Page 6 of 12

Re: Ch.: 420SE W126

Posted: 08 Mar 2021, 19:02
by GG.
V.I.P. wrote: 08 Mar 2021, 11:36 peec shii visa man tikai nav skaidra GG motivaacija ar Tevi *isties visas briivdienas pa garaazhu. :shura:

buusiet paildzinaajushi taa mesera dziivi mazliet :super:
-Iztēlojies lego ar kuru vari spēlēties, bet nemaksāt.
-palīdzēt čomam
-labi pavadīt laiku šajā aizraujošajā pandēmijā
-iespēja darīt to, ko man reāli patīk darīt, attīstīt savas iemaņas

Kaut kā tā :cool:

Re: Ch.: 420SE W126

Posted: 10 Mar 2021, 13:02
by Ch.
Pamazām tuvojamies finišam.

Kā jau bildēs var redzēt, mersim no rūpnīcas nāk lukturu tīrītāji. Diemžēl tie laika gaitā kaut kur nozuduši. Kājiņas uzsūtīju jaunas OEM. Pašām slotiņām kuru katru dienu jābūt klāt no Turcijas. :shura:

Image

Nomainīju motorlaivas stūri pret stock baranku. Manam auto gan būtu jābūt stūrei bez Airbag, bet šī ir diametrā čut čut mazāka un, manuprāt, smukāka. Prieks par samērā svaigu oriģinālo ādu.

Image

Samainīju visus drošinātājus pret jauniem un ar pareizu ratingu (aptuveni puse no visiem atšķīrās no tā kādiem būtu jābūt :shura: ).

Image

Saliku nedegošās spuldzītes jaunas, noregulējam lampas, nomainīju izšķīdušās izpūtēja gumijas kā arī pieliku atpakaļ sliekšņu uzlikas ar jaunam klipšu micītiēm. Samainīju stūres pastūža šķidrumu + filtru uuuuun samainīju termostatu un, attiecīgi, antifrīzu.

Image

Līdz ar to, varēja spolēt uz skati. Braucot āra no servisa teritorijas, priecīgs par pirmajiem metriem ar mersi, izdomāju aiziet ar specefektiem dūmu un vienas melnas svītras izskatā. Dodu ručkā, taho aizgriežas līdz 4.5k un tad hujakš aizrijās, pašaudās un noslāpst :emo: Darbinu vēlreiz, pielec labi, lieku draivā – ok auto brauc. Sāku mēreni pāatrināties un bam vēlreiz tas pats, aizrijas un noslapst. Iedarbinu, atkal pielec labi, ielieku draivā un ar 20km/h aizripoju līdz turpat pēc 100m esošajam benzīntankam, likās mazums mozh degviela nav. Iegāzu 30 litrus, sāku braukt, bam, atkal nopampst un noslāpst. :shura: sapratu, ka nebūs man skate un skumji ripoju atpakaļ uz servisu.

Image
Image

Uzreiz radās kaut kādas teorijas (pamanīju ka EGR vakuuma sļauka nav pievienota, pamēģinājām GG degvielas releju ar ko iepriekš it kā auto strādaja labi, pamēģināju parūcināt bez OVP releja drošinātaja K-Jet režīmā), bet nekas neizmainījās. Secināju to, ka auksts auto strādā labi un bez problēmām, bet liekas, ka čakarēties sāk līdzko mazliet uzsilst. Ievēroju, ka man aizdedzes modulis stāv ne tāds, kādam būtu jabūt pēc kataloga. No kāda auto nāk šis, man tā ari neizdevās atrast, mozh kāds var palīdzēt ar to (Mercedes numurs 004 545 71 32)?

Image

Sapratu to, ka mana mentālā kapacitāte un vēlme čakarēties ir izsmelta un nolēmu, ka vēlos iedot to kādam, kas to atrisina manā vieta. Jāsāk drošivien ar degvielas spiediena un aizdedzes timinga pārbaudi. Aleksejs no Family Garage ieteica meistaru “Jura” :shura: Sazvanījos, bet diemžēl viņam šobrīd saplīsis kkāds Kjeta diagnostikas pribors, līdz ar to tuvāko 3-4 nedēļu laikā palīdzēt nevarot. Pāris cilvēki man rekomendēja vērsties pie meistara Ozolniekos, kam biju devis taisīt vienai no ziemas miskastēm karbūzi. Piektdien no rīta vedīsim auto pie viņa.

Principā tikko kā tas būs atrisināts auto būs gatavs doties uz skati un atgriezties ielās, tā kā fingers crossed. :shura:

Re: Ch.: 420SE W126

Posted: 10 Mar 2021, 16:55
by petka17
Tahometrs aigriežas līdz galam - tas ir cik?

Re: Ch.: 420SE W126

Posted: 10 Mar 2021, 17:12
by Ch.
petka17 wrote: 10 Mar 2021, 16:55 Tahometrs aigriežas līdz galam - tas ir cik?
Limiteris ir 6200, bet pirmajā braucienā disene beidzās pie 4500 :shura: bet gļuks nav atkarīgs no apgriezieniem, drizak no degvielas dauzuma. Slodzē pampst nost ar knapu gāzīti, netīrālajā gāzējot tikai pie lieliem rpm ar pēdāli grīdā. Tapēc man liekas ka kkas ar aizdedzes timingu (tobish aizdedzes moduli vai kādu no viņa inputiem) nav riktīgi.

Re: Ch.: 420SE W126

Posted: 10 Mar 2021, 18:06
by Rii
Degvielas sūkņi ir ar pareizo spiedienu? K-jetam tas laikam bija diezgan no svara :think:

Re: Ch.: 420SE W126

Posted: 10 Mar 2021, 18:30
by Ch.
Rii wrote: 10 Mar 2021, 18:06 Degvielas sūkņi ir ar pareizo spiedienu? K-jetam tas laikam bija diezgan no svara :think:
Yess, degvielas sūkņi jauni, tādi kādi paredzēti un Bosch ražojuma. Bet man liekas tur degviela nav par maz, viņš šauj pusmetrīgas liesmas :shura:

Re: Ch.: 420SE W126

Posted: 10 Mar 2021, 18:32
by GG.
Tas viens pisaks bija diezgan iespaidīgs, vismaz pusmetrīgs burkāns kopā ar dzirkstelēm no bunduļa pussabrukšanas materiāla

Re: Ch.: 420SE W126

Posted: 12 Mar 2021, 17:19
by Gitucis
Nepateikšu kuriem konkrēti, bet K/KE galvai pienākošā "Banjo bolt", mēdz būt ar filtriņu. Ir vērts pārbaudīt!

Re: Ch.: 420SE W126

Posted: 23 Mar 2021, 12:06
by Ch.
Pienāca piektdiena, mersis tika uzkrauts uz elitāra evakuātora un devās pie iepriekš pieminēta meistara.

Image

Paiet pāris dienas, šis zvana un saka, ka esot testējuši, mērījuši spiedienus un secinājuši, ka randomly pazūd dzirkstele, saka, ka tas notiek kad auto uzsilst. Vajagot jaunu EZL / Aizdedzes moduli. Uzreiz zvans GG, zvans Liepājas Leonīdam, brīvdiena darbā un spolējam uz Liepāju.

Jau iepriekš bija zināms, ka man ir kaut kāds unikālo sniegpārsliņu EZLs (jo auto ražots Šveices tirgum). Protams, ka tieši tāds pēc koda Leonīdam nav, tāpēc iedod mums kasti ar tiem moduļiem (skaitijām, ka kopā kkādu 2.5-3k vērtībā :shura: ). Aizvedam meistaram, šis uz sitiena nevarot pamēģināt jo mašīnai aķis nosēdies. Pa nakti atstājuši kelmmi virsū un acīmredzot mersis kaut kur rij elektrību. Atstājam zelta kasti un braucam mājās.

Pēc pāris stundām zvans:

Meistars: nu mes pameginaj modul strada aizdedze kartiba degvielas spiedien nau.

Es: wtf.

Meistars: nu tur spiediens ir bet tad pec laik vins nau un kad pazud spiedien izsledz aizdedz karoche baka jatira.

Es: ā nu tur bākā nāk tāds filtriņš, paraujiet to ārā, varbūt tas ir ciet.

Meistars: ui ne tur benzins jalej nost mes to nedar

Es. …. Nu ok, rit savaksim tacku.

Aizbraucam pēc auto, dzīsim uz evakuātora, meistars smaidīgs nāk pretī – haha atkal akumulator nosedies uzliku paladet. :shura: Jutu kā man pierē piepūšās vēna :D

Ko viņš darīja un ko mērīja tā arī īsti man līdz galam nekļuva skaidrs. Teica, ka aizdedzi skatījies ar oscilogrāfu, mērijis visus degvielas spiedienus braucot.

Karoche beigās 2h un vienu braucienu uz Intercars vēlāk atgriezāmies ar jaunu aķīti, uzdzinām tačku uz evakuatora un nogadājam atpakaļ servisā.

Doma par to, ka man varētu būt aizd*rsta bāka man sēdēja uz pleca jau pusgadu. Normālā variantā pirms darbināšanas vajadzeja noliet veco degvielu, izskalot utt, bet aint nobody got time for that. :shura:

Pieminētais bākas filtriņš ir pieejams tikai ka OEM, bet lai sagādātu tādu OEM detaļu būtu vajadzīgs laiks. Nolēmām aizmaukt uz Family Garage un iečekot vai viņiem nav tāda jau uz vietas. Beigās Aleksejs atstiepa smuku, tīru bāku ar labu filtriņu. Nolēmām, ka vienkāršāk būs ielikt šo bāku nevis čakarēties un mazgāt manējo.

Klāt kārtējā 6diena, braucam uz servisu. Vecā bāka āra:

Image

Image

Un vecais filtriņš vs jaunais

Image

No iekšpuses bākas izskatījās līdzīgi kā filtriņi. :shura:

Izpūšam un izskalojam jauno bāku, saliekam visu vietā, pārbaudām vai negāžas degviela ārā, izbraucam no boksa, auto tukšgaitā stāvot noslāpst. Iedarbinu, pagāzēju, uz vietas stāvot it kā vairs neslāpst. Izbraucu uz ielas, secinu ka ar auto mierīgi braucot var normāli pabraukt bet kā straujāk dod gāzi tā viss tas pats kas iepriekš. Respektīvi, liekas, ka labāk palika, bet ne līdz galam.

Domāju, labi, pofig, auto vismaz brauc, jāmauc uz skati, lai vismaz varētu auto pārvietot bez evakuātora.

Iegāžam vēl degvielu un dodamies uz CSDD. Pa lielam, ja paātrinās kā opis, tad auto brauc pilnīgi normāli.

Image

Image

Pirms skates:

Image

Klusā daba ar sapelējušu durvju apšuvumu

Image

Bija normāls stresiņš, tomēr pirmā apskate pa 16 gadiem. :shura:

Beigās saņemta atļauja 30 dienas piedalīties satiksmē ar diviem divniekiem par priekšējam gaismām (pa augstu, lai arī it ka regulējam pirms skates) un vienu divnieku par pārāk švaku roceni. Bez vieniniekiem. :shura: Kā izrādijās, skates džeks seko līdzi topikam. :D :cool:

Priecīgs braucu mājās un saprotu, ka jo tuvāk mājām esmu, jo švakāk paliek un auto pampst nost jau tikko kā braucot pieskaries gāzes pedālim. Izskatās, ka problēmai ar bākas tīrīšanu tomēr nebija nekāda sakara un tā bija vienkārši veiksmīga sakritība, ka mersis izdomāja aizbraukt līdz apskatei. :shura:

Atgriežamies pie rasējamā dēļa. Pieņemot, ka meistaram varētu būt taisnība un ir tiešām problēmas ar degvielas spiedienu, iezīmējas divas potenciāli vainīgās komponentes:

1. Degvielas spiediena regulators – šeit radās teorija, ka tas vārsts for some reason ķeras un nespēj aizvērties brīdī kad dod ručkā, attiecīgi degvielas spiediens nokrīt un viss aiziet sūdā

2. EHA vārsts – šī ir komponente kas izpilda ECU pavēles izmainot degvielas spiedienu augšējās kamerās. Pēc internetā lasītā un dažu teiktā varētu būt problēmas ar šo. Vienīgais kas mulsināja, ka auto turpina čakarēties arī ar izrautu OVP releju (tobish ar atslēgtu ECU, K-Jet režīmā).

No family garage dabūjām gan citu EHA vārstu, gan degvielas spiediena regulatoru. Spiediena regulators diemžēl no V8 nebija pieejams, bet testa nolūkiem nolēmām paņemt pamēģināt kas notiek ar regulatoru no R6.

Vispirms nomainu EHA, nekas nemainās.

Image

Tad mainu regulatoru un bļeģ BINGO, atkal atrodamas pērtiķa pēdas. Pats regulators karājas gaisā (trūkst skrūvīte, kas viņu nostiprina) un skatos – virsū stāv tāda paša koda regulators, kā tas kas dabūjām no Family Garage, tobish no 6cilindru auto :emo:

Image

Uzliekam to jauno (nu arī nepareizo), bet nekas nemainās, liekas, ka tikai palika sliktāk.

Mēģināju sagūglēt kādam spiedienam tie regulatori ir un kāda ir atšķirība. 6cyl IT KĀ esot ap 5,5bar, 8cyl ap 6,2bar.

Uzzvanīju iepriekš pieminētajam meistaram, prasīju kādu spiedienu viņš samērīja. Šis saka – nu bij kartībā, spiedien bij vairāk ka 8 bar.

Un es tagad esmu maksimāli confused, kā ar 5,5bar spiediena regulatoru var būt 8bar spiediens? :D

Lai vai kā, šobrīd gaidu piegādi no Liepājas Leonīda ar pareizo degvielas spiediena regulatoru. Tad redzēs kas notiks un vai būs kādas izmaiņas. Ja nekas nemainīsies, vedīšu tačku pie Family Garage.

Jāmēra degvielas spiedieni un jāskatās kas pie velna tur notiek. Iepriekš pieminēta meistara mērījumiem neuzticos. :shura:

Un iepriekšējā posta pieminētais filtriņš KE-Jet galvā ari pārbaudīts. Arī ar izravētu filtriņu nekas nemainījās.

Āāa un solītais izdedzes video.

Šis ir labākais, ko pašreizējos apstākļos var iesākt. 4 sekundes prieka pirms auto nopampst.
» Skatīties Youtube


Re: Ch.: 420SE W126

Posted: 23 Mar 2021, 13:19
by petka17
Kruta!

Vai man tikai izskatījās, vai arī vēl pampstot nost viņš turpina uztīt?

Re: Ch.: 420SE W126

Posted: 23 Mar 2021, 13:19
by Black President
Judas kungs tu negribi vnk uztaisit kadu hidraulisko parbaudi visai sistemai? :emo: :naac:

Re: Ch.: 420SE W126

Posted: 23 Mar 2021, 13:50
by Juzix
Tas auto ir piedzīvojis tik daudz "meistaru", ka nenobrīnīties!

Re: Ch.: 420SE W126

Posted: 23 Mar 2021, 20:36
by howitzer
Melns dūms, šaudīšanās, slāpšana un pišanās ar sūdiem izklausās pēc tieši tādas pašas problēmas, kāda man bija ar E28 un degvielas spiediena regulatoru. :aiwa:
Atmobenzīns atveda citu, lietotu un aizspolēju tālēs zilajās bezproblemi. Fingers crossed.

Re: Ch.: 420SE W126

Posted: 24 Mar 2021, 01:17
by Arc
Es apbrīnoju Tavu apņēmību, es jau sen būtu to auto nodevis naglās. papi**ties jau kruta, bet priekš manis šis būtu mazohisms. :emo: :-D
No otras puses, vismaz ir interesanti palasīt ar popkornu rokā.

Re: Ch.: 420SE W126

Posted: 24 Mar 2021, 09:25
by Ch.
Nu no vienas puses man šis process liekas izklaidējošs, tas kā risināt kkādu questu. :shura: vienīgais jā, nu jau ir sasniegts piesātinājums, sniegs nokusis un gribas beidzot braukt.

Tā kā pareizo regulatoru vakar tā ari neizdevās atrast, mersis tika aizevakuēts uz Family Garage. Mērīs spiedienus un skatisies cho pa chom.
petka17 wrote: 23 Mar 2021, 13:19 Kruta!

Vai man tikai izskatījās, vai arī vēl pampstot nost viņš turpina uztīt?
Yep, tina līdz pējējai elpai :shura:

Re: Ch.: 420SE W126

Posted: 24 Mar 2021, 19:57
by -AF-
Aaak jel , tik interesanti lasīt. Paldies Egīl un GG, izsvītroju visus vecos MB no izsoļu sarakstiem, šis topiks mani argumentēti atrunāja no veca MB iespējamās iegādes kā Next project. Tādu jebeli es negribu :) detaļu nav, speciālistu nav, diagnostikas arī.
8+ bar degvielas spiediens - jebanutsja!

Re: Ch.: 420SE W126

Posted: 25 Mar 2021, 00:19
by asxs
Degvielas trubas nav nepareizi saliktas? Atpluude pret iepluudi?

Re: Ch.: 420SE W126

Posted: 25 Mar 2021, 10:32
by Ch.
asxs wrote: 25 Mar 2021, 00:19 Degvielas trubas nav nepareizi saliktas? Atpluude pret iepluudi?
Vot par šo mēs domājām, jo tieši trubas tika mainītas (nedarijam to paši). Bet tad vai tad auto rūktu? Pēc idejas šprices galvā nav nekā tāda, kas traucētu plūst pretējā virzienā, ja neskaita degviela spiediena regulatoru. Nevajadzētu būt tā, ka regulators nolockojas un nelaiž neko cauri?

Re: Ch.: 420SE W126

Posted: 25 Mar 2021, 11:03
by petka17
Ch. wrote: 25 Mar 2021, 10:32
asxs wrote: 25 Mar 2021, 00:19 Degvielas trubas nav nepareizi saliktas? Atpluude pret iepluudi?
Vot par šo mēs domājām, jo tieši trubas tika mainītas (nedarijam to paši). Bet tad vai tad auto rūktu? Pēc idejas šprices galvā nav nekā tāda, kas traucētu plūst pretējā virzienā, ja neskaita degviela spiediena regulatoru. Nevajadzētu būt tā, ka regulators nolockojas un nelaiž neko cauri?
Idejiski tieši tā tam būtu jābūt...

Re: Ch.: 420SE W126

Posted: 28 Mar 2021, 12:39
by J.K.jr.bad.
Mīlu, tos tehniskos topikus!
:yo: :cool: :beer: