Vakar bija mazie svētki paldies Lauriko no siklumeistars, uzlika spilerīti. Tad nu tākā ir paliec mājās laiks, bet vajagot iet arī svaigā gaisā, bet tajā paša laikā izolēties tad izmetu loku. Par riepām galīgi neatceros bet man liekas bija baloni 185/60 R15
bet nu vēlāk nometīšū līkumu gar audi.
Neizskatās pēc baloniem, tīri labi sader kopā ar auto
Salons izskatās forši - oriģināls un labā stāvoklī.
hey,
Audi jau pazudis no acīm, nekas baigi nav sadarīts un tā, bet šādi tādi sīkumi izieta apskate, samainītas eļļas un filtri, aa vēl samainits un sakrāsots nesmukais spārns, samēdits labs un taisns kapots nu tas tiesa vēl jāsaņemās uzlikt. Tā kā tika pārdots ziemas auto, tagad sanāk diezgan regulāri ikdienā pārvietoties ar B2, kas tiesa nevisai ir labi, bet nu neko darīt. tad vēl ir piedāvājums par 1.8T swpau tikai vēl nevaru izdomāt vai gribas vai negribas, ne nu gribās un baigi gribās tikai vai vajag tā teiksim.
jaņķel wrote: ↑21 May 2020, 10:50
hey,
Audi jau pazudis no acīm, nekas baigi nav sadarīts un tā, bet šādi tādi sīkumi izieta apskate, samainītas eļļas un filtri, aa vēl samainits un sakrāsots nesmukais spārns, samēdits labs un taisns kapots nu tas tiesa vēl jāsaņemās uzlikt. Tā kā tika pārdots ziemas auto, tagad sanāk diezgan regulāri ikdienā pārvietoties ar B2, kas tiesa nevisai ir labi, bet nu neko darīt. tad vēl ir piedāvājums par 1.8T swpau tikai vēl nevaru izdomāt vai gribas vai negribas, ne nu gribās un baigi gribās tikai vai vajag tā teiksim.
ray112 wrote: ↑21 May 2020, 12:15
Pēc 1.8t swapa šitam nebūs jātaisa bremžu testi Biķerniekos? Jaudīgākais kas nācis iekš b2 liekas ka ir 2.2 ar ~136hp.
Pat ja tā tagad tā nav liela problēma. Tik tas, ka dārgi.
Cik ir tā atšķirība max jaudā, pēc kuras vajag bremžu testu? Te ir jāskatās kurš bija jaudīgākais tieši 80 b2. Quattro laikam bija 5cyl, fwd nezinu, moška arī. 1.8t vājākajā versijā ir 148zs. Var viņam uzpogāt baudāmās atmosfēras galvu vai vienkārši pārsist kodu uz galvas ceļamās auss, būs "būvēti" 125zs ar nenosakāmu jaudu. Kronšteini būs jātaisa no rokas, jo šiem 4cyl stāv uz pusrāmja, bet uz 1.8 bloka viņi neder, lai gan pamatā bloks ir tāds pats. Bet nu tas ir papildu 2 lappuses projektā, kurš tāpat būs jātaisa un izmaksā bik virs 80e.
mdz wrote: ↑27 May 2020, 14:21
Cik ir tā atšķirība max jaudā, pēc kuras vajag bremžu testu? Te ir jāskatās kurš bija jaudīgākais tieši 80 b2. Quattro laikam bija 5cyl, fwd nezinu, moška arī. 1.8t vājākajā versijā ir 148zs. Var viņam uzpogāt baudāmās atmosfēras galvu vai vienkārši pārsist kodu uz galvas ceļamās auss, būs "būvēti" 125zs ar nenosakāmu jaudu. Kronšteini būs jātaisa no rokas, jo šiem 4cyl stāv uz pusrāmja, bet uz 1.8 bloka viņi neder, lai gan pamatā bloks ir tāds pats. Bet nu tas ir papildu 2 lappuses projektā, kurš tāpat būs jātaisa un izmaksā bik virs 80e.
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
Lai piereģiristrētu mataru:
Bremžu tests ir tad, ja uzstādītā matara jauda ir kaut par 1kw lielāka kā jaudīgākā tajā virsbūvē paredzētā dzinēja jauda. Skatās motora bloka kodu (nevienu nepis kas uz galvas rakstīts). Ļoti svarīgi ir noskaidrot vai visām B2 virsbūvēm ir viens kods vai dažādi. Piemēram E36 un E36M3 ir dažādi virsbūdes kodi un tāpēc CSDD tos uzskata par dažādiem auto un 3.0 M54 swaps ir no go zone
mdz wrote: ↑27 May 2020, 14:21
Cik ir tā atšķirība max jaudā, pēc kuras vajag bremžu testu? Te ir jāskatās kurš bija jaudīgākais tieši 80 b2. Quattro laikam bija 5cyl, fwd nezinu, moška arī. 1.8t vājākajā versijā ir 148zs. Var viņam uzpogāt baudāmās atmosfēras galvu vai vienkārši pārsist kodu uz galvas ceļamās auss, būs "būvēti" 125zs ar nenosakāmu jaudu. Kronšteini būs jātaisa no rokas, jo šiem 4cyl stāv uz pusrāmja, bet uz 1.8 bloka viņi neder, lai gan pamatā bloks ir tāds pats. Bet nu tas ir papildu 2 lappuses projektā, kurš tāpat būs jātaisa un izmaksā bik virs 80e.
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
Lai piereģiristrētu mataru:
Bremžu tests ir tad, ja uzstādītā matara jauda ir kaut par 1kw lielāka kā jaudīgākā tajā virsbūvē paredzētā dzinēja jauda. Skatās motora bloka kodu (nevienu nepis kas uz galvas rakstīts). Ļoti svarīgi ir noskaidrot vai visām B2 virsbūvēm ir viens kods vai dažādi. Piemēram E36 un E36M3 ir dažādi virsbūdes kodi un tāpēc CSDD tos uzskata par dažādiem auto un 3.0 M54 swaps ir no go zone
Vecākiem auto nav tik smalki sadalīti tipi, teorētiski saiet viss, kas oriģināli nācis konkrētajam modelim. Bet labāk, protams, uzjautāt konkrēti par B2