TTD praktiskā kupeja CLK

Visi kas iepirkuši sev jaunu auto un vēlas palielīties tad lielās šajā sadaļā. Nu tad lai labi ripo :)

Moderators: Juzix, Bastard

User avatar
ttd
Spam addicted
Posts: 11869
Joined: 24 Oct 2011, 11:19
Has thanked: 0
Been thanked: 0

TTD praktiskā kupeja CLK

Post by ttd »

Dear Mr.,Mrs,
I have a story to tell.

Gadiem nekas nav rakstīts, bet dzīve lika atkāpties no auto sfēras un sociālās dzīves. Īsi aprakstīšu savu auto ceļojumu šajos gados. :susnaks:

Aizvācos uz DK ar nevienam nevajadzīgo Opel Omega B 2.0 benzīns, kas redzējis ap 600k km(odometrs pārstājis iepriekšējam strādāt jau sen pie 380k km), no kuriem kādi pēdējo ap 70k km bija man daily, kad strādāju Rīgā un dzīvoju Kauguros, kā arī starp draugiem kā ziemas drifta miskaste ar propānu. Auto skate bija beigusies un jaunu necerēt, tad draugs atstūma man viņu uz Dāniju, kā temporary braucamo, jo tikko biju aizvācies uz turieni. :emo:
2016-04-02 19.45.30.jpeg
Lieki minēt, ka es ar to sūdu nobraucu ļoti daudz Dānijā ceļojot apkārt. Auto bija fenomenāli ērts, lēns un rijīgs(ap 10l/100km uz šosejas, un DK benzīns maksāja ap 1.7eur/l). Tālāk pārvacoties uz Ziemeļdāniju studijām, man darbs bija 50km attālumā no pilsētas. Turpināju lietot šo auto, bet sapratu, ka tagad vairs neizbraukšu cauri, ja Popo kaut kas nepatiks un vajadzēja atkratīties. Darbā viens dāņu kolēģis, kaut kādu iemeslu dēļ gribēja viņu pa pļavu dzīt un sagādāja man utilizācijas papīru. Tā arī tika nomests pie darba un nemaz nezinu vai beigās savāca(jo vairāk kā gadu pēc dīla vēl stāvēja).
IMG-20170717-WA0004.jpeg
Tālāk pārsēdos uz kādu laiku uz autobusu(bļeeeeeeeeeeee). Bet uzradās no iepriekšējā darba piedāvājums pa metāllūžņu cenu savākt Audi 80 B3, 1.8 benzīnu ar čupu problēmu(dzinējam etc). Ar tādu pabraukāju pāris mēnešus, bet sapratu, ka maksāt ap 400 eur pusgadā nodokli un ap 150 euro mēnesī par apdrošīnāšanu tādam lūznim nav vērts. :emo: Nodevu tolmetā, atguvu savus 280 euro, un priecīgs ar kājām gāju mājās. Velo+autobuss for lyphe.
Bildes nav, nevajag arī, acis iztecēs.

Man bija PTSD no visām šīm un iepriekš brauktajām miskastēm dzīvē un nolēmu, ka pietiek ar miskastēm ņemties, dzīve par īsu. :emo:

Pēc kāda gada vai pusotra(hvz, negribu rēķināt) kratīšanās ar autobusu, tika nopirkts jauns(man) auto. Tā kā biju daudz iespaidojies no dāņu vērtībām un dzīvestila, izlēmu skatīties kaut ko mazu, tad beigās tika atrasts pa labu ciparu Hyundai i10, 1.1, 2010. gada, ar 100k km.
IMG_0103.jpeg
IMG_0105.jpeg
Auto bija burtiski kā jauns. Bija Grandpa auto līdz meita pārņēma, lai brauktu uz darbu ap 150km dienā uz darbu, līdz ar to, viss nobraukums bija tikai pēdējos 2-3 gados. Uzreiz uztaisiju pilnu apkopi - sveces, svečvadi, filtri, zobsiksna, termostats. Ar auto pusotra gada laikā nobraucām ap 30k km, ceļojot apkārt pa DK. Kā arī, tajā mazajā aparātā salikām savu visu mantu(daudz izmetām, protams), kad pārvācāmies no Dānijas ziemeļiem uz Kopenhāgenu. :reeka: Pēctam pārvācoties no viena dzīvokļa uz citu, arī auto tomēr kalpoja labi, lai pārvietotu mantas. Kā arī, atveda(ar 3 braucieniem) no IKEA milzīgu L-veida dīvānu. :reeka: Knapi bija vieta šoferim un neko nevarēja ārā no auto redzēt, bet atvedu mājās. Auto visa šī laikā, vienīgā problēma, kas bija, bija, ka sāka nedaudz ķīlēt aizmugurē viena bremze, bet to apkopu un viss. Par auto bijām ļoti priecīgi un ļoti patika, kā arī ar tādu mazu pa Kopenhāgenu braukāt bija vnk sapnis. Kad izlēmām, ka pārvāksimies uz Lietuvu, sapratām, ka pa Baltijas ceļiem ar tādu auto nebūs labi - pārdevām. Ironiski, pēc gandrīz 2 gadu lietošanas, tāpat pārdevu ar peļņu(ieskaitot apkopi un ielikto). :naac: Pēctam pārsēdāmies uz Carsharing, kad gribējām kaut kur braukt(bet CPH ir ļoti okej sabiedriskais, tā kā daudz nevajadzēja), kur tad braukāju ar i3 un 118i, vienreiz ar jobenu Mini Cooperu(draza).

Tuprinājums sekos... :reeka:
Last edited by ttd on 27 Mar 2022, 08:08, edited 1 time in total.
User avatar
ttd
Spam addicted
Posts: 11869
Joined: 24 Oct 2011, 11:19
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: TTD caurā aizmugure e91

Post by ttd »

Tā kā bija daudz lietu sakrājies pa gadiem, kas jāņem līdzi no dānijas pārvācoties uz lietuvu, zinājām, ka jāpaņem būs auto eksportam, jo LT tāpat vajadzēs pirkt - un tur es neuzticos gandrīz nevienam. Dānijā vismaz ir 100% zināms par vēsturi un tam var uzticēties.
Tika apskatīti daudzi varianti - Volvo v70 2.5t 2009. gads, Audiji kaut kādi, daži BMW utml. Izbraukts ar visādiem auto, bet, kad izbraucām ar Ford Mondeo mk4, mums uzreiz iepatikās. Cena arī bija salda un tika nopirkts.
Te pie nopirkšanas benzīntankā
DC9D1A05-8429-4775-8167-3000CFE20F7E 2.jpeg
80DF3837-47B2-42A2-9F56-570F8969D1FC.jpeg
Auto ir Ford Mondeo, 2008. gada, 1.6 VVT(or whatever its called), kkādi 120 zs, kaut kur ap 200k km nobraukums.
Riepas bija visas saplaisājušas un bleķinieki nepatika. Atradu dānijā ātri diskus un uzliku jaunas vasaras riepas.
IMG_0191.jpeg
IMG_0199 2.jpeg
Ar tādu atbraucām uz Lietuvu, te reģistrējām un braucām gadu pa LT/LV. Kopumā, auto super - vadās labi, ērts, vienkāršs un es teiktu izturīgs. Bet sapratu, ka braucot uz LV, ir pamatīgs stragls pa šoseju apdzīt tik daudz, cik tas ir jādara manā apm 350km braucienā uz Cēsīm. Tad sapratu, ka jāpērk kaut kas nedaudz jaudīgāks, lai drošāk braukt. Šo auto, tāpēc, ka bija tik labs, tika reģistrēts LV un nodots tālāk mātei, lai brauc(kurai bija Volvo v40 wtff).

Tālāk tika meklēts nākošais auto, kas pildītu vajadzīgās funkcijas - universāls, vēlams dīzelis(plānoti gari gabali(hehe corona btch)), bet galvenais, lai ir vismaz pietiekami jaudīgs, lai apdzītu. Izskatīti tika visi auto atkal, bet neko interesējošu neatradām budžetā, kādā gribējām iekļauties. Beigās atradām Mercedes-Benz E280 CDI facelift, 2008. gada manuāli Kauņā. Aizbraucām apskatīties, bija ņemams, bet bija lietas, kas likās aizdomīgas un pastaigājām pa Kauņas placi(milzīgs placis) un arī - neatradām neko citu, kas patiktu vai nebūtu salikts no 2iem auto. Pašās dienas beigās, ejam atpakaļ ar domu, ka pirksim Mersi, bet beigās ieraugam nedaudz tālāk E91 325D ar DK nummuriem. Tā kā E91 4cyl bija pilnīgs nononono, īpaši vispār e90/e91 neskatijos. Bet beigās papļāpājām ar vīru, paskatijām, izbraucām un paņēmām.

Tagadējais auto(kam viss šis topiks taisīts) ir BMW 325D Touring, manual, 2007. gada ar pareizo M57D30. :reeka: Nobraukums bija 330k km, kas mani absolūti neuztrauc, jo braucu tik daudz(ja nebūtu COVID), ka km ātri saskaitīsies pat mazākiem nobraukumiem.
Akropolē pēc nopirkšanas:
IMG_0622.jpeg
Auto, protams, bija defekti, bet es pārbaudiju vēsturi Dānijā un viss čeks out. Defekti ir debīli piekrāsots neliels apskrāpēts stūris vadītāja pusē uz bampera, izpuvis bagāžnieka vāks. Bagažņieka vāks ir mistērija man - auto nekur nav nekādas rūsas vispār, bet bagažnieka vāks ir neglābjams(viss sapuvis reāli, caurumos zem plastmasiem).
Auto bija stāvējis pa plačiem(dānijā) gadus 2 vai pat 3, bija DPF error, bet tas arī viss. Tā kā ar šīem auto strādāts iepriekš daudz nebiedēja nekas. Protams, atvedot mājās, uzreiz pilna apkope - termostats(gan egr, gan dzinēja), filtri, visas eļļas(kārba, reduktors, dzinējs) un pēc īsa laika(apm. 8k km) atkal visas eļlas visur. Jo es neuzticos tiem BMW long-life termiņiem.
DPF problēma, kā parasti, vienkārši bija jānodzēš un jāļauj reģenerēties uz šosejas.

Tagad auto jau ir gadu lietošanā, nu nav sanācis tik daudz braukt, cik cerēts dēļ COVID, bet nekas. Atrastas vēl dažas dīvainas problēmas - apsildāmie sēdekļi nestrādā(poga vispār neiedegas) un klimata kontrole vispār neklausa, kur pūst gaisu - pūš, kur grib.
Kas nepatīk? Nepatīk, ka ziemā ar R17 jābrauc, jo R16 diskus nav iespejams uzlikt dēl bremzēm, nepatīk, ka nav rezerves rata, un jābraukā ar runflatiem.
Bet auto pilda savu funkciju ļoti labi, ziemas drifts bija ļoti spēcīgs, pa šoseju brauc stabili, klusi un apdzīt var bez problēmām.

Nu tāds tas stāsts. Gan jau kādi updati būs. Čips un DPF delete nav opcija man - netaisos čipot savu auto un DPF patīk - nav pretīgu kvēpu. Imho nav nekā smieklīgāka par kvēpošiem ķīseļiem. :rofl:
Sāku jau plānot nolikt garāžā uz dažām dienām, jo ir diezgan liela eļļas sūce kaut kur ap vārstu vāku vai ķēdes vāku, pie reizes jānomaina chain guides, vajag nomainīt/restaurēt ģeneratoru, pavasarī dažreiz iečīkstējās gultņi un jāiztīra ieplūdes kanāli(gan jau ir piedirsti) no nosēdumiem. Bagāžnieka vāks gan jau pēc nākošās ziemas jāmeklē jauns, jo šis būs pavisam briesmīgs.
User avatar
rrrainis
Posts: 4466
Joined: 14 Sep 2008, 19:06
Location: Riga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: TTD caurā aizmugure e91

Post by rrrainis »

Parādi to vāku.
Jeep Grand Cherokee
Toyota Corolla
BMW E91 320D
Audi A6 C6 Stage 2+
VAZ 2105
User avatar
ttd
Spam addicted
Posts: 11869
Joined: 24 Oct 2011, 11:19
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: TTD caurā aizmugure e91

Post by ttd »

rrrainis wrote: 10 Jul 2021, 12:08 Parādi to vāku.
IMG_0623.jpeg
Bija limits uz bildēm :emo:
No ārpuses redz tikai nedaudz rūsu uz apakšējās kantes. Bet visi kapi ir aiz plastmasiem.

Mans minējums ir krāsošanas defekts rūpnīcā un tad dānijas salītie ceļi + gan jau garāžā turēts siltā un tas viss kopā. Nobildēšu šodien vienu vietu pašausmināties. :susnaks:
User avatar
ttd
Spam addicted
Posts: 11869
Joined: 24 Oct 2011, 11:19
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: TTD caurā aizmugure e91

Post by ttd »

Nofočēju.
AAB0BAE1-C1A6-42C0-ACC5-95A11506013B.jpeg
Tā ie abās pusēs un visur tur apkārt :)
User avatar
VuskansDavis
Posts: 2362
Joined: 29 Apr 2014, 23:03
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: TTD caurā aizmugure e91

Post by VuskansDavis »

es nebraucu ar runflatiem, bagūzī, pāris diegi, putas un kompresors un viss normix
:latvija:
User avatar
ttd
Spam addicted
Posts: 11869
Joined: 24 Oct 2011, 11:19
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: TTD caurā aizmugure e91

Post by ttd »

VuskansDavis wrote: 10 Jul 2021, 19:56 es nebraucu ar runflatiem, bagūzī, pāris diegi, putas un kompresors un viss normix
Arī apsvēru, bet, kad šīs jaunās riepas noies, tad nākamās gan jau neņemšu runflatus un darīšu to pašu
User avatar
howitzer
M30
Posts: 28578
Joined: 18 Aug 2010, 15:02
Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: TTD caurā aizmugure e91

Post by howitzer »

Sasveikts ar bumeri! :cool:
Kā Tev varēja patikt Ford Mondeo, jeibogu nesaprotu... :emo:
Vienu dienu biju savu auto atdevis servisā uz apkopi un paņēmu nomā kaut kādu Ford hhujzin Max C. Pizgets, tam auto ir tik hujovijs vaibs un viss ir tik briesmīgi tizls un pretīgs, ka mk4 golfs salīdzinājumā liekas kā E klases mersedess.
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown

Image
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
User avatar
ttd
Spam addicted
Posts: 11869
Joined: 24 Oct 2011, 11:19
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: TTD caurā aizmugure e91

Post by ttd »

howitzer wrote: 11 Jul 2021, 09:09 Sasveikts ar bumeri! :cool:
Kā Tev varēja patikt Ford Mondeo, jeibogu nesaprotu... :emo:
Vienu dienu biju savu auto atdevis servisā uz apkopi un paņēmu nomā kaut kādu Ford hhujzin Max C. Pizgets, tam auto ir tik hujovijs vaibs un viss ir tik briesmīgi tizls un pretīgs, ka mk4 golfs salīdzinājumā liekas kā E klases mersedess.
Ar C-Maxiem utml neesmu braucis, bet konkrēti Mondeo patika ļoti. Protams, ka kvalitāte salonā nav tā labākā, bet braukšana tieši bija ļoti okej.
User avatar
howitzer
M30
Posts: 28578
Joined: 18 Aug 2010, 15:02
Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: TTD caurā aizmugure e91

Post by howitzer »

Pastāsti kaut ko vairāk par dzīvi DK, arī šķiet interesanti. Kāpēc nepaliki tur, bet aizteleportējies uz Leišiem?
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown

Image
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
User avatar
ttd
Spam addicted
Posts: 11869
Joined: 24 Oct 2011, 11:19
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: TTD caurā aizmugure e91

Post by ttd »

howitzer wrote: 11 Jul 2021, 10:16 Pastāsti kaut ko vairāk par dzīvi DK, arī šķiet interesanti. Kāpēc nepaliki tur, bet aizteleportējies uz Leišiem?
DK palikt grūti - nav mājīga vieta ārzemniekiem, grūti justies labi tur. Bet uz Leišiem, jo otrā puse no turienes un man reāli interesēja arī, kā te ir. :reeka:
User avatar
Juzix
burnout.lv foto team
Posts: 17021
Joined: 11 Apr 2006, 19:52
Location: LV
Has thanked: 23 times
Been thanked: 0
Contact:

Re: TTD caurā aizmugure e91

Post by Juzix »

Par ranflatiem Tev jau izstāstija. bet ja gribi R16, tad ir vieni e60 diski, kuri der uz LIELAJĀM bremzēm.
Image :latvija:
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
User avatar
ttd
Spam addicted
Posts: 11869
Joined: 24 Oct 2011, 11:19
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: TTD praktiskā kupeja CLK

Post by ttd »

Eu, update.

īsumā: E91 tika pārdots, nopirkts no ģimenes locekļa ļoti labs Passat B6 sedans 2.0TDI ar DSG, nobraukts 30k km pa 5 mēnešiem, tad pārdots.

Tika meklēts labs E39, bet, kad pēc dārgu eksemplāru apkskates gribējās sevi un perekupus nogalināt, sāku skatīties Mercedes virzienā, kur beigās netīšām W211 vietā nopirku šādu. Praktiskais latvietis, huh.

CLK240 ar 2.6 V6 matorīti un automāt, bez gāzes. 197k km, bez rūsas(ir bijis gadus 3+ atpakaļ kvalitatīvi apstrādātas dažas rūsas vietas un nokrāsotas). Auto ir kopts, bet braukts maz un ir ar to saistītas dīvainības.
WhatsApp Image 2022-03-26 at 11.11.32 PM.jpeg
WhatsApp Image 2022-03-26 at 11.11.32 PM (1).jpeg
WhatsApp Image 2022-03-26 at 11.11.32 PM (2).jpeg
Bildes vēl no īpašnieces, neesmu normāli sabildējis.
User avatar
UldisUldis
Posts: 4504
Joined: 22 Jan 2015, 16:58
Location: Smiltene, Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 4 times

Re: TTD praktiskā kupeja CLK

Post by UldisUldis »

Tikko aiz Bērzkroga pabrauci pretīm RU virzienā
User avatar
ttd
Spam addicted
Posts: 11869
Joined: 24 Oct 2011, 11:19
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: TTD praktiskā kupeja CLK

Post by ttd »

UldisUldis wrote: 27 Mar 2022, 16:54 Tikko aiz Bērzkroga pabrauci pretīm RU virzienā
Yes. Atbraucu ciemos uz LV.
User avatar
AtmoBenzin
Posts: 11910
Joined: 01 Nov 2012, 16:10
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: TTD praktiskā kupeja CLK

Post by AtmoBenzin »

video ar izdedzi pls or didnt happen
User avatar
Black President
Spam addicted
Posts: 15200
Joined: 11 Nov 2013, 13:11
Location: Underground
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: TTD praktiskā kupeja CLK

Post by Black President »

AtmoBenzin wrote: 28 Mar 2022, 09:14 video ar izdedzi pls or didnt happen
8) 8) 8) 8) 8)

Ja neesi mikstais ttd
ZX
User avatar
petka17
Posts: 6606
Joined: 30 Sep 2010, 00:18
Location: Zaļās želejas racing tiim
Has thanked: 0
Been thanked: 4 times

Re: TTD praktiskā kupeja CLK

Post by petka17 »

Skrūlojot caur topiku līdz mersedesam pārņem depresija
Tu daudz, bled, neaizdedz kamēr tu, bled, jebalā nedabūn! ©IzdedzesVīrs#IzdedzesVīrs2017

KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
User avatar
ttd
Spam addicted
Posts: 11869
Joined: 24 Oct 2011, 11:19
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: TTD praktiskā kupeja CLK

Post by ttd »

petka17 wrote: 28 Mar 2022, 22:45 Skrūlojot caur topiku līdz mersedesam pārņem depresija
Nevajag lasīt palagus.

Update pēc apmēram 1k nobrauktiem dažās dienās. Uz šosejas braucot kā mūķenei patēriņš tuvu pie 9l/100km. :emo: Cik zinu un gatavojos, būtu uz šosejas jābūt 8 pie mierīgas braukšanas. Apkopei viss vēl nāk - sveces, svečvadi, filtri, termostats utt utjp, cerams tas viss uzlabos nedaudz situāciju. Jo novēroju aboslūtu minimālu nevienmērīgu darbību tukšgaitā, kā arī temperatūra neiet virs 80 grādiem. Pārāk nesatrauc, bet pie tāda patēriņa jau varēja labāk ņemt kaut ko ar 8 cilindirem. :reeka:
User avatar
tolx
Posts: 812
Joined: 29 Oct 2005, 20:23
Location: tava iztēle
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: TTD praktiskā kupeja CLK

Post by tolx »

Gadījās ar šādu agregātu pabraukt nedēļu - šausmas kas vispār neiet :D Bet visādi citādi, w209 ir foršs.
Dell/Lenovo/HP portatīvie datori par labām cenām
Post Reply