Ch.: 420SE W126

Visi kas iepirkuši sev jaunu auto un vēlas palielīties tad lielās šajā sadaļā. Nu tad lai labi ripo :)

Moderators: Juzix, Bastard

User avatar
Rii
Posts: 7319
Joined: 21 Sep 2008, 17:50
Location: 200km uz Austrumiem

Re: Ch.: 420SE W126

Post by Rii »

cita starpā, metālam cenas ir aizgājušas uz augšu
E36 328i+ lpg 95'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
User avatar
Martinss
Posts: 4507
Joined: 04 May 2006, 11:29
Location: pieRīga

Re: Ch.: 420SE W126

Post by Martinss »

HaL wrote: 01 Jun 2021, 12:18 Nah kaut kādu LS, ja ir normāli un pieejami MB risinājumi? Un kādu dīzeli nu lol :shura: :reeka:

Šitādu:
» Skatīties Youtube


OM606 > ///M57
User avatar
GG.
Posts: 14666
Joined: 30 Oct 2011, 23:05
Location: Slēgta tipa visurgājējs

Re: Ch.: 420SE W126

Post by GG. »

Martinss wrote: 01 Jun 2021, 13:42
HaL wrote: 01 Jun 2021, 12:18 Nah kaut kādu LS, ja ir normāli un pieejami MB risinājumi? Un kādu dīzeli nu lol :shura: :reeka:

Šitādu:
» Skatīties Youtube


OM606 > ///M57
a) s klasei trūkuma klakšķis nepiestāv
b) s klasei piestāv evakuators
c) tie visi dīzeļa loriņi, lai tas motors kustās maksā tik cik jebkurš normāls v8 benzīns

:aiwa:
User avatar
Gitucis
Posts: 266
Joined: 02 Dec 2008, 00:13
Location: Piņķi

Re: Ch.: 420SE W126

Post by Gitucis »

...un dīzelis smird :*(
OE VagCanPro/VCDS diagnostika, kodēšana, retrofiti u.c. 22154930
Nauris_t16
Posts: 122
Joined: 30 Jul 2012, 20:15

Re: Ch.: 420SE W126

Post by Nauris_t16 »

petka17 wrote: 01 Jun 2021, 11:54 Es negribu pist ballīti, bet izskatās, ka Ch ir divi kustības virzieni:

1) LS everything un nepisties ar sūdiem
2) OM606 swap un nedaudz papisties ar 600hp dīzeļu sūdiem
3) vems, ecumaster, megasquirt, motec, janvarj vai dajebkas cits pēc gaumes un iespējām. Nedaudz jāpakustina pašam smadzenes un tas auto brauks skaisti ar to pašu motoru, bez jāšanās ar pārbūves projektiem. Tiesa, visticamāk, būs jādraudzējas ar alumīnija metinātāju.
User avatar
kasiks
Posts: 70
Joined: 24 Jan 2015, 23:53

Re: Ch.: 420SE W126

Post by kasiks »

Tā jau nebūs problēma, jo viņš ir sadraudzejies ar evakuatoristiem
User avatar
Ch.
Posts: 9764
Joined: 01 Jul 2006, 23:26

Re: Ch.: 420SE W126

Post by Ch. »

Nebūs tur ne propāns, ne traktormotors. :shura:

Šim konkrētajam dzinējam likt kkādu standalone vadību imho ari nav jēga, ņemot vērā izmaksas un nezināmo dzinēja stāvokli (kompresija nav mērīta vēl).

Pagaidām vienīgais variants, ko apsveru, ir modernāka mersedesa v8 swaps, bet nu to labākajā gadījumā pa nākamo ziemu.

Vakar atkal paņēmu brīvu, padarbojāmies ar zinātniskām metodēm. :shura:
Sazvanijos ar Juru, paskaidroju problēmu. Šis teica, lai pārbaudam sūkņus un ja viss ok, lai atkal braucu ciemos.
Tad nu ko mēs darijām:
1. Pieslēdzām paralēli sūknim lampiņu un braucot skatijāmies vai brīdī kad viņš sāk rīties ciet nezūd španis. Bet nē, lampiņa deg errrrrtime, attiecigi ar barošanu viss ir ok.
2. Uztaisijām flow rate testu:
- sūkņi pa vienam tiek baroti no mašīnas
- sūkņi pa vienam tiek baroti no akumulatora,kas pieslēgts pa taisno
- sūkņi abi reizē tiek baroti no auto
Pienākošā degvielas truba kanniņā, hronometrs rokā un mēram.
Interesanti, ka vienam sūknim fuel flows bija gandrīz 2x mazāks kā otram. Summārais flows gan ir perfectly within limits. Jābūt litram maksimums 40 sekundēs, mums sanāca 40 sekundēs vairāk kā litrs.

Tagad pamēģināsim vēlreiz samainīt degvielas filtru un doties atpakaļ pie Juras reguleties.
Sodit mazlitrazhas uz dambreta
User avatar
AtmoBenzin
Posts: 11108
Joined: 01 Nov 2012, 16:10

Re: Ch.: 420SE W126

Post by AtmoBenzin »

Parasti jau mēra atplūdē, lai sūknim ir slodze caur spiediena regulatoru. Tas ka vienam sūknim hujovijs flows izklausās hujova. Varbūt siltam padarbojoties ilgāk viņam vispār nav flows. Viela filosofācijai
User avatar
Gitucis
Posts: 266
Joined: 02 Dec 2008, 00:13
Location: Piņķi

Re: Ch.: 420SE W126

Post by Gitucis »

Sāc no sākuma, jo liekas, ka esi dziļās auzās iebraucis. Standarta lietas - degvielas spiediens, sūkņi 8bar, sistēmas spiediens 5,2bar, sistēmas ražība, vai spiediens sistēmā tiek saglabāts, vismaz 3bar (20min), pēc noslāpēšanas? Ja nē, tad lāpsta pārāk tālu aizregulēta, nedarbojas pretvārsts sūkņos, vai sistēmas spiediena vārsts netur, vai spiediena akumulators nepilda savu funkciju, kura dēļ, starp citu, var būt problēmas ar slāpšanu, vai bezjaudu. Par cik Vasja un Vaņa jau kruķīja maģisko skrūvi (bled), noliec lāpstu orģinālajā vietā - šaurākajā vietā līdz konusa stūrim laikam 1.9mm, un attiecīgi, zem šprices galvas, no lāpstas sviras gultņa virsmas, līdz korpusa virsotnei 19mm. Filtri ir dahera - bākā, pienākošajā banjo skrūvē, dozatora cilindra korpusā, spiediena regulatora abos kanālos, izejās uz sprauslām, kā arī sprauslās. Kas notiek ar smidzinātājiem? Uzkarstot tie var sākt mīzt. Pārbaudi galvenos komponentus, kas vada to vienīgo izpildmehānismu, kas viņam ir saistībā ar degvielu - DPR, tā darbību un spiedienu apakšējā kambarī nosaka lāpstas stāvoklis, ATMO sensors, WOT slēdzis, motora temperatūra un zonde(apsilde dzīva?), bet tikai tad, kad tā ir sasniegusi savu darba temperatūru un endžins darbojas "closed-loop". Ne mazāk svarīgi ir pārliecināties, vai tev vispār aizdedze ir vietā? Vakūma noplūde pēc šprices, sprauslu gredzenos, trubiņā līdz komutatoram? Aizdedzes darbību nosaka vakuums, WOT un motora temperatūra. Apgriezienu pāragra limitēšana dažreiz var būt defektīva "overvoltage" releja dēļ. Motora vadi un masas ir labā stāvoklī? Veciem meršiem izolācija drupa uz urrā...
OE VagCanPro/VCDS diagnostika, kodēšana, retrofiti u.c. 22154930
User avatar
Ch.
Posts: 9764
Joined: 01 Jul 2006, 23:26

Re: Ch.: 420SE W126

Post by Ch. »

Gitucis wrote: 03 Jun 2021, 11:15
Sāc no sākuma, jo liekas, ka esi dziļās auzās iebraucis. Standarta lietas - degvielas spiediens, sūkņi 8bar, sistēmas spiediens 5,2bar,
Katra sūkņa izejā jābūt 2-4bar, sistēmas spiediens 6.2-6.4 bar. Pēc idejas, tas tiek sasniegts, bet to teica iepriekšējie meistari, kas darbojās gar auto. Bet lai būtu droši nākamais solis būs tas, ka atkārtosim mērījums.


Gitucis wrote: 03 Jun 2021, 11:15
sistēmas ražība, vai spiediens sistēmā tiek saglabāts, vismaz 3bar (20min), pēc noslāpēšanas? Ja nē, tad lāpsta pārāk tālu aizregulēta, nedarbojas pretvārsts sūkņos, vai sistēmas spiediena vārsts netur, vai spiediena akumulators nepilda savu funkciju, kura dēļ, starp citu, var būt problēmas ar slāpšanu, vai bezjaudu.


Sistēmas spiediens saglabājas, jo nav nekādu problēmu piešķilt auto pēc noslāpēšanas. Spiediena akumulators arī pārbaudīts, nekādu internal leaku nav (likās, ka varbūt ir leaks un sāk laist garām degvielu, kā rezultātā dzenā pa riņķi.


Gitucis wrote: 03 Jun 2021, 11:15
Par cik Vasja un Vaņa jau kruķīja maģisko skrūvi (bled), noliec lāpstu orģinālajā vietā - šaurākajā vietā līdz konusa stūrim laikam 1.9mm, un attiecīgi, zem šprices galvas, no lāpstas sviras gultņa virsmas, līdz korpusa virsotnei 19mm.


1.9mm cik saprotu, ir lāpstas brīvgājiens pirms tā sāk spiest uz plunžeri. Šobrīd tas sanāk lielāks, ap 3mm, bet uzliekot uz 1.9mm auto pārlejas. Es pieņemu ka šprices galva kā tāda ir atgriezta vairāk vaļā (tipa uz katru cilindru dod vairāk devielu). Uz šprices galvu katrā ziņā aizdomas nekrīt, no GG perfekti strādajošā (līdz šim :shura: ) auto uzliekot galvu problēma ir tāda pati. Arī Jura teica, ka ar galvu viss čotka.


Gitucis wrote: 03 Jun 2021, 11:15Filtri ir dahera - bākā, pienākošajā banjo skrūvē, dozatora cilindra korpusā, spiediena regulatora abos kanālos, izejās uz sprauslām, kā arī sprauslās.
Mersim? Man liekas, ka nav gan. Filtrs bākā tīrs, filtrs galvā temporarly likvidēts. Spiediena regulātorā un izejās un sprauslām nekādus filtrus neredzu.


Gitucis wrote: 03 Jun 2021, 11:15
Kas notiek ar smidzinātājiem? Uzkarstot tie var sākt mīzt.
Tie vēl nav pārbaudīti. Ja atkāroti mērot degvielas spiedienu viss būs ok, tad tas būs nākamais solis. Katrā ziņā, pie izslēgta auto viņi netek, un kamēr nav pedālis grīdā tikmēr viss strādā labi. Es nedomāju, ka konkrētos simptomus varētu radīt mīzošs smidzinātajs, bet nu pārbaudīsim drošības pēc.


Gitucis wrote: 03 Jun 2021, 11:15
Pārbaudi galvenos komponentus, kas vada to vienīgo izpildmehānismu, kas viņam ir saistībā ar degvielu - DPR, tā darbību un spiedienu apakšējā kambarī nosaka lāpstas stāvoklis, ATMO sensors, WOT slēdzis, motora temperatūra un zonde(apsilde dzīva?), bet tikai tad, kad tā ir sasniegusi savu darba temperatūru un endžins darbojas "closed-loop".


Motora aizrīšanās notiek pie jebkādas motora temperatūras un arī mehāniskajā režīmā (ar izrautu OVP releju). Lāpstas stāvokļa devējs strādā kā vajag. Temperatūras dačiki strādā kā nākas. Kas ir ATMO sensors? Zonde mašīnai ir noravēta, bet pie full throttle un 5k apgriezieniem, zondi tāpat vērā neņem.


Gitucis wrote: 03 Jun 2021, 11:15
Ne mazāk svarīgi ir pārliecināties, vai tev vispār aizdedze ir vietā? Vakūma noplūde pēc šprices, sprauslu gredzenos, trubiņā līdz komutatoram? Aizdedzes darbību nosaka vakuums, WOT un motora temperatūra.
Yes, ar aizdedzi viss ir labi.


Gitucis wrote: 03 Jun 2021, 11:15
Apgriezienu pāragra limitēšana dažreiz var būt defektīva "overvoltage" releja dēļ.
Arī ar izrautu OVP problēma saglabājas.




Gitucis wrote: 03 Jun 2021, 11:15
Motora vadi un masas ir labā stāvoklī? Veciem meršiem izolācija drupa uz urrā...
Nē, labā stāvoklī tur nekas nav. :D

Izolācija drupa jaunākiem meršiem, as far as I know.
Sodit mazlitrazhas uz dambreta
User avatar
GG.
Posts: 14666
Joined: 30 Oct 2011, 23:05
Location: Slēgta tipa visurgājējs

Re: Ch.: 420SE W126

Post by GG. »

Vadu drupšana sākās no w124 dēļ eko pravodkas. Uuuuuun phase 2 w126 m116/m117 aizdedze manuāli neregulējās.
User avatar
Ch.
Posts: 9764
Joined: 01 Jul 2006, 23:26

Re: Ch.: 420SE W126

Post by Ch. »

Bāka iztīrīta no sūdiem
Bākas filtrs tīrs
Sūkņi jauni BOSCH (viena aizdomigs)
Sūkņiem spriegums pārbaudīts un problemu neizraisa
Degvielas filtrs jauns
Degvielas spiediena akumulators parbaudits
Filtrs galvā izravēts (pagaidu variantā)
Šprices galva strādā (ar citu, strādājošu galvu tas pats)
EHA vārsts mainīts (ar diviem citiem pārbauditiem strādājošiem vārstiem tas pats)
Gaisa mērītājs un pozīcijas devējs mainīts
Sveces, svečvadi, sadalītājs jauns.
Komutators/aizdedzes modulis pārbaudīts strādājošs
Degvielas sūkņa relejs jauns (tāpat pārbaudīts arī ar citu releju no perfekti strādājoša auto)

Problema: dodot ručkā auto aptuveni pie 5k apgrieziniem aizķeras un tālāk apgriezienus neceļ. Citreiz paturot ilgāk, mazliet uzceļ. Citreiz sāk bubināt un šaudīties.
Iepriekš ar veco EHA vārstu bija problēma, ka tajās reizēs auto aizrijas tik ļoti ka noslāpst un sāk ristities tikko kā dod gāzi, bet kopš eha maiņas un pēdējās regulēšanas pie Juras tas nav atkārtojies, līdz ar to, pieņemu ka EHA ķīlēja (ko arī teica Jura).
Bez OVP releja problema saglabajas. Pisas gan auksts, gan karsts. Gan stāvot uz vietas, gan gaitā.
Sodit mazlitrazhas uz dambreta
User avatar
Ch.
Posts: 9764
Joined: 01 Jul 2006, 23:26

Re: Ch.: 420SE W126

Post by Ch. »

Sprauslas nav čekotas, droseles stāvokļa devējs nav čekots, gumija zem gaisa mērītāja nav čekota un degvielas spiedienu paši mērījuši vēl neesam (paļāvāmies uz Ozolnieku veča un Family Garage merijumiem). Šķiet, ka pilnīgi viss pārējais, kas varētu hipotetiski izraisīt šos simptomus, ir pārbaudīts.


Par degvielas spiedienu gan jāsaka, ka iepriekš bija gļuks, ka random brīžos spiediens pamatigi nokrit, bet tad arī auto pamatigi mira nost un knapi ruca tuksgaita. Toreiz nomainija abus jaunus suknus (jo bija parlieciba, ka vini abi nosvila del aizdirstaa bakas filta), auto stradaja labi un nekas vairs netika merits.
Sodit mazlitrazhas uz dambreta
User avatar
Ch.
Posts: 9764
Joined: 01 Jul 2006, 23:26

Re: Ch.: 420SE W126

Post by Ch. »

Un vel var piebilst, ka bija moments, kad auto strādāja ļoti labi, tikai trekni (toreiz nomeriju 32l/100km paterinu). Tas bija ar GG shprices galvu un EHA. Tad nekada ciet riishanaas nebija un auto neslaapa un nepisaas..
Toreiz nolemu braukt regulties un uzliku atpakal savu shprices galvu un EHA varstu, tad ari sakas shii disene. Bet sobrid uzliekot atpakal GG galvu un EHA, problema nepazud. Kas liek domat ka mozh tiesham pie vainas tas viens suknis kam shvaks flows
Sodit mazlitrazhas uz dambreta
Nauris_t16
Posts: 122
Joined: 30 Jul 2012, 20:15

Re: Ch.: 420SE W126

Post by Nauris_t16 »

Es, protams, neesmu eksperts, bet ja sūkņa izejā ir 4bar, kā sistēmas spiediens var būt 6bar? :hvz:

Nopērc tak hydroscand 10bar manometru un kaut kādu troiņiku/double banjo un ievelc salonā degvielas spiedienu. Protams, ar attiecīga spiediena degvielas šļauku, lai nepielietu kafiju ar e98. Es tā nobraukāju mēnesi, lai pārliecinātos, ka tieši degvielas spiediens man nejāj smadzenes.
User avatar
Ch.
Posts: 9764
Joined: 01 Jul 2006, 23:26

Re: Ch.: 420SE W126

Post by Ch. »

Yeeeep tas ari bus nakamais solis

Edit: Unnn pec manuaalja 4 bar katram suknim individuali, bet tur stav divi virknee.
Sodit mazlitrazhas uz dambreta
User avatar
Gitucis
Posts: 266
Joined: 02 Dec 2008, 00:13
Location: Piņķi

Re: Ch.: 420SE W126

Post by Gitucis »

Virknē kopējais degvielas spiediens, kas varētu būt ~8bar, caur primāro spiediena regulatoru, tiek samazināts, un tur vajadzētu rasties ~6.2bar.
Tev vajag pulksteni, ar ko mērīt sistēmas un darba spiedienu + testeri EHA virknē, tas tev parādīs, vai EHA vajag mehāniski regulēt, un vai pats EHA tiek korekti darbināts, no motora vadības puses..... tas pieņemot, ka ar degvielas padevi viss kārtībā utt.
OE VagCanPro/VCDS diagnostika, kodēšana, retrofiti u.c. 22154930
User avatar
Ch.
Posts: 9764
Joined: 01 Jul 2006, 23:26

Re: Ch.: 420SE W126

Post by Ch. »

Turpinam remonta blogu / ciešanu hroniku.
» Skatīties Youtube


Uztaisijām return volume testu. Atplūdes truba kannā, hronometrs rokā un aiziet. Pēc manuāļa jābūt litram ne ilgāk kā 40 sekundēs. Mums sanāca 40 sekundēs kkādi ~900ml.

Meklējot iemeslu kāpēc Return Volume tests neiziet, nolēmām samainīt vēlreiz degvielas filtru. Veco atgiezām vaļā, tas bija samēra aizaudzis, jo dabūja pastrādāt ar netīro bāku, pēc bākas tīrīšanas pārpratuma pēc filtrs netika nomainīts. Bet uzliekot jaunu filtru absolūti nekas nemainījās, ne return volume, ne māšīnas raustīšanās ziņā.

Kā jau teicu, iepriekš paši degvielas spiedienu nebijām mērījuši, bet paļāvāmies uz citu mērījumiem. Beidzot nopirkām manometru un pēc nelielas pačakarēšanas un poļu izstrādājuma modificēšanas, ieguvām rādījumu 5.6bar. Pēc manuāļa jābūt 6.4-6.5bar. Tanī momentā atcerējos, ka jau iepriekš bijām secinājuši ka kaut kāda iemesla pēc man tur stāv degvielas spiediena regulators no 6cyl motora (kam ari 5.6 ir normālais spiediens). Toreiz, kad to piefiksējām, cīnījāmies ar citu problēmu, kuru tas radīt nevarēja, līdz ar to jautājums tika atlikts uz vēlāku.

Tāpat pamanīju, ka strauji dodot gāzi, degvielas spiediens uz mirkli nokrīt 4 bar, kas jau ir daudz par maz. Tobish nepareizs UN beigts :shura:

Jau nopriecājos, ka būsim atraduši problēmu, ātri sazīmēju no Leonīda pareizo regulatoru no V8 motora un metu virsū. Ar jauno regulatoru spiediens čotka 6.5 bar un nelēkā dodot ručkā. Izbraucam testdraivu – nehuja, viss pa vecam, nekas pat neizmainās.

Uztaisam return volume testu – tieši tas pats kas iepriekš - ~900ml 40 sekundēs.

Kasot pauri un domājot ko darīt pamanīju ne līdz galam pieskrūvētu masas termināli kaut kam no dzinēja dačkiem. Pieskrūvēju, testdraivs, nekas nemainās.

Serbu džeks Ivica no youtube kanāla FixYourMercedes ieteica pārbaudīt vai drosele veras līdz galam. Paskatijāmies to – yep, drosele neatveras līdz galam, un throttle linkage šarnīri luftē kā pinpis āliņģī. Sačinijām, tagad pie pilnībā nospiesta pedāļa drosele čotka atverās. Testdraivs, nekas nemainās.

Izdomāju labi, huj s ņim, samainīsim to vienu sūkni, kuram ražība bija sliktāka kā otram. Aizmaucu uz bodi pakaļ kartējam Bosch sūknim, uzmetu virsū. Testdraivs – guess what, nekas nemainās.

Šajā momentā iegāju ss.lv un sagatavoju sludinājuma melnrakstu. :emo: Tad atkal uztinu ar e30, domas sakārtojās un saņemu spēkus turpināt šo visu.

Karoche tika atrastas un salabotas 3 reālas problēmas (nestrādājošs un nepareizs regulators, vaļējs masas terminālis, nepilnīgi atvērta drosele), bet diemžēl neviena no tām nebija pie vainas.

Interesanti, ka lāpstas brīvkustība pirms tā sāk spiest uz plunžeri šobrīd ir aptuveni 5mm. Uzregulējot uz rūpnīcas 1.9mm auto nemaz nevar pielaist. Jo lielāka brīvkustība jo liesāks maisījums. Respektīvi lāpstas regulējums šobrīd ir liess un ar to sanāk kompensēt pārliešanos kkādā cietā vietā.

Nākamie soļi:

1. Atkārtot Return Volume testu (vai ar jauno sūkni kaut kas izmainijās)

2. Gaidu kad no Polijas atnāks 8gab jaunas BOSCH sprauslas.

3. Ja arī tas nepalīdzēs, Ivica ieteica palūrēt Kjeta galvas plunžera blīvslēgu, var gadīties, ka tas mīž garām.

4. Ja arī tas nepalīdzēs ir plāns pamēģināt apiet auto degvielas trubas. Vizuāli nekas aizspiests nav, bet pa starpu ielikts savienojums un kapara trubas. Varbūt tur kaut kas nav labi.
Sodit mazlitrazhas uz dambreta
User avatar
petka17
Posts: 5649
Joined: 30 Sep 2010, 00:18
Location: Zaļās želejas racing tiim

Re: Ch.: 420SE W126

Post by petka17 »

Ieraugu apdeitu, domāja moš sataisīja, bet huļi

Spoiler
Show

Pirms ss.com sludinājuma
Image
Tu daudz, bled, neaizdedz kamēr tu, bled, jebalā nedabūn! ©IzdedzesVīrs#IzdedzesVīrs2017

Toyota Supra Mk3
Subaru Leone
BMW F650 Funduro
Ex:
E39 528i
Honda Civic EG
Toyota Celica GT4
VW Golf Mk2
BMW E30
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2
User avatar
ray112
Posts: 4063
Joined: 24 Jan 2015, 20:07

Re: Ch.: 420SE W126

Post by ray112 »

Propāns vai ziepes un virve - drīz citu variantu nebūs :hvz:
Post Reply