rrrainis Subaru Impreza WRX MY99 JDM
rrrainis Subaru Impreza WRX MY99 JDM
Nepagāja ilgs laiks līdz atkal iesēdos Subaru Nejauši pamanīju, ka pārdod, uzreiz izdomāju, ka jāņem. Tātad objekts - Subaru Impreza WRX JDM MY99, 2000.gads, 280Hp, 340nm, viss stock, izņemot skaļāks izpūtējs un turbo taimeris, OMP sporta stūre, Sony maģīts ar sabwooferi bagānā. Noņemts kondiškas radiators. Stūre pārbūvēta uz kreiso pusi. Rūsa reāli nav. Līdz arī oriģinālie R16 diski ar ziemenēm.
Vajadzētu spidometru sataisīt, jo mēdz nerādīt, lēkāt vai 130khm vietā rādīt 85kmh
Vajadzētu spidometru sataisīt, jo mēdz nerādīt, lēkāt vai 130khm vietā rādīt 85kmh
Jeep Grand Cherokee
Toyota Corolla
BMW E91 320D
VAZ 2105
Audi S8
Toyota Corolla
BMW E91 320D
VAZ 2105
Audi S8
Re: rrrainis Subaru Impreza WRX MY99 JDM
Baltais tālāk dzīvo te - viewtopic.php?f=18&t=15654
p.s. par speedo sapratu ka pārkalibrēts uz jūdzēm
p.s. par speedo sapratu ka pārkalibrēts uz jūdzēm
Jeep Grand Cherokee
Toyota Corolla
BMW E91 320D
VAZ 2105
Audi S8
Toyota Corolla
BMW E91 320D
VAZ 2105
Audi S8
Re: rrrainis Subaru Impreza WRX MY99 JDM
Atrādīšu Tev Biķerniekos gonkā
Jeep Grand Cherokee
Toyota Corolla
BMW E91 320D
VAZ 2105
Audi S8
Toyota Corolla
BMW E91 320D
VAZ 2105
Audi S8
Re: rrrainis Subaru Impreza WRX MY99 JDM
Šis tas izdarīts:
- Uzliktas Uniroyal RainSport 3 riepas
- Pievienota radio antena
- Salīmēts bākas ataisāmais
- Ielikts pareizi šķībais pagrieziens
- Pievienota degvielas pārplūde pie bākas
- Salikti trūkstošie klipši bagānā, lai paneļi turās vietā'
- Iepirkti un nomainīti JDM aizm.lukturi
- Uzliktas Uniroyal RainSport 3 riepas
- Pievienota radio antena
- Salīmēts bākas ataisāmais
- Ielikts pareizi šķībais pagrieziens
- Pievienota degvielas pārplūde pie bākas
- Salikti trūkstošie klipši bagānā, lai paneļi turās vietā'
- Iepirkti un nomainīti JDM aizm.lukturi
Jeep Grand Cherokee
Toyota Corolla
BMW E91 320D
VAZ 2105
Audi S8
Toyota Corolla
BMW E91 320D
VAZ 2105
Audi S8
Re: rrrainis Subaru Impreza WRX MY99 JDM
TY754VBAAA
Main Transmission
First Gear Ratio 3.166:1
Second Gear Ratio 1.882:1
Third Gear Ratio 1.296:1
Forth Gear Ratio 0.972:1
Fifth Gear Ratio 0.738:1
Reverse Gear Ratio 3.333:1
Drive System
Full-time four wheel drive (VCD)
Bevel gear type centre differential with viscous coupling slip limiter.
Front Differential
Type Open
Ring Gear Teeth 40
Pinion Gear Teeth 9
Final Drive Ratio 4.444:1
Transfer Case
Output Ratio 1.000:1
Rear Differential
Final Drive Ratio 4.444:1
Paldies!
Main Transmission
First Gear Ratio 3.166:1
Second Gear Ratio 1.882:1
Third Gear Ratio 1.296:1
Forth Gear Ratio 0.972:1
Fifth Gear Ratio 0.738:1
Reverse Gear Ratio 3.333:1
Drive System
Full-time four wheel drive (VCD)
Bevel gear type centre differential with viscous coupling slip limiter.
Front Differential
Type Open
Ring Gear Teeth 40
Pinion Gear Teeth 9
Final Drive Ratio 4.444:1
Transfer Case
Output Ratio 1.000:1
Rear Differential
Final Drive Ratio 4.444:1
Paldies!
Jeep Grand Cherokee
Toyota Corolla
BMW E91 320D
VAZ 2105
Audi S8
Toyota Corolla
BMW E91 320D
VAZ 2105
Audi S8
Re: rrrainis Subaru Impreza WRX MY99 JDM
Pabūts Latvijas autosprinta 1.posmā, priekš pirmās gonkas viss kārtībā, nekādi kāši neizlīda.
Pirms šī sagatavots viss priekš sprinta, iepirkts kasko.
Vajadzētu arī jaunu interkūleri, šis jau nokalpojis savu.
Pāris bildes:
Pirms šī sagatavots viss priekš sprinta, iepirkts kasko.
Vajadzētu arī jaunu interkūleri, šis jau nokalpojis savu.
Pāris bildes:
Jeep Grand Cherokee
Toyota Corolla
BMW E91 320D
VAZ 2105
Audi S8
Toyota Corolla
BMW E91 320D
VAZ 2105
Audi S8
Re: rrrainis Subaru Impreza WRX MY99 JDM
Kādu laiku nav bijis update, tad nu aiziet:
Bija problēmas ar starteti, tad grieza tad nē. Viss tika pārjaukts un restaurēts, pagaidām problēmu vairs nav.
Pirms autosprinta 2.posma, vienu rītu iznākot bija nepatīkams pārsteigums, kāds bija saskrāpējis ar savu auto manam labo sānu un aizbraucis.
Labi, ka tieši neilgu laiku pirms tam biju nopircis KASKO, to uzreiz arī piesaku.
Nu neko, domāju jāmauc uz gonku, par vienu sānu jau pofig
Posms Bauskā, pusceļā atkal pazūd spidometrs un iedegas Check engine, dēļ kā motors aiziet avārijas režīmā ar max 4k RPM. Subaru bieži uzmet kļūdu ja pazūd spidometra signāls. Sapratu ka nav jēga braukt uz gonku un metu ripā uz mājām.
Tad man zvana no servisa (Rallija Klubs), ka varu vest labot saskrāpēto sānu.
Pēc pāris dienām auto bija gatavs, bonusā serviss sataisīja blakussēdētāja logu, kas nevērās normāli ciet. Aizmetināti spārnā divi caurumi, jo spārns bijis no citas versijas, kurai tur stiprinās moldingi.
Tad pieslēdzu pie kompja, lai paskatītos kas notiek ar to spidometru. Rāda kļūdu uz ātruma sensoru. Jaunu nekur neatradu, lietotu arī nē. Tad vienu dienu uzpeldēja kārba ar beigtu otro robu un nāk kopā ar visu ātruma sensoru. Ilgi nedomāju un jāmauc pakaļ, nācās braukt no Rēzeknes uz Jaunpili, savādāk atdos tolmetā nākamajā dienā Savācot kārbu pa kapeikām klāt dabūju vēlvienas kārbas daļu + labu reduktoru.
Te atsevišķa kārbas daļa, kur var redzēt defektu:
Šeit kārba kurai izbeidzies otrais robs:
Reduktors, kas bijis kopā ar to kārbu:
Tad nu izskrūvēju beigtajai kārbai ātruma sensoru un domāju samainīt ar esošo. Beeeet esošo nav iespējams izskrūvēt, tā viņiem tāda problēma mēdz būt. Plus sensors ir no plastmasas. Negribēju salauzt, jo pilna pārliecība par tā nestrādāšanu man nav. Nolemts atlikt šo visu un pameklēt citu instrumentu paneli, lai saprastu vai tur nav vaina. Pie reizes turpinu arī meklēt vēl ātruma sensorus vajag ar 3 konektoriem.
Vēl pēc JDM aizmugures lukturu maiņas, bagānā sāka parādīties mitrums, izrādās lukturi pie virsbūves laiž garām ūdeni, bildēs var redzēt tās šķirbas. Tās aiztaisīju ar silikonu.
Vienu dienu parādījās dīvainas skaņas no motortelpas, kkas tā kā čarkst. Kondicioniera sūknis bija sācis ķīlēt. Skaņa palika pretīgāka katru dienu, līdz paņēmu vnk pārgriezu siksnu, kkad novienos viņu vsp nost. Viņš tāpat nestrādāja, jo trubas ir tikai līdz ugunssienai, salonā nemaz neieiet.
Paspēts arī priekšā pārlasīt bremžu suportus + jaunie bremžu disksi ar uzlikām. Aizmugurē arī jau prasās maiņa.
Pēc auto iegādes paceļot auto biju jau pamanījis, ka kkur sulo eļļa, bet nebija īsti skaidrs no kurienes. Beidzot ticis uz normāla pacēlāja atklājās, ka turbīnas eļļošana kanāls nav gandrīz vsp pieskrūvēts, tas uzreiz tika izlabots, tagad arī boosts ir labāks.
Prasās arī pārbaudīt kas ar reduktoru, tāds nopuņķojies, tas laikam nākamais to do listā.
Kkur pa pasažiera pusi tika ūdens iekšā, kurš beigās nonāca zem bardačoka, meklējot pa kurieni, nekas netika atrasts, bet vaina bija jumta/stiklu moldingos, tie bija aizdirsušies ar visādiem sūdiem un ūdens kkur vislaik krājās un pamazām tika salonā. Ar gaisu izpūtu kkur pilnu plaukstu ar drazām.
Izpūtēja gala bundulis novietots nost no bampera, iepriekš mazliet sitās pret viņu.
Nu un noslēgumā - ziema ir klāt!
Bija problēmas ar starteti, tad grieza tad nē. Viss tika pārjaukts un restaurēts, pagaidām problēmu vairs nav.
Pirms autosprinta 2.posma, vienu rītu iznākot bija nepatīkams pārsteigums, kāds bija saskrāpējis ar savu auto manam labo sānu un aizbraucis.
Labi, ka tieši neilgu laiku pirms tam biju nopircis KASKO, to uzreiz arī piesaku.
Nu neko, domāju jāmauc uz gonku, par vienu sānu jau pofig
Posms Bauskā, pusceļā atkal pazūd spidometrs un iedegas Check engine, dēļ kā motors aiziet avārijas režīmā ar max 4k RPM. Subaru bieži uzmet kļūdu ja pazūd spidometra signāls. Sapratu ka nav jēga braukt uz gonku un metu ripā uz mājām.
Tad man zvana no servisa (Rallija Klubs), ka varu vest labot saskrāpēto sānu.
Pēc pāris dienām auto bija gatavs, bonusā serviss sataisīja blakussēdētāja logu, kas nevērās normāli ciet. Aizmetināti spārnā divi caurumi, jo spārns bijis no citas versijas, kurai tur stiprinās moldingi.
Tad pieslēdzu pie kompja, lai paskatītos kas notiek ar to spidometru. Rāda kļūdu uz ātruma sensoru. Jaunu nekur neatradu, lietotu arī nē. Tad vienu dienu uzpeldēja kārba ar beigtu otro robu un nāk kopā ar visu ātruma sensoru. Ilgi nedomāju un jāmauc pakaļ, nācās braukt no Rēzeknes uz Jaunpili, savādāk atdos tolmetā nākamajā dienā Savācot kārbu pa kapeikām klāt dabūju vēlvienas kārbas daļu + labu reduktoru.
Te atsevišķa kārbas daļa, kur var redzēt defektu:
Šeit kārba kurai izbeidzies otrais robs:
Reduktors, kas bijis kopā ar to kārbu:
Tad nu izskrūvēju beigtajai kārbai ātruma sensoru un domāju samainīt ar esošo. Beeeet esošo nav iespējams izskrūvēt, tā viņiem tāda problēma mēdz būt. Plus sensors ir no plastmasas. Negribēju salauzt, jo pilna pārliecība par tā nestrādāšanu man nav. Nolemts atlikt šo visu un pameklēt citu instrumentu paneli, lai saprastu vai tur nav vaina. Pie reizes turpinu arī meklēt vēl ātruma sensorus vajag ar 3 konektoriem.
Vēl pēc JDM aizmugures lukturu maiņas, bagānā sāka parādīties mitrums, izrādās lukturi pie virsbūves laiž garām ūdeni, bildēs var redzēt tās šķirbas. Tās aiztaisīju ar silikonu.
Vienu dienu parādījās dīvainas skaņas no motortelpas, kkas tā kā čarkst. Kondicioniera sūknis bija sācis ķīlēt. Skaņa palika pretīgāka katru dienu, līdz paņēmu vnk pārgriezu siksnu, kkad novienos viņu vsp nost. Viņš tāpat nestrādāja, jo trubas ir tikai līdz ugunssienai, salonā nemaz neieiet.
Paspēts arī priekšā pārlasīt bremžu suportus + jaunie bremžu disksi ar uzlikām. Aizmugurē arī jau prasās maiņa.
Pēc auto iegādes paceļot auto biju jau pamanījis, ka kkur sulo eļļa, bet nebija īsti skaidrs no kurienes. Beidzot ticis uz normāla pacēlāja atklājās, ka turbīnas eļļošana kanāls nav gandrīz vsp pieskrūvēts, tas uzreiz tika izlabots, tagad arī boosts ir labāks.
Prasās arī pārbaudīt kas ar reduktoru, tāds nopuņķojies, tas laikam nākamais to do listā.
Kkur pa pasažiera pusi tika ūdens iekšā, kurš beigās nonāca zem bardačoka, meklējot pa kurieni, nekas netika atrasts, bet vaina bija jumta/stiklu moldingos, tie bija aizdirsušies ar visādiem sūdiem un ūdens kkur vislaik krājās un pamazām tika salonā. Ar gaisu izpūtu kkur pilnu plaukstu ar drazām.
Izpūtēja gala bundulis novietots nost no bampera, iepriekš mazliet sitās pret viņu.
Nu un noslēgumā - ziema ir klāt!
Jeep Grand Cherokee
Toyota Corolla
BMW E91 320D
VAZ 2105
Audi S8
Toyota Corolla
BMW E91 320D
VAZ 2105
Audi S8
Re: rrrainis Subaru Impreza WRX MY99 JDM
Vecīt, bildē ar kārbas zobratiem es saskatu ne tikai otro robu beigtu, bet arī zobratu pirms viņa,ntas nozīmē ka ka kārbas gultņi aizgāja pa dirsu un sazobe aizslīdēja , attiecīgi visiem zobratiem būs samsonas Race gearbox sound
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."