Ch.: 420SE W126

Visi kas iepirkuši sev jaunu auto un vēlas palielīties tad lielās šajā sadaļā. Nu tad lai labi ripo :)

Moderators: Juzix, Bastard

User avatar
V.I.P.
Posts: 1274
Joined: 13 Jun 2004, 20:43

Re: Ch.: 420SE W126

Post by V.I.P. »

-AF- wrote:
24 Mar 2021, 19:57
Aaak jel , tik interesanti lasīt. Paldies Egīl un GG, izsvītroju visus vecos MB no izsoļu sarakstiem, šis topiks mani argumentēti atrunāja no veca MB iespējamās iegādes kā Next project. Tādu jebeli es negribu :) detaļu nav, speciālistu nav, diagnostikas arī.
8+ bar degvielas spiediens - jebanutsja!
:reeka:
tik traki nav. te jau visu dara pashi. maneejo SL paceela liidz adekvaataakam staavoklim MB spechuki uz Lachplesha ielas, pat blokos ieliida un salodeeja.

bet visu cienju autoram, shito p***anos arii nebuutu speejiigs iztureet. man nav taadas pacietiibas. :D

palasiit interesanti. :cool:
Image
being a better driver is not an unfair advantage...

User avatar
karlis
Posts: 3455
Joined: 23 Apr 2009, 10:44

Re: Ch.: 420SE W126

Post by karlis »

Izdomāju mazāk sēdēt soc.tīmekļos. Jap, uz karstām pēdām atvēru burnoutiņu un skatos kas te notiek :susnaks:

Vetsiit, veiksmi tev ar meh.šprici :alkofest:

Ko es atceros par meh.spricēm. Tām ir vienmēr jārūc. Ja kādā no komponentēm pazūd degviela, iezodas gaiss un iezogas rūsa, ir augsts risks problēmām. Šis teikums protams neiepriecina, bet es tavā gadījumā pievērstu uzmanību:
Spiediena regulators
Bāka un sukņi un filtri. Tas, ka izpirdi rūsainu degvielu cauri sistēmai
Sprauslas - tās galvā stiprinās ar blīvītēm (0,04Ls O-ringi). Un ja reiz sprauslas izņemtas, skaties to ražību un špricēšanu.
Vai auto ģībst arī ar neaizskrūvētu bāku? :wink:


Tas, kas rakstīts zemāk var būt absolūti nederīgs un 7-10 gadus novecojis info. Tomēr tik laika pagājis kopš es mīlējos ar saviem Jetroniciem volvo un w201

Degvielas spiediena komponentēm jābūt saderīgām. Kā pats minēji, jetronic ir ļoti precīza sistēma un tā strādā labi, ja viss ir kā no rūpnīcas. Arī stāvoklis... :emo:

Lasīju no pirmās lapas un par auksta darbināšanu arī man bija problēmas - cold start šprice - Bingo! Kad Lasīju par "aizrīšanos", tad prātā nodomāju jau par bāku.. Arī ar to mans pareģojums sakrita :interesanti_lasītājiem:

Par meistariem

Pozitīva pieredze ar diagnostiku man bija blakus Dienvidtiltam. Nezinu vārdu, telefonā man ierakstīts kā K-JET Ķengarags - 29491729
Ļoti rūpīgs meistars, bet nav dižais runātājs. Sameklēja problēmu manam 190E un sarauktu pieri uzreiz uzrāva tepiķi, ierakās vadu buntē, iesprauda lambdu un kompja diagnostikas problēmu pārbaudīja praksē. Rīkojās tā it kā lambdas vada plīsumu uztvēra personīgi.

Mazāk rūpīgs meistars bija Ganību dambī Aleksejs 25987924 (serviss Iglit). Tas man totāli aizrūsējušu Volvo jetronicu dabūja rūcošu kā bitīti.

Post Reply