HaL sievas X1 (zem tupeles)
HaL sievas X1 (zem tupeles)
Kamēr dzīvesbiedre bija tikai draudzene, lai brauc ar savu Renault, bet kad jau ir sieva - BMW būs būt
Īsumā - radās nepieciešamība nomainīt mīļotās uz jumta pabijušo Clio un sākām skatīties variantus. Principā vēlmes bija pēc nedaudz paaugstināta maza izmēra krosovera budžetā 12-14k EUR. Dīzelis un automātiskā ātrumkārba. Nu ja ir labs eksemplārs, tad arī benzīns. Ne vecāks par 6/7 gadiem un nobraukums līdz 120k km. Neizklausās nemaz tik sarežģīti. Skuju
Faktiski skatījām Mini Cooper Countryman Sd sākumā. Apskatot eksemplārus pat līdz 15k secinām, ka liela izvēle nav. Atrodam vienu dikti labu eksemplāru Polijā, sazinos ar pārdevēju un sarunājam detaļas, bet gribas arī paskatīt vietējos, lai nav jeblīša. Izbraucot ar 3 eksemplāriem secinām, ka baigie grabuļi tie pirmās paaudzes Countryman. Plus "vecā" sešu ātrumu automātiskā ātrumkārba pat 2015.gada mašīnai. Atrodam vienu pat ļoti forši un sterilu, un zaļu , bet nav S un diezgan pliks. Un 2014. gada auto ar 80k nobraukumu grab trakāk par Clio
Līdz atgriežamies pie stāsta - jāskatās BMW! Konkrēti X1. Nav arī tā, ka mestu pakaļ labus eksemplārus, līdz parādās viens - 2015. gada LV mašīna ar 98k nobraukumu, zils, ciešami nopakots. Pārbaudām - jā, sievietes mašīna, kas pirkta jauna BM ar visām tā sekām - padaudz švīkas. Bet pati mašīna dikti sterila, motors sauss kā Agņa smadzenes, piekare dzīva bez absolūti neviena trūkuma. Nu jāņem!
Iekšā visas standarta lietas - recaro ar apsildi, stūres apsilde, mazais CIC ar kameru, Xenons.
No trūkumiem - "mazais" 18d ar 143 Zs, bet to tūlīt jau salabos bāzes mūzika (lasīt nākamo postu), nav ādas, nav adaptīvo xenonu (žēl, bet nu nav pats trakākais), nav MPakas (gaumes jautājums).
Tātad āreče:
Plāni:
1) Alpine HiFi retrofi (lasīt nākamo postu)
2) FLA + homelink (spogulis, kas nodrošinās tālo gaismo asistentu un vārtu pulti)
3) Chiptuning
4) R18
5) Professinal CIC + combox
Principā viss
Īsumā - radās nepieciešamība nomainīt mīļotās uz jumta pabijušo Clio un sākām skatīties variantus. Principā vēlmes bija pēc nedaudz paaugstināta maza izmēra krosovera budžetā 12-14k EUR. Dīzelis un automātiskā ātrumkārba. Nu ja ir labs eksemplārs, tad arī benzīns. Ne vecāks par 6/7 gadiem un nobraukums līdz 120k km. Neizklausās nemaz tik sarežģīti. Skuju
Faktiski skatījām Mini Cooper Countryman Sd sākumā. Apskatot eksemplārus pat līdz 15k secinām, ka liela izvēle nav. Atrodam vienu dikti labu eksemplāru Polijā, sazinos ar pārdevēju un sarunājam detaļas, bet gribas arī paskatīt vietējos, lai nav jeblīša. Izbraucot ar 3 eksemplāriem secinām, ka baigie grabuļi tie pirmās paaudzes Countryman. Plus "vecā" sešu ātrumu automātiskā ātrumkārba pat 2015.gada mašīnai. Atrodam vienu pat ļoti forši un sterilu, un zaļu , bet nav S un diezgan pliks. Un 2014. gada auto ar 80k nobraukumu grab trakāk par Clio
Līdz atgriežamies pie stāsta - jāskatās BMW! Konkrēti X1. Nav arī tā, ka mestu pakaļ labus eksemplārus, līdz parādās viens - 2015. gada LV mašīna ar 98k nobraukumu, zils, ciešami nopakots. Pārbaudām - jā, sievietes mašīna, kas pirkta jauna BM ar visām tā sekām - padaudz švīkas. Bet pati mašīna dikti sterila, motors sauss kā Agņa smadzenes, piekare dzīva bez absolūti neviena trūkuma. Nu jāņem!
Iekšā visas standarta lietas - recaro ar apsildi, stūres apsilde, mazais CIC ar kameru, Xenons.
No trūkumiem - "mazais" 18d ar 143 Zs, bet to tūlīt jau salabos bāzes mūzika (lasīt nākamo postu), nav ādas, nav adaptīvo xenonu (žēl, bet nu nav pats trakākais), nav MPakas (gaumes jautājums).
Tātad āreče:
Plāni:
1) Alpine HiFi retrofi (lasīt nākamo postu)
2) FLA + homelink (spogulis, kas nodrošinās tālo gaismo asistentu un vārtu pulti)
3) Chiptuning
4) R18
5) Professinal CIC + combox
Principā viss
Life is what happens while you're busy making other plans
Re: HaL sievas X1 (zem tupeles)
No Rodes kādu laiku atpakaļ par sakarīgām naudām ienācās Alpine HiFi retrofit kits, ko biju paredzējis likt E90. Gaidīju siltāku laiku bet nu izskatās, ka E90 to nesagaidīja Kas nezina, kas tas par kitu - paredzēts base music apgreidam tipa pod OEM - jaunas tumbas/pīkstuļi, pastiprinātājs un vadi pareizajā garumā sapakoti un sagatavoti, lai pa oriģinālo vietu aizvilktu kur vajag!
Kam gan gulta ir vēl darīga
Tā kā X1 tas pats E90 vien ir, tad izdomāju kitu ielikt X1. Pats Alpine retrofit kits nāk 2 versijās - pirms un pēc FL, bet atšķiras tikai provodkla -pēc PN visas komponentes identiskas. + FL kitam viss nāk jau ar konektoriem, kamēr pirms tam ir pliki vadi. Itkā tā man būtu problēma
Pie viena, ja jau jaucam ārā - nopakojam durvis!
* vibro
+ skaņa
Pašas durvis pat vairāk pakotas kā E90 bija, bet lejas daļā nav - to salabojam
Kopā izjaukt - sapakot - salikt aizņēma kaut kur 4h.
Salīdzinājumam - bāzes mūzikas tumba vs Alpine
Alpine arī pīkstulis caur krosu (cik nu tas ir kross, drīzāk vienkārši frekvenču izolators kaut kāds)
Pie viena arī toreiz nopirku Logic7 subjus (jo Alpine kitā ir tikai priekšējās tumbas) - tas ir ļoti populārs apgreids, ko liek pie Alpine.
Salīdzinājumam OEM papīra, ko pat nevar izņemt no korpusa
E90 atsevišķi būtu jāpērk pīkstuļa turētāja rāmis ap durvīm, bet X1 jau viss ir, tik pīkstuļa vieta tukša - vienkārši jāiesprauž un viss!
Ievilkšanas process nav sarežģīts, bet nu ir ko papisties - jāizņem priekšējie beņķi un jāpajauc sāni. Visu saliku pa oem vietām tā, ka neredz. Aizņēma kaut kur 3h.
Vadi klāt
Tālāk priekšā shēma:
Pie subja pieiet konektors, bet subis izmanto tik iekšējos divus - ārējie divi kalpo vienkārši kā savienojums tālāk uz tumbām. Griežam nost un termokembriku virsū
Tālāk pievienojam subja vadu, savienojam visu vadus pēc shēmas, kembrikus virsū lai pa smuko un gatavs
Un pastiprinātājs smuki vietā, kura no rūpnīcas pat ir ar vibro nolīmēta.
Tā kā E90 ir mazliet lielāks attālums no pastūža līdz akumulatoram, tad elektrības un masas vads mazliet garāks palie pāri, bet netraucē!
Skan, protams, diezgan ahujenna
Kam gan gulta ir vēl darīga
Tā kā X1 tas pats E90 vien ir, tad izdomāju kitu ielikt X1. Pats Alpine retrofit kits nāk 2 versijās - pirms un pēc FL, bet atšķiras tikai provodkla -pēc PN visas komponentes identiskas. + FL kitam viss nāk jau ar konektoriem, kamēr pirms tam ir pliki vadi. Itkā tā man būtu problēma
Pie viena, ja jau jaucam ārā - nopakojam durvis!
* vibro
+ skaņa
Pašas durvis pat vairāk pakotas kā E90 bija, bet lejas daļā nav - to salabojam
Kopā izjaukt - sapakot - salikt aizņēma kaut kur 4h.
Salīdzinājumam - bāzes mūzikas tumba vs Alpine
Alpine arī pīkstulis caur krosu (cik nu tas ir kross, drīzāk vienkārši frekvenču izolators kaut kāds)
Pie viena arī toreiz nopirku Logic7 subjus (jo Alpine kitā ir tikai priekšējās tumbas) - tas ir ļoti populārs apgreids, ko liek pie Alpine.
Salīdzinājumam OEM papīra, ko pat nevar izņemt no korpusa
E90 atsevišķi būtu jāpērk pīkstuļa turētāja rāmis ap durvīm, bet X1 jau viss ir, tik pīkstuļa vieta tukša - vienkārši jāiesprauž un viss!
Ievilkšanas process nav sarežģīts, bet nu ir ko papisties - jāizņem priekšējie beņķi un jāpajauc sāni. Visu saliku pa oem vietām tā, ka neredz. Aizņēma kaut kur 3h.
Vadi klāt
Tālāk priekšā shēma:
Pie subja pieiet konektors, bet subis izmanto tik iekšējos divus - ārējie divi kalpo vienkārši kā savienojums tālāk uz tumbām. Griežam nost un termokembriku virsū
Tālāk pievienojam subja vadu, savienojam visu vadus pēc shēmas, kembrikus virsū lai pa smuko un gatavs
Un pastiprinātājs smuki vietā, kura no rūpnīcas pat ir ar vibro nolīmēta.
Tā kā E90 ir mazliet lielāks attālums no pastūža līdz akumulatoram, tad elektrības un masas vads mazliet garāks palie pāri, bet netraucē!
Skan, protams, diezgan ahujenna
Life is what happens while you're busy making other plans
- howitzer
- M30
- Posts: 28633
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: HaL sievas X1 (zem tupeles)
blad xD
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
Re: HaL sievas X1 (zem tupeles)
Nu noteikti R18, jo lielākus nevajag komfortiņam!
Ir doma par šādiem:
Life is what happens while you're busy making other plans
Re: HaL sievas X1 (zem tupeles)
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
-
- Spam addicted
- Posts: 1924
- Joined: 13 Aug 2015, 23:55
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 0
Re: HaL sievas X1 (zem tupeles)
un taisnība Tev ir
- These users thanked the author HaL for the post:
- Teorētiķis (01 Oct 2023, 14:13)
- Rating: 25%
Life is what happens while you're busy making other plans
- J.K.jr.bad.
- Posts: 1209
- Joined: 09 Jul 2004, 21:22
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: HaL sievas X1 (zem tupeles)
Ja būs video ar izdedzi, tad kaut vai velosipēds.
J.K.jr.bad.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------