Page 1 of 4

Andrams | Acaijnais W208

Posted: 03 Apr 2019, 23:55
by andrams
Čau, labrīt, morgen, hello!

Izdomāju, ka vajag uzdrukāt kaut ko arī par ļerkatām, kas nav opeļi - tīri, lai pats atcerētos un tā, lai dažādāka lasāmviela. :naac:

Sākšu no sākuma (ne tā kā citi) - sencim pirms bik vairāk kā gada sakārojās kaut kādu interesantu un jaudīgu "brīvdienu" auto, ko palēnām ķiņķerēt. Sāka skatīties uz kaut kādām fwd Macadām, Toyotām ar +/- sulaspakas tilpumiem, bet man jau tā ideja saknē nelikās laba, jo tās kaut kā galīgi neinteresantas mašīnas (no offence, ja kādam aizskāru jūtas, vienkārši.... nē :emo: ). Tad vienā jaukā dienā aizbraucu uzsist klačiņu ar tēti, šis man saka: "Tev būs jāaizbrauc apskatīties Rīgā mersis...". Ok, game on, atveru SS, apskatos, čo pa čom. CLK230K, 2001.gada feislifts, ar 6nieci manuāli, izskatās diezgan daudztoņu, bet par salīdzinoši lētu naudu. Skaidrs, ka tur šis tas ir slikti, sliekšņi, spārni (protams) un tādi sīkumi, bet tas auto likās krietni interesantāks - sazvanīju, aizlaidu palūkāt. Apskatījos dzīvajā, čalis uzreiz pasaka, ka "nekati servisi apskates kas ir tas ir skaties nepatik nenem". Izbraucu - kā dod mizā, tad kaut kur dauzās izpūtējs, zem sliekšņu plastmasām 50 brūnās nokrāsas, stūre šķība, salons padzīvojis, stiklā plaisa, bet kaut ko iet tā ķerkata. Aizbraucu atpakaļ uz Skigrek&more jumta stajanku, apeju vēlreiz riņķī mašīnai - čo ta labais spārns tāds incants, tur zaļa špaktele špīd, čo ta izskatās uzpūsts pa virsu kkādam 40niekam smilšpapīram, nu tā. Rats priekšējais kaut kā uz atpakaļu stāv. Prasu čalim - kas tas tāds, šis kko met reversā, ķipa neko nezinot, ķipa nebija nemaz pamanījis, nu, karoč skaidrs, ka kkas tur tīrs nav. Bet nu ar senci nospriedām, ka tāpat paņems. Pēc 2h sarunājam ekskursiju uz CSDD, čalis vēl pa ceļam uzp..paķēra apmali lecot pa apakšu Akmens tiltam :rofl: Tāds lašara. :rofl: Bet nu neko, pārrakstījām, izlaidu to tītaru centrā, beidzot varēja braukt. Kaut kad nedēļas beigās veiksmīgi dabūju to kasti uz Ventspili, pa ceļam ieskrēju pie čoma Tukumā, uzrāvu uz pacēlāja - āāā, skaaaidrs :susnaks: Labās puses plaukta aizmugurējā skava uzsista uz augšu, tur ritenis un zvanošais izpūtējs, trūkst radiatoru stiprinājuma balka starp lanžeroniem, punktmetinājumi vien spīd. Karteris eļļā, grīda pa lielam gan tīri ok, nu, karoč skaidrs, ka ieķērās šķiltenis. Dabūju to miseni veiksmīgi mājās, atrādīju sencim, tas tāds dīvains, bet neko neteica.

Image

Image

Image

Image

Image

Vispirms sakārtoju kulisi, tā bija tāda, ka pa ātrumiem saštepselēties tā sarežģīti :] Patusēju vienu nakti pa solidworku, uzrāvu modeli, izdrukājās ar 3D printeri remontdetaļa, pagaidām strādā tīri tā neko.

Image

Beidzās TA, iedevu sencim, šis gribēja krāsot, likvidēt rūsu spārnos utt, visu rudeni cīnījās, kaut ko krāsoja, kaut ko ne tā kā man patika, bet nu finālā - braukt var :lol:

Image

Image

Image

Ar spārniem tā interesanti sanāca, labo spārnu ieķēru citu lietotu par 70eur, tāpāt sarūsējušu :emo: to kaut kā sencis salāpīja, salika, ir ok. Gan jau kādreiz nāksies tam pieķerties.

Pirms kāda laiciņa sencis saprata, ka viņam nedaudz mainās dzīvē prioritātes, tāpēc nebūs laika un naudas visam, pieslēdzos atkal es. Iemetināju vietā īsto radiatoru balku, ko izcirtu no viena preFL CLK320, salikām purnu, haube, bamperis utt.

Image

Te vēl vecais radiatoru stiprinājums brūnā krāsā :D

Image

Beidzot bija salikts, lai var aizskudināties līdz TA, tad nu šorīt paviesojos Ventspils CSDD nodaļā, kur man iekrāmēja tikai 5 divniekus :reeka:

To be continued...

Re: Andrams | Acaijnais W208

Posted: 04 Apr 2019, 00:27
by petka17
Nē nu cik lētam viņam jābūt lai ar tādu miseni cīnītos?

Re: Andrams | Acaijnais W208

Posted: 04 Apr 2019, 00:44
by andrams
Teiksim tā - nedaudz papētot internetus, lielākā daļa CLK230 tomēr ir tomāti, tad ir čupiņa ar 5niecēm manuāļiem, šur tur mobilē kādu pārīti ar 6niecēm arī esmu manījis, bet izteikti pakaļ nemet, tieši tā iemesla dēļ arī tomēr izlēmām, lai jau paliek. Sliktāks nepaliks, jālieto tikai :naac:

Re: Andrams | Acaijnais W208

Posted: 04 Apr 2019, 01:03
by andrams
Kaut kad vēl pagājušogad servisā pastiepa atpakaļ plaukta skavu, ritenis atnāca vietā, šo, to grīdai pametināja, samainīja kaut kādas bukses, visas 4 atsperes (sencis teicās esot uzlicis kaut kādas pastiprinātās :emo: atsperes, bled traktors) - sakārtoja ritošo daļu. Es sadarīju pāris mazsvarīgākas lietas - novērsu ABS/ESP/BAS eglīti panelī - vajadzēja tikai saspraust ABS devējam atpakaļ štekeri, panelī saliku pazudušās lampiņas, sapratu, ka SRS bloks liekas nedaudz pamiris (moš sen vairs neviens ķisens tur nav, who knows), panelī samainīju pulkstenim un temperatūras displejam vadu šleifes, tie kkādus kropļus sākumā rādīja. Pārlasīju priekšā bremzes pilnībā, lai var jau normālāk arī apstāties.

Palēnām sāk rasties arvien lielāka skaidrība par to, kas īsti ar meseri ir noticis nelabs - liekas, ka kaut kur ar labo stūri uzsēdināts uz kaut kāda akmens, apmales, celma, katrā ziņā kaut kā apakšēja.
- Jau minētā uzsistā plaukta skava, kas jau ir vietā;
- Viegli pa muti dabūjis karteris;
- Norauta radiatoru balka, kas jau ir atpakaļ;
- nedaudz pavēries iekšējais spārns zem luktura, kas jau sakārtots;
- salauzts lukturim korpuss bija, lukturis samainīts;
- ģeneratoram un kārbai korpusā viegls mazsvarīgs alumīnija iztrūkums;
- trūkst pareizā FL bampera ar visām miglām
- trūkst oriģinālā paspārņa, bet pašlaik pagaidu variants;
- pēdējais, visnepatīkamākais - kompresora izejas patrubokam izlauzts stūrītis, kur vajadzētu sēdēt gumijas caurulei uz IC, tas nozīmē, ka kaut kad drīzumā jāņem nost kompresors un jāmetina, ja metināms.

Re: Andrams | Acaijnais W208

Posted: 04 Apr 2019, 01:33
by andrams
Skatē nekā nāvējoša -
*)jāapmaina viena bremžu trubiņa, kas pakaļtiltam pa augšu iet,
*)jāpārjauc, jāsakustina rocenes mehānismi, viens tā slinki nāca atpakaļ no ilgās stāvēšanas,
*)jāsamaina priekšējais stikls,
*) jāpagroza uz augšu abi lukturi, zemi apgaismo.

Globāli to do list:
# iziet TA
# nomainīt sveces un atlikušos filtrus, aktuālākās blīves
# saprast, vai motorā viss notiek tā, kā tam ir jānotiek - garšo degviela. P.S. nav arī nekādu pretenziju kultivēt nabadzību un uzlikt nitrosu.
# samainīt reduktoru - asāk pārslēdzoties nograbina pa aizmuguri + bija jūtama brīvkustība. Trolejbusa gan vēl/vairs nav.
# sataisīt kardānu - šlices nedaudz luftē
# sataisīt to nelaimīgo kompresoru + jauna eļļa arī tam
# samainīt salauztās salona vējlūciņas, sašūt stūres ādai un ķeblim šuves atpakaļ kā un kur jābūt
# kaut kādā brīdī gribētos tikt arī vaļā no tām belarusa atsperēm un dabūt atbilstošāka iznesuma + lielākus diskus. Šitie R16 liekas, ka aizmugurē pa taisno pie reduktora pieskrūvēti.

FAQ:
Q: Atsperu atbalsti ok?
A: jā, izskatās labi.

Q: kā verās?
A: patīk, kad kompresors sāk kliegt.

Q: cik ta ēd?
A: daudz. Pensionārā pa pilsētu aptuveni 12, taisnē ar strādājošu kruīzu gan jau 8os ierakstās. Varbūt tas nemaz nav tik daudz.

Q: kāpēc tāda misene?
A: patīk, nau ka citiem (tm)

Paldies, ja izlasīji! Paldies arī, ja ieraudzīji bildes ar šķiltu sapujušu mersedesu un padomāji, ka esmu lohs! :]

Re: Andrams | Acaijnais W208

Posted: 04 Apr 2019, 07:34
by Fretka
petka17 wrote: 04 Apr 2019, 00:27 Nē nu cik lētam viņam jābūt lai ar tādu miseni cīnītos?
Jep, this. Lielisks piemērs, kā šie tītari pārtiek un tirgo savas miskastes vēl šobaltdien :aiwa:

Re: Andrams | Acaijnais W208

Posted: 04 Apr 2019, 09:05
by cibinsh
YOLO, 6-pakāpju manuālis sound good. Nākotnes klasika.

Re: Andrams | Acaijnais W208

Posted: 04 Apr 2019, 09:41
by ray112
A kas tam 6-pakapju manuālim ir tik ļoti labāks/savādāks kā 5-pakapju manuālim, ja neskaita nedaudz zemākus apgriezienus uz šosejas?

Re: Andrams | Acaijnais W208

Posted: 04 Apr 2019, 10:01
by petka17
Fretka wrote: 04 Apr 2019, 07:34
petka17 wrote: 04 Apr 2019, 00:27 Nē nu cik lētam viņam jābūt lai ar tādu miseni cīnītos?
Jep, this. Lielisks piemērs, kā šie tītari pārtiek un tirgo savas miskastes vēl šobaltdien :aiwa:
Pēc tā apraksta liekas, ka nemaz piešķilt nevajadzēja.

Re: Andrams | Acaijnais W208

Posted: 04 Apr 2019, 11:20
by howitzer
Bļin, cik bēdīgs. :aiwa:
Patēriņš izklausās pilnīgi normāls. :hvz:

Re: Andrams | Acaijnais W208

Posted: 04 Apr 2019, 11:24
by kars
W208 bija kaut kāds w202+w210 mix?

Re: Andrams | Acaijnais W208

Posted: 04 Apr 2019, 11:38
by rrrainis
Ja nav ko darīt, tad labs variants :D

Re: Andrams | Acaijnais W208

Posted: 04 Apr 2019, 11:47
by TomSkarsts
Lukturi jāpucē!

Re: Andrams | Acaijnais W208

Posted: 04 Apr 2019, 12:27
by rihis
Neslikts pirkums. Es arī sevi palutināju 7dienas un vasaras izbraucieniem ar W208, tikai ar V6 dvēselīti. :-D

Re: Andrams | Acaijnais W208

Posted: 04 Apr 2019, 15:51
by semigallss
Tak viss nostājas pa vietām. šķiltenis kas izmantots kā racing misene. ABS blokam štekeris tapēc arī nebija vietā, jo arī itkā izslēdzot panelī pretspolēšanu abs turpina bremzēt riteņus pēc vajadzības.

Re: Andrams | Acaijnais W208

Posted: 04 Apr 2019, 17:23
by kars
W210 tas netraucēja krāmēt nevienu brīdi, abs piebremzē to riteni kurš izspolē par daudz, lai mazinātu open diffa effektu, bet nevienā brīdī netiek glušīta nost jauda lai pārtrauktu/mazinātu sānslīdi.

Ptotams nav gluži kā ar bloķi, bet labāk kā open ir, darbojās tā fīča līdz 80km/h, pēc tam ir open diffs.

Vēl mīnus ka pastiprināti ēd aizm. klučus, ziemā pēc ilgākas krāmēšanas, izkāpjot smird kalotkas

Re: Andrams | Acaijnais W208

Posted: 05 Apr 2019, 11:05
by tolx
Zajebis, viss normāli.
Detaļas šitiem nav kosmosā, kko bik iet un vispār, pakaļpiedziņas kupeju ārpus bmw nav tik daudz, lai baigi pukstētu.

Re: Andrams | Acaijnais W208

Posted: 29 Apr 2019, 00:12
by andrams
Elllo, kaut kas arī šeit ir noticījies, un tā...
ray112 wrote: 04 Apr 2019, 09:41 A kas tam 6-pakapju manuālim ir tik ļoti labāks/savādāks kā 5-pakapju manuālim, ja neskaita nedaudz zemākus apgriezienus uz šosejas?
Nekas jau laikam labāks nav, izņemot grūtāk atrodamas rezerves daļas un pačotu ciemā :D nu labi, esmu te pa šo laiku līdz galvpilsētai aizskrējis, pa Kurzemi pablandījies - ar strādājošu kruīzu pa taisni 7 litros ierakstās, kas, savukārt, ir patīkami :)
kars wrote: 04 Apr 2019, 11:24 W208 bija kaut kāds w202+w210 mix?
Jes, kaut kā tā līdz šim ir licies. Kaut kas izskatās pēc W210, kaut kas pēc W202, pa vidam kaut kāds izstrādājums sanāk.
TomSkarsts wrote: 04 Apr 2019, 11:47 Lukturi jāpucē!
Ar lampiem ir tā, ka viens ir nācis no šrota, cita CLK, paskatoties virsū, viņi abi ir beidzējušies, bet baigi izskatās, ka stikli ir ļoooti matēti tieši no iekšpuses. Vai es jaukšu ārā lukturus, lai sapulētu stiklus no iekšpuses - dunno yet. Var gadīties, ka jāieķer kaut kādi sakarīgāki lukturi, bet pašlaik stars pietika, kaut ko uz ceļa redz, it fine.

Pēc slimības lapas saņemšanas tika sarunāta priekšējā stikla maiņa, stikls jau stāvēja iepirkts, to iemainīja, lukturus apmēram noregulēja servisā. Pēc tam iepirku jaunas abas rocenes (or more like - kājenes? :hvz: ) troses, kam virsū bija rakstīts C-class, aizmaucu uz garāžu paskrūvēt, kas beigās ievilkās uz pāris dienām. Par vecajām trosēm bija diezgan vienalga, to vienā pusē iznīcināju ārā, bet tad sāku domāt, kā lai jauno ieāķē "loku atvirzītājā" (nezinu, kā lai to mēslu nosauc :D), jauno trosi salauzu :emo:

Image

Izrādījās, ka vajadzēja tikai izsist to tapu laukā, tizls, nezināju, iemācījos, piedodiet, atvainojiet. Gala rezultātā nomainīju abas troses, procesā palīdu bedrē palūrēt to bremžu cauruli. Tā kā bremžu caurules nomaiņai prasās noņemt pakaļtiltu, bāku, attiecīgi, tikpat kā arī kardānu, sapratu, ka nebūs pašlaik, atstāšu to uz siltāku laiku, ko arī izskaidroju TA inspektoram, kas mani saprata. Tātad pabiju atkārtotajā TA, tur viss smuki, tikai kaut kā ne kā daregulējās labajam ritenim stāvbremze, baigi švaka sanāca + uz stenda sāka niķoties arī darba bremze neizskaidrojamu apstākļu dēļ, taču viss veiksmīgi, un šitā ļerkata ieguva atļauju pārvietoties pa ceļiem un neceļiem līdz 2020.gada kaut kādam maijam.

Nedaudz nepatīk motora darbība - katru reizi piešķiļot, pēc aptuveni pusminūtes gaitā sāk šķaudīt un gurt nost. Vienalga, silts vai auksts. Kādu brītiņu pagaidi, iemet čībā un aiziet, viss ok, kamēr neslāpē nost. Radās doma par degvielas filtru - šitam, kā izrādās, degvielas filtrā kaut kāds spiediena regulators, filtram 4 caurules, būs jāapmaina tas, jo pēc skata tāds aprūsējis liekas :rofl: Bet iesākumam nomainīju sveces, ieliku jau pārbaudītās Denso IK20TT, mammas turbovolvo jau labu laiku tādas dzīvo, nekāda problēma. Izskrūvēju vecās - ā, nu ja, vienmērīga motora darbība:

Image

Gandrīz vienādas sveces :rofl: Vienīgais, diezgan mīzīgi skrūvēt, kad nezini, vai galvā ir 'vēl atlikušas vītnes.

Image

Tad iebāzu galvu zem motora priekšējā plastmasas vāka, tur izskatījās pēc eļļas noplūdītes.

Image

Izrādās - šitais magnēts (VVT) M111 motoriem esot diezgan izplatīta sāpe - tur iekšā 2 blīvītes, kas ar laiku beidzas un tad sāk dzīt eļļu gan ārā, gan arī motora pravodkā caur štekeri. Mmm, yummy. Risinājums - kaut kādi 60eurosi un jauns magnēts, kas atkal pēc kāda laika sāks tecēt. Krievu forumos gan čaļi ir saspieduši pilnu ar VR hermētiķi un basta. Pašlaik notīrīju lielo kaku no ārpuses, uzliku atpakaļ, pēc kāda laiciņa pavēros, vai vēl tek. Pie viena - jāmaina temperatūras devējs, tam mērglim plastmasas daļa beidzās :dusma:

Nākamā problēma - nedeg check engine. Vispār. Uz ieslēgtu aizdedzi nereaģē, uz kļūdām (kuras ir 4) arī nereaģē. Nomainīju lampiņu, tāpat nav. Kaut kā neatceros, viņa ir bijusi vai nē. Skaidrs, ka laikam būs jāparauj ārā panelis (jau kādu 800to reizi), jāpalūrē, vai nav redzamu bojājumu. Besī. ka nedodas rokā neviena elektroshēma šitajam zvēram. Vai arī tizls un nemāku meklēt.
Par kļūdām - pirmā zonde auro par high voltage (pieslēdzoties viņa zīmē savu grafiku, aizzīmē līdz augšai, 1V vērtībai un tur arī paliek) un ķēdi kā tādu, otrā zonde par sildītāju un vēl kompresoram WG solenoid kļūda. Izskatās, ka pamainīs filtru, pamainīs zondi, un tad paskatīsies, ko ir.

Un vēl jāpapēta, kur palaidis zaļu puņķīti no motora pakaļpuses, pie paša tuneļa klāt. Izskatās, ka no galvas/bloka šķirbas, bet kaut kā negribas ticēt, ka tā būs blīve :emo:

Vēl atgriezās funkcionāls piepīpētājs, kas bija oriģināli sakusis un šāva ārā drošinātāju. Tagad ielikās no Audi, tāds bija pa rokai, nez kāpēc viņš tur perfekti der un beidzot var lādēt telefonu. Ā un vēl - likvidēju šausmīgos sarkanos gumijas paklājiņus un uzsūtīju no vācu jebaja komplektu ar paklājiņiem priekš W208. Bildes dabā kaut kad jāatceras uzblicēt, bet...

https://www.ebay.de/itm/Fusmatten-Merce ... Swm~1cWAyi

Dis. Forši, ka priekšējiem ir pogas, lai nofiksētu čotka vietā. Nav forši, ka man grīdā, paklājā nemaz nav pogu, pret ko fiksēt. :reeka:

Kaut kā tā pašlaik. Ir tā fāze, kad pieķeries kaut ko sataisīt, nobrūk vēl 3 lietas, kas ir blakus, bet pie tā jau esmu pieradis - opeļi tā vislaik dara :naac:

Re: Andrams | Acaijnais W208

Posted: 27 Jul 2020, 12:59
by andrams
Ē, nu čau! Kaut ko notiek. Kaut kas jāuzdrukā, lai var bērniem pēc gadiem 23 parādīt.

Pagājušogad ap jūniju atradu ss diskus, ko sen gribēju - ķipa Lorinser LM6, bet nu obvs replikas. Nosolījos sev, ka gan jau kaut kā virsū viņus uzmānīšu, aizsūtīju čomu pakaļ diskiem, lai atved.

ss.lv info: R18, 8J, ET kaut kas, centrs uz 66.6mm, ķipa merša centrs;
dabā, kas atnāca: R18, 8.5J, ET arī kaut kas, centrs 82mm :coconet: greit

Bet nu neko, 87 mahinācijas ar skrūvju garumiem, nācās aizmugurei uzražot 20mm flančus, iepirku 215/45 un 225/45 mizas, samontēju un uzmetu. Izskatījās ok, tā kā gribēju, izņemot to šausmīgo traktora paskatu priekšā.

Image

Image

Image
toit

Image

Image

Image

Baigais cambers izskatījās. Izrādījās, ka ir arī - saliekta stupica

Re: Andrams | Acaijnais W208

Posted: 27 Jul 2020, 13:22
by ray112
Viņam gadījumā purns nav kaut kur nereāli augstu? Vai bildēs mānīgs iespaids. Vēl es nesaprotu, ja diski ir vienāda platuma, kāpēc cilvēki cenšas likt platākas riepas pakaļā, šajā gadījumā gan laikam pārāk šauras priekšā.