tolx autoparks
tolx autoparks
Tātad tā... Pēc psihozes un spontāna lēmuma e430 nodot lūžņos (ko vajadzēja izdarīt jau daudz ātrāk, nevis vilkt 2 gadus), auto problēmas nekur nepazuda.
Subaru prasās pēc nopietna un pamatīga remonta, turpināt lauzt to auto katru dienu palika jau žēl. Un neērti par dūmu mākoni no zapūtēja #jawa
Skaidrs, ka vajag vienu auto, kas brauc un apkopjas servisā, nevis tiek regulāri jaukts ārā un likts kopā.
Varianti bija visādi... sākot no Golf Alltrack līdz Jaguar x-type vagonam. Beigās gan tika nolemts, ka jāpaliek pie 3staru zvaigznes.
Par virsbūves tipu jautājumi nebija - vagons it is. Tātad S204/S211/S212 (trešo reizi kāpt iekšā vienā upē negribējās).
Primārais mērķis - S211 E500 netika sasniegts. Tuvākie eksemplāri bija Polijā vai Somijā. Neviens no poļiem, ar ko mēģināju runāt, uz kontaktu iziet nevēlējās.
Nu, tad lai iet... mācīties. Vācijā nekas sakarīgs pieņemamā cenā nebija. S212 eksemplāri, kas patika, tomēr bija jūtami cenā. Un arī, visi kaut kur kaimiņvalstī.
S204, pēc izbraukšanas un apskates tika atzīts par foršu, bet tomēr mazu. It kā jau savas pakaļas vizināšanai pietiek, bet nu..
Tātad, kas atliek? S211 dažādos izpildījumos, kas atrodami šeit pat uz vietas. Ok, LT sludinājumi arī tika monitorēti, ja nu kas afigennijs izlec.
Viens E320 eksemplārs, kas tirgojās vēl 2 gadus atpakaļ, beidzot tika apskatīts. Aprīkots normāli, stāvoklis pieņemams, nobraukums ticams. Pat uz FG aizvests atrādīt.
Bet! Esot godīgam, tas 3.2 benzīns tur tomēr ir pietiekams, bet ne vairāk. Un fakts, ka tomēr viss pārkrāsots. Ļoti negribas ar metināšanu nodarboties.
Ok, atliek dažādi dīzeļi (jo citu tirgū nav). Aizbrauks apskatīties lētāko tirgū, uz Gulbeni. Braucienam aizņēmos čoma acaijno (320cdi). Nē, nu, nevar teikt, ka neiet.
Gulbenē auto izrādījās nu tā sev (motors mēdz avārijas režīmā iekrist, kkas baigi sit bremzējot), bet brauciens apliecināja faktu, ka mana doma ir pareiza.
Labi, skatamies otru tirdziņa galu, tur ir 320cdi FL, glīti aprīkots un neilgi Latvijā. Apskatamies un es esmu sold
Nedaudz cenu norunājam lejā un aiziet. Garš piektdienas rīts, lai pagūtu uz Ogres CSDD 8:30 un var mierīgi doties mājās.
Pagaidām nobraukti gandrīz 700km pa weekendu un šķiet, ka izvēle ir bijusi ļoti pareiza.
Tātad, subjekts - Mercedes Benz S211 E320CDI (OM642 3.0 V6, jaudīgākajā versijā), 7G-Tronic kārba (722.9), RWD.
Aprīkots pieņemami, visas civilizācijai vajadzīgās lietas ir. Pilnai laimei pietrūka 2 lietas - orģinālais āķis un Harman/Kardon. Mosh tos kkad pievienos. Nu vismaz āķi.
Citādi plāns braukt un slavēt.
Subaru prasās pēc nopietna un pamatīga remonta, turpināt lauzt to auto katru dienu palika jau žēl. Un neērti par dūmu mākoni no zapūtēja #jawa
Skaidrs, ka vajag vienu auto, kas brauc un apkopjas servisā, nevis tiek regulāri jaukts ārā un likts kopā.
Varianti bija visādi... sākot no Golf Alltrack līdz Jaguar x-type vagonam. Beigās gan tika nolemts, ka jāpaliek pie 3staru zvaigznes.
Par virsbūves tipu jautājumi nebija - vagons it is. Tātad S204/S211/S212 (trešo reizi kāpt iekšā vienā upē negribējās).
Primārais mērķis - S211 E500 netika sasniegts. Tuvākie eksemplāri bija Polijā vai Somijā. Neviens no poļiem, ar ko mēģināju runāt, uz kontaktu iziet nevēlējās.
Nu, tad lai iet... mācīties. Vācijā nekas sakarīgs pieņemamā cenā nebija. S212 eksemplāri, kas patika, tomēr bija jūtami cenā. Un arī, visi kaut kur kaimiņvalstī.
S204, pēc izbraukšanas un apskates tika atzīts par foršu, bet tomēr mazu. It kā jau savas pakaļas vizināšanai pietiek, bet nu..
Tātad, kas atliek? S211 dažādos izpildījumos, kas atrodami šeit pat uz vietas. Ok, LT sludinājumi arī tika monitorēti, ja nu kas afigennijs izlec.
Viens E320 eksemplārs, kas tirgojās vēl 2 gadus atpakaļ, beidzot tika apskatīts. Aprīkots normāli, stāvoklis pieņemams, nobraukums ticams. Pat uz FG aizvests atrādīt.
Bet! Esot godīgam, tas 3.2 benzīns tur tomēr ir pietiekams, bet ne vairāk. Un fakts, ka tomēr viss pārkrāsots. Ļoti negribas ar metināšanu nodarboties.
Ok, atliek dažādi dīzeļi (jo citu tirgū nav). Aizbrauks apskatīties lētāko tirgū, uz Gulbeni. Braucienam aizņēmos čoma acaijno (320cdi). Nē, nu, nevar teikt, ka neiet.
Gulbenē auto izrādījās nu tā sev (motors mēdz avārijas režīmā iekrist, kkas baigi sit bremzējot), bet brauciens apliecināja faktu, ka mana doma ir pareiza.
Labi, skatamies otru tirdziņa galu, tur ir 320cdi FL, glīti aprīkots un neilgi Latvijā. Apskatamies un es esmu sold
Nedaudz cenu norunājam lejā un aiziet. Garš piektdienas rīts, lai pagūtu uz Ogres CSDD 8:30 un var mierīgi doties mājās.
Pagaidām nobraukti gandrīz 700km pa weekendu un šķiet, ka izvēle ir bijusi ļoti pareiza.
Tātad, subjekts - Mercedes Benz S211 E320CDI (OM642 3.0 V6, jaudīgākajā versijā), 7G-Tronic kārba (722.9), RWD.
Aprīkots pieņemami, visas civilizācijai vajadzīgās lietas ir. Pilnai laimei pietrūka 2 lietas - orģinālais āķis un Harman/Kardon. Mosh tos kkad pievienos. Nu vismaz āķi.
Citādi plāns braukt un slavēt.
Last edited by tolx on 23 Oct 2023, 16:30, edited 1 time in total.
Dell/Lenovo/HP portatīvie datori par labām cenām
- howitzer
- M30
- Posts: 29058
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: tolx tramvajs v2 /e320cdi/
Nu, ir pa kaifu?
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
- howitzer
- M30
- Posts: 29058
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: tolx tramvajs v2 /e320cdi/
Paātrinājums šitādam dirižablim pēc ražotāja datiem šķiet ļoti iespaidīgs.
Mersedess šajā virsbūvē ir 2 lietas uztaisījis absolūti nesmukas - pakaļlampas (visu pakaļgalu unīša izpildījumā) un tās jobanās stūres pogas.
Visādi, citādi - kruts auto, me like.
Btw, kas Tev tur ar to Subāru notiek, tā misene arī kādreiz vispār brauc?
Mersedess šajā virsbūvē ir 2 lietas uztaisījis absolūti nesmukas - pakaļlampas (visu pakaļgalu unīša izpildījumā) un tās jobanās stūres pogas.
Visādi, citādi - kruts auto, me like.
Btw, kas Tev tur ar to Subāru notiek, tā misene arī kādreiz vispār brauc?
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
Re: tolx tramvajs v2 /e320cdi/
Pateicos, cienītie!
Subaru, neskatoties uz reizēm interesanto stāvokli, pēdējos 2 gadus ir braucis bez nopietniem remontiem. Un arī tagad ir ar skati līdz nākamā gada jūnijam un piedalās satiksmē.
Bet gribas salabot iepriekš paša pieļautos kāšus.
Mersedesam pagaidām plānos ir tikai regulāras apkopes un sagādāt ziemas ratu komplektu. Droši vien pāries uz R16, jo šitie diski ir plati un riepu piedāvājums tā sev...
Vasarai gan būs labi, tikai pavasarī jāieķer normālas riepas.
Gan jau čipšus varētu piebērt, bet nu... dinamikas man absolūti pietiek. Un čakarēties ar to, ka kkas neiet kā vajag pēc tam, nav ne mazākās vēlmes.
Subaru, neskatoties uz reizēm interesanto stāvokli, pēdējos 2 gadus ir braucis bez nopietniem remontiem. Un arī tagad ir ar skati līdz nākamā gada jūnijam un piedalās satiksmē.
Bet gribas salabot iepriekš paša pieļautos kāšus.
Mersedesam pagaidām plānos ir tikai regulāras apkopes un sagādāt ziemas ratu komplektu. Droši vien pāries uz R16, jo šitie diski ir plati un riepu piedāvājums tā sev...
Vasarai gan būs labi, tikai pavasarī jāieķer normālas riepas.
Gan jau čipšus varētu piebērt, bet nu... dinamikas man absolūti pietiek. Un čakarēties ar to, ka kkas neiet kā vajag pēc tam, nav ne mazākās vēlmes.
Dell/Lenovo/HP portatīvie datori par labām cenām
Re: tolx tramvajs v2 /e320cdi/
It kā nopirku normālu auto, bet huj...
Bardačoka vāks atvērās ar kritienu. Kaut kā ne gluži piedienīgi šādam auto. Atjaucu vaļā nedaudz, uzkabināju demfera aukliņu atpakaļ. Bet vēlāk
jāsameistaro normāls āķis tur, jo orģinālais stiprinājums ir salūzis.
Un tā kā pārdevējs minēja, ka eļļu ir mainījis, bet par citiem filtriem neko, tad nu...
MANN gaisa filtri nopirkti, instrukcija izlasīta, var mainīt. Jā, tā uzreiz nesanāks, jo izrādās ir jānoņem filtru korpusi un tad tikai jāver vaļā uz galda.
Izrādās, tieši laikā, kā redzam bildēs. Droši vien, kā nopirka, filtrus samainīja un tā arī aizmirsa. Nekas, tagad mainīsim regulāri.
Bardačoka vāks atvērās ar kritienu. Kaut kā ne gluži piedienīgi šādam auto. Atjaucu vaļā nedaudz, uzkabināju demfera aukliņu atpakaļ. Bet vēlāk
jāsameistaro normāls āķis tur, jo orģinālais stiprinājums ir salūzis.
Un tā kā pārdevējs minēja, ka eļļu ir mainījis, bet par citiem filtriem neko, tad nu...
MANN gaisa filtri nopirkti, instrukcija izlasīta, var mainīt. Jā, tā uzreiz nesanāks, jo izrādās ir jānoņem filtru korpusi un tad tikai jāver vaļā uz galda.
Izrādās, tieši laikā, kā redzam bildēs. Droši vien, kā nopirka, filtrus samainīja un tā arī aizmirsa. Nekas, tagad mainīsim regulāri.
Dell/Lenovo/HP portatīvie datori par labām cenām
- UldisUldis
- Posts: 4745
- Joined: 22 Jan 2015, 16:58
- Location: Smiltene, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
Re: tolx tramvajs v2 /e320cdi/
Kā šitiem iet ar sprauslām, egr, dpf, ķēdēm, aizaugušām ieplūdēm, eļļas noplūdēm?
Re: tolx tramvajs v2 /e320cdi/
tu domā, kā visiem dīzeļiem iet?UldisUldis wrote: ↑25 Aug 2021, 17:42 Kā šitiem iet ar sprauslām, egr, dpf, ķēdēm, aizaugušām ieplūdēm, eļļas noplūdēm?
- UldisUldis
- Posts: 4745
- Joined: 22 Jan 2015, 16:58
- Location: Smiltene, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
Re: tolx tramvajs v2 /e320cdi/
visiem dīzeļiem gan jau iet līdzīgi, bet varbūt mersim kaut kā ilgāk, labāk kā nekā visi taksisti brauc ar viņiem. varbūt dpf lētāki, sprauslas restaurējas utt.. domas par citu auto katru dienu mainās, un skatoties bēdīgo benzīnnieku piedāvājumu, nāk prātā arī doma savest kārtībā kādu dīzeli un braukt ar smirdīgām rokām. šis liekas tāds foršs variants - plašs,ērts, kaut ko arī iet..ttd wrote: ↑25 Aug 2021, 19:16tu domā, kā visiem dīzeļiem iet?UldisUldis wrote: ↑25 Aug 2021, 17:42 Kā šitiem iet ar sprauslām, egr, dpf, ķēdēm, aizaugušām ieplūdēm, eļļas noplūdēm?
Re: tolx tramvajs v2 /e320cdi/
Kāpēc visi vienmēr piemin mirstošas dīzeļu sprauslas? 10 gadus pats braucu ar dīzeļiem, darbā viss transports ir dīzeļi izņemot autokaru kam ir gāze, puse paziņu brauc ar dīzeļiem un neviens nekādas sprauslas nemaina, pāris gadījumos zināmi aizauguši dpf, bet tur īpašnieku pašu vaina, ka brauc pirmkārt tizli, otrkārt līdz darbam ir 1.5km ko braukt līdz ar to tas dīzelis nekad līdz galam neuzsilst.
Ja vien nav kaut kāds nopistenis trapiejies, tad pa lielam ar dīzeli nav nekas trakāks remontu ziņā kā ar benzīnu. Dīzeļi plīst, gāze sausina motoru, diezgan tukši saukļi, kam nav īsta pamata.
Ja vien nav kaut kāds nopistenis trapiejies, tad pa lielam ar dīzeli nav nekas trakāks remontu ziņā kā ar benzīnu. Dīzeļi plīst, gāze sausina motoru, diezgan tukši saukļi, kam nav īsta pamata.
Re: tolx tramvajs v2 /e320cdi/
Pec filtru maiņas itkā esot jāveic Maf resets caur datoru. Ko tas gan dod - nezinu. Savam izdariju, palika ne labak,ne sliktak kā ar ellas nopludi no siltummaiņa un egr caurule kas ieiet ieplūde nav aizaugusi?
Re: tolx tramvajs v2 /e320cdi/
+++ray112 wrote: ↑25 Aug 2021, 20:08 Kāpēc visi vienmēr piemin mirstošas dīzeļu sprauslas? 10 gadus pats braucu ar dīzeļiem, darbā viss transports ir dīzeļi izņemot autokaru kam ir gāze, puse paziņu brauc ar dīzeļiem un neviens nekādas sprauslas nemaina, pāris gadījumos zināmi aizauguši dpf, bet tur īpašnieku pašu vaina, ka brauc pirmkārt tizli, otrkārt līdz darbam ir 1.5km ko braukt līdz ar to tas dīzelis nekad līdz galam neuzsilst.
Ja vien nav kaut kāds nopistenis trapiejies, tad pa lielam ar dīzeli nav nekas trakāks remontu ziņā kā ar benzīnu. Dīzeļi plīst, gāze sausina motoru, diezgan tukši saukļi, kam nav īsta pamata.
cilvēkiem beidzot ir jāsaprot mērķi mašīnu iegādei! ja brauc maz/reti - padomā vai nav lētāk/ērtāk koplietošana.Vajag pa retam uz laukiem (kur citybee nebrauc) - nah dīzeli?
jābrauc tie 5km uz darbu? nah dīzeli?
problēma nav mašīnās, problēma ir cilvēku stulbumā!
p.s. sveikts - merši nepatīk, bet patīk, ka ir citiem
Life is what happens while you're busy making other plans
Re: tolx tramvajs v2 /e320cdi/
Tapēc ka 99% dīzeļu lietotāju galvenais arguments, ka ar viņa “labo auto” (lasīt sūdu)viss ir kārtībā, jo “pieleca arī -15”, “iet uz gaisa”, “m/// killers”, “izčipoju nevajadzīgās detaļas ” utt.
Lai savestu vecu dīzeli kārtībā(sprauslas, dpf,egr, ķēdes)nevis sprauslas no šrota ar tekstu “pārdevējs teica ka ar šitām gāja ahujenna” utt. ,ir ļoti dārgi.
P.s. merši nepatīk, dīzeļi arī.
Atvainojos par iedirsienu
Re: tolx tramvajs v2 /e320cdi/
Par dīzeļu problēmām uztrauksies tad, kad tās parādīsies. Šobrīd motors glīts un sauss no ārpuses, izskatās ka teksts par mainītām blīvēm bija taisnība.
Dell/Lenovo/HP portatīvie datori par labām cenām
- howitzer
- M30
- Posts: 29058
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: tolx tramvajs v2 /e320cdi/
Ko jūs tur mīžat?
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi