HaL sievas X1 (zem tupeles)
Posted: 09 Jun 2021, 17:18
Kamēr dzīvesbiedre bija tikai draudzene, lai brauc ar savu Renault, bet kad jau ir sieva - BMW būs būt
Īsumā - radās nepieciešamība nomainīt mīļotās uz jumta pabijušo Clio un sākām skatīties variantus. Principā vēlmes bija pēc nedaudz paaugstināta maza izmēra krosovera budžetā 12-14k EUR. Dīzelis un automātiskā ātrumkārba. Nu ja ir labs eksemplārs, tad arī benzīns. Ne vecāks par 6/7 gadiem un nobraukums līdz 120k km. Neizklausās nemaz tik sarežģīti. Skuju
Faktiski skatījām Mini Cooper Countryman Sd sākumā. Apskatot eksemplārus pat līdz 15k secinām, ka liela izvēle nav. Atrodam vienu dikti labu eksemplāru Polijā, sazinos ar pārdevēju un sarunājam detaļas, bet gribas arī paskatīt vietējos, lai nav jeblīša. Izbraucot ar 3 eksemplāriem secinām, ka baigie grabuļi tie pirmās paaudzes Countryman. Plus "vecā" sešu ātrumu automātiskā ātrumkārba pat 2015.gada mašīnai. Atrodam vienu pat ļoti forši un sterilu, un zaļu , bet nav S un diezgan pliks. Un 2014. gada auto ar 80k nobraukumu grab trakāk par Clio
Līdz atgriežamies pie stāsta - jāskatās BMW! Konkrēti X1. Nav arī tā, ka mestu pakaļ labus eksemplārus, līdz parādās viens - 2015. gada LV mašīna ar 98k nobraukumu, zils, ciešami nopakots. Pārbaudām - jā, sievietes mašīna, kas pirkta jauna BM ar visām tā sekām - padaudz švīkas. Bet pati mašīna dikti sterila, motors sauss kā Agņa smadzenes, piekare dzīva bez absolūti neviena trūkuma. Nu jāņem!
Iekšā visas standarta lietas - recaro ar apsildi, stūres apsilde, mazais CIC ar kameru, Xenons.
No trūkumiem - "mazais" 18d ar 143 Zs, bet to tūlīt jau salabos bāzes mūzika (lasīt nākamo postu), nav ādas, nav adaptīvo xenonu (žēl, bet nu nav pats trakākais), nav MPakas (gaumes jautājums).
Tātad āreče:
Plāni:
1) Alpine HiFi retrofi (lasīt nākamo postu)
2) FLA + homelink (spogulis, kas nodrošinās tālo gaismo asistentu un vārtu pulti)
3) Chiptuning
4) R18
5) Professinal CIC + combox
Principā viss
Īsumā - radās nepieciešamība nomainīt mīļotās uz jumta pabijušo Clio un sākām skatīties variantus. Principā vēlmes bija pēc nedaudz paaugstināta maza izmēra krosovera budžetā 12-14k EUR. Dīzelis un automātiskā ātrumkārba. Nu ja ir labs eksemplārs, tad arī benzīns. Ne vecāks par 6/7 gadiem un nobraukums līdz 120k km. Neizklausās nemaz tik sarežģīti. Skuju
Faktiski skatījām Mini Cooper Countryman Sd sākumā. Apskatot eksemplārus pat līdz 15k secinām, ka liela izvēle nav. Atrodam vienu dikti labu eksemplāru Polijā, sazinos ar pārdevēju un sarunājam detaļas, bet gribas arī paskatīt vietējos, lai nav jeblīša. Izbraucot ar 3 eksemplāriem secinām, ka baigie grabuļi tie pirmās paaudzes Countryman. Plus "vecā" sešu ātrumu automātiskā ātrumkārba pat 2015.gada mašīnai. Atrodam vienu pat ļoti forši un sterilu, un zaļu , bet nav S un diezgan pliks. Un 2014. gada auto ar 80k nobraukumu grab trakāk par Clio
Līdz atgriežamies pie stāsta - jāskatās BMW! Konkrēti X1. Nav arī tā, ka mestu pakaļ labus eksemplārus, līdz parādās viens - 2015. gada LV mašīna ar 98k nobraukumu, zils, ciešami nopakots. Pārbaudām - jā, sievietes mašīna, kas pirkta jauna BM ar visām tā sekām - padaudz švīkas. Bet pati mašīna dikti sterila, motors sauss kā Agņa smadzenes, piekare dzīva bez absolūti neviena trūkuma. Nu jāņem!
Iekšā visas standarta lietas - recaro ar apsildi, stūres apsilde, mazais CIC ar kameru, Xenons.
No trūkumiem - "mazais" 18d ar 143 Zs, bet to tūlīt jau salabos bāzes mūzika (lasīt nākamo postu), nav ādas, nav adaptīvo xenonu (žēl, bet nu nav pats trakākais), nav MPakas (gaumes jautājums).
Tātad āreče:
Plāni:
1) Alpine HiFi retrofi (lasīt nākamo postu)
2) FLA + homelink (spogulis, kas nodrošinās tālo gaismo asistentu un vārtu pulti)
3) Chiptuning
4) R18
5) Professinal CIC + combox
Principā viss