Ch.: 420SE W126
- UldisUldis
- Posts: 4532
- Joined: 22 Jan 2015, 16:58
- Location: Smiltene, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
- howitzer
- M30
- Posts: 28633
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Ch.: 420SE W126
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
- Juzix
- burnout.lv foto team
- Posts: 17045
- Joined: 11 Apr 2006, 19:52
- Location: LV
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Ch.: 420SE W126
Kā es smējos saņemot video 6dienas vakarā ar situācijas skaidrojumu! Bomba!
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
- J.K.jr.bad.
- Posts: 1209
- Joined: 09 Jul 2004, 21:22
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Ch.: 420SE W126
Bagažnieku kārtīgi pārbaudījāt? Varbūt, tur vēl joprojām kāds ir?
J.K.jr.bad.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- petka17
- Posts: 6655
- Joined: 30 Sep 2010, 00:18
- Location: Zaļās želejas racing tiim
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
Re: Ch.: 420SE W126
Spoiler
Show
Ch. wrote: ↑25 Jan 2021, 17:20 Mēģiniet iztēloties manu mentālo stāvokli meklējot šo problēmu:
- Punktā A pienāk 12V no gaismu moduļa bet lampas nedeg. Pieliekot testa spuldzīti, lampiņa iedegas.
- Mērot pie lampas, 0V.
- Pie izslēgtas aizdedzes izzvanot ķēdi no gaismu moduļa līdz lampām, pārrāvumu nav un pretestība ļoti neliela.
- Punktā A pieliekot 12v no aķīša (attiecigi pats auto ir ar atvienotu aķi), lampas deg.
- Punktā A pievienojot vadu un aizvelkot pa taisno pie lampas, lampas deg.
P.S. Lampu tēma reāli laba
Tu daudz, bled, neaizdedz kamēr tu, bled, jebalā nedabūn! ©IzdedzesVīrs#IzdedzesVīrs2017
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
Re: Ch.: 420SE W126
Tātad, kā jau iepriekš teicu, tika konstatēts, ka aizmugurējo arku iekšējo arku, grīdas un sliekšņa galu satikšanās vietas abās pusēs bija nopuvušas. Tā, kā lai šīs vietas sametinātu, jāņem nost tilts, iepriekš meistari vienā pusē bija caurumus likvidējuši ar špakteli, bet otrā pusē ar vienu šuvi un torčījošām drātīm piedirsta skārda plāksnīte.
(te jau ar noņemtu tiltu un pabakstītu rūsu riņķī, kad labi redzama)
Tā kā servisā varam darboties tikai nedēļas nogalēs, turklāt spēkā bija sankcijas ar nosakumu mājsēde, nācam klajā ar plānu – piektdienas vakarā servisa, kurā darbojamies, mehāniķi norauj tiltu, pa nedēļas nogali novāram, kas jāvāra un pirmdien tiltu liek atpakaļ un stumj ārā.
Domāts, darīts – tilts nost, sestdienā 9os no rīta sākam vārīt, beidzam svētdienas vakarā.
Kamēr GG metina, ar drāšu birsti nodrāzu krāsu, kas plēksnēm lobijas nost no virsbūves aizmugurējās daļas grīdas (kā jau teicu, sākot ar sliekšņu galiem uz aizmuguri mersim grīda nāk bez jebkāda grubuļa), cik varēju pakasīju surface rust un nomaucu visu ar rūsas pārveidotāju. Tāpat tika apdrāzti un ar pārveidotāju apstrādāti tie vecie metinājumi, kurus nepārtaisijām.
Vietās, kas likās skečīgas, kasīju nost grubuli. Interesanti, ka vairākās vietās, kur grubulis bija knapi pacēlies un no ārpuses izskatijās tīri ok, patīrot apakšā atklājās normāls siers
Daudz kur GG sanāca normāli pačakarēties, piemēram, iepriekš pieminētajos arku/sliekšņu stūros, kur kopā saiet vairāki gabali kas jāuztaisa no rokas (izmantojot ford transit remontarku, ko atradām servisa stūrī )
Līdz ar to, pēc cīņas vairāku sestdienu garumā vārot no rīta līdz vēlam vakaram (vai līdz komandatstundai) grīdas metināšana bija pabeigta Tika sametināti visi coberi, visas skečīgās vietas, kā arī pārtaisīti vairāki vecie metinājumi. Daudzi vecie metinājumi palika un izskatās ne visai glīti, bet nu metāls tur ir stingrs, nav sapuvis un ielāps funkciju pilda. Katrā gadījumā jāpatur prāta, ka šis pilnīgi noteikti nav restaurācijas projekts. Nav man ne tāds budžets, ne tādas ambīcijas.
Paralēli metināšanai samainīts šis tas hadenē, savilktas jaunas degvielas trubas pie ugunssienas.
Tāpat tika uzstādīti priekšā bremžu aizsargi, kurus sazīmēju rrr.lt, jo iepriekš tādu nebija vispār. Nomaucu ar drāšu birsti, rūsas pārveidotāju un uzmaucu svaigu krāsas kārtu pa virsu.
Tad nopirku jaunu degvielas sūkņa releju (epopeja ap to aprakstīta iepriekš topikā). Vienīgais, ko izdevās sazīmēt pa šo laiku bija jauns, VEMO ražojuma. Cena kapeikas tāpēc likās, ka būs mēsls, kas nestrādā, bet šobrīd it kā liekas, ka viss funkcionē normāli. Paralēli turpināšu meklēt lietotu OEM. VEMO relejam viens pins lieks un manā gadījumā neizmantots.
Nomainīju logu pacēlāju pogas, jo no četrām darbojās tikai divas un tās pašas bija sticky.
Tad, pagājušajā vīkendā, kad grīdas metināšana beidzot bija galā un spīdēja saulīte, rūpīgi nomazgājām auto apakšu:
Kā arī pirmo reizi nomazgāju auto virsbūvi:
Kamēr auto žūst, ņemamies ar atlikušajiem sīkumiem:
Aizdedzes atslēgas cilindrītis bija maksimāli izjāts un atslēga krita ārā pie iedarbināta dzinēja. Tagad auto vairs nevar iedarbināt ar tējkaroti Priekšplānā Audi atslēga, kas līdz šim tika izmantota auto iedarbināšanai.
Tad tika uztaisīta apkope kārbai – samainīta eļļa un filtrs, kā arī, protams, kārbas kartera blīve, kas iepriekš normāli tecēja.
Tad samainīts radiators. Old vs New
Kad apakša nožuvusi un viss rūpīgi izpūsts ar gaisu, auto ir gatavs svinīgajai un ilgi gaidītajai ŠRODEKA* UZNEŠANAI.
(* - redakt.piez.: uz visādām mastikas bundžām poliski rakstīts kkas tipa no serijas SRODEK OHRONY KAROSERY. Iemetot guugle translate vardu SRODEK, tas latviski tiek tulkots kā “šrodeks”.)
Vispirms visos dobumos, sliekšnus un lonžeronos tika sočna sapūsts Dinitrol ML. Kad tas bija apžuvis, uz grīdas un iekšējām arkām sulīgā slānī uzklāts Dinitrol 4941.
Beigās sanāk tā, ka ielāpi no iekšpuses apstrādāti ar cinka weld-trough grunti un Dinitrol ML vaska slāni, no ārpuses ar rūsas pārveidotāju, šuvju mastiku un Dinitrol 4941.
Skaists moments bija, kad GG tikko bija beidzis pūst pēdejo Dinitrola balonu. Boksam vārti vaļā, viss putekļos, baigais saulriets, līdz ar to viss izskatās tā kā caur kkādu sepijas filtru. Un tieši pa radio sāk skanēt šī dziesma Likās, ka manai dzīvei ir soundtracks. Tipa šrodeks sočna uznests, episkas beigas un titri.
» Skatīties Youtube
Līdz ar to, grīdas apstrāde pabeigta un varēja kraut kopā salonu. Salons līdz pusei iztīrīts, vēl jātīra panelis, durvju apšuvumi, konsole, griesti, kā arī vēlreiz japāriet pāri tepiķim ar slapjo putkeļusūcēju. Stūrīte būs cita un žiguļa paklājiņi tur atrodas tikai pagaidām, lai nepieķēzītu iztīrīto tepiķi.
Paldies Juzix par Zimbaves vimpelīti
Bija maksimāli kaifīgi apsēsties krēslā pie stūres un sajust, ka šis process, kurš vienubrīd likās, ka nekad nebeigsies ir aizgājis savā finiša taisnē un jau pēc pāris nedēļām uz asfalta atstājot vienu naidīgi melnu strīpu varēs doties uz tehaču.
Tagad palika pa lielam:
1. Pielikt atpakaļ sliekšņu uzlikas
2. Samainīt stūri
3. Samainīt stūres pastūža šķidrumu un filtriņu
4. Ielikt kkādu maģīti lai nav coberis panelī
5. Uzlikt pasūtītās lukturu slotiņas un značoku uz bagažnieka
6. Pabeigt tīrīt salonu
7. Uzinstalēt antenu
+ vēl šādi tādi sīkumi
Saistībā ar šo visu, shoutouts GG. Nabags sākumā pieteicās metināt, kad likās, ka būs 2-3 mazi coberīši. Bet kā jau teicu, esmu super priecīgs par to kā viss notiek – lai arī GG ne tuvu nav profesionālis kas ar to nodarbojas ikdienā, bet viss tika darīts maksimāli rūpīgi un pedantiski. Kā arī šim pienākas masīvs credits par to, ka ir mans auxiliary brain. Vēlreiz paldies!
(te jau ar noņemtu tiltu un pabakstītu rūsu riņķī, kad labi redzama)
Tā kā servisā varam darboties tikai nedēļas nogalēs, turklāt spēkā bija sankcijas ar nosakumu mājsēde, nācam klajā ar plānu – piektdienas vakarā servisa, kurā darbojamies, mehāniķi norauj tiltu, pa nedēļas nogali novāram, kas jāvāra un pirmdien tiltu liek atpakaļ un stumj ārā.
Domāts, darīts – tilts nost, sestdienā 9os no rīta sākam vārīt, beidzam svētdienas vakarā.
Kamēr GG metina, ar drāšu birsti nodrāzu krāsu, kas plēksnēm lobijas nost no virsbūves aizmugurējās daļas grīdas (kā jau teicu, sākot ar sliekšņu galiem uz aizmuguri mersim grīda nāk bez jebkāda grubuļa), cik varēju pakasīju surface rust un nomaucu visu ar rūsas pārveidotāju. Tāpat tika apdrāzti un ar pārveidotāju apstrādāti tie vecie metinājumi, kurus nepārtaisijām.
Vietās, kas likās skečīgas, kasīju nost grubuli. Interesanti, ka vairākās vietās, kur grubulis bija knapi pacēlies un no ārpuses izskatijās tīri ok, patīrot apakšā atklājās normāls siers
Daudz kur GG sanāca normāli pačakarēties, piemēram, iepriekš pieminētajos arku/sliekšņu stūros, kur kopā saiet vairāki gabali kas jāuztaisa no rokas (izmantojot ford transit remontarku, ko atradām servisa stūrī )
Līdz ar to, pēc cīņas vairāku sestdienu garumā vārot no rīta līdz vēlam vakaram (vai līdz komandatstundai) grīdas metināšana bija pabeigta Tika sametināti visi coberi, visas skečīgās vietas, kā arī pārtaisīti vairāki vecie metinājumi. Daudzi vecie metinājumi palika un izskatās ne visai glīti, bet nu metāls tur ir stingrs, nav sapuvis un ielāps funkciju pilda. Katrā gadījumā jāpatur prāta, ka šis pilnīgi noteikti nav restaurācijas projekts. Nav man ne tāds budžets, ne tādas ambīcijas.
Paralēli metināšanai samainīts šis tas hadenē, savilktas jaunas degvielas trubas pie ugunssienas.
Tāpat tika uzstādīti priekšā bremžu aizsargi, kurus sazīmēju rrr.lt, jo iepriekš tādu nebija vispār. Nomaucu ar drāšu birsti, rūsas pārveidotāju un uzmaucu svaigu krāsas kārtu pa virsu.
Tad nopirku jaunu degvielas sūkņa releju (epopeja ap to aprakstīta iepriekš topikā). Vienīgais, ko izdevās sazīmēt pa šo laiku bija jauns, VEMO ražojuma. Cena kapeikas tāpēc likās, ka būs mēsls, kas nestrādā, bet šobrīd it kā liekas, ka viss funkcionē normāli. Paralēli turpināšu meklēt lietotu OEM. VEMO relejam viens pins lieks un manā gadījumā neizmantots.
Nomainīju logu pacēlāju pogas, jo no četrām darbojās tikai divas un tās pašas bija sticky.
Tad, pagājušajā vīkendā, kad grīdas metināšana beidzot bija galā un spīdēja saulīte, rūpīgi nomazgājām auto apakšu:
Kā arī pirmo reizi nomazgāju auto virsbūvi:
Kamēr auto žūst, ņemamies ar atlikušajiem sīkumiem:
Aizdedzes atslēgas cilindrītis bija maksimāli izjāts un atslēga krita ārā pie iedarbināta dzinēja. Tagad auto vairs nevar iedarbināt ar tējkaroti Priekšplānā Audi atslēga, kas līdz šim tika izmantota auto iedarbināšanai.
Tad tika uztaisīta apkope kārbai – samainīta eļļa un filtrs, kā arī, protams, kārbas kartera blīve, kas iepriekš normāli tecēja.
Tad samainīts radiators. Old vs New
Kad apakša nožuvusi un viss rūpīgi izpūsts ar gaisu, auto ir gatavs svinīgajai un ilgi gaidītajai ŠRODEKA* UZNEŠANAI.
(* - redakt.piez.: uz visādām mastikas bundžām poliski rakstīts kkas tipa no serijas SRODEK OHRONY KAROSERY. Iemetot guugle translate vardu SRODEK, tas latviski tiek tulkots kā “šrodeks”.)
Vispirms visos dobumos, sliekšnus un lonžeronos tika sočna sapūsts Dinitrol ML. Kad tas bija apžuvis, uz grīdas un iekšējām arkām sulīgā slānī uzklāts Dinitrol 4941.
Beigās sanāk tā, ka ielāpi no iekšpuses apstrādāti ar cinka weld-trough grunti un Dinitrol ML vaska slāni, no ārpuses ar rūsas pārveidotāju, šuvju mastiku un Dinitrol 4941.
Skaists moments bija, kad GG tikko bija beidzis pūst pēdejo Dinitrola balonu. Boksam vārti vaļā, viss putekļos, baigais saulriets, līdz ar to viss izskatās tā kā caur kkādu sepijas filtru. Un tieši pa radio sāk skanēt šī dziesma Likās, ka manai dzīvei ir soundtracks. Tipa šrodeks sočna uznests, episkas beigas un titri.
» Skatīties Youtube
Līdz ar to, grīdas apstrāde pabeigta un varēja kraut kopā salonu. Salons līdz pusei iztīrīts, vēl jātīra panelis, durvju apšuvumi, konsole, griesti, kā arī vēlreiz japāriet pāri tepiķim ar slapjo putkeļusūcēju. Stūrīte būs cita un žiguļa paklājiņi tur atrodas tikai pagaidām, lai nepieķēzītu iztīrīto tepiķi.
Paldies Juzix par Zimbaves vimpelīti
Bija maksimāli kaifīgi apsēsties krēslā pie stūres un sajust, ka šis process, kurš vienubrīd likās, ka nekad nebeigsies ir aizgājis savā finiša taisnē un jau pēc pāris nedēļām uz asfalta atstājot vienu naidīgi melnu strīpu varēs doties uz tehaču.
Tagad palika pa lielam:
1. Pielikt atpakaļ sliekšņu uzlikas
2. Samainīt stūri
3. Samainīt stūres pastūža šķidrumu un filtriņu
4. Ielikt kkādu maģīti lai nav coberis panelī
5. Uzlikt pasūtītās lukturu slotiņas un značoku uz bagažnieka
6. Pabeigt tīrīt salonu
7. Uzinstalēt antenu
+ vēl šādi tādi sīkumi
Saistībā ar šo visu, shoutouts GG. Nabags sākumā pieteicās metināt, kad likās, ka būs 2-3 mazi coberīši. Bet kā jau teicu, esmu super priecīgs par to kā viss notiek – lai arī GG ne tuvu nav profesionālis kas ar to nodarbojas ikdienā, bet viss tika darīts maksimāli rūpīgi un pedantiski. Kā arī šim pienākas masīvs credits par to, ka ir mans auxiliary brain. Vēlreiz paldies!
Sodit slidgultnus uz spiediena
- Black President
- Spam addicted
- Posts: 15201
- Joined: 11 Nov 2013, 13:11
- Location: Underground
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- howitzer
- M30
- Posts: 28633
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Ch.: 420SE W126
Man vienmēr nenormāli cepī, kā izskatās parūsējušās, nenomainītās detaļas (izpūtējs, trubas, vēl kaut kādi sūdi) kontrastā ar kosmosa melnuma svaigo grubuli.
Diskus tikai nemaini, neesi gejs. Visādi, citādi - sočna uznests.
Diskus tikai nemaini, neesi gejs. Visādi, citādi - sočna uznests.
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
Re: Ch.: 420SE W126
Pavisam kruta, ja nopush ari hadeni ar visam buksem un šarniriem, aizsargus un nosauc to par restauraciju
Bet nu te mērķis bija saglābt to kas glābjams un ļaut tai tačkai vēl kādu laiku iepriecināt morāli nenobriedušus jaunus vīriešus ar neracionāli degsmi pēc izdedzes ar veciem mēsliem.
Spriedām, ka pēc šīs procedūras mašīna būs paglābta no tolmeta vismaz uz kādu laiciņu, plus, tā kā auto tiks izmantots tikai vasarā, tad gan jau dzīvos gana ilgi.
Normāli restaurēt šo kuzavu nebutu parak liela jega, nemot vērā, ka pa mazliet lielākām naudām var dabūt lielisku restauracijas izejmaterialu no kalifornijas, kur austrumeiropas pērtiķi nav pielikuši savas līkās rokas. Bet manām vēlmēm (nedārgs comfy cruiseris ar ko vizināties kad nogurstu no e30 kartinga) this will do.
Kopa izmaksas tikai par kapeiku lielākas ka summa par kuru pardevu e28, bet krietni kaifigaks auto (priekš mana mērķa), ta ka I call it a win.
Sodit slidgultnus uz spiediena
- Black President
- Spam addicted
- Posts: 15201
- Joined: 11 Nov 2013, 13:11
- Location: Underground
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Ch.: 420SE W126
Lai butu legit restaurets motortelpai jabut maksimali netirai (ar dubliem no grantenes un zurkas sudiem)
ZX
- petka17
- Posts: 6655
- Joined: 30 Sep 2010, 00:18
- Location: Zaļās želejas racing tiim
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
Re: Ch.: 420SE W126
Normāla motortelpa, labāk tā, nevis viss izpiderasīts un nevar uz grantenes atvilktBlack President wrote: ↑01 Mar 2021, 19:35 Lai butu legit restaurets motortelpai jabut maksimali netirai (ar dubliem no grantenes un zurkas sudiem)
Tu daudz, bled, neaizdedz kamēr tu, bled, jebalā nedabūn! ©IzdedzesVīrs#IzdedzesVīrs2017
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
- howitzer
- M30
- Posts: 28633
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Ch.: 420SE W126
GG moš Edart busu arī grib sametināt?
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
Re: Ch.: 420SE W126
Laikam šajā gadījumā tā ir pareiza pieeja (jo ideālam rezultātam nav robežu), savādāk tik drīz ar šo auto nevarētu sākt kruizēt
Par pašu procesu un tā organizēšanu -
Un apsveicu ar jau sasniegto rezultātu, būs mega!
Re: Ch.: 420SE W126
peec shii visa man tikai nav skaidra GG motivaacija ar Tevi *isties visas briivdienas pa garaazhu.
buusiet paildzinaajushi taa mesera dziivi mazliet :super:
buusiet paildzinaajushi taa mesera dziivi mazliet :super:
being a better driver is not an unfair advantage...
Re: Ch.: 420SE W126
Paldies!
Man arī
Sodit slidgultnus uz spiediena
- Black President
- Spam addicted
- Posts: 15201
- Joined: 11 Nov 2013, 13:11
- Location: Underground
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0