Irbenu konstruktors - Audi TT MK1

Visi kas iepirkuši sev jaunu auto un vēlas palielīties tad lielās šajā sadaļā. Nu tad lai labi ripo :)

Moderators: Juzix, Bastard

User avatar
UldisUldis
Posts: 3293
Joined: 22 Jan 2015, 16:58
Location: Smiltene, Rīga

Re: Irbenu konstruktors - Audi TT MK1

Post by UldisUldis »

Spoiler
Show
Image
ir doma par zemākām atsperēm (eibach, h&r etc) vai kaut kādiem koiloveriem?
User avatar
MazaisIrbens
Posts: 7
Joined: 25 Aug 2021, 18:02

Re: Irbenu konstruktors - Audi TT MK1

Post by MazaisIrbens »

UldisUldis wrote: 25 Aug 2021, 21:13 ir doma par zemākām atsperēm (eibach, h&r etc) vai kaut kādiem koiloveriem?
Vēl tiek domāts, bet visdrīzāk būs koilas.
User avatar
TomSkarsts
Spam addicted
Posts: 360
Joined: 16 Mar 2017, 18:51

Re: Irbenu konstruktors - Audi TT MK1

Post by TomSkarsts »

MazaisIrbens wrote: 25 Aug 2021, 21:43
UldisUldis wrote: 25 Aug 2021, 21:13 ir doma par zemākām atsperēm (eibach, h&r etc) vai kaut kādiem koiloveriem?
Vēl tiek domāts, bet visdrīzāk būs koilas.
Ja budžets ir lielāks par TA un līdzīgu koilu budžetu tad iesaku BC racing, jo šogad saskāros ar situāciju, ka HSD (mazlietiņ lētāki par BC) atsūta nepareizās atsperes, bet viņiem vienalga un situāciju nemaz nedomā risināt. Bēdīgs customer service.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
juriz
Posts: 275
Joined: 27 Jul 2004, 20:30
Location: Asari
Contact:

Re: Irbenu konstruktors - Audi TT MK1

Post by juriz »

Tādi melni pazūd kaut kā. Ja vēl virsbūve citā krāsā. Bet tas jau mans viedoklis.
Drīzāk pasaki, kur ņēmi? Arī kaut ko gribās vienas auto paņemt kaut ko interesantāku.
User avatar
MazaisIrbens
Posts: 7
Joined: 25 Aug 2021, 18:02

Re: Irbenu konstruktors - Audi TT MK1

Post by MazaisIrbens »

TomSkarsts wrote: 26 Aug 2021, 00:54 Ja budžets ir lielāks par TA un līdzīgu koilu budžetu tad iesaku BC racing, jo šogad saskāros ar situāciju, ka HSD (mazlietiņ lētāki par BC) atsūta nepareizās atsperes, bet viņiem vienalga un situāciju nemaz nedomā risināt. Bēdīgs customer service.
Paldies, ņemsim vērā!
User avatar
MazaisIrbens
Posts: 7
Joined: 25 Aug 2021, 18:02

Re: Irbenu konstruktors - Audi TT MK1

Post by MazaisIrbens »

Pēc gāzes iekārtas demontāžas radās sajūta, ka motors kļuvis gausāks. Ar multimetru tika pārbaudīts N75 vārsts. 25-35Omu vietā - 2kOmi... nomainīts
Image
Lai būtu skaidrība, kas notiek ar spiedienu, uzstādīts boost gauge. Pūš 0,6bar. Internets saka, ka tā jābūt. Vai kādam ir pieredze vai uzticams resurss, par šo motoru turbo spiedienu? Stock turbīna K03 vai K03s (180zs)?
Image
User avatar
Irbens
Posts: 73
Joined: 15 Jul 2004, 11:30

Re: Irbenu konstruktors - Audi TT MK1

Post by Irbens »

Vēl daži sīkumi apkopti, lai iet pa kādai bildei.

- dēļ eļļainas gaisa ieplūdes trubas nomainīts kartera ventilācijas vārsts
- atskrūvēts bypass vārsts, izrādās - uzstādīta pārāk cieta atspere, vēl jāpieņem lēmums ko darīt tālāk - jauna atspere vai viss vārsts?
- sveces - mūžību nav bijušas mainītas un peldējušās eļļā dēļ vārstu vāka blīves
- jauns akumulators
- vārstu vāka eļļas korķis - sasprēgājusi blīve
- pārkrāsota bufera reste

Turpmākie plāni: tiek krāmēta garāžā un gatavojamies ziemas skrūvēšanai. Doma sākt ar izplūdi (gofra pušu un plaisa progresē, visticamāk dēļ izdilušiem motora/kārbas spilveniem) un turbīnu, paralēli risinot garu sarakstu ar visādiem sīkumiem: ir pa kādai sasprēgājušai šļaukai utt.
Image
Image
Image

Atjaunots skats uz motortelpu
Image
User avatar
Myers
Posts: 301
Joined: 16 Dec 2012, 17:29
Location: Jelgava

Re: Irbenu konstruktors - Audi TT MK1

Post by Myers »

Jabut ko3s.
User avatar
Irbens
Posts: 73
Joined: 15 Jul 2004, 11:30

Re: Irbenu konstruktors - Audi TT MK1

Post by Irbens »

Myers wrote: 31 Aug 2021, 23:22Jabut ko3s.
Vai ir zināms, kādu max spiedienu K03s spēj iepūst?
User avatar
Brainless
Posts: 13
Joined: 24 Aug 2012, 21:25

Re: Irbenu konstruktors - Audi TT MK1

Post by Brainless »

Nevis kādu max, bet cik ilgi fēns dzīvos ar to spiedienu. Pēc pieredzes - gliemeži mirst diezgan fixi. Ja piedalīsies draģī 2x gadā pa 100 metri, tad var pūst cik iet. Vēl gliemeži mirst, ja viņiem ir grūti sapūst to pašu 0.6. No trubas lūdz iepļūdei ir gandrīz 3m ceļš, tur pa ceļam ir pozitīvā kartera ventilācija, tās vārsts un tas vakuuma bačoks virs vārstu vāka ar vārstu, bākas ventilācija, tad SAI pumpja vārsts ar pretvārstiem un vēl visādi sūdi. Ja visā tajā jebācijā nestrādā kāds pretvārsts vai ir caurums trubās, tad piepūš vēlu, drots neiet, bet datčiks rāda 0,6 un šo drotu izcērt golf3 AFN, bet uz taisnes 2E ierāda vietu bez problēmām un turba mirst katru gadu. Es nemaz nerunāju par cauriem IC utt.

Ja gribi, lai tas strazdubūris kustās, tad tur jānahujizē visa tā plate zem eļļas tausta, jākastrē pēc pilnas programmas. Arī tad pastāv iespēja palikt kaunā benzīntanka draģī pret astra 1.7D.

Ja par auto - esi uzmanīgs uz slapja un sniega, viņiem pakaļa grib braukt pa priekšu kā bembjiem :vadama_sanslide_furei_purna:

Vari šo auto nopulēt, uzlikt melnus diskus :so_lauki: un braukt uz :auto_n_šķīstene: pasākumu.

Lūdzu, nemēģini skrieties ar golf2 1.6d ar meiteni blakus, būsi pists&apdirsts un home_alone.

P.S. Propānu likvidēt bija lieki, ja vien negrasies mūžīgi turēt to auto garāžā un pēc tam nodot tolmetā :mersis: vai arī izbraukt 1x gadā uz Saučiem. Viņš pa pilsētu rij 15 un štrāsē 8 un nemeloy, ka tā nav :borta_kompis:
User avatar
yo_G
Posts: 189
Joined: 10 Jan 2014, 15:39

Re: Irbenu konstruktors - Audi TT MK1

Post by yo_G »

Brainless wrote: 02 Sep 2021, 20:37 P.S. Propānu likvidēt bija lieki, ja vien negrasies mūžīgi turēt to auto garāžā un pēc tam nodot tolmetā :mersis: vai arī izbraukt 1x gadā uz Saučiem. Viņš pa pilsētu rij 15 un štrāsē 8 un nemeloy, ka tā nav :borta_kompis:
Lietotājvārds checks out. Pašā pirmajā postā tak rakstīts, ka tas auto 98% laika pavadīs garāžā. :hvz: :D
User avatar
Irbens
Posts: 73
Joined: 15 Jul 2004, 11:30

Re: Irbenu konstruktors - Audi TT MK1

Post by Irbens »

Pēc divu nedēļu cīņas ar garāžas iekārtošanu un pārtapināšanas no multi funkcionālas telpas par atkal garāžu, TT ir savā ziemas sezonas lokācijā. Sākās ar "pārbīdīsim tikai šito plauktu" un beidzās ar sienu krāsošanu, špaktelēšanu utt.
Noskrūvēts bufers un panna. Sāk rasties detalizētāka izpratne par tehnisko stāvokli. Joprojām priecē virsbūve, rūsa minimāla, nav pazīmju ka bijis locīts. Motoram eļļa gan sūcas no visām malām. Iepriekš tika pieminēts karteris - šis izrādās jau ir metināts, tiks mainīts.

Image
User avatar
MazaisIrbens
Posts: 7
Joined: 25 Aug 2021, 18:02

Re: Irbenu konstruktors - Audi TT MK1

Post by MazaisIrbens »

Iepirkti visādi sīkumi, gan praktiskiem, gan vizuāliem uzlabojumiem. Tiklīdz būs ar ko atskrūvēt pusasis, tā kārba tiks ņemta nost lai novērtētu sajūga stāvokli.
Image
User avatar
nakurilijs
Spam addicted
Posts: 5314
Joined: 03 Apr 2015, 13:53

Re: Irbenu konstruktors - Audi TT MK1

Post by nakurilijs »

Njā... FWD 4.Golfa (būsim reāli, kādam tas bija jāpasaka) tunings trasei... :emo:
Nē nu lai veicas! :yo:
:dj:
User avatar
Brainless
Posts: 13
Joined: 24 Aug 2012, 21:25

Re: Irbenu konstruktors - Audi TT MK1

Post by Brainless »

Es jaunībā skatījos Bomfunk MCs Rakamakafon un gribēju sev šādu audīzeri.
User avatar
mdz
Posts: 3933
Joined: 17 Dec 2010, 03:14
Location: Salaspils

Re: Irbenu konstruktors - Audi TT MK1

Post by mdz »

nakurilijs wrote: 09 Sep 2021, 22:09 Njā... FWD 4.Golfa (būsim reāli, kādam tas bija jāpasaka) tunings trasei... :emo:
Nē nu lai veicas! :yo:
BS. Lai gan platforma ir tā pati TT dēļ virsbūves un savādākas piekares braukšanā ir pilnīgi cits auto.
Haldex ir jautri, kamēr viņš vel strādā, kad beidzās, tad var cerēt atrast to 20+ gadus veco detaļu vel dzīvu. Sūknis tur ir mazākā problēma :emo:
Image
User avatar
MazaisIrbens
Posts: 7
Joined: 25 Aug 2021, 18:02

Re: Irbenu konstruktors - Audi TT MK1

Post by MazaisIrbens »

Turbīna noņemta. Rādās, ka tomēr ir K03, nevis K03S.
Asij ir aksiāla kustība. Atvērts jautājums: Ko darīt - restaurēt šo vai iet uz ko lielāku?

Image
Image
User avatar
MazaisIrbens
Posts: 7
Joined: 25 Aug 2021, 18:02

Re: Irbenu konstruktors - Audi TT MK1

Post by MazaisIrbens »

Un te arī plaisas karstajā pusē:
Image
User avatar
mdz
Posts: 3933
Joined: 17 Dec 2010, 03:14
Location: Salaspils

Re: Irbenu konstruktors - Audi TT MK1

Post by mdz »

Plaisas viņām ir vairāk vai mazāk visām. Ja nav caurejošas un nepūš garām, var uzlikt jaunu kārtridžu un maukt, maksā bik virs 100e. Jebkas lielāks, izņemot tautā saukto k03s būs ieplūdes un izplūdes pārbūve. Vai nu kautkādi hibrīdi uz šīs bāzes ar cerību, ka nebūs dirsā darbs un materiāls.
Jāpadomā arī par gaisa dzesēšanu - vai nu 225zs versijas dubultie interkūleri, vai kautkas saprātīga izmēra priekšā, jo tas mazais nabags sānā, kurš visticamāk jau sen ir aizaudzis ar smiltīm, savu funkciju īsti vairs nepilda.
Image
User avatar
Irbens
Posts: 73
Joined: 15 Jul 2004, 11:30

Re: Irbenu konstruktors - Audi TT MK1

Post by Irbens »

mdz wrote: 20 Sep 2021, 22:51 Plaisas viņām ir vairāk vai mazāk visām. Ja nav caurejošas un nepūš garām, var uzlikt jaunu kārtridžu un maukt, maksā bik virs 100e. Jebkas lielāks, izņemot tautā saukto k03s būs ieplūdes un izplūdes pārbūve. Vai nu kautkādi hibrīdi uz šīs bāzes ar cerību, ka nebūs dirsā darbs un materiāls.
Jāpadomā arī par gaisa dzesēšanu - vai nu 225zs versijas dubultie interkūleri, vai kautkas saprātīga izmēra priekšā, jo tas mazais nabags sānā, kurš visticamāk jau sen ir aizaudzis ar smiltīm, savu funkciju īsti vairs nepilda.
Cik sekmīga ir bijusi pieredze un kurā virzienā skatīties, izvēloties kartridža/turbīnas ražotāju? Jeb viss pieejamais ir China loterija, ja nesūta no OEM?
Cik liela ieplūdes/izplūdes pārbūve nepieceišama priekš K04? Nav bolt-on?
Fmic ir darāmo darbu sarakstā.
Post Reply