Izdomāju mazāk sēdēt soc.tīmekļos. Jap, uz karstām pēdām atvēru burnoutiņu un skatos kas te notiek
Vetsiit, veiksmi tev ar meh.šprici
Ko es atceros par meh.spricēm. Tām ir vienmēr jārūc. Ja kādā no komponentēm pazūd degviela, iezodas gaiss un iezogas rūsa, ir augsts risks problēmām. Šis teikums protams neiepriecina, bet es tavā gadījumā pievērstu uzmanību:
Spiediena regulators
Bāka un sukņi un filtri. Tas, ka izpirdi rūsainu degvielu cauri sistēmai
Sprauslas - tās galvā stiprinās ar blīvītēm (0,04Ls O-ringi). Un ja reiz sprauslas izņemtas, skaties to ražību un špricēšanu.
Vai auto ģībst arī ar neaizskrūvētu bāku?
Tas, kas rakstīts zemāk var būt absolūti nederīgs un 7-10 gadus novecojis info. Tomēr tik laika pagājis kopš es mīlējos ar saviem Jetroniciem volvo un w201
Degvielas spiediena komponentēm jābūt saderīgām. Kā pats minēji, jetronic ir ļoti precīza sistēma un tā strādā labi, ja viss ir kā no rūpnīcas. Arī stāvoklis...
Lasīju no pirmās lapas un par auksta darbināšanu arī man bija problēmas - cold start šprice - Bingo! Kad Lasīju par "aizrīšanos", tad prātā nodomāju jau par bāku.. Arī ar to mans pareģojums sakrita :interesanti_lasītājiem:
Par meistariem
Pozitīva pieredze ar diagnostiku man bija blakus Dienvidtiltam. Nezinu vārdu, telefonā man ierakstīts kā K-JET Ķengarags - 29491729
Ļoti rūpīgs meistars, bet nav dižais runātājs. Sameklēja problēmu manam 190E un sarauktu pieri uzreiz uzrāva tepiķi, ierakās vadu buntē, iesprauda lambdu un kompja diagnostikas problēmu pārbaudīja praksē. Rīkojās tā it kā lambdas vada plīsumu uztvēra personīgi.
Mazāk rūpīgs meistars bija Ganību dambī Aleksejs 25987924 (serviss Iglit). Tas man totāli aizrūsējušu Volvo jetronicu dabūja rūcošu kā bitīti.