Irbenu konstruktors - Audi TT MK1

Visi kas iepirkuši sev jaunu auto un vēlas palielīties tad lielās šajā sadaļā. Nu tad lai labi ripo :)

Moderators: Juzix, Bastard

User avatar
Brainless
Posts: 14
Joined: 24 Aug 2012, 21:25

Re: Irbenu konstruktors - Audi TT MK1

Post by Brainless »

Paskaties vwmotion edzz85 tofiku par 1.8T, tikai bilžu nebūs tur vairs.

Par IC - var likt aftermarket biezo SMIC, bet stāsta, ka neesot jēgas. Var likt FMIC vai 2xSMIC, bet tad vajag kolektoru uz otru pusi, kas nāk jaudīgajām versijām. Var no turbīnas šķērsām pār motoru trubu uz priekšu, bet tad tad būs normāls karstums ko dzesēt.
User avatar
*Sicram
Posts: 27928
Joined: 04 May 2008, 00:29
Location: Latvija, Rīga
Contact:

Re: Irbenu konstruktors - Audi TT MK1

Post by *Sicram »

Piedāvāju kvalitatīvus foto pakalpojumus !
PM vai 29764007



Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
User avatar
Irbens
Posts: 78
Joined: 15 Jul 2004, 11:30

Re: Irbenu konstruktors - Audi TT MK1

Post by Irbens »

*Sicram wrote: 21 Sep 2021, 14:35 viewtopic.php?t=10177

Te arī ir 8)
Žēl par trūkstošajām bildēm. Bet projektam daudz kopīga ar TT
User avatar
Irbens
Posts: 78
Joined: 15 Jul 2004, 11:30

Re: Irbenu konstruktors - Audi TT MK1

Post by Irbens »

Darbi nesteidzīgi rit savu gaitu. Palēnām sākam šo to ne tikai demontēt, bet arī krāmēt atpakaļ.
Tika pieminēts karteris (šajā gadījumā metināts) un eļļas uztvērējs. Abi nomainīti. Kopumā situācija nebija tik traka kā prognozēts, bet ja reiz atskrūvēts, tad atpakaļ skrūvēts netika.
Image
Image

Jaunajā mājvietā
Image

Šie kungi kopā ar izspiedējgultni dosies pensijā
Image

Kārba atbrīvota no kultūrslāņa, gaida savu kārtu tikt piemontētai atpakaļ
Image
Image
User avatar
Irbens
Posts: 78
Joined: 15 Jul 2004, 11:30

Re: Irbenu konstruktors - Audi TT MK1

Post by Irbens »

JAUTĀJUMS: ko instalēt - dubultmasas vai vienmasas spararatu? Vai vispār ir jēga apsvērt dubultmasas jeb pie pirmajiem zemajiem startiem izbeigsies?
User avatar
yo_G
Posts: 194
Joined: 10 Jan 2014, 15:39

Re: Irbenu konstruktors - Audi TT MK1

Post by yo_G »

Kad man bija 1.8T, es liku vienmasas spararatu no G60 un VR6 sajūga komplektu. Ir pilns internets ar info par šito svapu un visu kas tam nepieciešams.

Sent from my EML-L09 using Tapatalk

-AF-
Posts: 4551
Joined: 17 Dec 2014, 23:39
Location: Rīga

Re: Irbenu konstruktors - Audi TT MK1

Post by -AF- »

Irbens wrote: 05 Oct 2021, 09:06 JAUTĀJUMS: ko instalēt - dubultmasas vai vienmasas spararatu? Vai vispār ir jēga apsvērt dubultmasas jeb pie pirmajiem zemajiem startiem izbeigsies?
Vienmasnieks uz visiem 100% pisaku nodos kārbai, un vag kārbas nav tās izturīgākās.
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
User avatar
Irbens
Posts: 78
Joined: 15 Jul 2004, 11:30

Re: Irbenu konstruktors - Audi TT MK1

Post by Irbens »

Uzstādīts Valeo vienmasas sapararata komplekts. Sajūgam ar atsperēm būtu jādarbojas daudz labāk par veco nobeigušos dubultmasnieku.
Image
Image

Neliels refresh arī dakšai un izspiedējgultnim
Image
User avatar
MazaisIrbens
Posts: 9
Joined: 25 Aug 2021, 18:02

Re: Irbenu konstruktors - Audi TT MK1

Post by MazaisIrbens »

Nomainīta izspiedējgultņa vadīkla. Viss salikts kopā un kārba pieskrūvēta.
Image
Image
Image

Visi trīs spilveni būs jauni.
Image
User avatar
ficux
Posts: 214
Joined: 29 Jan 2015, 16:31
Location: Rīga

Re: Irbenu konstruktors - Audi TT MK1

Post by ficux »

Ja jau trasei taisa, nebija variants likt spilvenus poly?
User avatar
Irbens
Posts: 78
Joined: 15 Jul 2004, 11:30

Re: Irbenu konstruktors - Audi TT MK1

Post by Irbens »

ficux wrote: 18 Oct 2021, 12:15 Ja jau trasei taisa, nebija variants likt spilvenus poly?
Tik hardcore race car vismaz pagaidām neplānojas. Ja poly būs, tad piekarē. Parasti šāda gadagājuma auto stock spilveni ir pamatīgi saguruši, sākas motora mētāšanās pa motortelpu, zūd atsaucība uz gāzes pedāli, tiek plēsta izpūtēja gofra utt...
User avatar
Brainless
Posts: 14
Joined: 24 Aug 2012, 21:25

Re: Irbenu konstruktors - Audi TT MK1

Post by Brainless »

Man bija poly suņa kaula spilvens. Aptuveni gadu braukāju ar tukšgaitā drebošu auto un mēģināju sev iestāstīt, cik stingrs un vadāms šis auto ir. Pēc tam sākās sastrēgumi un sāka tirpt pirksti uz stūres, nomainīju pret parasti buksi.
User avatar
Irbens
Posts: 78
Joined: 15 Jul 2004, 11:30

Re: Irbenu konstruktors - Audi TT MK1

Post by Irbens »

Brainless wrote: 19 Oct 2021, 00:07 Man bija poly suņa kaula spilvens. Aptuveni gadu braukāju ar tukšgaitā drebošu auto un mēģināju sev iestāstīt, cik stingrs un vadāms šis auto ir. Pēc tam sākās sastrēgumi un sāka tirpt pirksti uz stūres, nomainīju pret parasti buksi.
Šādu līdzīgu stāstu biju dzirdējis, tādēļ tika vienkārši atjaunoti stock spilveni.
Vai ir pieredze arī ar poly piekares svirās? Kuru brendu ņemt? Kuru cietību? Kādi iespaidi? Kam pievērst uzmanību?
User avatar
TomSkarsts
Spam addicted
Posts: 369
Joined: 16 Mar 2017, 18:51

Re: Irbenu konstruktors - Audi TT MK1

Post by TomSkarsts »

Irbens wrote: 19 Oct 2021, 07:05
Brainless wrote: 19 Oct 2021, 00:07 Man bija poly suņa kaula spilvens. Aptuveni gadu braukāju ar tukšgaitā drebošu auto un mēģināju sev iestāstīt, cik stingrs un vadāms šis auto ir. Pēc tam sākās sastrēgumi un sāka tirpt pirksti uz stūres, nomainīju pret parasti buksi.
Šādu līdzīgu stāstu biju dzirdējis, tādēļ tika vienkārši atjaunoti stock spilveni.
Vai ir pieredze arī ar poly piekares svirās? Kuru brendu ņemt? Kuru cietību? Kādi iespaidi? Kam pievērst uzmanību?
Strongflex/Powerflex (Strongflex būs lētākas). IC pieejamās bukses nevajag.
Un protams 90sha. 70sha manuprāt bezjēdzīgi.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
User avatar
tolx
Posts: 774
Joined: 29 Oct 2005, 20:23
Location: tava iztēle

Re: Irbenu konstruktors - Audi TT MK1

Post by tolx »

Saistībā ar VAG nav. CItādi, ir pieredze ar sarkanajām Strongflex buksēm uz Subaru. Pa gandrīz 5 gadiem intensīvas lietošanas, viss turās vietās un pagaidām netaisās beigties. Čīkstēšanas problēmas arī nav bijušas.
Dell/Lenovo/HP portatīvie datori par labām cenām
User avatar
MazaisIrbens
Posts: 9
Joined: 25 Aug 2021, 18:02

Re: Irbenu konstruktors - Audi TT MK1

Post by MazaisIrbens »

Būs jauns izplūdes kolektors ar lielākiem kanāliem un bez plaisām. Vel tiek domāts, ko kolektoram skrūvēt galā...
Image
Image
Dzesēšanas sistēmai jauns devējs.
Image
Post Reply