Caurums visapkārt, jo mersedess ir tik jobans, ka starp sliekšņa ārējo daļu un oriģinālā domkrata… štepseli ir gumijas grommets. Tā it kā trūktu, kur krāties sūdiem
Ņemot vērā, ka iekšpusē vairs nav nekā, tad - nevis uz ātro, bet optimizācija. Bet nu, nevaru pīkstēt - labi, ka pašam tas nebija jādara. I mean, es varētu, bet tad iebraukšu kosmosā ar pedantismu, kas šitam perdaļotam diez vai vairs atmaksāsies jebkad. Šitādu lāpīt vajag stipru gribasspēku, biš smadzenēs iešņaukt to, kas agrāk bija slieksnī un normālu apkuri garāžā. Man pietrūka pa daļai no visa, tāpēc šoreiz neiespringu. Moš vajadzēja gan…
Ak, jā, svarīgs aspekts. Slieksnis tika sagarināts no W210 sedānusa, jo protams, ka W208 kupejai sliekšņi ir no-no. Var sazīmēt +/- aizmugures arkas un bezjēdzīgi dārgus (vai arī tomēr…) čainīzeru spārnus.