Volgo pirms gadumijas tika drusku pieremontēts, ar mainīgām sekmēm.
Tā kā aizmugurē ratiem bija drusku par lielu sagāzums (kas neregulējas), tad izlēmu nodot pa buksēm - samainītas tika visas.
Izdarība diezgan jautra, bet nav baigi trakā. Paldies, ka ir čomi, kas var iedot atsperu savilcēju un palīdz ar presi.
Rezultāts gan nav līdz galam tas, ko gribējās. Aizmugure ir palikusi stingrāka, bet sagāzums nav pazudis.
Nākamais mēģinājums - gumijas zem un virs atsperēm. Gan jau pēc tam tiksim arī līdz atsperēm pašām un amortizatoriem arī.
Blīvslēgu nomainīju pats, satīrīju visu eļļu tuvākajā apkārtnē. Pēc nobrauktiem pāris tūkstošiem ir daudz labāk, bet kaut kur virs kārbas tāpat ir slapjš.
Meklēsim tālāk.
Pāris k nobraukti, jo sanāca ar volgo uz slovākiju un atpakaļ. Secinājums - visnotaļ ekonomiski, bet salīdzinoši, tā kaste neiet. Tikai T6 neviens pa lēto netirgo

Nokonstatēta arī vēl viena problēma - degvielu neko daudz neieliet

laikam kkas bākas ventilācijā aizgājis ciet būs.
Polo uz skati tika aizstumts dienu pēc termiņa beigām, ar domu - [censored], tad jau redzēs. Redzēju, ka vajag 2 spuldzītes ielikt pakaļlukturos un sametināt beidzot (doh!).
Principā, 36h vēlāk auto bija gatavs iet skati atkārtoti, bet praksē tas atlikās uz mēnesi atkal. Nu neko - šoreiz ir 1 par nenozīmīgu rūsu un tas arī viss.
Vakar vēl iestūķēju tur pusgadu atpakaļ nopirkto madžetafonu un mēģināju ievilkt jaunu antenu. Vads, protams, metru par īsu - jāpērk pagarinātājs.
Nez, kādam auto tas bija domāts?
ā, jā, pa vidu vēl nācās nomainīt salona ventilatoram rezistoru, jo pirms ziemassvētkiem gribēja vairs pūst tikai uz lielāko ātrumu.





