Sveik.
Nu jau kopš iegādes brīža pagājis nedaudz vairāk kā gads. Iespaidi pa nobraukto gadu? hz. Vajadzēja ņemt M57
Ziema iesākās ar nebeidzamām antifrīza noplūdēm. Lielākā kļūda ko pieļāvu laikam ir tā, ka gribēju pats visu novērst, bet ņemot vērā to, ka strādāju 16-18h dienā īsti tas neiet kopā. Beigu beigās tāpat aizdzinu uz servisu, lai nomaina ūdenssūkni.
Pēc tam vienā brīdī gāze izdomāja aiziet pa skuju taku. nu neko kādu mēnesi braukāju tīri ar benzīnu
Tad aizdzinu uz apkopi kur pie reizes atklājās, ka MAF sensors pezdā. samainīja to un viss legit.
Tālāk sākās pats interesantākais. Tā kā braucot likās, ka priekšai hadene turas uz puņķiem sāku skatīties kas ko kā. Sapratu, ka vajag uzmainīt amīšiem atbalsta bukses. Domāts darīts. Nopērku priecīgs 5dienā laižu uz garāžu. Tā kā garāžā stāv e34, un ārā silts un gaišs tad nolēmu piebraukt pie garāžas durvīm un samainīt tur pat. Ok domāts darīts. paceļam uz donkrata visu noņemam. noņemot amīti un noņemot atsperi amītis prosta iesūcas līdz galam iekšā un nenāk uz āru tālāk par pusi. Savelku atsperi cik var, bet tāpat par garu, lai uzskrūvētu amītim. Tagad plkst astoņos vakarā kur man dabūt citu amīti. E39 izjaukts stāv uz kluča priekšā garāžai kurā stāv e34 ar kuru varētu braukt. Plus nākamajā dienā meitai 1 gada jubileja kur mašīnu man vajag bez variantiem. Sāku jau apzvanīt bratanus kuri grib uz dienu aizdot auto. viens jau gatavs braukt un sacelt uz augšu savu daily low happens stance mfaka aparātu kad pēkšņi atceros, ka man tak reiz braucot ārā no kooperatīva viens čalis nostādināja un prasīja vai nevajag e39 detaļas pa velti uz ko mana atbilde bija “Ja dod tad ņem, ja sit tad mūc”. Šo detaļu skaitā arī bija amīši. Šadauts šim labajam cilvēkam, ja nu viņš šo lasa, jo viņš diezgan šajā situācijā izručīja.
ok samainam, saliekam viss gerai.
Vēl pa vidam nācās diezgan spēcīgi cīnīties ar iršiem. Diezgan labi palīdzēja brake cleaneris. Tas tiem sukām nepatīk.
Stulba lieta vēl ir tā, ka pirms pus gada tika atretaurēta stūres reika, bet mainot amīti ieraudzīju, ka stūres pirksti jau gadiem nav bijuši atksrūvēti un putekļgumijas knapi turas virsū. Tagad domāju vai mans ex c5 tikpat labi tika remontēts. Tas saucas remontēt pie savējiem un uzticēties meistariem.
Tālāk nāca nebeidzamā cīņa ar eļļu uz izplūdes kolektora. Nopērku vārstu vāka blīvi, samainu. Tek tāpat. Nodomāju, ka nu ok rokas nāk no dirsas aizdzīšu uz servisu, lai nomaina, bet šoreiz uz citu servisu.
Piezvanu saku ka vajag noverst ellas nopludi. šie saka dzen tik šurp. aizdzenu. Diena paiet zvana saka ka var savākt auto. Sieva aizbrauc pakaļ noloca 100€ par vārstu vāka blīves maiņu un aizbrauc. Pēc 3 dienām jūtu, ka atkal smird pēc eļļas uz kolektora. aizbraucu uz servisu prasu kas pa hujnu? šie saka nu gan jau tad vārstu vāks līks - atbrauc otrdien - sataisīsim. psc. pis dirst labak pats tad pisisos.
Nopirku vārstu vāku, jaunas gumijas skrūvēm un braucu uz ģerevņu mainīt. Vēl nodomāju, ka, ja jau tikko servisā jaunu blīvi uzlika nafig man likt jaunu. Kā tad. Aizbraucu uz ģerevņu, noņemu vārstu vāku - virsū saplēsta blīve ar tonnu hermētiķi virsū. Paldies ble divi no diviem servisiem man pis galvu.
neko satiriju visu uzliku jauno vārstu vāku un gerai. nekas netek nekas negrab viss gerai.
Pirms divām nedēļām uzlikti jauni amji priekšā - lētākie pieejamie TRW, jo poxuj.
Vairs neskrūvēšu auto priekšā garāžai kurā stāv rezerves auto.
Bet neskatoties uz visiem starpgadījumiem gada laikā ieguldīts tikai 1.5k€ plus mīnus, kas ir pac cik mazāk salīdzinot ar c5
Sorzz ka tik maz bildes. mūžīgi viss steigā un reti sanāk laiks kko uzbildēt.
Pagaidām laikam viss. Jāgaida skate un tad jau būs apdeiti par metināšanas darbiem.
peace
Sent from my iPhone using Tapatalk