GG. daily C215
- GG.
- Posts: 15716
- Joined: 30 Oct 2011, 23:05
- Location: Lielā Xadene
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
GG. daily C215
Paņemiet cepumus un tēju, jo mēs dosimies atpakaļ laikā.
Viss sākās pirms 2021. gada maija. Braucu jau piekto gadu kā normāls cilvēks ar BMW x5, turklāt ar labāko iespējamo motoru multiversā. m57. Nepameta domas par to, ka gribu pamainīt auto, bet mani, itkā, pilnībā apmierināja esošais auto, ja neskaita to, ka gribējās benzīnu. Ja jau cilvēks ir gatavs nodarboties ar sadomazohismu un remontēt bmw v8 benzīnu, tad varētu ciest pa pilnu programmu un apsvēru x5m. Sapratu, ka tas jau ir novecojis performance auto un beigās būs vēl viens projekta auto, kuru šobrīd pietiek. Auto kā tāds man ļoti patika, ērts, kluss, lieliska vadāmība, kas serpentīnos atstāj aiz sevis daudzus vieglos auto. Tik to motoru gribējās citu...
Pienāca maijs un negribot čakarēties ar paveca, melna x5 pārdošanu (potenciālās 10 tikšanās ar vēl lielākiem urlātiem par mani), atdevu x5 šejienieša ģimenes rokās. Nobirdināju asariņu un sapratu, ka nav ar ko braukt vasarā. Nu, labi, saimniecībā ir visādi auto, bet neviens no tiem īsti nav piemērots ikdienas lietošanai. Talkā nāca Howis, kurš man piedāvāja padaylijot viņa Jaguāru, par ko biju ļoti priecīgs un esmu pateicīgs. Paldies Howi!
Ja neskaita pāris nelielas ķibeles un remontus, viss bija līdzeni. Jaguārs paliks atmiņā kā superīgs auto. Man bija ļoti siltas jūtas pret iepriekšējās paaudzes XJ40 ar kuru ir sanācis braukt. Lietojot x300 man beidzot pieleca, ka tas, principā, ir XJ40 feislifts. Superīgs auto, sporty handlings, komfortabls, skaists utt.
Tuvojās rudens un bija jāatgriežās pie daily auto meklēšanas. Biju nobriedis, ka gribu F15, bet ņemot vērā pasaulē notiekošo pizģecu cenas labiem, nenobrauktiem f15 aizgāja stratosfērā. Neredzēju jēgu iemainīt labu e70 ar kuru nobraucu no 170kkm līdz 250kkm pret 300+kkm f15. Sapratu, ka nebūs un sāku domāt alternatīvus variantus. Ap augustu manā gaišajā galvā ienāca prātā doma, ka varētu paņemt cheap and cheerful ACAINAJS ar kuru nobraukt kādu gadu un tad pārdot. Kādā vēlā vakarā browsējot mobile.de acīs iekrita w210 E55 AMG, turklāt lētākais Eiropā. Protams, nemīlēts amerikānis, bet BEZ RŪSAS, kurš jau ir eiropā un ir atmuitots un ar clean title. Ilgi nedomājot, apskatot pāris bildes mobilē, pārskaitīju naudu un sarunāju treileri no Berlīnes.
Tādu es viņu redzēju sludinājumā, plus vēl pāris bildes kuras ir pazudušas vēstures mēslainē:
Tiem, kam ir nojausma par to cik ļoti pūst w210, šīs bildes daudz ko izteiks. Protams, ka viss krāsojums ir dirsā no Nevadas saules, salonā ir UV staru bojājumi, bet pofig. Sataisīs, kas taisāms un pavasarī pārkrāsos un uzsitīs gaisā. 16 augustā saņēmu priecīgo ziņu, ka acainajs ir uzkrauts uz fūres Berlīnē un drīz būs Rīgā. YAY!
Tādu nu es viņu ieraudzīju. Virsbūves ziņā viņš bija tieši tāds, kā biju gaidījis, bet salons bija bišķīt sliktāks. Behold acainajs:
Kas ir acainajs e55? Tas ir 1999. gada pirmsfeislifta sedans ar 350zs 5.4l v8 m113 motoru, kuram būtu jābrauc līdz simtam 5.7sekundēs. Būtu jābrauc, bet par to lasiet tālāk
Spogulītī bija iemitinājusies akvadiskotēka
Lielisks pirkums, esmu ļoti apmierināts. Salonu iztīrīs, pāršūs ko jāpāršuj, samainīs ko jāsamaina un būs normāls daily ziemai. Sāku laimīgs sūtīt detaļas apkopei, domāju, bļad čota gaisa filtrs kaut kā baigi citādāk izskatās. [censored]...Kaut kāds pirmo gadu prikols? PĀREJNIEKS? Sāku pētīt bildes internetā, mmmmmmda. Čota baigi aizdomīgi, nevienam e55 nav tāds gaisa iepludes trakts. [censored]... Toties tāds viņš izskatās visiem e430. Mkay. Lai nomierinātu sevi apskatīšos dzinēja kodu.
Tvaju matj... dzinēja nummuram priekšā ir 4.3l identifikators un nesakrīt ar VIN decoderi un carfax. Ok, pārbaudīšu kārbas kodu un ECU. Palienot zem mašīnas secinu, ka izplūdes diametrs neatbilst e55 un arī kārba nav AMG. [censored]...
Toties ECU pēc nummura lasās kā e55 AMG bloks, kas arī varētu izskaidrot kāpēc motors raustījās un pārlējās.
Baigi ilgi nepārdzīvoju, jo dzīvoju pēc moto - spēlē stulbas spēles, vinnē stulbas balvas. Saprotot, ka atjaunot šo auto nebūs rentabli, novienojos ar pārdevēju, ka sūtīšu viņam atpakaļ. Kantoris ļoti solīds un paši nezināja šo faktu, jo pa taisno no coparta tas bija nonācis mobilē. Spriežot pēc oksīda uz dzinēja nr, to neviens nebija skatījies. Neesmu vēl aizsūtījis atpakaļ, jo loloju cerību, ka varbūt uzpeldēs kāds lēts sists donors copartā.
Teiksim šāds
Bet ņemot vērā to, ka viss paliek dārgāks, šie sisteņi sāk maksāt tik cik samaksāju par šo. Nerentabli.
Turpinot browsēt ss.lv un mobili, meklējot savu īsto daily auto apsvēru pilnīgi visus iespējamos auto. Tad pilnīgi nejauši, iepriekš to pat neizskatot, atradu auto kurā esmu šobrīd iemīlējies līdz ausīm. Tas, protams, ir v8, AMG, nekāda rokturu aiztikšana. Keyless, pukana ventilācija, masāža un visādi citādi patīkami sīkumi. Ņemot vērā manus pēdējo izvēļu trendus, es nevaru nopirkt normālu auto, protams, nedaudz uzsists.
Vot on! Царь Купе!
Kas tas ir? 2004. gada Mercedes Benz CL55 AMG. Ko tas nozīmē? Tas pats bulletproof m113 motors, kas acainajā, tikai ar kompresoru, 500zs jaudu un 4.8sek 0-100. Bijis amerikānis, sertificēts Vācijā, kur bija nobraucis pāris gadus līdz tika uzsists. Radiatori nav cietuši, bišķīt salocīts televizors, sasists lukturis, sasists miglinieks un saplēsts alumīnija kapots. Detaļas, praktiski, uzreiz sameklēju un uzsūtīju RRR.lt (visiem iesaku, pizdu tos Latvijas bomāru eļļainos šrotus). Kopumā auto stāvoklis ir lielisks, nekāda kolhoza, salonā jāpāršuj stūre, jāsataisa viens soft close vadītāja durvīm, jāpieliek tumbas sietiņš, jāsaprot kāpēc pečka pūš tikai elles karstumu vai ledaini aukstu LO režīmā, jāsalabo starta poga uz ātrumkloķa (pēdējos trīs defektus, jau esmu novērsis par precīzi 0Eur)
Uzkrāvu uz treilera un noliku atstoiņikā
Gribēju sākt lietot, kad salasīšu sasisto purnu, bet nevarēju nociesties un piereģistrēju ASAP.
Apskatē, izņemot, loģiskos divniekus par kapotu un lukturus, ierakstīja kreiso priekšējo apakšējo šarnīru un eļļas noplūdi. Diemžēl inspektors nespēja diagnosticēt kā [censored] āliņģī luftējošo priekšējo augšējo šarnīru labajā pusē (lai, gan teicu, lai īpaši paskatās labo pusi, jo kaut kas krakšķ).
Aizbraucu ASAP ciemos pie citiem Mersedesiem uz Family Garage novērst kasjakus. Pēc hadenes sviras maiņas, jāuzliek savirze un jānokalibrē ABC hidrauliskā piekare. Jā, šim auto ir hidrauliskie amīši visos četros stūros.
Tāds, lūk, stāsts. Kā no viena BMW nonākt pie diviem AMG Mersedesiem. Beidzot esmu brīvs no BMW lāsta, tālāk tikai Mersedesi.
Paldies par uzmanību, rīt salikšu vēl fotkas
Viss sākās pirms 2021. gada maija. Braucu jau piekto gadu kā normāls cilvēks ar BMW x5, turklāt ar labāko iespējamo motoru multiversā. m57. Nepameta domas par to, ka gribu pamainīt auto, bet mani, itkā, pilnībā apmierināja esošais auto, ja neskaita to, ka gribējās benzīnu. Ja jau cilvēks ir gatavs nodarboties ar sadomazohismu un remontēt bmw v8 benzīnu, tad varētu ciest pa pilnu programmu un apsvēru x5m. Sapratu, ka tas jau ir novecojis performance auto un beigās būs vēl viens projekta auto, kuru šobrīd pietiek. Auto kā tāds man ļoti patika, ērts, kluss, lieliska vadāmība, kas serpentīnos atstāj aiz sevis daudzus vieglos auto. Tik to motoru gribējās citu...
Pienāca maijs un negribot čakarēties ar paveca, melna x5 pārdošanu (potenciālās 10 tikšanās ar vēl lielākiem urlātiem par mani), atdevu x5 šejienieša ģimenes rokās. Nobirdināju asariņu un sapratu, ka nav ar ko braukt vasarā. Nu, labi, saimniecībā ir visādi auto, bet neviens no tiem īsti nav piemērots ikdienas lietošanai. Talkā nāca Howis, kurš man piedāvāja padaylijot viņa Jaguāru, par ko biju ļoti priecīgs un esmu pateicīgs. Paldies Howi!
Ja neskaita pāris nelielas ķibeles un remontus, viss bija līdzeni. Jaguārs paliks atmiņā kā superīgs auto. Man bija ļoti siltas jūtas pret iepriekšējās paaudzes XJ40 ar kuru ir sanācis braukt. Lietojot x300 man beidzot pieleca, ka tas, principā, ir XJ40 feislifts. Superīgs auto, sporty handlings, komfortabls, skaists utt.
Tuvojās rudens un bija jāatgriežās pie daily auto meklēšanas. Biju nobriedis, ka gribu F15, bet ņemot vērā pasaulē notiekošo pizģecu cenas labiem, nenobrauktiem f15 aizgāja stratosfērā. Neredzēju jēgu iemainīt labu e70 ar kuru nobraucu no 170kkm līdz 250kkm pret 300+kkm f15. Sapratu, ka nebūs un sāku domāt alternatīvus variantus. Ap augustu manā gaišajā galvā ienāca prātā doma, ka varētu paņemt cheap and cheerful ACAINAJS ar kuru nobraukt kādu gadu un tad pārdot. Kādā vēlā vakarā browsējot mobile.de acīs iekrita w210 E55 AMG, turklāt lētākais Eiropā. Protams, nemīlēts amerikānis, bet BEZ RŪSAS, kurš jau ir eiropā un ir atmuitots un ar clean title. Ilgi nedomājot, apskatot pāris bildes mobilē, pārskaitīju naudu un sarunāju treileri no Berlīnes.
Tādu es viņu redzēju sludinājumā, plus vēl pāris bildes kuras ir pazudušas vēstures mēslainē:
Tiem, kam ir nojausma par to cik ļoti pūst w210, šīs bildes daudz ko izteiks. Protams, ka viss krāsojums ir dirsā no Nevadas saules, salonā ir UV staru bojājumi, bet pofig. Sataisīs, kas taisāms un pavasarī pārkrāsos un uzsitīs gaisā. 16 augustā saņēmu priecīgo ziņu, ka acainajs ir uzkrauts uz fūres Berlīnē un drīz būs Rīgā. YAY!
Tādu nu es viņu ieraudzīju. Virsbūves ziņā viņš bija tieši tāds, kā biju gaidījis, bet salons bija bišķīt sliktāks. Behold acainajs:
Kas ir acainajs e55? Tas ir 1999. gada pirmsfeislifta sedans ar 350zs 5.4l v8 m113 motoru, kuram būtu jābrauc līdz simtam 5.7sekundēs. Būtu jābrauc, bet par to lasiet tālāk
Spogulītī bija iemitinājusies akvadiskotēka
Lielisks pirkums, esmu ļoti apmierināts. Salonu iztīrīs, pāršūs ko jāpāršuj, samainīs ko jāsamaina un būs normāls daily ziemai. Sāku laimīgs sūtīt detaļas apkopei, domāju, bļad čota gaisa filtrs kaut kā baigi citādāk izskatās. [censored]...Kaut kāds pirmo gadu prikols? PĀREJNIEKS? Sāku pētīt bildes internetā, mmmmmmda. Čota baigi aizdomīgi, nevienam e55 nav tāds gaisa iepludes trakts. [censored]... Toties tāds viņš izskatās visiem e430. Mkay. Lai nomierinātu sevi apskatīšos dzinēja kodu.
Tvaju matj... dzinēja nummuram priekšā ir 4.3l identifikators un nesakrīt ar VIN decoderi un carfax. Ok, pārbaudīšu kārbas kodu un ECU. Palienot zem mašīnas secinu, ka izplūdes diametrs neatbilst e55 un arī kārba nav AMG. [censored]...
Toties ECU pēc nummura lasās kā e55 AMG bloks, kas arī varētu izskaidrot kāpēc motors raustījās un pārlējās.
Baigi ilgi nepārdzīvoju, jo dzīvoju pēc moto - spēlē stulbas spēles, vinnē stulbas balvas. Saprotot, ka atjaunot šo auto nebūs rentabli, novienojos ar pārdevēju, ka sūtīšu viņam atpakaļ. Kantoris ļoti solīds un paši nezināja šo faktu, jo pa taisno no coparta tas bija nonācis mobilē. Spriežot pēc oksīda uz dzinēja nr, to neviens nebija skatījies. Neesmu vēl aizsūtījis atpakaļ, jo loloju cerību, ka varbūt uzpeldēs kāds lēts sists donors copartā.
Teiksim šāds
Bet ņemot vērā to, ka viss paliek dārgāks, šie sisteņi sāk maksāt tik cik samaksāju par šo. Nerentabli.
Turpinot browsēt ss.lv un mobili, meklējot savu īsto daily auto apsvēru pilnīgi visus iespējamos auto. Tad pilnīgi nejauši, iepriekš to pat neizskatot, atradu auto kurā esmu šobrīd iemīlējies līdz ausīm. Tas, protams, ir v8, AMG, nekāda rokturu aiztikšana. Keyless, pukana ventilācija, masāža un visādi citādi patīkami sīkumi. Ņemot vērā manus pēdējo izvēļu trendus, es nevaru nopirkt normālu auto, protams, nedaudz uzsists.
Vot on! Царь Купе!
Kas tas ir? 2004. gada Mercedes Benz CL55 AMG. Ko tas nozīmē? Tas pats bulletproof m113 motors, kas acainajā, tikai ar kompresoru, 500zs jaudu un 4.8sek 0-100. Bijis amerikānis, sertificēts Vācijā, kur bija nobraucis pāris gadus līdz tika uzsists. Radiatori nav cietuši, bišķīt salocīts televizors, sasists lukturis, sasists miglinieks un saplēsts alumīnija kapots. Detaļas, praktiski, uzreiz sameklēju un uzsūtīju RRR.lt (visiem iesaku, pizdu tos Latvijas bomāru eļļainos šrotus). Kopumā auto stāvoklis ir lielisks, nekāda kolhoza, salonā jāpāršuj stūre, jāsataisa viens soft close vadītāja durvīm, jāpieliek tumbas sietiņš, jāsaprot kāpēc pečka pūš tikai elles karstumu vai ledaini aukstu LO režīmā, jāsalabo starta poga uz ātrumkloķa (pēdējos trīs defektus, jau esmu novērsis par precīzi 0Eur)
Uzkrāvu uz treilera un noliku atstoiņikā
Gribēju sākt lietot, kad salasīšu sasisto purnu, bet nevarēju nociesties un piereģistrēju ASAP.
Apskatē, izņemot, loģiskos divniekus par kapotu un lukturus, ierakstīja kreiso priekšējo apakšējo šarnīru un eļļas noplūdi. Diemžēl inspektors nespēja diagnosticēt kā [censored] āliņģī luftējošo priekšējo augšējo šarnīru labajā pusē (lai, gan teicu, lai īpaši paskatās labo pusi, jo kaut kas krakšķ).
Aizbraucu ASAP ciemos pie citiem Mersedesiem uz Family Garage novērst kasjakus. Pēc hadenes sviras maiņas, jāuzliek savirze un jānokalibrē ABC hidrauliskā piekare. Jā, šim auto ir hidrauliskie amīši visos četros stūros.
Tāds, lūk, stāsts. Kā no viena BMW nonākt pie diviem AMG Mersedesiem. Beidzot esmu brīvs no BMW lāsta, tālāk tikai Mersedesi.
Paldies par uzmanību, rīt salikšu vēl fotkas
Last edited by GG. on 26 Oct 2021, 00:20, edited 1 time in total.
- howitzer
- M30
- Posts: 28619
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: GG. daily C215
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
- Martinss
- Posts: 4874
- Joined: 04 May 2006, 11:29
- Location: pieRīga
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 0
Re: GG. daily C215
Kā ieraudzīju ACAJNAJS, aizskrēju pēc popkorna. Lai arī stāstu dzirdēju ONLINE, tāpat parēcu.
» Skatīties Youtube
» Skatīties Youtube
- UldisUldis
- Posts: 4527
- Joined: 22 Jan 2015, 16:58
- Location: Smiltene, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
Re: GG. daily C215
"Tuvojās rudens un bija jāatgriežās pie daily auto meklēšanas."
MissL topikā tas būtu 4. golfs, bet te AMG, turklāt divi! Nu labi, pagaidām 1.5. Cerams motors acainajam atradīsies. Bet žetons arī amišiem par apņēmību iesvapot citu V8
500 zs kupeja pilnīgi loģiska izvēle ikdienai. Forši, ka kāds šeit arī pieturas pie principa, ka jābrauc ar to, kas patīk
MissL topikā tas būtu 4. golfs, bet te AMG, turklāt divi! Nu labi, pagaidām 1.5. Cerams motors acainajam atradīsies. Bet žetons arī amišiem par apņēmību iesvapot citu V8
500 zs kupeja pilnīgi loģiska izvēle ikdienai. Forši, ka kāds šeit arī pieturas pie principa, ka jābrauc ar to, kas patīk
- Juzix
- burnout.lv foto team
- Posts: 17038
- Joined: 11 Apr 2006, 19:52
- Location: LV
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: GG. daily C215
Nu nezinu gan par to BMW lāstu
» Skatīties Youtube
Bet C215 afigenijs auto. Komfortabli salauž sprandu! Izbraucu, ļoti patika!
Bet C215 afigenijs auto. Komfortabli salauž sprandu! Izbraucu, ļoti patika!
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
- Black President
- Spam addicted
- Posts: 15201
- Joined: 11 Nov 2013, 13:11
- Location: Underground
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
-
- Spam addicted
- Posts: 1924
- Joined: 13 Aug 2015, 23:55
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 0
Re: GG. daily C215
Liepājas Leonīds aiz k jeta detaļu kaudzēm gan jau paslēpis kādu v8 AMG kluciUldisUldis wrote: ↑26 Oct 2021, 11:00 Cerams motors acainajam atradīsies. Bet žetons arī amišiem par apņēmību iesvapot citu V8
Bet principā iespaidīgs daily auto.
Pilnai laimei vajag video ar V8 skaņu un izdedzi
- andrams
- Posts: 398
- Joined: 16 Mar 2010, 22:28
- Location: Ventspils/Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 3 times
Re: GG. daily C215
Ou.
Ar 210-to normāls metiens. Nu, it kā nav pavisam slikti, bet galīgi nav tā, kā vajadzēja
Ar 215-to - viss, kā vajag. Laineris, kosmosa kuģis feat. visi pārējie.
Ne ko pielikt, ne atņemt
Ar 210-to normāls metiens. Nu, it kā nav pavisam slikti, bet galīgi nav tā, kā vajadzēja
Ar 215-to - viss, kā vajag. Laineris, kosmosa kuģis feat. visi pārējie.
Ne ko pielikt, ne atņemt
- petka17
- Posts: 6651
- Joined: 30 Sep 2010, 00:18
- Location: Zaļās želejas racing tiim
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
Re: GG. daily C215
Tu daudz, bled, neaizdedz kamēr tu, bled, jebalā nedabūn! ©IzdedzesVīrs#IzdedzesVīrs2017
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8