Andrams | Frontera B

Visi kas iepirkuši sev jaunu auto un vēlas palielīties tad lielās šajā sadaļā. Nu tad lai labi ripo :)

Moderators: Juzix, Bastard

User avatar
andrams
Posts: 392
Joined: 16 Mar 2010, 22:28
Location: Ventspils/Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 3 times

Re: Andrams | Frontera B

Post by andrams »

Apaļajos papildniekos ir H3. Baigi jāpameklē slimline H3, kas der tajos seklajos korpusos, bet paldies par padomu! :)
User avatar
andrams
Posts: 392
Joined: 16 Mar 2010, 22:28
Location: Ventspils/Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 3 times

Re: Andrams | Frontera B

Post by andrams »

Nu ko...

Tā kā kluči aizmugurē vairāk nepalika, bet sāku piefiksēt, ka kreisā aizmugurējā arka sāk pildīties ar savvaļā rūsējošiem metāla putekļiem, bija pēdējais laiks revīzēt aizmugures bremzes, kamēr vēl disku var atmazgāt no tām šausmām.

Image

Te gandrīz ir diska aizsargs. Jeb pēdējie centimetri sabruka, uz viņu dusmīgāk paskatoties. Nolasīts nost viss, ieskaitot veco roceni.

Image

Klusā daba. Diskam iekšpuse bija palikusi tik plāna, ka, dzenot nost no stupicas, izdauzīju robu.

Image

Baigi bieži neviens bobixiem bremzes neskrūvē, acīmredzot...
Tā kā disku aizsargi nevienai Fronterai nav dzīvi, nācās pakustināt smadzeni. Variants nr.1 - reidot aliexpresu un sūtīt jau iepriekšminētā Great Wall Hover rocenes pamatni pilnā komplektā, bet nu, nav garantijas, ka derēs 1:1. Izmaksas - kopā ar shittingu kaut kas ap 120 eurosiem nostātos un jāgaida hvz, cik ilgi. Variants nr.2 - reidot ic katalogā kaut kādas rwd klaburkastes, meklējot, kam ir dabūjams aizsargs un aizmugurējais disks diametrā virs/ap 320mm, un pēc tam, diži neiespringstot, ar pusautomātu pa punktiem piesvarčīt tur un tā, kā oriģināli. Pēc ne visai ilgas interneta resursu izpētes mans upuris izrādījās BMW X3. Izmaksas - noteikti mazāk. :D

Image

Izzāģēju ne pārāk apaļas formas izgriezumu vidū un nedaudz pielocīju vienu locījumu pa perimetru uz otru pusi.
:naac:
Sidenote: Pie reizes ar bremzēm jāuzmaina arī rocenes troses, bet kas tad tas - vai tad tiešām nav iespējams nomainīt kreisās puses trosi, nepalaižot lejā bāku? Atskrūvēju visas troses ausis, ko redzu - trose vēl nekustas. Nu nopietni? Bākas pannai pēdējie metri, dažām rāmja ausīm, kas tur bāku - arī, bet nu izdevās palaist bāku lejā savus 20cm, ar kuriem pietika, lai pēdējo ausi noskrūvētu. Svarīga piezīme - Trose skrūvējas pie rāmja/tilta ar diezgan paīsām M6 skrūvēm, kuru nevienu nenolauzu. Liekas pārsteidzoši.

Image

Samainīju visu, kas maināms - parādās atkal jaunas bremžu aizsargu aprises. Bišk sašuvos meistarībā ar mērījumiem, vidus coberi aizsargam izzāģēju bik par lielu, bet nu - pagaidām saies. Sniegotā ziemā negribas diži vairāk stiept garumā - tā jau gandrīz nedēļa sanāca. Function > form.

Image

Diski - Blueprint, meklēju krāsotus.
Kluči - skatoties cenu atšķirību starp normāliem ATE/Ferodo/TRW klučiem un EBC Greenstuff un paturot prātā, ka mani nedaudz neuzrunā kopējā bremžu performance, izdomāju, ka jānoprovē kaut kas labāks par standarta aftermarketu. Uzsūtīju jūlija sākumā, atnāca gandrīz pēc mēneša (un es saprotu, kurš normāli domājošs cilvēks brauc ar Fronteru UN KURŠ NO TIEM, KAS BRAUC, LIKTU EBC KAUT KAM TĀDAM...?! :reeka: )
Suporti - reāli zb krāmēties ar pilnīgi skābenē norūsējušiem suportiem, iedevu uz pulveri (IG:valhalla_coatings). Krāsu nez kādu iemeslu dēļ vadīts no piedāvātajiem variantiem izvēlējos Pantone 313C jeb vispār ikdienas valodā Belarusa zilais. :naac:

Image

Image

Pie vienas skrūvēšanas izdomāju nomainīt arī otro zondi ar beigto sildelementu. Nopirku jaunu Delphi zondi pēc OEM koda analogu - tagad sildelements kļūdu vairs nemet, bet zonde kaut kā arī negrib strādāt. Delphi, jo OEM vadība ir kaut kāds japāniešu Denso/Delphi/Hitachi ārlaulības mazdēla mazais kājas pirkstiņš. Izmeta kļūdu par O2 sensor circuit - no activity, kaut kāda burkāna pēc iesprūdusi vidū (0.455V) un neko nedara. :dusma: Oh well... Būsim meklēt, reāli zb tas check engine visu laiku.

Pīsčiljuhū (tm)!
juriz
Posts: 308
Joined: 27 Jul 2004, 20:30
Location: Asari
Has thanked: 0
Been thanked: 2 times
Contact:

Re: Andrams | Frontera B

Post by juriz »

Tā pacēlāja krāsa uz tevi atstājusi traumatisku iespaidu.
User avatar
GG.
Posts: 15680
Joined: 30 Oct 2011, 23:05
Location: Lielā Xadene
Has thanked: 0
Been thanked: 5 times

Re: Andrams | Frontera B

Post by GG. »

Vajadzēja kluča krāsā :D
User avatar
andrams
Posts: 392
Joined: 16 Mar 2010, 22:28
Location: Ventspils/Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 3 times

Re: Andrams | Frontera B

Post by andrams »

Bija izvēle starp 2 pelēkiem, zilu un taxi dzeltenu. Tagad skatoties, nevaru saprast, kāpēc izdomāju zilo :reeka:
User avatar
andrams
Posts: 392
Joined: 16 Mar 2010, 22:28
Location: Ventspils/Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 3 times

Re: Andrams | Frontera B

Post by andrams »

Sveijks, 2024!

It kā jau nav nekā daudz, ko biki, bet ārā tik auksti, ka trīc rokas uz klaviatūras.

Kolēģis (ah, shit, here we go again) man spēlēja pa nerviem, lai atrodu viņam lauku sētai lētu bobiku, kas varbūt palīdzētu "sētas darbos". Tā nu netīšām ss'ā uzskrēju 1997.gada Opel Monterey (nu, jeb Isuzu Trooper, analoģiski) 3.1TD ar TA līdz aprīlim. Nedēļu pirms Ziemassvētkiem ar kolēģi vienā sestdienā aizšāvām just biki līdz Liepājai ar ideju 87% ņemt bobiku. Tā nu kolēģis paņēma sev proekt, kurš varbūt vēl kādus pāris gadus pacīnīsies par savu eksistenci uz Zemes.

Image

"Bet lol, vetsit, kads sakars ar kaut kadiem svesiem bobikiem" - jūs varētu jautāt...
Well... fakts, ka Monterey šofera beņķa pamatnē bija prasmīgi iemontēts dēlis vai finiera gabals man atkal lika saņemties paskatīties uz savējiem priekšējiem krēsliem un ko lai ar viņiem izdara. Lieta tāda, problēma sekojoša: Fronterai nez kādu iemeslu dēļ ir nedabiski augsta grīda, kā rezultātā krēsli ir diezgan zemu no grīdas un kājas principā vairāk ir "uz priekšu" nekā "uz leju", cik gribētos un būtu ērti. Aizmugurē sēdēt vispār ir vājprāts, bet šofera krēsls uz gariem gabaliem viiiispār neatbalsta ceļgalus (lasīt: ir diezgan horizontāls). Monterey/Trooper turpretī ir augstāks jumts, kas ļauj nolikt krēslu nedaudz augstāk virs grīdas un ar visu to dēli viņš bija diezgan ērts. Esmu 2 minūtes pasēdējis arī Terrano II, kam arī beņķis ir +/- augsts.
Beidzot, pabāžot galvu zem krēsla, tapa risinājums, kas nav "ielikt citus beņķus" jeb krēslu priekšpuses piecēlu par 4gab. biezo M8 šeibu tiesu, blakussēdētāja krēslu par 3 un ieliku garākas skrūves. Un jūs nevarat iedomāties, cik daudz labāka ir sēdpozīcija... :yo: Šofera beņķim bija/ir mehānisks lifts, bet tas idejiski tikai paceļ vai nolaiž visu to "platformu".

Nobraucu pāris nedēļas ar svaigajām aizmugures bremzēm, gribēju piecelt rucīti, lai nav jāapgriež rocenes svira ap savu asi. Iebraucu garāžā - hmmm, kas tad tas..? :rofl:

Image

Nu labi, tur bija 2 taisni trubas gabali sasvarīti kaut kādā tizlā 60 grādu leņķī, kas jebkurā brīdī draudēja iezvanīt pa tilta Panharda stieņa kronšteinu pie rāmja.

Sarunāju, lai turas vietā labāk.

Image

Kā jau pirms kāda laiciņa minēju - augstāks ir, gribas platāku. Tā kā nav īsti nekādu pretenziju pret stock diskiem, tad izdomāju, ka pameklēšu flančus. Pēc padziļinātas tirgus izpētes vis-cheap-ass'ākais risinājums jau atkal bija Polijā jeb mudmaster.pl. Ilgi vaktēju, kamēr būs uz vietas 30mm flanči 2gab. ar centru + 2gab. bez centra (aizmugurei un priekšai, respektīvi) un pēc pāris nedēļu ilgas e-pastu apmaiņas ar poļiem uzsūtīju 4gab. ar centriem, jo visi bez centriem jau atkal bija beigušies.

Image

Aizmugurējos uzmetu pa taisno (tikai hvz, vai jebkad viņus varēs noņemt), priekšējie pieprasīja vizīti pie virpotāja, bet 11os izņēmu no pakomāta un ar pēdējo tās dienas gaismu visi 4 arī bija virsū.

Image

Image

Image

Fitmets = :kiss: , principā izskatās pat diezgan legāli, ārpus arkām izteikti nelien, viss izdevās :coconet:

Tagad gan nevaru nomierināties, ir problēma, ka prasās beidzot sadakterēt sliekšņus/pakāpienus, lai var uzstellēt arī tos + ir padomā vēl šādas, tādas vizuāla rakstura izmaiņas.

Ziemassvētku naktī izmetu līkumu līdz Kolkai, atpakaļceļā norāvos konkrētu puteni, gandrīz neeksistējošu redzamību un līdz ar to visu arī pavisam vieglu PTSD - ļoti garu gabalu abos virzienos nomaucu 4x4 režīmā. Parādījās dīvaina čivināšana riteņu rotācijas frekvencē, kas izrādījās čīkstošs priekšējā kardāna krustiņš, pēc agresīvas apskates uz bedres sāku just arī brīvkustību, tad nu būs jāapmaina visi 3 (!) priekšējā kardāna krustiņi.

Ak, jā - iepriekšējā postā pieminēju problēmas ar otro zondi. Long story short - 2.zonde meta kļūdu par nestrādājošu sildelementu. Nopirku Delphi, nomainīju. 2.zonde meta kļūdu par neesošu aktivitāti rādījumos. Nopirku Bosch, nomainīju. 2.zonde met kļūdu par pārāk zemu katalizatora efektivitāti. Fuck. :dusma: laikam vecā zonde bija tik lēna, ka nespēja redzēt "cauru" katalizatoru. Nu neko, uzsūtīju pagarinātāju - baumo, ka, izvelkot 2.zondi no būšanas tiešā atgāzu plūsmā, tās rādījumiem vajadzētu tik daudz neskraidīt līdzi pirmajai zondei, attiecīgi, vajadzētu nemest kļūdu. Tad jau redzēs…

Laimīgu jauno gadu!

Image
Post Reply