Ch.: 420SE W126

Visi kas iepirkuši sev jaunu auto un vēlas palielīties tad lielās šajā sadaļā. Nu tad lai labi ripo :)

Moderators: Juzix, Bastard

User avatar
Ch.
Posts: 10449
Joined: 01 Jul 2006, 23:26
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Ch.: 420SE W126

Post by Ch. »

Nordik wrote: 18 Jun 2021, 06:22 Auksto sprauslu esi mēģinājis vienot nost?
Tikai tīri štekeris norauts, kas protams neizslēdz iespēju, ka viņa pil, bet domāju, ka visam nevajadzētu aiziet tādā sūdā kā notiek tagad.
Rii wrote: 18 Jun 2021, 09:07 Nevēlu ļaunu, bet lowkey ceru, ka nesanāks pārdot un pienāks tas win brīdis, kad auto būs dabūts dziesmā. Vajag normālu closure :D
Mersis ir riktigs emocionalais rollercoasteris. Kad viņš brauc ir riktigi pa kaifu, bet reizes kad esi visu dienu no*isies bet rezultata nav, gribas pielaist uguni viņam turpat uz vietas. Tā kā nodedzināt viņu būtu muļķīgi, iemetu to sludinājumu. Pārdot, protams, viņu nevēlos un vēlos novest lietas līdz galam, bet nu ja kāds piedāvās mani atbrīvot no tām ciešanām, so be it.

nakurilijs wrote: 18 Jun 2021, 09:13 Un jaunajam īpašniekam motortelpā aizies kāds nepievilkts hamuts uz degvielu un babah :naac: #jelgava
Ahahahahah labs xDddddDdd
Sodit slidgultnus uz spiediena
User avatar
petka17
Posts: 6605
Joined: 30 Sep 2010, 00:18
Location: Zaļās želejas racing tiim
Has thanked: 0
Been thanked: 4 times

Re: Ch.: 420SE W126

Post by petka17 »

Dari kā visi tagad populārie - 100k likes and I will burn it
Tu daudz, bled, neaizdedz kamēr tu, bled, jebalā nedabūn! ©IzdedzesVīrs#IzdedzesVīrs2017

KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
User avatar
ttd
Spam addicted
Posts: 11869
Joined: 24 Oct 2011, 11:19
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Ch.: 420SE W126

Post by ttd »

Ch. wrote: 18 Jun 2021, 09:54 bet nu ja kāds piedāvās mani atbrīvot no tām ciešanām, so be it.
Gaidam citu corona paveidu un ceram uz labāko
User avatar
Ch.
Posts: 10449
Joined: 01 Jul 2006, 23:26
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Ch.: 420SE W126

Post by Ch. »

Turpinam ciešanu hronikas.

Iepriekš jau rakstīju, ka iepriekš meistars Jura konstatēja, ka nestrādā gaisa mēritaja potenciometrs – mērītajam bija saliektas kājiņas, kā rezultātā nācās likt jaunu (vecu, protams) gaisa mērītāju. No Liepājas Leonīda paņēmu mērītāju no V8 dzinēja (vienīgais, kam LV bija uz vietas no V8, kam nāk potenciometrs). Prasīju vai kods ir būtisks, šis teica nene, ka tik no V8 un tāds pats diametrs. Aizvedu Juram, šis uzlika, kaut ko noregulēja un auto brauca (šis viss notika aptuveni pirms mēneša, vēl pirms sprauslu maiņas un pēc momenta, kad parādījās aizrīšanās). Likās dīvaini, ka lāpstas brīvkustība pirms tā sāk spiest uz plunžeri sanāca baigi liela (kkādi 5mm), bet pēc manuāļa jābūt 1.9mm. Uzregulējot uz 1.9 mašīna masīvi pārlejās un nevar pielaist. Tad GG ienāca prāta paskatīties, kas tā vispār ir par lāpstu, izrādās no R129 V8 ar dohc dzinēju. :shura: Noraujam nost jaunu lāpstu, samēram – bleg, jaunā par 5mm diametrā mazāka kā vecā. :shura:

Nelaime izvākta no auto:

Image

GG ar saviem juveliera pirkstiem akurāti iztaisnoja kājiņās vecajai lāpstai, uzlikām atpakaļ to, kā arī nokalibrējām potenciometru (potenciometrs regulējās uz augšu un uz leju, tas jāiestata tā lai pie iedarbināta auto starp 1 un 2 pinu būtu 0.7V). Tagad potenciometrs tipa strādā kā vajag – verot vaļā lāpstu pretestība puslīdz vienmērīgi pieaug līdz aptuveni 70% atvērumam un tad sāk kristies, viss kā jābūt pēc grāmatas.

Ņemoties ar lāpstu pamanīju, ka nestrādā throttle position switch kā nākas. Tukšgaitas pozīcija tiek reģistrēta, atvērta drosele tiek reģistrēta, bet pie pilnībā nospiestas gāzes sensors nestrādā. Vēl bik paregulējām throttle linkage, tagad viss čotka, sensors spējīgs noteikt gan tukšgaitu, gan full throttle.

Noregulējām lāpstas brīvgaitu uz 1.9mm kā jābūt pēc grāmatas. Auto iedarbojas, strādā normāli.

Hydroscandā uztaisijām smuku manometru ar štuceriem, ko ieskrūvēt šprices galvā un aukstā starta sprauslas izejas vietā un krāniņu, lai pārslēgtu mērāmo spiedienu.

Image

Nomēram, darba spiediens 6.1bar, augšējais spiediens 5.6bar. Starpība 0.5, pēc manuāļa siltam motoram jābūt 0.4. Pagrozīju EHA skrūvi un pēc pāris mēģinājumiem dabūju 0.4, viss ka jābūt no rūpnīcas.

Izbraucām test draivu – protams viss pa vecam. Dod ručkā, auto aizrijas, sāk šaut izplūdē, apgriezieni neceļās.

Tad, gan ozolnieku vecis gan Jura uz jautājumu cik svarīga ir lambdas esamība viennozīmīgi atbildēja “da ņe poh, neko nemain tikai varbut paterin”. Turpinot lasīt pa KE-jetu es arvien vairāk un vairāk sapratu, ka lambda tur ir key component un bez tās KE-jets nespēj normāli strādāt. Lambda nav iemesls tam, ka auto aizrijās, bet lai elektroniskā daļa normāli spētu funkcionēt lambda ir must. Līdz ar ko vakar aizdzinu auto uz Family Garage, kur iemetinās izplūdē vietu lambdai un uzliks pašu lamdu. Pie viena aŗī ar svaigu aci papisīsies ar manu neiešanas problēmu,mosh šiem izdosies kaut ko atrast. Vakar parunājot ar meistariem šiem radās pāris idejas, ko arī pārbaudīs (tostarp aizdedzes modulis/komutators, kas ir vieniga lieta aizdedzes sistema ko neesmu mainijis).

Galvenais, ka mierīgi braucot auto strādā perfekti normāli. Liekas pat ka pēc visām manipulācijām pie zemiem apgriezieniem parādījusies daudz vairāk grieze. Pašos primsākumos ar auto īsti nevarēja uztīt. Tagad pat relatīvi mierīgi startējot ar 2 robu mašīna uz smiltīm izspolē un nenopampst kad smiltis beidzās :shura:

Image



Ko darīt tālāk hvz. Ja Family Garage neko neatradīs, mēģināsim apiet mašīnas degvielas trubas, maybe tur kaut kas ne tā.

Otra lieta kas mulsina ir troksnis no degvielas sūkņiem. Es uz tā auto esmu nomainījis jau 5 jaunus BOSCH sūkņus, visi skan pilnīgi vienādi. Varbūt ir kaut kas dēļ kā viņi kaujas nost, bet hvz kas tur var būt. Strauji dodot gāzi, darba spiediens uz pussekundi nokrīt līdz kādiem 4.5bar. Spiediena regulators, atkal sūkņi vai trubas :hvz:
Sodit slidgultnus uz spiediena
User avatar
HaL
Admins
Posts: 2983
Joined: 27 Aug 2004, 11:00
Has thanked: 4 times
Been thanked: 4 times

Re: Ch.: 420SE W126

Post by HaL »

Tak Tev jau būtu finansiāli izdevīgāk ielikt R129 V8 došinieku :naac:

Bet nu turies :shura:
Life is what happens while you're busy making other plans
User avatar
Ch.
Posts: 10449
Joined: 01 Jul 2006, 23:26
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Ch.: 420SE W126

Post by Ch. »

HaL wrote: 06 Jul 2021, 17:58 Tak Tev jau būtu finansiāli izdevīgāk ielikt R129 V8 došinieku :naac:

Bet nu turies :shura:

Ka jau teicu, ja ir kads kurš var to izdarit gana ātri, lai es šovasar varetu kruīzot ar to auto un gana kvalitativi lai nebutu jatrupina pisties ar visādiem gremliniem, tad yes pls es emsu tikai par :D beet tā kā to reali varetu dabut gatavu tik uz ziemu, tad pagaidam pacinisos vel ar so hlamu un tad jau pa ziemu domaas kko
Sodit slidgultnus uz spiediena
User avatar
ray112
Posts: 5012
Joined: 24 Jan 2015, 20:07
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Ch.: 420SE W126

Post by ray112 »

Šitas viss ir gana interesanti, lai tur neliktu citu motoru, jo savādāk aptrūksies lasāmviela. :D
User avatar
Rii
Posts: 7572
Joined: 21 Sep 2008, 17:50
Location: 200km uz Austrumiem
Has thanked: 0
Been thanked: 5 times

Re: Ch.: 420SE W126

Post by Rii »

Par sludinājumu kaut kāda interese bija? :D
NB MX-5 99'
Seat Leon 01'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
User avatar
Ch.
Posts: 10449
Joined: 01 Jul 2006, 23:26
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Ch.: 420SE W126

Post by Ch. »

Protams, ka nē. :shura: kaimiņš tikai uzjautāja čo pa čom bet iespejams tas bija pieklājības smalltalk
Sodit slidgultnus uz spiediena
-AF-
Posts: 4747
Joined: 17 Dec 2014, 23:39
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Ch.: 420SE W126

Post by -AF- »

Dodot mīslī pamēri cik V pienāk pie degvielas sūkņiem un tā Kakadžeta , iespējams ir straujš sprieguma kritums
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
K.JAY
Posts: 1255
Joined: 24 Jan 2015, 23:53
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Ch.: 420SE W126

Post by K.JAY »

Kad man bija c140 v8, arī sūkņi bija ļoti skaļi, mainīju nekas nemainījās. Tā arī nobraucu un pārdevu
:vells:
User avatar
Ch.
Posts: 10449
Joined: 01 Jul 2006, 23:26
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Ch.: 420SE W126

Post by Ch. »

:emo:
-AF- wrote: 08 Jul 2021, 01:07 Dodot mīslī pamēri cik V pienāk pie degvielas sūkņiem un tā Kakadžeta , iespējams ir straujš sprieguma kritums
Jau testeejaam gan uz vietas gan gaitaa, spriegums stabils. Bridi kad sak raustities joprojam ir stabili 12.3+ Volti. Paraleli sūkņiem ieslēdzām lampiņu un ievilkām salonā, bridi kad auto sak raustities lampiņa pat nenoraustas un deg kā degusi.
Sodit slidgultnus uz spiediena
User avatar
GG.
Posts: 15696
Joined: 30 Oct 2011, 23:05
Location: Lielā Xadene
Has thanked: 0
Been thanked: 5 times

Re: Ch.: 420SE W126

Post by GG. »

Uuuuun drošības pēc nomainījām pravodkas gabalu uz sūkņiem, kas ir ārpus mašīnas.
User avatar
O.z
Posts: 10684
Joined: 08 May 2013, 23:05
Location: Lauki
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Ch.: 420SE W126

Post by O.z »

Rucošam nevajadzetu būt ap 14v ? :hvz:
User avatar
Ch.
Posts: 10449
Joined: 01 Jul 2006, 23:26
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Ch.: 420SE W126

Post by Ch. »

Uz aķīti yess, bet pec manuāļa uz sūkņiem jābūt 11-12.5 or smthn
Sodit slidgultnus uz spiediena
User avatar
J.K.jr.bad.
Posts: 1209
Joined: 09 Jul 2004, 21:22
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Ch.: 420SE W126

Post by J.K.jr.bad. »

Jautājums pa tēmu: Man te ar K-Jetam gaudo sūknis. Tas ir labojams, vai jāmeklē jauns? Piebesījusi tā skaņa, kas no grabažnieka puses nāk...
J.K.jr.bad.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
:offtopic:
-AF-
Posts: 4747
Joined: 17 Dec 2014, 23:39
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Ch.: 420SE W126

Post by -AF- »

J.K.jr.bad. wrote: 08 Jul 2021, 21:55 Jautājums pa tēmu: Man te ar K-Jetam gaudo sūknis. Tas ir labojams, vai jāmeklē jauns? Piebesījusi tā skaņa, kas no grabažnieka puses nāk...
spriežot pēc topika, brauc kamēr iet un neko neaiztiec :emo:
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
User avatar
Artis12
Posts: 630
Joined: 14 Oct 2006, 20:55
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Ch.: 420SE W126

Post by Artis12 »

Interesanti W140 ķermenim arī ir šādas problēmas V8/V12 dzinējiem vai viss ir vienkāršāk?
User avatar
howitzer
M30
Posts: 28578
Joined: 18 Aug 2010, 15:02
Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Ch.: 420SE W126

Post by howitzer »

Artis12 wrote: 13 Jul 2021, 13:27 Interesanti W140 ķermenim arī ir šādas problēmas V8/V12 dzinējiem vai viss ir vienkāršāk?
Tiem motoriem vairs nav Kaktronic`a.
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown

Image
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
K.JAY
Posts: 1255
Joined: 24 Jan 2015, 23:53
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Ch.: 420SE W126

Post by K.JAY »

Artis12 wrote: 13 Jul 2021, 13:27 Interesanti W140 ķermenim arī ir šādas problēmas V8/V12 dzinējiem vai viss ir vienkāršāk?
W140 dzinējiem, drūp izolācija motora vadiem. Nejau tā pa drusciņam, bet konkrēti, un tas ir gan r6, v8 gan v12. Uz v8 mainiju 2 vadu komplektus motoram, viens pat sāka pie mafa degt. Beigās tika sazīmēts labs un auto tā arī tika pardots
:vells:
Post Reply