Dzīvi auto iesāka ka 318tds, 1997. gada ražojuma, manā īpašumā nonāca jau ar 2.8 iekšā un visādu nenosakāmu detaļu salikumu piekarē,bremzēs utt.
No izdarītajām lietām, 933 shortshifter, regulējamās aizmugurējās sviras MSR, pārkniedēts sajūgs, uzlikti lielāki bremžu diski (328),niknāki kluči.
Pēc viena no treniņiem Biķerniekos, uzvārīju motoreļļu, itkā gan bija 5w50 iekšā, bet nelīdzēja

Tāpat arī uzvārījās bremžu šķidrums, tas tagad arī nopirkts spoorta, jauni bremžu diski un kluči.
Pēc pēdējiem braucieniem motorā paraādījās neforša skaņa, nomainīja ķēdes spriegotājam atsperi, un tagad gaidu vēl vanosam remkomplektu.
Priekš testiem iepirku talsuriepu piedāvātos ielas pusslikus, dzīvē izskatās skumjāk kā bildēs, riepas borts mīksts, bet neskatoties uz to braukt bija labi, turējās riepas godam par to cenu.
Nākamie plānotie uzlabojumi, uzlabot bremžu ventilāciju, elektriskais vientilatori, normālu beņķi dabūt. Ja ir kādas idejas, ieteikumi šajā sakarā tad labprāt tos uzklausīšu.