izcirtu no viena preFL CLK320, salikām purnu, haube, bamperis utt.
Te vēl vecais radiatoru stiprinājums brūnā krāsā
Beidzot bija salikts, lai var aizskudināties līdz TA, tad nu šorīt paviesojos Ventspils CSDD nodaļā, kur man iekrāmēja tikai 5 divniekus
To be continued...
Izdomāju, ka vajag uzdrukāt kaut ko arī par ļerkatām, kas nav opeļi - tīri, lai pats atcerētos un tā, lai dažādāka lasāmviela.
Sākšu no sākuma (ne tā kā citi) - sencim pirms bik vairāk kā gada sakārojās kaut kādu interesantu un jaudīgu "brīvdienu" auto, ko palēnām ķiņķerēt. Sāka skatīties uz kaut kādām fwd Macadām, Toyotām ar +/- sulaspakas tilpumiem, bet man jau tā ideja saknē nelikās laba, jo tās kaut kā galīgi neinteresantas mašīnas (no offence, ja kādam aizskāru jūtas, vienkārši.... nē ). Tad vienā jaukā dienā aizbraucu uzsist klačiņu ar tēti, šis man saka: "Tev būs jāaizbrauc apskatīties Rīgā mersis...". Ok, game on, atveru SS, apskatos, čo pa čom. CLK230K, 2001.gada feislifts, ar 6nieci manuāli, izskatās diezgan daudztoņu, bet par salīdzinoši lētu naudu. Skaidrs, ka tur šis tas ir slikti, sliekšņi, spārni (protams) un tādi sīkumi, bet tas auto likās krietni interesantāks - sazvanīju, aizlaidu palūkāt. Apskatījos dzīvajā, čalis uzreiz pasaka, ka "nekati servisi apskates kas ir tas ir skaties nepatik nenem". Izbraucu - kā dod mizā, tad kaut kur dauzās izpūtējs, zem sliekšņu plastmasām 50 brūnās nokrāsas, stūre šķība, salons padzīvojis, stiklā plaisa, bet kaut ko iet tā ķerkata. Aizbraucu atpakaļ uz Skigrek&more jumta stajanku, apeju vēlreiz riņķī mašīnai - čo ta labais spārns tāds incants, tur zaļa špaktele špīd, čo ta izskatās uzpūsts pa virsu kkādam 40niekam smilšpapīram, nu tā. Rats priekšējais kaut kā uz atpakaļu stāv. Prasu čalim - kas tas tāds, šis kko met reversā, ķipa neko nezinot, ķipa nebija nemaz pamanījis, nu, karoč skaidrs, ka kkas tur tīrs nav. Bet nu ar senci nospriedām, ka tāpat paņems. Pēc 2h sarunājam ekskursiju uz CSDD, čalis vēl pa ceļam uzp..paķēra apmali lecot pa apakšu Akmens tiltam Tāds lašara. Bet nu neko, pārrakstījām, izlaidu to tītaru centrā, beidzot varēja braukt. Kaut kad nedēļas beigās veiksmīgi dabūju to kasti uz Ventspili, pa ceļam ieskrēju pie čoma Tukumā, uzrāvu uz pacēlāja - āāā, skaaaidrs Labās puses plaukta aizmugurējā skava uzsista uz augšu, tur ritenis un zvanošais izpūtējs, trūkst radiatoru stiprinājuma balka starp lanžeroniem, punktmetinājumi vien spīd. Karteris eļļā, grīda pa lielam gan tīri ok, nu, karoč skaidrs, ka ieķērās šķiltenis. Dabūju to miseni veiksmīgi mājās, atrādīju sencim, tas tāds dīvains, bet neko neteica.
Vispirms sakārtoju kulisi, tā bija tāda, ka pa ātrumiem saštepselēties tā sarežģīti Patusēju vienu nakti pa solidworku, uzrāvu modeli, izdrukājās ar 3D printeri remontdetaļa, pagaidām strādā tīri tā neko.
Beidzās TA, iedevu sencim, šis gribēja krāsot, likvidēt rūsu spārnos utt, visu rudeni cīnījās, kaut ko krāsoja, kaut ko ne tā kā man patika, bet nu finālā - braukt var
Ar spārniem tā interesanti sanāca, labo spārnu ieķēru citu lietotu par 70eur, tāpāt sarūsējušu to kaut kā sencis salāpīja, salika, ir ok. Gan jau kādreiz nāksies tam pieķerties.
Pirms kāda laiciņa sencis saprata, ka viņam nedaudz mainās dzīvē prioritātes, tāpēc nebūs laika un naudas visam, pieslēdzos atkal es. Iemetināju vietā īsto radiatoru balku, ko izcirtu no viena preFL CLK320, salikām purnu, haube, bamperis utt.
Te vēl vecais radiatoru stiprinājums brūnā krāsā
Beidzot bija salikts, lai var aizskudināties līdz TA, tad nu šorīt paviesojos Ventspils CSDD nodaļā, kur man iekrāmēja tikai 5 divniekus
To be continued...