
Laiks iet, braukāju ar to e39 un vnk gribās kaut ko citu. Pētu visādus auto, būsim reāli, par tolmets spec naudu ir tikai tolmets spec auto.
Saprotu, ka nekas labs nebūs un būs vien pavasarī pirms skates jāpacīnās ar esošo rūsas čupu.
Bet nu cerība netiek atmesta atrast kko sakarīgu kategorijā 0..3€.
Aiz neko darīt tiek apskatīti arī visādi auto, ko TOČ NEKAD NEPIRKTU, piemēram LPG miskastes, dīzeļi, Audi, e39 unversāļi, USA range utt.
Tad vienu dienu netīšām nospiedu Lupo sadaļu, skatos zaļš 1l motors, [censored], man tādu VAJAG, varētu uzlikt gāzi, turbīnu utt. Bet nu pliks pēc vella.
Aj pietiks dzīt huiņu, izpētīju visus 7 uz to brīdi esošos, izvēlejos dārgāko, jo sludeklī likās taisns, nesapuvis un pa LV itkā tikai 10k km nobraucis+ bija šādas tādas ekstras +melns. Sazvons, brauciens uz Kuldīgu, perekups iedod bez octa utt izgāzt pa šosē, liekas ok, JĀŅEM. Vēl 30min. un jau uz mana vārda +OCTA un braucu prom.
Tātad VW LuPo 1.4TDI 75zs/195nm/1090kg.
Aprīkojuns:
R14 ļitaki
Miglas
Kondicionieris- pagaidām nestrādā
Centralka
ISOFIX
STAGE1 maģīša upgrade
Elektro logi
Ādas stūre
Pilnizmera rezerves ritenis
Nu nekas daudz, bet priecē tas, ka zem haubes ir oriģinālie hamuti.
Auto klab un grab, 3cyl PompaDōza LOVE.
Uzreiz veikta mini apkopīte, tīri eļla, filtri, termostats.
Kāpēc nopirku- tā kā braukāju 99% viens taj auto, tad neko lielāku nevajag + jau sen bij doma pamēģināt kaut ko reāli mazu.
Auto veras lopā. 1/2 soso, bet sākot ar 3. ir ahūna labs uzrāviens. Ar 5. 80=>160kmh sasniedz easy peasy fiksi. Moš čipots, jāpārbauda. Kādam ir tāds pats tik nečipots? Varētu uzskrieties.

Patēriņš ar beigtu termostatu pis taisni racing team režīmā 5 litri RacingDiesel uz 100km.
Lec no pus apgrieziena, kvēpa itkā neesot.
Nu un te pāris bildes:
Pagaidām plānos tikai BROUTS un labo mini kasjakus, bet nu pavasarī jasamaina VISA piekare, japiesēdina un jāuzliek kruīzs no T4 busa.