tolx autoparks
- *Sicram
- Posts: 28461
- Joined: 04 May 2008, 00:29
- Location: Latvija, Rīga
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: tolx tramvajs v2 /e320cdi/
Mēģināju tevi spamā uzrunāt, bet tur visi baigi gudrie.
Tolx kāpēc tu negāji šo ceļu:
https://www.ss.com/msg/lv/transport/car ... ljxcb.html
https://www.ss.com/msg/lv/transport/car ... bhnle.html
Tolx kāpēc tu negāji šo ceļu:
https://www.ss.com/msg/lv/transport/car ... ljxcb.html
https://www.ss.com/msg/lv/transport/car ... bhnle.html
Piedāvāju kvalitatīvus foto pakalpojumus !
PM vai 29764007
Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
PM vai 29764007
Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
Re: tolx tramvajs v2 /e320cdi/
A es spamu nelasu, pietiek jau huinjas apkārt
Nezinu, var jau būt, ka es lieki baidos, bet manā uztverē E61 ir absolūts vājprāts, kurš jau no konveijera noripoja ar vismaz vienu nestrādājošu bloku.
Nu, un tīri tā MB šķiet simpātiskāki auto + jauka publika apkārt (esmu oficiālajā MB klubā iestājies).
Nezinu, var jau būt, ka es lieki baidos, bet manā uztverē E61 ir absolūts vājprāts, kurš jau no konveijera noripoja ar vismaz vienu nestrādājošu bloku.
Nu, un tīri tā MB šķiet simpātiskāki auto + jauka publika apkārt (esmu oficiālajā MB klubā iestājies).
Dell/Lenovo/HP portatīvie datori par labām cenām
Re: tolx tramvajs v2 /e320cdi/
Manuprāt tavam viedoklim par e61 nav svara, ņemot vērā ka tava līdzšinējā izvēle bija acainais, tad e61 pat bez blokiem var rullēt tālāk kamēr tos elektriķis reanimē , tad ar MB braukt nevar kad tam grīdā laiž tanku līmi.tolx wrote: ↑31 Aug 2021, 13:15 A es spamu nelasu, pietiek jau huinjas apkārt
Nezinu, var jau būt, ka es lieki baidos, bet manā uztverē E61 ir absolūts vājprāts, kurš jau no konveijera noripoja ar vismaz vienu nestrādājošu bloku.
Nu, un tīri tā MB šķiet simpātiskāki auto + jauka publika apkārt (esmu oficiālajā MB klubā iestājies).
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
- howitzer
- M30
- Posts: 28954
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: tolx tramvajs v2 /e320cdi/
lol, U drunk m8?
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
Re: tolx tramvajs v2 /e320cdi/
Kaut ko te ar varētu ierakstīt...
Ar auto nobraukti jau gandrīz 5k km, šis un tas sadarīts un viedoklis ar izveidojies.
Vārdu sakot, nopērkot jau bija skaidrs, ka kkādas lietas ir jāmaina - amortizatoru bukses priekšā, viens stūres pirksts un tā. Detaļas pat iemeta līdzi.
Apskate no apakšas bukses apstiprināja un pievienoja vienu lodbalsta putekļu gumiju. Pārējais uz pacēlāja, nevis bedres jābauda.
Tad nu septembra sākumā iedevu auto servisā, lai pielabo šos defektus un atrod tos, kas paslēpušies.
Rezultātā, atradās tikai tas, ka jāmaina otrs stūres pirksts, ne līdzi iedotais. Po, ja mainam, tad abus, savirze nebūs otrreiz jātaisa. Pārējais viss normā.
Pie viena arī svaiga eļļa un degvielas filtrs, katram gadījumam.
Pēc tam fiksi apprecēties un nelielā izbraucienā pa Eiropu
Rezultātā nobraukti gandrīz 4000km pa Poliju/Čehiju/Vāciju un saprasts, ka ar auto izvēli viss kārtībā. Dinamikas pietiek, ietilpības pietiek un savas domas salonā var dzirdēt.
Tāpat kā vieglu gaudošanu no pakaļējā reduktora Mēģināsim samainīt eļļu un tad jau redzēs. Ja nekā, tad šrotos angļi ir, meklēs no tāda.
Atpakaļceļā atrāvos bremžu nodiluma brīdinājumu. Izrādās, nolūzis sensora stiprinājums. Salodēju plastmasu, pagaidām derēs. Kluči gan tāpat padiluši no bremzēšanas 150>100 regulāri, bet
kādam brīdim pietiks. Pie vienām sāpēm bremžu aizsargs kreisā pusē nostiprināts, lai negrab. Maiņu apvienos ar gultņa maiņu. Nu, vai ātrāk, ja caurumi izpūs lielāki.
Auto nāca uz metamām riepām - priekšā vecas goodyear ziemenes, aizmugurē kkāda nobraukta ķīna. 2 mēnešiem vasarenes pirkt kkā negribējās, bet ziemenes gan vajag sagādāt.
Plāns par 225/55 R16 izgāzās - izvēle un cenas kkā neiepriecināja. Un diski, kas man patiktu, arī pa lēto īsti nebija. Rezultātā ieķēru šaurākus R17 (7.5J pret 8.5J esošajiem) un 225/50 R17 Cordiant Winter Drive2.
Uz Subaru šitās riepas uzvedās labi, redzēsim kā būs šeit. Vismaz nobalansējās ok - vairāk par 50 gramiem uz ratu nebija jāliek.
Tagad gaidam aukstumu un varēs skrūvēt virsū.
Ar auto nobraukti jau gandrīz 5k km, šis un tas sadarīts un viedoklis ar izveidojies.
Vārdu sakot, nopērkot jau bija skaidrs, ka kkādas lietas ir jāmaina - amortizatoru bukses priekšā, viens stūres pirksts un tā. Detaļas pat iemeta līdzi.
Apskate no apakšas bukses apstiprināja un pievienoja vienu lodbalsta putekļu gumiju. Pārējais uz pacēlāja, nevis bedres jābauda.
Tad nu septembra sākumā iedevu auto servisā, lai pielabo šos defektus un atrod tos, kas paslēpušies.
Rezultātā, atradās tikai tas, ka jāmaina otrs stūres pirksts, ne līdzi iedotais. Po, ja mainam, tad abus, savirze nebūs otrreiz jātaisa. Pārējais viss normā.
Pie viena arī svaiga eļļa un degvielas filtrs, katram gadījumam.
Pēc tam fiksi apprecēties un nelielā izbraucienā pa Eiropu
Rezultātā nobraukti gandrīz 4000km pa Poliju/Čehiju/Vāciju un saprasts, ka ar auto izvēli viss kārtībā. Dinamikas pietiek, ietilpības pietiek un savas domas salonā var dzirdēt.
Tāpat kā vieglu gaudošanu no pakaļējā reduktora Mēģināsim samainīt eļļu un tad jau redzēs. Ja nekā, tad šrotos angļi ir, meklēs no tāda.
Atpakaļceļā atrāvos bremžu nodiluma brīdinājumu. Izrādās, nolūzis sensora stiprinājums. Salodēju plastmasu, pagaidām derēs. Kluči gan tāpat padiluši no bremzēšanas 150>100 regulāri, bet
kādam brīdim pietiks. Pie vienām sāpēm bremžu aizsargs kreisā pusē nostiprināts, lai negrab. Maiņu apvienos ar gultņa maiņu. Nu, vai ātrāk, ja caurumi izpūs lielāki.
Auto nāca uz metamām riepām - priekšā vecas goodyear ziemenes, aizmugurē kkāda nobraukta ķīna. 2 mēnešiem vasarenes pirkt kkā negribējās, bet ziemenes gan vajag sagādāt.
Plāns par 225/55 R16 izgāzās - izvēle un cenas kkā neiepriecināja. Un diski, kas man patiktu, arī pa lēto īsti nebija. Rezultātā ieķēru šaurākus R17 (7.5J pret 8.5J esošajiem) un 225/50 R17 Cordiant Winter Drive2.
Uz Subaru šitās riepas uzvedās labi, redzēsim kā būs šeit. Vismaz nobalansējās ok - vairāk par 50 gramiem uz ratu nebija jāliek.
Tagad gaidam aukstumu un varēs skrūvēt virsū.
Dell/Lenovo/HP portatīvie datori par labām cenām
- petka17
- Posts: 6885
- Joined: 30 Sep 2010, 00:18
- Location: Zaļās želejas racing tiim
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
Re: tolx tramvajs v2 /e320cdi/
Kāpēc bildē pulkstenī netiek atmērīts gals?
Tu daudz, bled, neaizdedz kamēr tu, bled, jebalā nedabūn! ©IzdedzesVīrs#IzdedzesVīrs2017
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
Re: tolx tramvajs v2 /e320cdi/
Bail, bled Gan jau vasarā ar normālām riepām kko paprovēs.
Dell/Lenovo/HP portatīvie datori par labām cenām
Re: tolx tramvajs v2 /e320cdi/
fain džerman endžineering, jeb kā sapisties meistarībā pusotru reizi
Auto nopirku uz orģinālajiem diskiem R17, 8.5J, ar kkādam pusbeigtām riepām, uz katru asi citādām.
Ziemas diskus nopirku, sabortēju riepas, shas skrūvēs uz auto, bet bled...
Esošā skrūve nelien cauri diska urbumam, līdzi iedotās skrūves stupicā iekrīt. Kas par h?
Veram vaļā internetu un skatamies, ka naidīgi noskaņotie vācu inženieri kaut kādā momentā ir pārgājuši no M12 uz M14 skrūvēm.
Diski bija no W203, kam, protams, ir M12.
Nu lieliski, ko lai saka... Bonusā vēl tiem diskiem prasās garās, 60mm skrūves. Pēc tirgus izpētes ņēmu rokā bori, urbu caurumus uz M14 un sūtīju garās skrūves.
Vakardien visu saliku, pagaidām izskatās ka būs sagājis.
Vārdu sakot, esiet uzmanīgi un piesardzīgi, nestāviet tuvu perona... tfu, izpētiet visu tehnisko informāciju.
Auto nopirku uz orģinālajiem diskiem R17, 8.5J, ar kkādam pusbeigtām riepām, uz katru asi citādām.
Ziemas diskus nopirku, sabortēju riepas, shas skrūvēs uz auto, bet bled...
Esošā skrūve nelien cauri diska urbumam, līdzi iedotās skrūves stupicā iekrīt. Kas par h?
Veram vaļā internetu un skatamies, ka naidīgi noskaņotie vācu inženieri kaut kādā momentā ir pārgājuši no M12 uz M14 skrūvēm.
Diski bija no W203, kam, protams, ir M12.
Nu lieliski, ko lai saka... Bonusā vēl tiem diskiem prasās garās, 60mm skrūves. Pēc tirgus izpētes ņēmu rokā bori, urbu caurumus uz M14 un sūtīju garās skrūves.
Vakardien visu saliku, pagaidām izskatās ka būs sagājis.
Vārdu sakot, esiet uzmanīgi un piesardzīgi, nestāviet tuvu perona... tfu, izpētiet visu tehnisko informāciju.
Dell/Lenovo/HP portatīvie datori par labām cenām
- petka17
- Posts: 6885
- Joined: 30 Sep 2010, 00:18
- Location: Zaļās želejas racing tiim
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
Re: tolx tramvajs v2 /e320cdi/
Atmobeness jau saskārās uz saviem merseriem, ka katriem diskiem citas skrūves
Tu daudz, bled, neaizdedz kamēr tu, bled, jebalā nedabūn! ©IzdedzesVīrs#IzdedzesVīrs2017
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
- AtmoBenzin
- Posts: 11978
- Joined: 01 Nov 2012, 16:10
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: tolx tramvajs v2 /e320cdi/
Jā, kad man bija w201, tad trim dažādiem diskiem bija nepieciešamas trīs dažāda garuma skrūves. Tagad uz w202 man arī ir vasaras lietajiem vienas un ziemas tērauda citas. Nevienam citam auto vispār nekad nav sanācis pievērst uzmanību skrūvēm, garumam vai jebkam. Uz e30 man ir bijuši 10 dažādi diski visi ar vienām skrūvēm pieskrūvēti. Tā tāda rēcīga štelle messeriem ar ko tev iznest smadzeni.
Re: tolx tramvajs v2 /e320cdi/
Kādam ir bijusi pieredze
Tas, ka bleķa diskiem ir vajadzīgas citas skrūves, bija zināms.
Par pārējām niansēm neaizdomājos, jo likās, ka nu, nevar jau būt problēmas. Right...
Dell/Lenovo/HP portatīvie datori par labām cenām
Re: tolx tramvajs v2 /e320cdi/
Pagaidām izdodas tikai pist un slavēt.
Kaut kādā momentā tika ielikti gumijas tepiķi.
Vienā momentā pa lielajiem mīnusiem neleca - vajadzēja kārtīgi akumulatoru uzlādēt.
Ļoti prasās šļakatnieki, jo netīrs paliek momentā. Orģinālos jaunus nepasūtīt vairs Būsim domāt.
Kaut kādā momentā tika ielikti gumijas tepiķi.
Vienā momentā pa lielajiem mīnusiem neleca - vajadzēja kārtīgi akumulatoru uzlādēt.
Ļoti prasās šļakatnieki, jo netīrs paliek momentā. Orģinālos jaunus nepasūtīt vairs Būsim domāt.
Dell/Lenovo/HP portatīvie datori par labām cenām
Re: tolx tramvajs v2 /e320cdi/
Nav tā, ka diski ar nepareizu iznesumu? Man te vienai miskastei kaut kādi racing diski, bik uz āru, mašīnu nav vērts mazgāt, pirmie 100m un abi sāni līdz spoguļiem netīri.
Re: tolx tramvajs v2 /e320cdi/
Disku iznesumu ļoti jūt ka vairāk smērē, kā arī ziemas riepas daudz vairāk ceļ visus sūdus augšā no ceļa pašas par sevi.