rAudi TT 3.2
rAudi TT 3.2
Labvakar visiem biedriem!
Sākšu ar to kad, lasu šo forumu jau no senseniem laikiem, un jā, rakstīt man nepārāk patīk turpretim lasu kas pie Jums te notiek jau ļoti sen.
Ir pienācis laiks arī kautko sakarīgu iepukstēt:
Man ir patiess prieks baudīt burnout visus šos gadus, priecāties par useru projektiem tāpēc arī lapbrāt dalīšos ar savu mazo projektiņu:
rAudi TT mk1 3.2, atradu auto ss.lv 5 gadus atpakaļ, mazliet uzsistu.
sākumā likās kas tad tur, līdz nonācu pie secinājuma: auto ir "mazliet" savādāks kā parastie 1.8 20v turbo. Uzsists bija mazliet, ņemot vērā kad nosēdies bija uz DSG kārbas kurā bija liels caurums. Teikt ka TT ir mans mīlākais auto būtu garām, jo pats ikdienā pārvietojos ar BMW un Audi ir "melna" bilde. Uzsisto TT iegādāju vienkāršas iekāres dzīts jo, 32 ir mīļākais cipars
5 gadu laikā auto ir tomēr nonācis līdz TA, un ir braucams. Bet ar to prieki laikam nebeidzās tāpēc meklēju padomus kā virzīties tālāk...
Negribu būt "attention whore", tajā pašā laikā zinu to ka auto ir rets, un laikam gribu arī ar kādu padalīties...
Lai runā kāda bilde:
Ļoti vēlētos uzzināt jebkuru Biedru ieteikumu tehniskā ziņā, kā virzīties tālāk:
Nomērīt ķēdes, precīzāk ieteikumus pie kā to var izdarīt.
Salīmēt V6 priekšējo bamperi, lai ir original.
Uzsākot braukšanu ir tāds kā mazliet sitiens, aizdomas uz HALDEX?!
šādas tādas elektro problēmas.
Jebkuri padomi more than Welcome!
Sveicieni jubilejā un gaišu skatu nākotnē!
Jau iepriekš Pateicos!
Sākšu ar to kad, lasu šo forumu jau no senseniem laikiem, un jā, rakstīt man nepārāk patīk turpretim lasu kas pie Jums te notiek jau ļoti sen.
Ir pienācis laiks arī kautko sakarīgu iepukstēt:
Man ir patiess prieks baudīt burnout visus šos gadus, priecāties par useru projektiem tāpēc arī lapbrāt dalīšos ar savu mazo projektiņu:
rAudi TT mk1 3.2, atradu auto ss.lv 5 gadus atpakaļ, mazliet uzsistu.
sākumā likās kas tad tur, līdz nonācu pie secinājuma: auto ir "mazliet" savādāks kā parastie 1.8 20v turbo. Uzsists bija mazliet, ņemot vērā kad nosēdies bija uz DSG kārbas kurā bija liels caurums. Teikt ka TT ir mans mīlākais auto būtu garām, jo pats ikdienā pārvietojos ar BMW un Audi ir "melna" bilde. Uzsisto TT iegādāju vienkāršas iekāres dzīts jo, 32 ir mīļākais cipars
5 gadu laikā auto ir tomēr nonācis līdz TA, un ir braucams. Bet ar to prieki laikam nebeidzās tāpēc meklēju padomus kā virzīties tālāk...
Negribu būt "attention whore", tajā pašā laikā zinu to ka auto ir rets, un laikam gribu arī ar kādu padalīties...
Lai runā kāda bilde:
Ļoti vēlētos uzzināt jebkuru Biedru ieteikumu tehniskā ziņā, kā virzīties tālāk:
Nomērīt ķēdes, precīzāk ieteikumus pie kā to var izdarīt.
Salīmēt V6 priekšējo bamperi, lai ir original.
Uzsākot braukšanu ir tāds kā mazliet sitiens, aizdomas uz HALDEX?!
šādas tādas elektro problēmas.
Jebkuri padomi more than Welcome!
Sveicieni jubilejā un gaišu skatu nākotnē!
Jau iepriekš Pateicos!
KaKa Racing Team...
- howitzer
- M30
- Posts: 28620
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: rAudi TT 3.2
Iedod soundchecku.
Kā ar understeeru?
Kā ar understeeru?
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
- GG.
- Posts: 15716
- Joined: 30 Oct 2011, 23:05
- Location: Lielā Xadene
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: rAudi TT 3.2
Nais, smuks TT. Prieks redzēt, ka atgriezies pie oriģinālajiem lukturiem.
Vai ir vērts mērīt tās ķēdes? Ja motoram ir zināms pareizs nobraukums, painteresējies pa forumiem un manuāļiem pie cik kkm jāmaina un uzmaini. Vecajam vr6 detaļās sanāk diezgan lēts pasākums. Pieņemu, ka šeit arī nav nekas kosmisks.
Vai ir vērts mērīt tās ķēdes? Ja motoram ir zināms pareizs nobraukums, painteresējies pa forumiem un manuāļiem pie cik kkm jāmaina un uzmaini. Vecajam vr6 detaļās sanāk diezgan lēts pasākums. Pieņemu, ka šeit arī nav nekas kosmisks.
Re: rAudi TT 3.2
https://youtu.be/pLMWlpXMDGE
nezinu kā ielikt sakarīgi, sorry
Par understeer, teikšu nav tik traki, lai gan baigi krāvis vēl neēsmu. Auto pagaidām dzīvojas vairāk garāžā, jo kā jau teicu bilde par auto maza.
Labprāt piedalītos kādā mītā., lai varu nodemonstrēt, kā arī noprovēt, jo zinu ka šeit ir Audi spečuki, kas vajadzības gadījumā spēs palīdzēt.
nezinu kā ielikt sakarīgi, sorry
Par understeer, teikšu nav tik traki, lai gan baigi krāvis vēl neēsmu. Auto pagaidām dzīvojas vairāk garāžā, jo kā jau teicu bilde par auto maza.
Labprāt piedalītos kādā mītā., lai varu nodemonstrēt, kā arī noprovēt, jo zinu ka šeit ir Audi spečuki, kas vajadzības gadījumā spēs palīdzēt.
KaKa Racing Team...
Re: rAudi TT 3.2
Nav jau baigie varianti ar tiem lukturiem ha ha ha, pagrabā stāv vēl trīs lukturi lai no 6 eksemplāriem sanāktu strādājoši priekš TAGG. wrote: ↑29 Apr 2021, 23:13 Nais, smuks TT. Prieks redzēt, ka atgriezies pie oriģinālajiem lukturiem.
Vai ir vērts mērīt tās ķēdes? Ja motoram ir zināms pareizs nobraukums, painteresējies pa forumiem un manuāļiem pie cik kkm jāmaina un uzmaini. Vecajam vr6 detaļās sanāk diezgan lēts pasākums. Pieņemu, ka šeit arī nav nekas kosmisks.
Ja nu kādam vajag LHD lukturus mk1 TT, tad ir viens pāris ar ko padalīties...
nobraukums ir aptuveni 100k km, kas varētu arī atbilst stāvoklim:
Audi pats ir UK auto, sataisīts gana labi, lai gan neiztrūkst kautkādi elektro gļuki, kas nu tagad japacenšās saremontēt.
Salona bilde:
KaKa Racing Team...
Re: rAudi TT 3.2
Kā drusku garākam cilvēkam ir ar ierāpšanos šitajos?
Bet labs darbiņš! Tagad vajag 0-100km launch.
Bet labs darbiņš! Tagad vajag 0-100km launch.
- howitzer
- M30
- Posts: 28620
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: rAudi TT 3.2
Hz par haldex, bet vairāk izklausās pēc DSG. :interneta_diagnostika: :no_jums_20eur:
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
- Juzix
- burnout.lv foto team
- Posts: 17038
- Joined: 11 Apr 2006, 19:52
- Location: LV
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: rAudi TT 3.2
Man ar negribētos domāt, ak haldex vaina. Ja Tu teiktu, ka uzsākot strauju kustību, tad vēl jā.
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
Re: rAudi TT 3.2
Mazliet pārfrāzēšu - drīzāk grūdiens uzsākot kustību un nāk no auto aizmugures. Izpaužas pārslēdzot no Drive uz Reverse un otrādi. Kustībā nekas neliecina par kārbu, jo slēdzas bez sitieniem un jelkādām problēmām.
KaKa Racing Team...
- UldisUldis
- Posts: 4528
- Joined: 22 Jan 2015, 16:58
- Location: Smiltene, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
Re: rAudi TT 3.2
Kkādas reduktora bukses, pusasis? Bmw vismaz gandrīz visiem tā ir
Lai gan haldex nebūtu jāpieslēdzas tikai izspolējot?
Lai gan haldex nebūtu jāpieslēdzas tikai izspolējot?
Re: rAudi TT 3.2
Tik tagad iebraucu kad domā aizmugurējos lukturus, te nebija 2 domu tie china ir tieši tāpat ka priekšējās lampas ne OEM.GG. wrote: ↑29 Apr 2021, 23:13 Nais, smuks TT. Prieks redzēt, ka atgriezies pie oriģinālajiem lukturiem.
Vai ir vērts mērīt tās ķēdes? Ja motoram ir zināms pareizs nobraukums, painteresējies pa forumiem un manuāļiem pie cik kkm jāmaina un uzmaini. Vecajam vr6 detaļās sanāk diezgan lēts pasākums. Pieņemu, ka šeit arī nav nekas kosmisks.
KaKa Racing Team...
Re: rAudi TT 3.2
Jup, pakaļriteņi pieslēdzas tad, kad priekšējie izspolē. Sitienam, uzsākot, nevajadzētu būt no Haldex.UldisUldis wrote:Kkādas reduktora bukses, pusasis? Bmw vismaz gandrīz visiem tā ir
Lai gan haldex nebūtu jāpieslēdzas tikai izspolējot?
Seat Leon Cupra4 TDi čipots nenormāli
Ex VW Golf MK4 TDi ziemsitis nenormāli.
///M57 uz programmas nenormāli
TDR. LV
Ex VW Golf MK4 TDi ziemsitis nenormāli.
///M57 uz programmas nenormāli
TDR. LV
Re: rAudi TT 3.2
Novērstas crasha sekas.
Sameklētas nepieciešamās rezerves daļas, kas kā izrādās konkrētam auto nepavisam nav viegli.
Galvenā problēma bija kārba, kura Eiropa nepavisam nav pieejama, UK gana daudz, bet kopā ar transportu izmaksas vairāk kā mašīna uz to momentu vērta.
Kārba beigās atradās LT, noņemta no braucoša auto, kura motoru izmantoja Cayanne.
Next stage, lukturi. 2 varianti jaunas par 500 EUR gab + piegāde vai lietotas bet UK, epopeja ar priekšējām lampām sanāca gara, bet beigās sasistās iekšas salika UK lampās.
Aizmugures lapas tika samedītas E vācu ēbajā, jo EU aizmugures TT lukturi nupat jau ir deficīts. UK protams daudz. Šeit gan arī jāpiemin, lai dabūtu strādājošas arīdzan tika iegādātas UK lai no 4 saliktu 2 EU versijā.
Auto pēc crash bija uz 18' V6 riteņiem, kuri ir bik sadauzīti tāpēc piemeklēju OEM 17' Audi competition diski kas manuprāt izskatās labāk un ir krietni vieglāki par V6 original, līdz kamēr varbūt saremontēs original.
auto tika remontēts uz TA, lai saprastu vai ir braucams, visas daļas kas izmantotas remontam ir OEM, izņemot radiatoru
Tālākie plāni(Ja neapniks):
savest kārtībā elektrību
saremontēt vai nopirkt V6 priekšu.
nokrāsot
period correct priekšejie pelēkie lukturi
satīrīt ruslanu zem auto
Es neesmu saistīts ar auto industriju vai remontu, šis ir tīri hobija pēc un notiek gana lēni.
KaKa Racing Team...
Re: rAudi TT 3.2
Ar 196cm nekādu problēmu, vietas priekšā pilnīgi pietiek. Aizmugurē gan var sasēdināt tikai leprikonus, divus blakus, tie krēsli tur ir pilnīgi lieki. TT kā vienīgais auto būtu briesmīgi un par glītu viņu arī nenosauks, bet kā otrs/brīvdienu auto ir riktīgi foršs kartings.fckns wrote:Kā drusku garākam cilvēkam ir ar ierāpšanos šitajos?
Bet labs darbiņš! Tagad vajag 0-100km launch.
Pārbūvētus angļus esmu redzējis daudz, bet līdz šim neviens nav bijis tāds, par kuru varētu teikt, ka ir labi, mūždien ir visādi savilcēji, samorezi un tamlīdzīgs gateris. Problēmas ar elektrību ir visiem kā vienam. Vari uzrakstīt īsu kopsavilkumu ar to, kas tur niķojas, varbūt varu palīdzēt.
Re: rAudi TT 3.2
Auto nav daily, un tā arī ir domāts kā brīvdienu auto nu kā piemērs ar sievu aizlaist uz Parnu SPA / Hobija auto, aizmugurē sēdēt nav iespējams pat leprikonam tas nu ir taisnība, bet priekšā 2 vietas ir pietiekami.mdz wrote: ↑30 Apr 2021, 14:59Ar 196cm nekādu problēmu, vietas priekšā pilnīgi pietiek. Aizmugurē gan var sasēdināt tikai leprikonus, divus blakus, tie krēsli tur ir pilnīgi lieki. TT kā vienīgais auto būtu briesmīgi un par glītu viņu arī nenosauks, bet kā otrs/brīvdienu auto ir riktīgi foršs kartings.fckns wrote:Kā drusku garākam cilvēkam ir ar ierāpšanos šitajos?
Bet labs darbiņš! Tagad vajag 0-100km launch.
Pārbūvētus angļus esmu redzējis daudz, bet līdz šim neviens nav bijis tāds, par kuru varētu teikt, ka ir labi, mūždien ir visādi savilcēji, samorezi un tamlīdzīgs gateris. Problēmas ar elektrību ir visiem kā vienam. Vari uzrakstīt īsu kopsavilkumu ar to, kas tur niķojas, varbūt varu palīdzēt.
Plāns ir ņemt arā aizmugures sēdekli līdzīgi kā mk1 QS versijai, vismaz bus kur somas ielikt.
Ka jau teicu, neesmu baigais specs un vizuāli neredzu savilcējus un samorezus, pieņemu ka kkur tur iekšā ir arī gateris
Uz doto brīdi novērotie elektro gļuki ir:
slēdzot aizmugurējā loga apsildi izsit drošinātājus, līdz ar to arī salona pečka nobeidzas
nestrādā nu jau šofera puses krēsla apsilde
iestrēgst pagrieziens (salona spīd abi pagrieziena indikatori, bez pārtraukumiem) ar sitienu pa paneli gan atkal sāk darboties.
magnetola visticamāk noēd akumulatoru un priekšas tumbas ir aizmugures attiecīgi aizmugures ir priekšas (šis gan nav svarīgi jo no stāvešanas muzikas tur vairs nav un būs jāmaina, OEM BOSE kā variants)
šofera durvis jāslēdz vaļā 2reiz, pieņemu ka tas ir tāpēc ka auto ir UK, un vēl joprojām uzskata ka ir blakusēdētāja durvis.
Spidometrs rāda visticamāk mph, lai gan pats spido ir kmh, kā piemērs braucot uz 100 spidometrā ir 80 (ir teikuši kad tas ir jāpārprogramē, izņemot pašu spidometru)
Ir nobraukti kadi 3k nez km vai mph tehniski nekādi feili pagaidām nav bijuši.
Ja esi AUDI whisperers un ir interese uzmest acis konkrētajam brīnumam, būšu pateicīgs un priecīgs atrādīt?!
KaKa Racing Team...
Re: rAudi TT 3.2
Par tām durvīm, tur ir aktivizēts"selective unlocking", kas atslēdz vienreiz piespiežot pogu tikai šofera durvis, kad piespiež divreiz, atslēdz pārējās durvis (tavā gadījumā otras) un bagāžnieku. To funkciju var noņemt ar VCDS, un tad atslēgsies visas durvis uzreiz. Diezgan vienkārši, nevajag pat pilno versiju, VCDS Lite arī to dara.
Re: rAudi TT 3.2
Stikla apsilde - pirmais, kas nāk prātā, ir vadi locijuma vietā uz vāku, bet šis ir šāviens tumsā, jo negribu ticēt, ka kāds to vāku ir tik aktīvi virinājis. Kuru tieši drošinātāju izsit?
Krēsla apsilde - var būt krēsla sildelements. Pārbaudās ar multimetru un defekta gadijumā remontējas. Esmu arī TT viņus taisijis, mēdz pārdegt.
Pagrieziens - A3/A4/A6 standarta kaite avārijas gaismu slēdzis, caur to iet pagriezieni un pēc bildēm TT izskatās tāds pats
Strāvas patēriņš jāskatās pēc fakta, cik un vai tiešām maģis. Uz Bose var neiespringt, nekas wow viņā nav, pēc izmēra un budžeta jauni skaļruņi būs daudz labāk.
Durvis - kā jau minēts, izklausās pēc "selectie unlocking" fīčas. Diezgan bezjēdzīga un atslēdzama.
Spidometrs - Ko rāda odometrs - km vai miles (tur ir simbols)? Esmu savlaik licis blakus tāfeles no UK un EU A6 - iedaļas ir mazliet nobīdītas, kas liek domāt, ka pērtiķi ir pārlikuši skalu. TT, cik atceros ir Magnetti Marelli ražojuma paneļi, kas ir drausmīga miskaste un problēmas ar viņiem ir konstanti.
Nu tas tā, idejas neredzot pašu auto. Par speciālistu sevi nesauktu, bet aiz kura gala jātur lodāmurs, zinu. Šobrīd grafiks diezgan pilns, bet vēlāk droši vari piebraukt, ja Salaspils nav gaismas gada attālumā
Starp citu - viena no pazīmēm pārbūvētajiem auto, konkŗēti to gadu Audi, ka "ir slikti", ir drošinātaju kaste. Kolhozņiki neliek vadus no eiropas varianta, bet apmet otrādāk angļa paneļa vadus un pārvelk/pagarina atšķirīgo, ka rezultātā drošinātāju kaste nestāv normāli vietā vai vispār ir augšpēdus.
Krēsla apsilde - var būt krēsla sildelements. Pārbaudās ar multimetru un defekta gadijumā remontējas. Esmu arī TT viņus taisijis, mēdz pārdegt.
Pagrieziens - A3/A4/A6 standarta kaite avārijas gaismu slēdzis, caur to iet pagriezieni un pēc bildēm TT izskatās tāds pats
Strāvas patēriņš jāskatās pēc fakta, cik un vai tiešām maģis. Uz Bose var neiespringt, nekas wow viņā nav, pēc izmēra un budžeta jauni skaļruņi būs daudz labāk.
Durvis - kā jau minēts, izklausās pēc "selectie unlocking" fīčas. Diezgan bezjēdzīga un atslēdzama.
Spidometrs - Ko rāda odometrs - km vai miles (tur ir simbols)? Esmu savlaik licis blakus tāfeles no UK un EU A6 - iedaļas ir mazliet nobīdītas, kas liek domāt, ka pērtiķi ir pārlikuši skalu. TT, cik atceros ir Magnetti Marelli ražojuma paneļi, kas ir drausmīga miskaste un problēmas ar viņiem ir konstanti.
Nu tas tā, idejas neredzot pašu auto. Par speciālistu sevi nesauktu, bet aiz kura gala jātur lodāmurs, zinu. Šobrīd grafiks diezgan pilns, bet vēlāk droši vari piebraukt, ja Salaspils nav gaismas gada attālumā
Starp citu - viena no pazīmēm pārbūvētajiem auto, konkŗēti to gadu Audi, ka "ir slikti", ir drošinātaju kaste. Kolhozņiki neliek vadus no eiropas varianta, bet apmet otrādāk angļa paneļa vadus un pārvelk/pagarina atšķirīgo, ka rezultātā drošinātāju kaste nestāv normāli vietā vai vispār ir augšpēdus.