Irbenu konstruktors - Audi TT MK1

Visi kas iepirkuši sev jaunu auto un vēlas palielīties tad lielās šajā sadaļā. Nu tad lai labi ripo :)

Moderators: Juzix, Bastard

User avatar
Irbens
Posts: 71
Joined: 15 Jul 2004, 11:30

Irbenu konstruktors - Audi TT MK1

Post by Irbens »

Augot ģimenes jauniešu interesei par auto lietām, tika kopīgi nolemts, ka nepieciešams project car. Tā nu gada sākumā tika uzsākti meklējumi. Mērķis – objekts, kas 98% laika pavadīs garāžā un tiks skrūvēts, paturot ielas auto statusu, atlikušie 2% - lai taisnotu rokas trasē.
Izvirzītie kritēriji:
  • Pirmā reģistrācija ap 2000-2005
  • Savulaik bijis žiperīgs braucamais
  • Virsbūve bez nepieciešamības nodarboties ar metināšanu
  • Pieejamas gan rezerves, gan performance daļas
  • Kompakti gabarīti, lai ietilptu garāžā un atliktu brīva rūme vēl citām aktivitātēm
  • Benzīna dzinējs
  • Piedziņa – brīva
  • Kārba – manuālis
  • Turbo
  • Pārdevēja lokācija – Vidzeme
Apkopojot vēlmes un sekojot līdzi piedāvājumam, jūlijā tika iegādāts 1998.gada Audi TT, 1.8t, FWD, 180Zs, S-Line.
Image
Iepriekšējais saimnieks ekonomijas iedvesmots bija uzstādījis gāzes iekārtu.
Diezgan veiksmīgi ir notikusi rūsas apturēšana.
Ir pa saimnieciskai buktei un mazāk veiksmīgi pārkrāsotai detaļai.
Ādas salons saglabājies pārsteidzoši labā stāvoklī.
Skates atskaitē uzrādījās eļļas sūce no motora, neveidojot piles.
Check engine nedeg, nekur nekas negrab un grāvī nevelk.
Bufera restē uzstādīti LED gaismekļi un motoram Forge bypass vārsts.
Vienvārdsakot – labs izejmateriāls.
Image
Image
User avatar
Brainless
Posts: 12
Joined: 24 Aug 2012, 21:25

Re: Irbenu konstruktors - Audi TT MK1

Post by Brainless »

Labi, un ko Tu projektēsi?
User avatar
Irbens
Posts: 71
Joined: 15 Jul 2004, 11:30

Re: Irbenu konstruktors - Audi TT MK1

Post by Irbens »

Pirmkārt, plānots savest kārtībā kritiskākās 20+ gadīga auto ar VAG 1.8t apkopes lietas (eļļas sūces, šļaukas, sensori utt.).
Pavasarī plānots no garāžas izripot ar sportiskāku piekari, jaunu izplūdi un atjaunotu/nomainītu turbīnu. Ir tālejošāki plāni, bet par visu pēc kārtas...
User avatar
ray112
Posts: 4180
Joined: 24 Jan 2015, 20:07

Re: Irbenu konstruktors - Audi TT MK1

Post by ray112 »

Šitiem laikam ir vērts noņemt karteri un iztīrīt eļļas uztvērēju, cik atceros tad 1.8t diezgan bieži bija tā problēma ka sūdi sakrājas sietā.
User avatar
mdz
Posts: 3932
Joined: 17 Dec 2010, 03:14
Location: Salaspils

Re: Irbenu konstruktors - Audi TT MK1

Post by mdz »

ray112 wrote: 23 Aug 2021, 00:10 Šitiem laikam ir vērts noņemt karteri un iztīrīt eļļas uztvērēju, cik atceros tad 1.8t diezgan bieži bija tā problēma ka sūdi sakrājas sietā.
Nav viņiem tādas izteiktas problēmas, vismaz ne vairāk kā jebkuram citam dzinējam. Sūdi sākās tad, kad hermetologi saķēzī savu smāķi kur vajag un kur nevajag anomālos daudzumos (vēlams sarkanā krāsā), tad, protams, tas viss sakrājas karterī un tiek sarauts uztvērēja sietā. Visādi citādi tur problēmu nav.
Image
Artis01
Posts: 164
Joined: 26 Oct 2018, 09:35

Re: Irbenu konstruktors - Audi TT MK1

Post by Artis01 »

Interesanti, TT priekš trases. Nav tā ka q virsbūve atšķiras?
User avatar
MissL
Posts: 19911
Joined: 26 Sep 2010, 22:23

Re: Irbenu konstruktors - Audi TT MK1

Post by MissL »

Artis01 wrote:Interesanti, TT priekš trases. Nav tā ka q virsbūve atšķiras?
Grīda atšķiras.
Seat Leon Cupra4 TDi čipots nenormāli :]
VW Golf MK4 TDi ziemsitis nenormāli.

TDR. LV
User avatar
Irbens
Posts: 71
Joined: 15 Jul 2004, 11:30

Re: Irbenu konstruktors - Audi TT MK1

Post by Irbens »

Gāzes sistēma pameta čatu. Maķenīt atbrīvojās vieta motortelpā no kabeļiem un šļaukām.
Image
User avatar
xero
Posts: 251
Joined: 22 Dec 2016, 19:03
Location: Rīga

Re: Irbenu konstruktors - Audi TT MK1

Post by xero »

respekts par šādu gājienu
:latvija:
User avatar
rrrainis
Posts: 4335
Joined: 14 Sep 2008, 19:06
Location: Riga

Re: Irbenu konstruktors - Audi TT MK1

Post by rrrainis »

Ar Quattro būtu bijis interesantāk ziemā.
Jeep Grand Cherokee
BMW E46 330D
Toyota Corolla
Subaru Impreza WRX
User avatar
Irbens
Posts: 71
Joined: 15 Jul 2004, 11:30

Re: Irbenu konstruktors - Audi TT MK1

Post by Irbens »

ray112 wrote:Šitiem laikam ir vērts noņemt karteri un iztīrīt eļļas uztvērēju, cik atceros tad 1.8t diezgan bieži bija tā problēma ka sūdi sakrājas sietā.
Vai šis nav saistīts ar turbomotoram nepiemērotas eļļas izvēli?
Dzinējam esot samērā maza diametra eļļas kanāli, kas veidojoties darvai, uzliek papildu pienākumus attiecībā uz eļļas izvēli, laicīgu maiņu utml.

Sent from my SM-G980F using Tapatalk

User avatar
Irbens
Posts: 71
Joined: 15 Jul 2004, 11:30

Re: Irbenu konstruktors - Audi TT MK1

Post by Irbens »

rrrainis wrote:Ar Quattro būtu bijis interesantāk ziemā.
Jā un nē. Ja būtu tajā brīdī blakus stāvējis q ar līdzīgu tehnisko stāvokli utt., tad izvēle droši vien kristu uz q. Bet no otras puses, auto plānots izmantot vasarā un uz asfalta.

Sent from my SM-G980F using Tapatalk

User avatar
ray112
Posts: 4180
Joined: 24 Jan 2015, 20:07

Re: Irbenu konstruktors - Audi TT MK1

Post by ray112 »

Irbens wrote: 24 Aug 2021, 16:27
ray112 wrote:Šitiem laikam ir vērts noņemt karteri un iztīrīt eļļas uztvērēju, cik atceros tad 1.8t diezgan bieži bija tā problēma ka sūdi sakrājas sietā.
Vai šis nav saistīts ar turbomotoram nepiemērotas eļļas izvēli?
Dzinējam esot samērā maza diametra eļļas kanāli, kas veidojoties darvai, uzliek papildu pienākumus attiecībā uz eļļas izvēli, laicīgu maiņu utml.

Sent from my SM-G980F using Tapatalk
Eļļas izvēle un maiņas intervāls ir galvenie faktori, kas to uztvērēja sietu var aizaudzēt. Vnk ja ir kadas eļļas sūces ko novērst, tad pie vienām sāpēm norauj arī karteri un apskaties ir vai nav ko tīrīt. Ja ar to auto plānots pa trasi kādreiz arī braukt, par skādi jau nebūs zināt ka ar eļļas padevi viss labi.
Protams kā augstāk minēts, tonna ar hermētiķi arī var visu sabojāt, bet tas attiecas uz jebkuru auto, tas nebija gluži tas ko es biju domājis.
User avatar
GG.
Posts: 14800
Joined: 30 Oct 2011, 23:05
Location: Slēgta tipa acainajs

Re: Irbenu konstruktors - Audi TT MK1

Post by GG. »

Tur taču ir pilnīgi parasts eļļas uztvērējs un pilnīgi parasti kanāli. Tad jau katram auto, kas šeit parādās rakstiet, lai ņem nost karteri :D

Sveikts ar auto, lai labi ripo trasē. Šis 1998 jau varētu ierakstīties Youngtimer :think:
User avatar
Irbens
Posts: 71
Joined: 15 Jul 2004, 11:30

Re: Irbenu konstruktors - Audi TT MK1

Post by Irbens »

Paldies par sveicieniem!
Eļļa ne eļļa, kanāli ne kanāli, bet visticamāk drīzumā karteris nāks nost. Vārstu vāks jau paspēja, blīve nomainīta un darva, cik nu viņa tur bija, iztrenkāta.

Sent from my SM-G980F using Tapatalk

User avatar
ficux
Posts: 213
Joined: 29 Jan 2015, 16:31
Location: Rīga

Re: Irbenu konstruktors - Audi TT MK1

Post by ficux »

Apsveicu ar TīTī. Man draudzenei līdzīgs, tik pati vājākā 150zs fwd versija.

Eļļas uztvērējs tieši šiem auto gandrīz visos interneta apskatos minēts kā viens no klupšanas akmeņiem. Tāpēc labāk jau ir iztīrīt kā minimums. Nezin arī, kas iepriekš tur darījies.

Un ja ies sportā, es iesaku kartera aizsargu. Karteris zemu un nav nekā pasargāts alumīnijs. Viegli pārsist. Ne velti diezgan izplatīta prece auto daļu veikalos, ar daudziem analogiem arī.

Displejam panelī pikseļi visi vietā? Tosola temperatūras un benzīna rādītāji pareizi rāda? Vēl pāris lietas, kas bieži salūzt
User avatar
Irbens
Posts: 71
Joined: 15 Jul 2004, 11:30

Re: Irbenu konstruktors - Audi TT MK1

Post by Irbens »

Paldies!
Pikseļi, kā jau visiem šī vecuma TT/A3, dzīvi ir daļa. Pagaidām netraucē un info salasīt var, bet smukāk būtu, ja visi funkcionētu.
Sensori gan preventīvi viens pēc otra visi tiks mainīti. Panelī neko nesignalizē, ka kāds būtu atteicis, pie kompja nav slēgts, bet izlaiduma gads liek domāt, ka tas brīdis ir pienācis.


Sent from my SM-G980F using Tapatalk

User avatar
ficux
Posts: 213
Joined: 29 Jan 2015, 16:31
Location: Rīga

Re: Irbenu konstruktors - Audi TT MK1

Post by ficux »

Irbens wrote: 24 Aug 2021, 22:47 Paldies!
Pikseļi, kā jau visiem šī vecuma TT/A3, dzīvi ir daļa. Pagaidām netraucē un info salasīt var, bet smukāk būtu, ja visi funkcionētu.
Sensori gan preventīvi viens pēc otra visi tiks mainīti. Panelī neko nesignalizē, ka kāds būtu atteicis, pie kompja nav slēgts, bet izlaiduma gads liek domāt, ka tas brīdis ir pienācis.


Sent from my SM-G980F using Tapatalk
Dačiki arī visi jā, ir problemātiski. Bet par tosola temp. un degvielu, tur vairāk atkal problēma ir tieši panelī. Var nobrukt soļu motoriņi, kas tos darbina (var nomainīt pats) un var būt arī galvenais procesors panelim pezda, tad gan dārgs remonts. Un šrotos šie paneļi ir zelta vērtībā, ja vispār kādu vēl var atrast, pat ar defektiem.
User avatar
Irbens
Posts: 71
Joined: 15 Jul 2004, 11:30

Re: Irbenu konstruktors - Audi TT MK1

Post by Irbens »

Paldies par info!

Sent from my SM-G980F using Tapatalk

User avatar
MazaisIrbens
Posts: 7
Joined: 25 Aug 2021, 18:02

Re: Irbenu konstruktors - Audi TT MK1

Post by MazaisIrbens »

TT ieguvis jaunus riteņus: 17x8" OZ Ultraleggera ar Pirelli Cinturato P7.
Tagad skatāmies uz lielajām spraugām starp riepām un arkām... kaut kas būs jādara.
ImageImage
Last edited by MazaisIrbens on 25 Aug 2021, 21:26, edited 1 time in total.
Post Reply