Kaut ko te ar varētu ierakstīt...
Ar auto nobraukti jau gandrīz 5k km, šis un tas sadarīts un viedoklis ar izveidojies.
Vārdu sakot, nopērkot jau bija skaidrs, ka kkādas lietas ir jāmaina - amortizatoru bukses priekšā, viens stūres pirksts un tā. Detaļas pat iemeta līdzi.
Apskate no apakšas bukses apstiprināja un pievienoja vienu lodbalsta putekļu gumiju. Pārējais uz pacēlāja, nevis bedres jābauda.
Tad nu septembra sākumā iedevu auto servisā, lai pielabo šos defektus un atrod tos, kas paslēpušies.
Rezultātā, atradās tikai tas, ka jāmaina otrs stūres pirksts, ne līdzi iedotais. Po, ja mainam, tad abus, savirze nebūs otrreiz jātaisa. Pārējais viss normā.
Pie viena arī svaiga eļļa un degvielas filtrs, katram gadījumam.
Pēc tam fiksi apprecēties un nelielā izbraucienā pa Eiropu
Rezultātā nobraukti gandrīz 4000km pa Poliju/Čehiju/Vāciju un saprasts, ka ar auto izvēli viss kārtībā. Dinamikas pietiek, ietilpības pietiek un savas domas salonā var dzirdēt.
Tāpat kā vieglu gaudošanu no pakaļējā reduktora
Mēģināsim samainīt eļļu un tad jau redzēs. Ja nekā, tad šrotos angļi ir, meklēs no tāda.
Atpakaļceļā atrāvos bremžu nodiluma brīdinājumu. Izrādās, nolūzis sensora stiprinājums. Salodēju plastmasu, pagaidām derēs. Kluči gan tāpat padiluši no bremzēšanas 150>100 regulāri, bet
kādam brīdim pietiks. Pie vienām sāpēm bremžu aizsargs kreisā pusē nostiprināts, lai negrab. Maiņu apvienos ar gultņa maiņu. Nu, vai ātrāk, ja caurumi izpūs lielāki.
Auto nāca uz metamām riepām - priekšā vecas goodyear ziemenes, aizmugurē kkāda nobraukta ķīna. 2 mēnešiem vasarenes pirkt kkā negribējās, bet ziemenes gan vajag sagādāt.
Plāns par 225/55 R16 izgāzās - izvēle un cenas kkā neiepriecināja. Un diski, kas man patiktu, arī pa lēto īsti nebija. Rezultātā ieķēru šaurākus R17 (7.5J pret 8.5J esošajiem) un 225/50 R17 Cordiant Winter Drive2.
Uz Subaru šitās riepas uzvedās labi, redzēsim kā būs šeit. Vismaz nobalansējās ok - vairāk par 50 gramiem uz ratu nebija jāliek.
Tagad gaidam aukstumu un varēs skrūvēt virsū.