Andrams | Acaijnais W208
- nakurilijs
- Posts: 4762
- Joined: 03 Apr 2015, 13:53
Re: Andrams | Acaijnais W208
Tas Shark reduktors gavno, man ar tāds bija uz 230hp dzinēja, dodot mizā rubījās nost, nu loģiski, viņš ir līdz 200zs un ar tikai tāpēc, ka nakruķīts spiediens. Tāds pats uz 1200mBar ir 150hp... Maini tik nost. Savam uzliku KME 300zs Goldu un izrubenis pārstāja būt.
PS. Pag, tad sanāk, ka LPG var pats privātpersona nolegalizēt? Pastāsti sīkāk kas un kā tieši par legalizācijas procesu!
PS. Pag, tad sanāk, ka LPG var pats privātpersona nolegalizēt? Pastāsti sīkāk kas un kā tieši par legalizācijas procesu!
LuPo 1.422TDR Black
Re: Andrams | Acaijnais W208
Nu es pašlaik metu acis uz Alex Turbot, bet mazo, 1200mbar versiju
Opel Kadett D '81 2.0i 8v FWD
Re: Andrams | Acaijnais W208
Standarta 2.kategorijas pārbūves process. CSDD mājaslapā var atrast paraugu, pēc tā sapildi ciparus, sataisi bildītes no visa, kas tur prasīts, samet kopā, aizsūti uz pārbūvēm. Tur 15 dienu laikā izskata, atsūta atbildi, ka apstiprināts vai arī atsūta, kas nepatīk. Kad apstiprina, mauc uz tehnisko ekspertīzi, iepriekš piesakoties pa telefonu. Tur pārbauda,vai viss atbilst patiesībai, pārbauda principiāli, vai neesi auzas sataisījis un vēl šo, to. Pēc tam ir akts par pārbūvi, akts par nr.salīdzināšanu. Ar pārbūves papīru uz reģistrāciju, sakarā ar degvielas veida maiņu.nakurilijs wrote: ↑28 Jul 2020, 21:05PS. Pag, tad sanāk, ka LPG var pats privātpersona nolegalizēt? Pastāsti sīkāk kas un kā tieši par legalizācijas procesu!
Opel Kadett D '81 2.0i 8v FWD
Re: Andrams | Acaijnais W208
Par gāzes reduktoriem - viņus iedala pēc barojamo motoru Zs, tikai neviens neņem vērā - viņš spiedīs gāzi kolektorā, kur ir spiediens kad ber grīdā vai kur ir vakuums visu laiku. Tāpēc Sharks vieniem iet, citiem nē. Ja viņš jau ir un meseris nav turbo vai kompresors, tad var mēģināt likt. Var apsvērt domu likt 8mm trubu no balona nevis 6mm, kā arī plastikāta nevis kapara va kāda tur metāla viņas nāk.
Re: Andrams | Acaijnais W208
Gāzes reduktorā spiediens pieaugs proporcionāli ieplūdes spiedienam, deltas spiediens paliks nemainīgs vienalga vai vakuums vai boosts. Pie boosta jāskatās vai nav pārspiediena vārsts reduktoram. Piemēram MAGIC 3 Power 450hp reduktors var nodrošināt 1.5bar deltu pie 3bar boosta.Brainless wrote: ↑29 Jul 2020, 10:48Par gāzes reduktoriem - viņus iedala pēc barojamo motoru Zs, tikai neviens neņem vērā - viņš spiedīs gāzi kolektorā, kur ir spiediens kad ber grīdā vai kur ir vakuums visu laiku. Tāpēc Sharks vieniem iet, citiem nē. Ja viņš jau ir un meseris nav turbo vai kompresors, tad var mēģināt likt. Var apsvērt domu likt 8mm trubu no balona nevis 6mm, kā arī plastikāta nevis kapara va kāda tur metāla viņas nāk.
e30 m30b35TUrbogāzeskūts
Jeep XJ 4.0
Chevy GMT400 377 stroker
Jeep XJ 4.0
Chevy GMT400 377 stroker
Re: Andrams | Acaijnais W208
Es nevaru neko teikt par Tevis minēto reduktoru, bet ar Shark spiediens vienmērīgi braucot ir uzgriezts uz 1.6 un tā arī turās, berot grīdā nokrīt uz 0.7 - 0.9 un auto kratās. Es neesmu servismenis, bet ar čomiem esam pieslēguši un braukuši, tos Shark kādreiz lika biezā slānī visiem un vienmēr. Atmosfēras daudz labāk ar viņu sadzīvoja, nekā turbo.
Re: Andrams | Acaijnais W208
Nu Shark tāpāt kā Valtek typ30 sprauslas ir ateja. Lai būtu stabils spiediens, jāņem reduktors ar pēc iespējas lielāku jaudas rezervi. Vēl interesants produkts ir AMR M7.
e30 m30b35TUrbogāzeskūts
Jeep XJ 4.0
Chevy GMT400 377 stroker
Jeep XJ 4.0
Chevy GMT400 377 stroker
Re: Andrams | Acaijnais W208
Pled, taisni vai skaudība parāva... bet nekas, gan jau mans acajnaijs arī brauks pa ielām.
Dell/Lenovo/HP portatīvie datori par labām cenām
Re: Andrams | Acaijnais W208
Man tāds jau bija, meserim ir kompresors, ir arī 8mm truba visā garumā, tikai multivārsts ir ar 6nieku caurumu. Bet tad jau skaidrs, ka ar stock/kādreiz 197hp uz 200hp wannabe reduktoru nebūs aršanaBrainless wrote: ↑29 Jul 2020, 10:48Par gāzes reduktoriem - viņus iedala pēc barojamo motoru Zs, tikai neviens neņem vērā - viņš spiedīs gāzi kolektorā, kur ir spiediens kad ber grīdā vai kur ir vakuums visu laiku. Tāpēc Sharks vieniem iet, citiem nē. Ja viņš jau ir un meseris nav turbo vai kompresors, tad var mēģināt likt. Var apsvērt domu likt 8mm trubu no balona nevis 6mm, kā arī plastikāta nevis kapara va kāda tur metāla viņas nāk.

Opel Kadett D '81 2.0i 8v FWD
Re: Andrams | Acaijnais W208
Tā.
Bija skaidrs, ka ar nitrosu pārvietoties grūti. Pagājušonedēļ palika arī neiespējami. Sapratu, ka nav, ko bremzēt, pašlaik reduktoru nemainīs, bet provēs vienkārši atdzīvināt. Uzsūtīju remkomplektu, piektdienas vakarā uzliku reduktoru uz galda, pēc pirmās vizuālās inspicēšanas viss kļuva skaidrs (vai vismaz tā likās):

yummy

Šitais izbira no reduktora filtra slota


Atradu pirmo substanci, ko neņem Wurth attaukotājs, nācās birstēties ar 646. Membrāna vesela, bik pastiepusies, protams, bet nekā kritiski nāvējoša - ne plaisu, ne caumuru. Izbirstēju šitās šausmas, saliku visas jaunas gumijas, domāju, ka viss laču. Nosēdināju blakus draudzeni ar kompi, izbraucam uz ielas, pirmais, otrais - mierā. Nekas nebija ne atrisinājies, ne mainījies. Nākamās teorijas, kas tika pārbaudītas - līnijas filtrs pirms sprauslām un reduktora atspere. Filtrā tikpat kā nemaz eļļainās šņagas, reduktora atspere apmainīta no tāda paša Shark 1500 - jēgas nekādas. Čikājoties ap nitrosu, kaut kur pazuda arī boosts, likās, ka nu toč viss slikti, benzīna kompim klāt netieku, OBD kabelis nomiris, gāze neiet, brauc ar neejošu mašīnu + uz benzīna. Nu labi, ne slikti, bet "ir bijis labāk™"
Beigās vaina izrādījās diezgan debīla
kaut kādu iemeslu dēļ no vibrācijām vai kaut kā līdzīga bija izdomājis griezties ciet rokas vārsts, kas multivārstā
pa šiem 5k km bija lēnām aizrotējies tā, ka nepadevās normix spiediens uz reduktoru. Atgriezu vaļā kkādus 3 riņķus to mazo nodevēju un acaijnais ir dzīvs 
P.S. Varam pieņemt, ka šitā viņu aizkakāju es, bet tā kā nejaucu vaļā, pirms liku uz mašīnas un kamēr uz merša, pildos tikai Vladā, pieņemsim, ka viņš nebija tīrs jau startā
Bija skaidrs, ka ar nitrosu pārvietoties grūti. Pagājušonedēļ palika arī neiespējami. Sapratu, ka nav, ko bremzēt, pašlaik reduktoru nemainīs, bet provēs vienkārši atdzīvināt. Uzsūtīju remkomplektu, piektdienas vakarā uzliku reduktoru uz galda, pēc pirmās vizuālās inspicēšanas viss kļuva skaidrs (vai vismaz tā likās):

yummy

Šitais izbira no reduktora filtra slota


Atradu pirmo substanci, ko neņem Wurth attaukotājs, nācās birstēties ar 646. Membrāna vesela, bik pastiepusies, protams, bet nekā kritiski nāvējoša - ne plaisu, ne caumuru. Izbirstēju šitās šausmas, saliku visas jaunas gumijas, domāju, ka viss laču. Nosēdināju blakus draudzeni ar kompi, izbraucam uz ielas, pirmais, otrais - mierā. Nekas nebija ne atrisinājies, ne mainījies. Nākamās teorijas, kas tika pārbaudītas - līnijas filtrs pirms sprauslām un reduktora atspere. Filtrā tikpat kā nemaz eļļainās šņagas, reduktora atspere apmainīta no tāda paša Shark 1500 - jēgas nekādas. Čikājoties ap nitrosu, kaut kur pazuda arī boosts, likās, ka nu toč viss slikti, benzīna kompim klāt netieku, OBD kabelis nomiris, gāze neiet, brauc ar neejošu mašīnu + uz benzīna. Nu labi, ne slikti, bet "ir bijis labāk™"
Beigās vaina izrādījās diezgan debīla



P.S. Varam pieņemt, ka šitā viņu aizkakāju es, bet tā kā nejaucu vaļā, pirms liku uz mašīnas un kamēr uz merša, pildos tikai Vladā, pieņemsim, ka viņš nebija tīrs jau startā

Opel Kadett D '81 2.0i 8v FWD
Re: Andrams | Acaijnais W208
Un boosts arī parādijās atgriežot vārstu?
Re: Andrams | Acaijnais W208
Ā, nē, tur čikājoties ar propānu biju sarāvis savu otrās zondes kļūdu kaut kā nopietnāk, ka neaizvērās kompresoram bypass 

Opel Kadett D '81 2.0i 8v FWD
Re: Andrams | Acaijnais W208
Mjā...
Žēl ka nav motora tam auto!
Žēl ka nav motora tam auto!

VAG grupas auto apkope, remonts, rezerves daļas!
https://www.facebook.com/StikluMeistarslv
AUTOSTIKLI
https://www.facebook.com/StikluMeistarslv
AUTOSTIKLI