Subaru prasās pēc nopietna un pamatīga remonta, turpināt lauzt to auto katru dienu palika jau žēl. Un neērti par dūmu mākoni no zapūtēja #jawa
Skaidrs, ka vajag vienu auto, kas brauc un apkopjas servisā, nevis tiek regulāri jaukts ārā un likts kopā.
Varianti bija visādi... sākot no Golf Alltrack līdz Jaguar x-type vagonam. Beigās gan tika nolemts, ka jāpaliek pie 3staru zvaigznes.
Par virsbūves tipu jautājumi nebija - vagons it is. Tātad S204/S211/S212 (trešo reizi kāpt iekšā vienā upē negribējās).
Primārais mērķis - S211 E500 netika sasniegts. Tuvākie eksemplāri bija Polijā vai Somijā. Neviens no poļiem, ar ko mēģināju runāt, uz kontaktu iziet nevēlējās.
Nu, tad lai iet... mācīties. Vācijā nekas sakarīgs pieņemamā cenā nebija. S212 eksemplāri, kas patika, tomēr bija jūtami cenā. Un arī, visi kaut kur kaimiņvalstī.
S204, pēc izbraukšanas un apskates tika atzīts par foršu, bet tomēr mazu. It kā jau savas pakaļas vizināšanai pietiek, bet nu..

Tātad, kas atliek? S211 dažādos izpildījumos, kas atrodami šeit pat uz vietas. Ok, LT sludinājumi arī tika monitorēti, ja nu kas afigennijs izlec.
Viens E320 eksemplārs, kas tirgojās vēl 2 gadus atpakaļ, beidzot tika apskatīts. Aprīkots normāli, stāvoklis pieņemams, nobraukums ticams. Pat uz FG aizvests atrādīt.
Bet! Esot godīgam, tas 3.2 benzīns tur tomēr ir pietiekams, bet ne vairāk. Un fakts, ka tomēr viss pārkrāsots. Ļoti negribas ar metināšanu nodarboties.
Ok, atliek dažādi dīzeļi (jo citu tirgū nav). Aizbrauks apskatīties lētāko tirgū, uz Gulbeni. Braucienam aizņēmos čoma acaijno (320cdi). Nē, nu, nevar teikt, ka neiet.
Gulbenē auto izrādījās nu tā sev (motors mēdz avārijas režīmā iekrist, kkas baigi sit bremzējot), bet brauciens apliecināja faktu, ka mana doma ir pareiza.
Labi, skatamies otru tirdziņa galu, tur ir 320cdi FL, glīti aprīkots un neilgi Latvijā. Apskatamies un es esmu sold

Nedaudz cenu norunājam lejā un aiziet. Garš piektdienas rīts, lai pagūtu uz Ogres CSDD 8:30 un var mierīgi doties mājās.
Pagaidām nobraukti gandrīz 700km pa weekendu un šķiet, ka izvēle ir bijusi ļoti pareiza.
Tātad, subjekts - Mercedes Benz S211 E320CDI (OM642 3.0 V6, jaudīgākajā versijā), 7G-Tronic kārba (722.9), RWD.
Aprīkots pieņemami, visas civilizācijai vajadzīgās lietas ir. Pilnai laimei pietrūka 2 lietas - orģinālais āķis un Harman/Kardon. Mosh tos kkad pievienos. Nu vismaz āķi.
Citādi plāns braukt un slavēt.


