Page 5 of 12

Re: Ch.: 420SE W126

Posted: 25 Jan 2021, 20:06
by arniks8
Jebaķ, labs prikols :D.

Re: Ch.: 420SE W126

Posted: 25 Jan 2021, 20:27
by UldisUldis
Vienam čomam savulaik ceškai arī bija tāds apgreids, lai pāri robežai mauktu :D

Re: Ch.: 420SE W126

Posted: 25 Jan 2021, 21:53
by howitzer
GG. wrote: 25 Jan 2021, 18:19 Btw normālu LGBT shēmu esi sazīmējis
Soros sxema

Re: Ch.: 420SE W126

Posted: 25 Jan 2021, 23:53
by Juzix
Kā es smējos saņemot video 6dienas vakarā ar situācijas skaidrojumu! Bomba! :reeka:

Re: Ch.: 420SE W126

Posted: 26 Jan 2021, 09:17
by -AF-
Eebal jautri, pameklē zem tepiķa kko garšīgu ;)!

Re: Ch.: 420SE W126

Posted: 26 Jan 2021, 11:08
by HaL
lol :lol:

Re: Ch.: 420SE W126

Posted: 29 Jan 2021, 13:10
by J.K.jr.bad.
Bagažnieku kārtīgi pārbaudījāt? Varbūt, tur vēl joprojām kāds ir? :emo:

Re: Ch.: 420SE W126

Posted: 01 Feb 2021, 11:46
by petka17
Spoiler
Show
Ch. wrote: 25 Jan 2021, 17:20 Mēģiniet iztēloties manu mentālo stāvokli meklējot šo problēmu:

- Punktā A pienāk 12V no gaismu moduļa bet lampas nedeg. Pieliekot testa spuldzīti, lampiņa iedegas.

- Mērot pie lampas, 0V.

- Pie izslēgtas aizdedzes izzvanot ķēdi no gaismu moduļa līdz lampām, pārrāvumu nav un pretestība ļoti neliela.

- Punktā A pieliekot 12v no aķīša (attiecigi pats auto ir ar atvienotu aķi), lampas deg.

- Punktā A pievienojot vadu un aizvelkot pa taisno pie lampas, lampas deg.

:emo:Image
Apsveicu ar iznākšanu no skapja. Mēs šeit visi saprotoši čuvaki, pieņemsim tevi tādu, kāds tu esi



P.S. Lampu tēma reāli laba :aleluja:

Re: Ch.: 420SE W126

Posted: 01 Mar 2021, 15:54
by Ch.
Tātad, kā jau iepriekš teicu, tika konstatēts, ka aizmugurējo arku iekšējo arku, grīdas un sliekšņa galu satikšanās vietas abās pusēs bija nopuvušas. Tā, kā lai šīs vietas sametinātu, jāņem nost tilts, iepriekš meistari vienā pusē bija caurumus likvidējuši ar špakteli, bet otrā pusē ar vienu šuvi un torčījošām drātīm piedirsta skārda plāksnīte. :emo:
(te jau ar noņemtu tiltu un pabakstītu rūsu riņķī, kad labi redzama)
Image
Tā kā servisā varam darboties tikai nedēļas nogalēs, turklāt spēkā bija sankcijas ar nosakumu mājsēde, nācam klajā ar plānu – piektdienas vakarā servisa, kurā darbojamies, mehāniķi norauj tiltu, pa nedēļas nogali novāram, kas jāvāra un pirmdien tiltu liek atpakaļ un stumj ārā.
Domāts, darīts – tilts nost, sestdienā 9os no rīta sākam vārīt, beidzam svētdienas vakarā. :shura:
Image

Kamēr GG metina, ar drāšu birsti nodrāzu krāsu, kas plēksnēm lobijas nost no virsbūves aizmugurējās daļas grīdas (kā jau teicu, sākot ar sliekšņu galiem uz aizmuguri mersim grīda nāk bez jebkāda grubuļa), cik varēju pakasīju surface rust un nomaucu visu ar rūsas pārveidotāju. Tāpat tika apdrāzti un ar pārveidotāju apstrādāti tie vecie metinājumi, kurus nepārtaisijām.

Vietās, kas likās skečīgas, kasīju nost grubuli. Interesanti, ka vairākās vietās, kur grubulis bija knapi pacēlies un no ārpuses izskatijās tīri ok, patīrot apakšā atklājās normāls siers :emo:

Daudz kur GG sanāca normāli pačakarēties, piemēram, iepriekš pieminētajos arku/sliekšņu stūros, kur kopā saiet vairāki gabali kas jāuztaisa no rokas (izmantojot ford transit remontarku, ko atradām servisa stūrī :shura:)

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Līdz ar to, pēc cīņas vairāku sestdienu garumā vārot no rīta līdz vēlam vakaram (vai līdz komandatstundai) grīdas metināšana bija pabeigta :yo: Tika sametināti visi coberi, visas skečīgās vietas, kā arī pārtaisīti vairāki vecie metinājumi. Daudzi vecie metinājumi palika un izskatās ne visai glīti, bet nu metāls tur ir stingrs, nav sapuvis un ielāps funkciju pilda. Katrā gadījumā jāpatur prāta, ka šis pilnīgi noteikti nav restaurācijas projekts. Nav man ne tāds budžets, ne tādas ambīcijas. :D

Paralēli metināšanai samainīts šis tas hadenē, savilktas jaunas degvielas trubas pie ugunssienas.
Image

Tāpat tika uzstādīti priekšā bremžu aizsargi, kurus sazīmēju rrr.lt, jo iepriekš tādu nebija vispār. Nomaucu ar drāšu birsti, rūsas pārveidotāju un uzmaucu svaigu krāsas kārtu pa virsu.

Image
Image


Tad nopirku jaunu degvielas sūkņa releju (epopeja ap to aprakstīta iepriekš topikā). Vienīgais, ko izdevās sazīmēt pa šo laiku bija jauns, VEMO ražojuma. Cena kapeikas tāpēc likās, ka būs mēsls, kas nestrādā, bet šobrīd it kā liekas, ka viss funkcionē normāli. Paralēli turpināšu meklēt lietotu OEM. VEMO relejam viens pins lieks un manā gadījumā neizmantots.
Image

Nomainīju logu pacēlāju pogas, jo no četrām darbojās tikai divas un tās pašas bija sticky.

Tad, pagājušajā vīkendā, kad grīdas metināšana beidzot bija galā un spīdēja saulīte, rūpīgi nomazgājām auto apakšu:
Image
Image

Kā arī pirmo reizi nomazgāju auto virsbūvi:
Image
Image

Kamēr auto žūst, ņemamies ar atlikušajiem sīkumiem:

Aizdedzes atslēgas cilindrītis bija maksimāli izjāts un atslēga krita ārā pie iedarbināta dzinēja. Tagad auto vairs nevar iedarbināt ar tējkaroti :shura: Priekšplānā Audi atslēga, kas līdz šim tika izmantota auto iedarbināšanai.

Image

Tad tika uztaisīta apkope kārbai – samainīta eļļa un filtrs, kā arī, protams, kārbas kartera blīve, kas iepriekš normāli tecēja.

Tad samainīts radiators. Old vs New :shura:
Image
Image

Kad apakša nožuvusi un viss rūpīgi izpūsts ar gaisu, auto ir gatavs svinīgajai un ilgi gaidītajai ŠRODEKA* UZNEŠANAI.

(* - redakt.piez.: uz visādām mastikas bundžām poliski rakstīts kkas tipa no serijas SRODEK OHRONY KAROSERY. Iemetot guugle translate vardu SRODEK, tas latviski tiek tulkots kā “šrodeks”.)

Vispirms visos dobumos, sliekšnus un lonžeronos tika sočna sapūsts Dinitrol ML. Kad tas bija apžuvis, uz grīdas un iekšējām arkām sulīgā slānī uzklāts Dinitrol 4941.

Beigās sanāk tā, ka ielāpi no iekšpuses apstrādāti ar cinka weld-trough grunti un Dinitrol ML vaska slāni, no ārpuses ar rūsas pārveidotāju, šuvju mastiku un Dinitrol 4941.

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image


Skaists moments bija, kad GG tikko bija beidzis pūst pēdejo Dinitrola balonu. Boksam vārti vaļā, viss putekļos, baigais saulriets, līdz ar to viss izskatās tā kā caur kkādu sepijas filtru. Un tieši pa radio sāk skanēt šī dziesma :shura: Likās, ka manai dzīvei ir soundtracks. Tipa šrodeks sočna uznests, episkas beigas un titri. :shura:
» Skatīties Youtube

Līdz ar to, grīdas apstrāde pabeigta un varēja kraut kopā salonu. :yo: Salons līdz pusei iztīrīts, vēl jātīra panelis, durvju apšuvumi, konsole, griesti, kā arī vēlreiz japāriet pāri tepiķim ar slapjo putkeļusūcēju. Stūrīte būs cita un žiguļa paklājiņi tur atrodas tikai pagaidām, lai nepieķēzītu iztīrīto tepiķi.

Paldies Juzix par Zimbaves vimpelīti :shura:

Image
Image
Image

Bija maksimāli kaifīgi apsēsties krēslā pie stūres un sajust, ka šis process, kurš vienubrīd likās, ka nekad nebeigsies ir aizgājis savā finiša taisnē un jau pēc pāris nedēļām uz asfalta atstājot vienu naidīgi melnu strīpu varēs doties uz tehaču.

Tagad palika pa lielam:
1. Pielikt atpakaļ sliekšņu uzlikas
2. Samainīt stūri
3. Samainīt stūres pastūža šķidrumu un filtriņu
4. Ielikt kkādu maģīti lai nav coberis panelī
5. Uzlikt pasūtītās lukturu slotiņas un značoku uz bagažnieka
6. Pabeigt tīrīt salonu
7. Uzinstalēt antenu
+ vēl šādi tādi sīkumi

Saistībā ar šo visu, shoutouts GG. Nabags sākumā pieteicās metināt, kad likās, ka būs 2-3 mazi coberīši. :shura: Bet kā jau teicu, esmu super priecīgs par to kā viss notiek – lai arī GG ne tuvu nav profesionālis kas ar to nodarbojas ikdienā, bet viss tika darīts maksimāli rūpīgi un pedantiski. Kā arī šim pienākas masīvs credits par to, ka ir mans auxiliary brain. :shura: Vēlreiz paldies! :beer:

Re: Ch.: 420SE W126

Posted: 01 Mar 2021, 16:36
by Black President
Gruzins un Jelgavas judemanis , ta nav programma WheelerDealer?

Re: Ch.: 420SE W126

Posted: 01 Mar 2021, 18:12
by howitzer
Man vienmēr nenormāli cepī, kā izskatās parūsējušās, nenomainītās detaļas (izpūtējs, trubas, vēl kaut kādi sūdi) kontrastā ar kosmosa melnuma svaigo grubuli. :shura:
Diskus tikai nemaini, neesi gejs. Visādi, citādi - sočna uznests. :cool:

Re: Ch.: 420SE W126

Posted: 01 Mar 2021, 18:36
by GG.
SOCZNA PNEUMATYCZNA NANESENYE SHRODEKÙ

Re: Ch.: 420SE W126

Posted: 01 Mar 2021, 18:47
by Ch.
howitzer wrote: 01 Mar 2021, 18:12 Man vienmēr nenormāli cepī, kā izskatās parūsējušās, nenomainītās detaļas (izpūtējs, trubas, vēl kaut kādi sūdi) kontrastā ar kosmosa melnuma svaigo grubuli. :shura:
Diskus tikai nemaini, neesi gejs. Visādi, citādi - sočna uznests. :cool:
Pavisam kruta, ja nopush ari hadeni ar visam buksem un šarniriem, aizsargus un nosauc to par restauraciju :shura:

Bet nu te mērķis bija saglābt to kas glābjams un ļaut tai tačkai vēl kādu laiku iepriecināt morāli nenobriedušus jaunus vīriešus ar neracionāli degsmi pēc izdedzes ar veciem mēsliem.

Spriedām, ka pēc šīs procedūras mašīna būs paglābta no tolmeta vismaz uz kādu laiciņu, plus, tā kā auto tiks izmantots tikai vasarā, tad gan jau dzīvos gana ilgi.

Normāli restaurēt šo kuzavu nebutu parak liela jega, nemot vērā, ka pa mazliet lielākām naudām var dabūt lielisku restauracijas izejmaterialu no kalifornijas, kur austrumeiropas pērtiķi nav pielikuši savas līkās rokas. Bet manām vēlmēm (nedārgs comfy cruiseris ar ko vizināties kad nogurstu no e30 kartinga) this will do.

Kopa izmaksas tikai par kapeiku lielākas ka summa par kuru pardevu e28, bet krietni kaifigaks auto (priekš mana mērķa), ta ka I call it a win.

Re: Ch.: 420SE W126

Posted: 01 Mar 2021, 19:35
by Black President
Lai butu legit restaurets motortelpai jabut maksimali netirai (ar dubliem no grantenes un zurkas sudiem)

Re: Ch.: 420SE W126

Posted: 02 Mar 2021, 14:08
by petka17
Black President wrote: 01 Mar 2021, 19:35 Lai butu legit restaurets motortelpai jabut maksimali netirai (ar dubliem no grantenes un zurkas sudiem)
Normāla motortelpa, labāk tā, nevis viss izpiderasīts un nevar uz grantenes atvilkt

Re: Ch.: 420SE W126

Posted: 03 Mar 2021, 11:28
by howitzer
GG moš Edart busu arī grib sametināt?

Re: Ch.: 420SE W126

Posted: 06 Mar 2021, 19:53
by Alejandro
Ch. wrote: 01 Mar 2021, 15:54 Katrā gadījumā jāpatur prāta, ka šis pilnīgi noteikti nav restaurācijas projekts. Nav man ne tāds budžets, ne tādas ambīcijas. :D
Laikam šajā gadījumā tā ir pareiza pieeja (jo ideālam rezultātam nav robežu), savādāk tik drīz ar šo auto nevarētu sākt kruizēt :cool:

Par pašu procesu un tā organizēšanu - :emo:

Un apsveicu ar jau sasniegto rezultātu, būs mega! :grudaks:

Re: Ch.: 420SE W126

Posted: 08 Mar 2021, 11:36
by V.I.P.
peec shii visa man tikai nav skaidra GG motivaacija ar Tevi *isties visas briivdienas pa garaazhu. :shura:

buusiet paildzinaajushi taa mesera dziivi mazliet :super:

Re: Ch.: 420SE W126

Posted: 08 Mar 2021, 17:17
by Ch.
Alejandro wrote: 06 Mar 2021, 19:53
Ch. wrote: 01 Mar 2021, 15:54 Katrā gadījumā jāpatur prāta, ka šis pilnīgi noteikti nav restaurācijas projekts. Nav man ne tāds budžets, ne tādas ambīcijas. :D
Laikam šajā gadījumā tā ir pareiza pieeja (jo ideālam rezultātam nav robežu), savādāk tik drīz ar šo auto nevarētu sākt kruizēt :cool:

Par pašu procesu un tā organizēšanu - :emo:

Un apsveicu ar jau sasniegto rezultātu, būs mega! :grudaks:
Paldies! :grudaks: 8)

V.I.P. wrote: 08 Mar 2021, 11:36 peec shii visa man tikai nav skaidra GG motivaacija ar Tevi *isties visas briivdienas pa garaazhu. :shura:

buusiet paildzinaajushi taa mesera dziivi mazliet :super:
Man arī :shura: :cool:

Re: Ch.: 420SE W126

Posted: 08 Mar 2021, 17:53
by Black President
Es domaju ka jau junija tirgosies pa 10k :]