'vakar.
lielos vilcienos, nekas liels nav izdarīts, jo tikai brouts un nekas nepisas. var redzēt, jo sāku nodarboties ar sūdu
cik zināms, vecu auto slimība, ka piepīpētājs ir par lielu visiem mūsdienu tur spraužamajiem pribambasiem. štukoju, kā to atrisināt, lai tas neizskatītos pēc gatera. nonācu pie diezgan seksīga risinājuma - jauna universālā ligzda vecajā iemaucas iekšā. iemaucas tik skaisti, ka gandrīz pabeidzu. iederētos kādā "satisfying videos" playlistē jūtūbā
vienu (sūdīgāko) oem piepīpētāju upurēju, nogriezu apakšu, iemaucu jauno, salieku, zaebis, telefons nebeidz lādēties pie katras bedres. tagad gan neder iekšā pats orīdžinal piepīpētājs, bet es tāpat nepīpēju, nevajag arī
kaut kad vasaras sākumā - vārstu vāka blīve, ko 2 gadus atpakaļ biju pārvilcis, jo vēl nemācēju korķa blīves, degvielas filtriņš, priekšējā suporta virzulis. tas pats, kuram jau 2 gadus atpakaļ reizēm patika pieķīlēt, it sevišķi pavasarī pēc braukt atsākšanas. viņam bija robs, laikam kāds ar skrūvgriezi bija spiedis vaļā, tajā vietā gar gumiju tiek mitrums, tālakais jau ir skaidrs
izjaucu un iztīrīju eļļas atdalītāju no vārstu vāka. varēja labāk, bet man apnika
tad arī degvielas sūknim izgriezu blīves, nedaudz garām suloja eļļa
tagad dzinējam 0 eļļas noplūdes, prieks haubi vērt. mitrs tikai kārbas karteris, par to vēlāk
pēc tam viens kārbas spilvens. ašelei straujāk piespiežot vai atlaižot gāzes pedāli ir rāvieni, spilvens bija nedaudz sasēdies un pavēries, samainīju, labāk nepalika. varbūt kāds var pasviest ideju? granātas? kārba?
ko es tur meklēju, neatceros, bet atklāju, ka ir spuldzītes arī gaismu un miglu slēdžiem

vajadzību pēc viņām nejūtu, bet ja ir paredzēts, tad jābūt.
priekšējo miglu slēdzi arī izņēmu, nepatika, ka viņš tur vienkārši stāv. virsū oem vāciņš, tagad viss kā no zavoda ašelēm bez migļiem. pavisam vecām askonām, kurām miglu nav arī aizmugurē, vāciņi ir abās vietās. tādi paši arī uz visiem pārējiem neizmantotajiem slēdžiem panelī ir nenopakotiem opeļiem, arī kadettam tieši tādi paši
uzmainīju eļļu. uz vasaras beigām sāka prasīties garāku ščupu. drusku biju nokavējis gadu, bet tas nekas
16.10. vēsturisks brīdis - pirmo reizi Latvijā ašelei notinas odometrs. sajūsmā par šo faktu neesmu
maģītim elektroinstalācija bija koļas veidota, tur biki sakārtoju
before
after v2 (v1 bija nopircies diezgan šķidrs konektors, nopirku citus un pārtaisīju, šoreiz barošanu un skaļruņus iemaucot atsevišķos štekeros)
also, dabūju fikso flipa projektinu un no viņa savācu numurus.

zila mala un jauna sērija vecam auto man vienkārši griež acīs
saldais ēdiens
» Skatīties Youtube
un vēl drusku labākas fočenes no vasaras
ar to šogad laikam viss, jāvelk ārā šķūnītis
