Page 1 of 12

Ch.: 420SE W126

Posted: 09 Dec 2020, 15:37
by Ch.
Stāsts sākās ar to, ka 2019. gada nogalē pēc divu gadu ilgas kopdzīves pārdevu savu e28. 28tais manā galvā kalpoja kā komfortabls krūzeris saulainām vasaras dienām, bet jo ilgāk ar to braucu jo vairāk sapratu, ka, pirmkārt, comfy krūzerim jābūt ar automātu, un, otrkārt, comfy krūzerim jābūt comfy. :shura:

2020.gada pavasarī sāku pamazām lūkoties pēc kāda veca, komfortabla auto, vēlams ar v8, kuram nav jāaiztiek rokturis. Long story short, tika izvērtētas un aplūkotas visādas lamatas sākot ar BMW e12 beidzot ar e55 amg acajno. Pārsvarā pētīju visvisādus mersedesus, W126, W140, W124, W123 utt. Konkrēti W126 sedani nekad man nav īpaši interesējuši un patikuši, bet tieši W126 kupeja jau no bērnības ir bijis mans mīļākais mersedess un pabraucot ar GG SECu ātri vien sapratu, ka tas auto ir tieši tas ko vēlos. Paskatoties tirgu un parunājot ar GG, tieši tikpat ātri sapratu, ka kupeju nevaru atļauties :shura: Labas maksā dārgi, sūdīgu sariktēt līdz labai vēl dārgāk..

Tā nu kamēr filozofēju, pienāca jau Septembris. Laukos pie ezera dzerot alu saņēmu ziņu no Juzika: “Čau. Tu joprojām kāro lielu mersedesu?” un kaudzīti ar bildēm. “Vismaz 10 gadus nekustināts un stāvējis siltā garāža. Saimnieks domā par pārdošanu, jo garāža tas hlams aizņemot vietu. Cenu nezinot. Vajagot pafilozofēt” vēstīja nākamā ziņa.

Image

Nedaudz pafilozofējam un pēc pāris dienām, kad jau gāju gulēt, Juzix atsūtīja cenu. Ne tajā, naktī, ne nākamajās divās vairs nevarēju aizmigt. :shura:

Kad beidzot pienāca diena, kad saimnieks varēja auto atrādīt, ņēmu darbā brīvdienu, piekrāvu pilnu mašīnu ar Juziku un GG un maucām uz Baltezeru, kur atradās auto.
Tātad, ko mēs tur ieraudzījām:

Image
Image
Image
Image

1986.gada Mercedes Benz 420SE. Parastais, nav longs. Dzinējs 4.2 V8 M116. Latvijā ievests 1998. gadā no Šveices. Pēdējoreiz apskate ieta 2006.gadā, attiecīgi 14 gadus auto stāvējis. Pēc saimnieka vārdiem, ap 2015. gadu esot pārkrāsots, tad arī pēdējoreiz rūcis.


No ārpuses, neskaitot milzīgo, zeltīto ziloni istabā, diezgan labā stāvoklī, rūsas burbuļus nekur nemana, no virsbūves detaļām trūkst tikai antena (zagluška), velkamā āķa vāciņš un priekšējo lukturu tīrītāju slotiņas. Pabāžot galvu zem auto, viss izskatās plus mīnus ok, bet var redzēt, ka auto jau ir metināts un kāds gar viņu ir ņēmies. Salonā vidējs biohazard - putekļains, sapelējis un smird. Vienīgi priecē, ka neredzēju peļu kakas un ligzdas. Ar saimnieka piekrišanu izgriezām motoru, viss griežās.

Principā uzreiz bija skaidrs – JĀŅEM. :shura:

Pēc pāris dienām jau krāvām auto uz evakuātora un pa ceļam piestājot CSDD uz numuru salīdzināšanu, mersis tika aizvests uz Jelgavu, lietotāja ER. ģimenes servisu Autotehniks.

Image

Gaidot rindā uz salīdzināšanu, mersim esot uz evakuātora pabāzu galvu zem auto kārtīgāk un pamanīju, ka tomēr viss nav tik rožaini, grīda izskatījās diezgan labi papuvusi. “It iz wat it iz” es nospriedu. Bet par rūsu vēlāk.

Kad auto bija nogādāts Jelgavā, nākamā misija bija to iedarbināt.

Sāku ar apkopi – eļļa, filtrs, gaisa filtrs, sveces, aizdedzes komponentes (svečvadi, sadalītājs, sadalītāja vāciņš, spole – viss no BOSCH).

Image
Image
bik rosols
Image

Kad tas bija sadarīts, pārbaudījām šķidrumu līmeņus un mēģinājām šķilt, bet nesekmīgi – klusums no degvielas sūkņiem. Piemetot sūkņus pa taisno pie aķa, tik un tā klusums. :-|

Uzsūtījām divus jaunus BOSCH sūkņus, samainījām degvielas filtru.

Image

Mainot degvielas sūkņus arī pirmoreiz auto ieraudzīju uz pacēlāja un kartīgi izpētijām kas un kā. Kopumā grīda ir kā jau vecam mersedesam, kas dzīvojis savu dzīvi Latvijā. Atrodam trīs coberus grīdā zem šofera beņķa, vairākus apšaubāmas kvalitātes ielāpu metinājumus un pamatīgu surface rust grīdas aizmugurējā daļā pie hadenes. Tā bija vieta, kas mani nobiedēja, kad pabāzu galvu zem auto uz evakuātora. Sākumā likās, ka tur viss nafig nopuvis, bet kopumā nav tik traģiski. Grīda vēl kautcik stingra un caurumu nav, skruģis nekur cauri neiet. Nākotnē jāieplāno to sakopt kārtīgāk, pagaidām mēģināšu nodrāzt rūsu, nosmērēt ar kkādu pārveidotāju un sagruntēt. Tā kā auto ziemu neredzēs, gan uz kādiem 3-4 gadiem izdosies paildzināt to vietu sairšanu putekļos.

Kad sūkņi samainīti šķiļam vēlreiz un YES, UZVARA. :shura: Pēc 5 gadu klusuma, šī v8 trobelis atkal rībināja zemi. Auto uz pacēlāja esot paslēgāju kārbu, paspaidīju bremzes, pagrozīju stūri. Secinājām, ka viss it kā darbojas normāli, nekur nekas negāžās ārā un varētu pat pamēģināt izbraukt nelielu testdraiva riņķīti. :shura: Šis bija moments, kurā es biju patiesi pārsteigts. Pēc 15 gadu stāvēšanas, viss darbojās plus mīnus lieliski un auto bija normāli braucams. :D Dzinējs rūc, robi slēdzas, bremzes strādā, stūre grozas, viss chotka. Iespiežot pedāli grīdā pārsteidzu sevi vēlreiz – nebiju domājis, ka tas 4.2 to auto tik labi kustina uz priekšu. Nav protams raķete, bet likās, ka būs sliktāk. Vienīgā anomālija ko piefiksēju – griežot pa kreisi stūres pastiprinātājs strādā, griežot pa labi nē. :shura:

Turpinājums sekos. 8)
Vēl daudz kas sadarīts, bet par to citreiz.

Image


Plus izmantojot man atvēlēto ētera laiku gribēju teikt masīvu paldies šiem vīriem:
1. Juzix par to, ka piespēlēja šo dealu :cool: Neesmu aizmirsis, ka esmu Tev parādā litru. :shura:
2. ER. par to, ka atvēl Autotehniks telpas un servisa aprīkojumu, kur ņemties ar viņu siltumā un gaismā :cool:
3. Un laikam pats masīvākais paldies GG :beer: Tekstā drošivien jau pamanijāt, ka bieži runāju daudzskaitlī, tas tāpēc, ka GG aktīvi iesaistās tās ļerkatas atdzīvināšanā. Sākot iedvesmu izkāpt no savas komforta zonas un beidzot nopirkt kaut ko kas nav BMW 3 sērija, beidzot ar laika brīvā laika upurēšanu palīdzot skrūvēt to hlamu un metinot :yo:

Re: Ch.: 420SE W126 DICTATOR SPEC

Posted: 09 Dec 2020, 16:47
by GG.
Blyat topiks pa kaifu. Gaidu apdeitu, tā itkā nezinātu, kas ir izdarīts :D

Re: Ch.: 420SE W126 DICTATOR SPEC

Posted: 09 Dec 2020, 16:57
by Foxijs
Skaisti! Zaibis ka pēc tik ilga laika viss shancē. Dictator paka vnk nogalina, ex īpašnieks ir vilcis tēmu :D

Re: Ch.: 420SE W126 DICTATOR SPEC

Posted: 09 Dec 2020, 17:01
by howitzer
Ch. wrote: 09 Dec 2020, 15:37 Stāsts sākās ar to, ka 2019. gada nogalē pēc divu gadu ilgas kopdzīves pārdevu savu e28. 28tais manā galvā kalpoja kā komfortabls krūzeris saulainām vasaras dienām, bet jo ilgāk ar to braucu jo vairāk sapratu, ka, pirmkārt,neesmu šo auto pārdevis jau 2 gadus.
Fixed.
Gaidām mersedesa pārdošanas sludinājumu.

Re: Ch.: 420SE W126 DICTATOR SPEC

Posted: 09 Dec 2020, 17:17
by Ch.
xD

Re: Ch.: 420SE W126 DICTATOR SPEC

Posted: 09 Dec 2020, 18:15
by UldisUldis
Zelta akcenti best :D

Re: Ch.: 420SE W126 DICTATOR SPEC

Posted: 09 Dec 2020, 20:24
by Black President
No telefona problemas ar bildem :r.nitiss&co:

P.S No PC ari nerada

Re: Ch.: 420SE W126 DICTATOR SPEC

Posted: 09 Dec 2020, 20:34
by ray112
Black President wrote: 09 Dec 2020, 20:24 No telefona problemas ar bildem :r.nitiss&co:

P.S No PC ari nerada
Visu telefonā rāda, ja vien tas nav 3310

Re: Ch.: 420SE W126 DICTATOR SPEC

Posted: 09 Dec 2020, 21:02
by 520i
zināms Mersis

Re: Ch.: 420SE W126 DICTATOR SPEC

Posted: 09 Dec 2020, 21:17
by howitzer
520i wrote: 09 Dec 2020, 21:02zināms Mersis
Vai zināmi zelta akcentu pirmsākumi? :D

Re: Ch.: 420SE W126 DICTATOR SPEC

Posted: 09 Dec 2020, 21:28
by Juzix
Bija reāli kruta iesēsties tai auto un sajusties, kā laika kapsulā :naac:
Image
Bet Āfrikā to DICTATOR SPEC PACET reāli novērtētu.

Re: Ch.: 420SE W126 DICTATOR SPEC

Posted: 09 Dec 2020, 22:32
by J.K.jr.bad.
Netēmā, bet lai daži var :huj: :D

Tālajā 11tajā, Burnaut žurnālists bija piebraucis. Tiesa gan ar bezmotoru 280, bet no tā jau tas lielais korpuss mazāks nepaliek.

Image

Image

Image

Image

Re: Ch.: 420SE W126 DICTATOR SPEC

Posted: 09 Dec 2020, 23:07
by Alejandro
"DICTATOR SPEC" - laabs :D

Apsveicu ar pirkumu un ar nepacietību gaidu pārvērtības :cool:

Re: Ch.: 420SE W126 DICTATOR SPEC

Posted: 10 Dec 2020, 00:30
by -AF-
Pat vairāk patīk tādi stāsti ,. kas tur tiek nopirkts vispār po huj, nu ļoti forš, ka klasikām tiek dota nākamā dzīve :) Gaidām turpinājumu.
P.s tas auto nav pārāk rijīgs priekš 7dienas un pārbraucieniem?

Re: Ch.: 420SE W126 DICTATOR SPEC

Posted: 10 Dec 2020, 02:12
by Teorētiķis
+1 Big korpuss
Čotka
Lai izdodas

Re: Ch.: 420SE W126 DICTATOR SPEC

Posted: 10 Dec 2020, 09:58
by Abit e30
Teorētiķis wrote: 10 Dec 2020, 02:12 +1 Big korpuss
Čotka
Lai izdodas
dis one!
attiecīgus diskus, nedaudz stāju (zinot Ch., cerams tas jau ir procesā), un domāju vajadzētu būt vispār mega! :]

Re: Ch.: 420SE W126 DICTATOR SPEC

Posted: 10 Dec 2020, 11:28
by AtmoBenzin
Mersis labs, zeltu vajag atstāt.

Bet par tām grīdām meršiem Latvijā es hvz, ne esošajam ne iepriekšējam(83. gada!) uz grīdas nebij neviena ne cauruma ne rūsas punkta. Citur protams gan... :D

Būs vien šis bijis kāds mežizstrādes magnāts bijis un grīdu pa celmiem atdauzijis.

Re: Ch.: 420SE W126 DICTATOR SPEC

Posted: 10 Dec 2020, 11:54
by Juzix
AtmoBenzin wrote: 10 Dec 2020, 11:28 Mersis labs, zeltu vajag atstāt.

Un šajā mirklī es cenšos vizualizēt, kā tas viss izskatītos, ja arī visus moldingus ap logiem noamauktu zeltā :bling:

Re: Ch.: 420SE W126 DICTATOR SPEC

Posted: 10 Dec 2020, 12:22
by kars
Un Zimbabves karodziņu priekšā/sānā uz tā alumīnija štoka.

Re: Ch.: 420SE W126 DICTATOR SPEC

Posted: 10 Dec 2020, 12:47
by tolx
Juzix wrote: 10 Dec 2020, 11:54
AtmoBenzin wrote: 10 Dec 2020, 11:28 Mersis labs, zeltu vajag atstāt.

Un šajā mirklī es cenšos vizualizēt, kā tas viss izskatītos, ja arī visus moldingus ap logiem noamauktu zeltā :bling:
Kā, kā.. afigenna, protams.