Volfsburgs | VW Bora Variant PRESIDENTLINE
Posted: 11 Dec 2020, 23:51
Sveiki biedri! Uzcepšu savai ziemas misenei topiku beidzot, ar trešo piegājienu. Nebūs šeit lilais korpus, ne MB, ne RWD. Prosta nabadzība, kā Jūda teiktu.
VW Bora (turmāk tekstā Bõrinieks) stāsts sākās tālaja 2018.gada jūlija, kad aizbraucu pie čoma baudīt dziru uz dāču. Baudot dziru pamaniju stāvam zem koka Bõrinieku un prasiju, kāpēc viņš tur mētājas. Izrādijas, omes tačka un dēļ vecuma vairs nevar pabraukt ar manuāli, tāpēc mašīna mētajas jau gadu zem koka. Izdomāju, ka mošk varētu viņu dabūt pa kapeikām lai būtu ziemas misene, tādēļ teicu čomam, lai pārdod man un lai domā ciparu. Pagāja vairākas dienas kad zvana čoms un saka, ka esot parunājis ar omes par Bõrinieku. Gribot 650e. Tā kā biju domājis dabūt viņu par limonādi, teicu, ka nah man viņu nevajag, bet beigās izdomāju aizbraukt viņu apskatīt, jo tad vafelē īsti neredzēju neko. Apskatot secinu, ka abi spārni kūdrā, bagāžnieka vāks kūdrā un sliekņu priekšgali arī kūdrā. AKB nav, TA nav, izpūtēja gofra caura, N75 vārsts ārī beigts, jo turbo pārpūš un norubās nost. Karoč vizuāli bēdīgs, tehniski uzpasēts, bet arī kapi. Salona nekas lepns, bet līdz ar to nav kam piekasīties. Papētot ss.com, sapratu, ka cipars kopumā normāls, tāpēc notika darijums 28.06.2018
Karoč VW Bora Variant 1999. gada. Orģināi 1.9tdi 85kw PD, bet tagad vecais labais 1.9 66kw zelta tdi ar 6 ātrumu kārbu. Tumši pelēka, bleķinieki ar trīs OEM kalpakiem, lukturu apmīzeji, manuālie logi, manuālie spoguļi, krēslu apsilde (šofera krēslam negāja), kondiška (negāja), ESP/ABS (dega ABS lampiņa panelī), 1DIN magnetola, Climatronic pečka, piekabes āķis (ar norautu rozeti)
Pirmais uzlabojums bija ielikt jaunu AKB. Otrs uzabojums bija viņu nopūst ar ķīmiju, noberzt ar birsti un noskalot. Mašīna uzreiz sāka spīdēt un izskātīties simpātiskāk. Tad izdomāju, neko nelabošu, dzīšu uz TA kāds ir. Aizdzenot protams bija gandrīz 10 divnieki, bet varēja ar viņu sākt braukt.
Trešais uzlabojums bija 18'' diski (diskus var iegādāties 200e 5x100/114.3) un tad vispār Bõrinieks kļuva par TOP10 Cars'N'Coffe mašīnu.
Tad nomainiju, N75 vārstu un GMM, jo tas ar izrādijas bija beigts. Tad protams nočipoju, jo 90zs uz 1425kg vispār nekustās. Sametināju sliekšņus, uzpildiju kondišku un tā tik braukājos ar viņu līdz pienāca atkārtotās apskates beigas. Aizdzinu vel reizi un bija atlicis samainīt plauktam buksi priekšā un izpūtēja gofru, bet to arī neizdariju, mašīna sāka mētāties pie sētas, jo gāzēju ar Hondu. Tad pēc 3 mēnešu stāvēšanas, izdomāju viņu tirgot, jo trīs mašīnas pa daudz. Ieliku pa 1000e un pārdevu pa 900e bez diskiem vienam pazīstamam.
Turpinājums sekos... (jau top)
VW Bora (turmāk tekstā Bõrinieks) stāsts sākās tālaja 2018.gada jūlija, kad aizbraucu pie čoma baudīt dziru uz dāču. Baudot dziru pamaniju stāvam zem koka Bõrinieku un prasiju, kāpēc viņš tur mētājas. Izrādijas, omes tačka un dēļ vecuma vairs nevar pabraukt ar manuāli, tāpēc mašīna mētajas jau gadu zem koka. Izdomāju, ka mošk varētu viņu dabūt pa kapeikām lai būtu ziemas misene, tādēļ teicu čomam, lai pārdod man un lai domā ciparu. Pagāja vairākas dienas kad zvana čoms un saka, ka esot parunājis ar omes par Bõrinieku. Gribot 650e. Tā kā biju domājis dabūt viņu par limonādi, teicu, ka nah man viņu nevajag, bet beigās izdomāju aizbraukt viņu apskatīt, jo tad vafelē īsti neredzēju neko. Apskatot secinu, ka abi spārni kūdrā, bagāžnieka vāks kūdrā un sliekņu priekšgali arī kūdrā. AKB nav, TA nav, izpūtēja gofra caura, N75 vārsts ārī beigts, jo turbo pārpūš un norubās nost. Karoč vizuāli bēdīgs, tehniski uzpasēts, bet arī kapi. Salona nekas lepns, bet līdz ar to nav kam piekasīties. Papētot ss.com, sapratu, ka cipars kopumā normāls, tāpēc notika darijums 28.06.2018
Karoč VW Bora Variant 1999. gada. Orģināi 1.9tdi 85kw PD, bet tagad vecais labais 1.9 66kw zelta tdi ar 6 ātrumu kārbu. Tumši pelēka, bleķinieki ar trīs OEM kalpakiem, lukturu apmīzeji, manuālie logi, manuālie spoguļi, krēslu apsilde (šofera krēslam negāja), kondiška (negāja), ESP/ABS (dega ABS lampiņa panelī), 1DIN magnetola, Climatronic pečka, piekabes āķis (ar norautu rozeti)
Pirmais uzlabojums bija ielikt jaunu AKB. Otrs uzabojums bija viņu nopūst ar ķīmiju, noberzt ar birsti un noskalot. Mašīna uzreiz sāka spīdēt un izskātīties simpātiskāk. Tad izdomāju, neko nelabošu, dzīšu uz TA kāds ir. Aizdzenot protams bija gandrīz 10 divnieki, bet varēja ar viņu sākt braukt.
Trešais uzlabojums bija 18'' diski (diskus var iegādāties 200e 5x100/114.3) un tad vispār Bõrinieks kļuva par TOP10 Cars'N'Coffe mašīnu.
Tad nomainiju, N75 vārstu un GMM, jo tas ar izrādijas bija beigts. Tad protams nočipoju, jo 90zs uz 1425kg vispār nekustās. Sametināju sliekšņus, uzpildiju kondišku un tā tik braukājos ar viņu līdz pienāca atkārtotās apskates beigas. Aizdzinu vel reizi un bija atlicis samainīt plauktam buksi priekšā un izpūtēja gofru, bet to arī neizdariju, mašīna sāka mētāties pie sētas, jo gāzēju ar Hondu. Tad pēc 3 mēnešu stāvēšanas, izdomāju viņu tirgot, jo trīs mašīnas pa daudz. Ieliku pa 1000e un pārdevu pa 900e bez diskiem vienam pazīstamam.
Turpinājums sekos... (jau top)