Labvakar!
Karoč papisos ar vadiem mazliet vel. Bija mērķis piedarbināt un tāpēc kārtoju motortelpas vadus un pārējas lietas kas varētu ietekmēt. Visu ķip salieku, savelku, salodēju, saspraužu bet Bõrinieks negrib lekt. Tā kā dīzels gavno un tādēļ es viņu nemāku, bet bija dzirdēts par gaisu sistēma un kā tas viss jāatgaiso. Čakarējos ilgi, cik ml klīnera sapūsts ieplūdē, bet nerūc. Pēc sajūtām sāka likties, ka tomēr immo piss prātu, jo jaunā atslēga nebija piekodēta, bet immo pats par sevi bija atslēgts (immo simbols mirgo panelī, bet ar citu atslēgu jārūc) bet čujs bija, ka tomēr immo bloķē. Ok, VCDS man ir, paneļa PIN zināms, tā tad piekodēs, bet hvz kāpēc, neļāva un meta erroru. Ok, izjaicu atslēgas un pārlieku immo kapsulas, paneli immo lampa nedeg un nerūc tā pat. Tad sāku lasīt, ka atgaisot sprauslas nav jēgas, ja sūknis pats ir ar gaisu. Pa atrbratku mēģinu atgaisot sūcot vakuumu bet nu nekas tur nesūcas. Sajūtas, ka kāds vārsts sūkni ciet un bloķē caur viņu plūsmu un protams pēc interneta pastudēšanas, atrasts vads, kas atbild par to vārstu un jaunai PD oravotkai tāds vads pie štekera pretī nebija. Testam vadu piemetu pie AKB un rūc tas mēsls uz sitiena.
Bildē kontakts dēļ kura papaista viena diena.
Tad nostiprināju ABS pump un uzvilku jaunu sajūga trubiņu. Nu beidzot varēja viņi piedarbināt un uzsākt braukt. Tā kā bremžu trubas nebija uz mašīnas, bremzes tik rocene. Protams beidzot jāizdzen Bõrinieks no garāžas lai uzņem D vitamīnu.
Tad sāku vilkt jaunas bremžu trubas, jo ABS pumpis pa pāris cm nomainija lokāciju, bremžu cauruļu pievadi savādākas vietās un uz labo priekšējo suportu bremžu caurulē ir spiediena devējs priekš ESP. Caurules izmņtoju no donora. Kuras gāja uz aizmuguri, pa vidu pārgriezu un savieniju ar virsū esošajām caurulēm. Viss atgaisots, sūces savienojumos nav un nu var haubi vērt ciet, un skrūvrt dzinēja pannu atpakaļ. Te procesa bildes nav.
Tad nācas sapārot sedana pravotku ar universāļa aizmugurējo daļu. Sedanam viņa pati pa sevi īsāka, kontaktu lokācija atšķīras, kontaksts uz lukturiem bija cits un nebija bagāžniema apgaismojums. Te ar gājaviegli, pa lielam viss pēc krāsam, tik diviem vadiem balts ar pelēku jāsavieno, bet protams nestradā centrāla uz vāka un vāks tik veras vaļā ar atslēgu mehāniski. Sāku pīpēt atkal Bently manuāļa shēmas kur ir atšķirība, bet īsti nemanu viņu. Tad mainot paša bagāžnieka pravotku, jo vecā bija gateris, sapratu, starp sedanu un unīti atšķirās vienādu nozīmju vadu krāsas. Sarkans ar zilu (unītim) nomainās pret vienķarši zilu(sedanam). Galvenai ka unītim arī ir tas zilais vads, bet pie vāka savienojumā viņš ar beidzas.
samainu vadus vietā un viss strāda. Protama bija vel sīki kāši ar mikroslēdzi, kas noķīlēja un papisa prātu, plusā bagāžnieka apgaiamojums neļāva mierīgi aiziet gulēt nepētot atkalt tās pašas Bentley manuāļa shēmas, BET tagad viss strāda, apgaismojums deg, vāks veras vaļā ar slēdzi un panelī uztādas atvērts bagāžnieks. Vel delītoju slotiņu un stikla apsildi izraukot arī āra visus vadus kas saistīts ar to.
Bija mērķis iziet TA šogad un reāli bija palikus viena diena lai to izdarītu, tāpec nāca čoms plīga.
Čoms nostiprināja priekšā lukturus, nomainija taures, sakārtojas visu zem prielšējam apšifkām un pielika spoguļus. Es kar to laiku nomainoju sūkņa mājas štekeri no 4pin uz 2pin, savienoju vadus aizmugurējiem ABS sensoriem, sāku likt kopā salonu. Vakarā pirms TA Bõrinieks izskatījās šādi.
Nākamā dienā atlika uzmest no čoma ziemenes, jo savām viens disks bija remontā un jākrāso, nomazgāt, ielikt krēslu aizmugurē un saregulēt gaismas.
Un protams izieta TA pa nullēm. Ar atgāzēm gāja grūti, jo home madr čips, bet to drīzumā labos ar citu mazu uzlabojumu.
Un tagad jau uz saviem ziemas diskiem, gruntētiem spoguļiem hujāriju ar viņu. Kādu laiku neķeršos klāt viņam. Jādzen nu Honda uz garāžas un jagatavo sezonai.