Neliels update.
Uzliku jaunos diskus ar riepām, pašam patīk. Domāju, ka vajadzētu vēl uzsūtīt citas fake skrūvītes, kas ir tādas, kā BBS nāk oriģināli, nevis šis HEX. Aizmugurē mozh vēl flancītis jāuzmet.
Tad pabeidzu tīrīt salonu – durvju apšuvumi, panelis, konsole. Palika tikai griesti, kur būs jāizbrauc pie GG nomočīt ar tornadoru.
Piegāzu pilnu bāku, novizinājos 246km, skatos degvielas dačiks guļ uz nulles. Tā kā man degvielas dačiks reizēm rāda, reizēm nē, iedomājos, ka gan jau ka di*š un nerāda precīzi kā vajag. Tad tomēr braucu garām nestei un izdomāju drošības pēc pamēģināt ieliet degvielu. Izrādas, patiešām bāka bija tukša
Iespējams es būtu palicis kaut kur ielas vidū un varējis pirkt vēl 2 degvielas sūkņus
Karoče jā, 246km, 79 litri degvielas, quic maths 32l/100km, ne tikai skaņa, bet arī patēriņš kā soviet asenizatoram.
Uz mana auto stāvēja šprices galva (degvielas dozētājs/sadalītājs) no GG merša, kuru toreiz uzlika troubleshootojot slāpšanu. Auto darbojās ļooti trekni (melns dūms, smird), kas arī varētu izskaidrot KRAZ degvielas patēriņu.
Tā kā Aleksejs no Family Garage ziņoja, ka iepriekš pieminētais KE-Jetu meistars Jura ir dabūjis atpakaļ savus prioborus no remonta, zvanīju un pieteicu vizīti.
Pirms vest regulēties, vajadzēja uzlikt atpakaļ manu šprices galvu. Samainīju, piešķiļu, viss rūc, viss cool. Gatavs, varam maukt pie Juras. Braucam uz moiku, jūtu ka auto tukšgaitā sāk slāpt. Jo tālāk no mājas brauc, jo sliktāk paliek.
Beigās jau tukšgaita nebija kā tāda. Kamēr mazgājam tačkas, piebrauc čoms ar evakuatoru.
Vārds pa vārdam, sarunāju, ka aizvedīs uz rīgu. Darbinu auto, hujakš, vispār vairs nelec. Ātri samainu EHA (vārsts, kas mehāniskajai špricei izpilda komandas ko dod kompis) atpakaļ uz Gijas EHU, nehuja, nekas nemainas. Uzlieku atpakaļ savējo, uz brake cleaneri piešķiļas kaut kā bet uzreiz nopampst. Karoče skaidrs, ka čoms ar evakuatoru uzpeldēja īstajā brīdī un es uz Rīgu nebūtu nemazām ticis
Name a better duo. I will wait.
Aizvedam pie Juras, pastāstu čo pa čom, parādu, ka nelec. Šis saka – atver kapotu. Atveru, šis kaut ko 3 sekundes pagroza un saka – nu šķil. Darbinu, auto pielec momentā.
Atkal pāris sekundes pagroza kaut ko - parādās tukšgaita.
Iebraucu boksā, pāris minūtes diagnostikas un skaidrs – nestrādā gaisa mērītāja lāpstas pozīcijas devējs (no kā viskautkas ir atkarīgs, ieskaitot tukšgaitu, aizdedzes lenki utt). Un nestrādā tāpēc, ka kāds ir mēģinājis kaut ko remontēt un šķībi salocījis gaisa mērītāja kājiņas, kas staigā pa potenciometru.
Lai to salabotu jāmaina viss gaisa mērītājs.
Tā kā šis teica, ka pārejais strādā labi, ar šprices galvu ari viss ir ok. Attiecīgi parādās kaut kāda gaisma tuneļa galā.
Uztaisīja pagaidu regulējumu, ar kuru auto ir droši braucams un deva mājasdarbu sameklēt citu gaisa mērītāju un braukt ciemos vēlreiz. Vienu 200eur vērtu Leonīda vizīti vēlāk stāvu ar savu mērītāju padusē un gaidu, kad būs brīvs un varēs braukt regulēties vēlreiz.
Katrā ziņā šobrīd jau ir daudz labāk kā bija. Motors strādā daudz labāk, vienmērīgāk, nedūmo utt. Esmu nobraucis jau kkādus 170km un bāka vēl nav pusē
Un jā, beidzot var uztīt
» Skatīties Youtube