tātad. teh talonu kaut kur pazaudēju. unn no remonta vai cīņas ar rūsu nerakstīšu neko.
vispirms 31. maijā 333 trasē izbraucu trackday. Likās baigi labi pēc ziemas un rudens klusuma izkustēties. auto arī turējās godam. ja neskaita plikās riepas aizmugurē
ar aplikāciju sanāca par sekundi atrak nekā 333 laika ņemšanas iekārtu 58.774
pēc 333 sapratu ka motoram nav jauda zemos apgriezienos, konsultējos ar pieredzējušu m54 zinātāju un nonācām pie secinājuma, ka vanoss nav pareizi uzstādīts.
ar visu vanosa problēmu pēc tam braucu 4. jūnija MANO Motorsport events organizētajā auto treniņu dienā Biķernieku auto aplī
» Skatīties Youtube
arī Biķerniekos auto izturēja, pašam par pārsteigumu arī ar bremzēm nebija nekādu problēmu vai aizdomas ka varētu kāds ritenis nebremzēt vai pārtraukt to darīt no pārkaršanas
ieliets motul racing bremžu šķidrums
par laiku īsti nav ko komentēt, pašam liekas labi, jo sākumā bija doma neielikt neviena betonā un lai auto iztur.
jo cieņa pret tiem kuri ziedo savu laiku lai organizētu šādu lietu. un arī tiem kuri atbraukuši braukt, nevis gaidīt kad kāds iepis betonā
izskatās ka kluči dilst, tātad strādā.
Par bildēm liels paldies Edgaram Tomsonam. sorry- Bilžu kvalitāte laikam kautkur noklīda ig message sistēmā
Tiltiņa līkums iepatikās jau pirmajā aplī
otrajā braucienā vel neizbraucot no elkoņa parādījās problēma ka auto noslāpst vai noraustās, sākumā likās ka iekšējais rats izspolē vai izslīd sajūgs
tad atcerējos ko kars uzrakstīja pie iz auto tēmas par pus bāku
arī kā nāca zem pus bākas tā parādījās tukšums vilkmē.
Tas pagaidām viss.
nākošā plānotā trases diena varētu būt 20. junija Smiltenes Teparī autosprinta kauss.
līdz tam vanoss'i jāsakārto, jaizdomā riepas un jāturpina sapņot par LSD instalēšanu
316ti naudas bedre
Re: 316ti naudas bedre
izmaksas tīri uz vienu treninu sanāk 30eur par dalību 5eur par vienreizejo LAF SAK licenZZi.
un degviela man apmeram 35eur taja skaita atbrauksana no cesīm un aizbraukšana uz cēsīm. trase tajās 2x15min max 15litrus nodedzināju, viens brauciens laikam 28km sanāk.
ir arī iespēja paņemt pa 15eur licenci ar kuru varēsi piedalities visus atlikusos MANO eventa treninus. nezinu kā viņiem tā matematika tur notiek.
Re: 316ti naudas bedre
Vakardien meklējot vainu vanos negribīgā strādāšanā sanāca atrast vainu dziļāk. Pirms šitā motora maiņas biju iedevis nomainīt abas ķēdes ar visiem piederumiem. Un kopā liekot bija nokļūdījies par vienu zobu pimārai ķēdei.
Šo kļūdu izrādās ļoti vienkārši pieļaut. Ja nezina vai liek pirmo reizi. Uzliekot zobratu un ķēdi pēc atzīmes viss ir kārtībā, bet kad piespriego ķēdes vadīklu, tad tas zobrats tieši nogriežās uz leju par vienu zobu.
Sent from my SM-G975F using Tapatalk
Šo kļūdu izrādās ļoti vienkārši pieļaut. Ja nezina vai liek pirmo reizi. Uzliekot zobratu un ķēdi pēc atzīmes viss ir kārtībā, bet kad piespriego ķēdes vadīklu, tad tas zobrats tieši nogriežās uz leju par vienu zobu.
Sent from my SM-G975F using Tapatalk
Re: 316ti naudas bedre
Gatavojamies minirallijam.
Riepas lietotās vecās ziemenes.
Apakšā salikta aizsardzība no grants un maziem akmeņiem. 0.5mm alumīnijs. Plāns kā papīrs, bet savu funkciju pildīs kamēr nebūs jāšļūc uz vēdera. Blet. Kas visdrīzāk būs jādara otro reizi braucot ātrumposmus.
Arī savirzīte sagrozīta nedaudz niknāk.
Vienā bildē var redzēt kas palicis pāri pēc Biķernieku trackday. Diezgan interesanti sanāca. Vai nu otrs ritenis nebremzēja tik daudz vai arī te vienkārši nodega bremžu uzlikas. Jo otrā pusē ir knapi piediluiš kluči.
Tagad uzliku bremžu komplektu no cita auto, kuram oriģināli jau ir 2.5 motors. Tur viss mazliet lielāks.
Bildes gan jau jāsakārto pie datora piesēžoties.
Sent from my SM-G975F using Tapatalk
Riepas lietotās vecās ziemenes.
Apakšā salikta aizsardzība no grants un maziem akmeņiem. 0.5mm alumīnijs. Plāns kā papīrs, bet savu funkciju pildīs kamēr nebūs jāšļūc uz vēdera. Blet. Kas visdrīzāk būs jādara otro reizi braucot ātrumposmus.
Arī savirzīte sagrozīta nedaudz niknāk.
Vienā bildē var redzēt kas palicis pāri pēc Biķernieku trackday. Diezgan interesanti sanāca. Vai nu otrs ritenis nebremzēja tik daudz vai arī te vienkārši nodega bremžu uzlikas. Jo otrā pusē ir knapi piediluiš kluči.
Tagad uzliku bremžu komplektu no cita auto, kuram oriģināli jau ir 2.5 motors. Tur viss mazliet lielāks.
Bildes gan jau jāsakārto pie datora piesēžoties.
Sent from my SM-G975F using Tapatalk
Last edited by zarins on 03 Jul 2020, 15:13, edited 1 time in total.