Andrams | Frontera B

Visi kas iepirkuši sev jaunu auto un vēlas palielīties tad lielās šajā sadaļā. Nu tad lai labi ripo :)

Moderators: Juzix, Bastard

User avatar
andrams
Posts: 416
Joined: 16 Mar 2010, 22:28
Location: Ventspils/Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 3 times

Andrams | Frontera B

Post by andrams »

Nu čau visiem akal!

Iedvesmojoties no AF, paņēmu Fronteru ar mazjaudas motoru. :beer:

Tā kā dzīve iet uz priekšu un viss, kaut kas notiek riņķī apkārt (ģimenes statuss, remonts n stuff), prasījās lielāku mašīnu, kur salādēt parpaliņas. Ikdienā esmu vairāk vai mazāk šļūkājis ar dibenvaigiem pa asfaltu, gribējās paprovēt kaut ko diametrāli pretēju - sadraudzēties ar visiem Kurzemes puses traktoristiem. Patīk geocaching, vasarā patīk šur, tur ielīst un gribējās to arī darīt.

Tā nu septembrī iemetu ssā mersi un sāku domāt, ko ņemt vietā ar +/- jēdzīgu pilnpiedziņu un klīrensu. Atdūros pret cherokee un grand cherokee vaaai arī fronteru (jo sirdī tomēr Harijs Poters). Šerokijam it kā merša dīzelis ok, bet ikdienā pārāk daudz īso pārbraucienu, negribas īsti spīdzināt dīzeli ar darba temperatūru 60 grādi. Fronteras visas, kas tirgojas, ar dīzeļiem (izņemot to vienu). No 2.2DTI man diezgan bail, jo duālā kloķene un lasīt stāstu par šerokiju. Fronteru gribēju tieši B, otro paaudzi, jo tomēr ikdienas mašīna un A Frontera esot ar skaņas izolāciju salonā uz "Jūs".

Ssā labu laiku stāvēja zila 2002.gada B Frontera ar 2.2 benzīns/nitroz, pēc bildēm nekas kritisks, bet skaidrs, ka Maskavas 4xx. :coconet: Biju jau pat nobriedis tomēr mest savus aizspriedumus pie malas un iet uz 2.2 dīzeli, bet beigās nomainīju mersim stiklu, paneli un metu citus aizspriedumus pie malas - izdomāju noriskēt piedāvāt placistam Mersi kā daļu no samaksas… uz ko viņš arī pavilkās. :reeka: sarunāju, ka čoms Rīgā apskatīsies, šis uz vietas, sabildē miljons bildes, izspaida visas podziņas un saka, ka "kā jau opelis, bet principā +/- viss strādā".

Paņēmu carvertical atskaiti, sarunāju, ka izdarīsim lietas strādājamajā sestdienā un braucu…

Image
Last edited by andrams on 25 Nov 2021, 16:00, edited 4 times in total.
User avatar
andrams
Posts: 416
Joined: 16 Mar 2010, 22:28
Location: Ventspils/Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 3 times

Re: Andrams | Frontera B

Post by andrams »

Čalis no plača vismaz 27 reizes par visādiem sīkumiem mašīnā teica "tam vis kartiba". Kamēr pildām papīrus, kaut kur pazūd LPG, rūc uz benzīna. Aukstu piešķiļot instrumentu panelis nerāda neko, kamēr neieslēdz vismaz gabarītus, kad uzsilst, ķip viss normāli. Kulise = uzpūteņa bļoda. Grab katalizatora karstumaizsargs. Bet nu, pilnpiedziņa, pazeminātie strādā un salonā visas pārējās podziņas arī kaut ko dara, pārsvarā. Rūsas vizuāli maz - pakaļējās arkās/sliekšņu galos, bet viss pēc fenšui, visām tā ir. Rāmis vizuāli ok, bet priekšējās piekares rajonā brūnumi. Apakšā svaigs izpūtējs. Apakšā vizuāli redzama rūsa, bet izskatās, ka no stāvēšanas. Pa dienu izgasējos pa Rīgu, mēģinām saprast, kāpēc nitross neiet, tā arī pie dzīvības nedabūnam, braucam mājās, jo mājsēde. Uz šosejas neliels pureklis, nav ne jausmas, no kā, cerams, ka kāda riepa no stāvēšanas ovāla, nekas vairāk. Kopumā pirmie iespaidi - ritīgi ok. Nekādu lieko trokšņu, uz šosejas arī pietiekami kluss, patīk.

* Opel Frontera B (a.k.a Isuzu Rodeo a.k.a Honda Passport)
* 2002. gads
* Limited komplektācija. Nav gan nekas baigi daudz, ar ko izceļas no ne-Limited komplektācijām.
* 2.2 16v (Y22SE) benzīna dzinējs ar 100kW, 136hp, 200Nm no rūpnīcas, skrējējs nav un nebūs © howitzer
* LPG
* 5 ātrumu manuels (MUA 5C-T) ar normāla izmēra razdatku pakaļgalā, pilnpiedziņa slēdzas ar slēdzi vadītāja labās acs perifērijā. Pazeminātie ar sviru blakus ātrumpārslēgam, kā pienākas.
* pēc VIN un pārbaudes uz pacēlāja - LSD pakaļtiltā ar 4.778 attiecību.
* noņemams/uzliekams piekabes āķis. Pēc sākotnējās apskates - tikai noņemams.
* visāda komforta šņaga - apsildāmi dibeni priekšā, apsildāmi un elektriski spoguļi, lukturu mazgātāji, borta kompis, ABS lampiņa, kas nedziest utt.
* interesantas formas un veidola bagāžnieka atvere
* daaaauc vietas, kad nolaiž beņķus
* palietoti, bet visi 4 Koni Heavy-track amortizatori
* interesanti zils lupatsalons

Image

Image

Image

Image
User avatar
andrams
Posts: 416
Joined: 16 Mar 2010, 22:28
Location: Ventspils/Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 3 times

Re: Andrams | Frontera B

Post by andrams »

Sou, remontgrāmata begins:

Pirmajā vakarā pirmais uzdevums ir mīlēt eurocentus un atrast nitrosu. Pieslēdzamies 3 min laikā, gāzes temperatūra 127°C, skaidrs. Nomainu sensoru no citas gāzes iekārtas, rāda mazāk, gāze strādā. All cool. Dienu pabraucu, iemet check engine, par to, ka "too rich". Smaids sejā, viss, kā jābūt. Uzmetu aci kartei - tur pilnīgas auzas, gāze naturāli par treknu. Atrauju vaļā reduktoru, lai nomainītu filtru - dabūju meklēt putekļusūcēju, pilns ar metāliskiem sūdiem. Nomainu pirmo filtru, izmazgāju otro filtru, padzenu karti uz leju, pirmais vilnis garām.

Nedēļu novizinos, atkal trips uz Rīgu, viss ok, atpakaļceļā sāk izteikti zust spidometrs. Jau pazondēts pie fronteristiem, paneļiem izteikta kvalitātes problēma ar SMD komponentu lodējumiem uz plates, no rūpnīcas. Aukstie lodējumi un kas tik vēl ne. UK kantoris remontējot par 150GBP. Tad nu gan problēma, par ko maksāt naudu. Izņemu paneli, atveru vaļā, čoms ar smalko lodāmuru pārsilda platei pilnīgi visus lodējumus, problēmas pazūd. :yo:

Opeļa diagnostikas kabelis jau ir sen. Es priecīgs, varēs programmēt motoram kruīzu, nolasīt, kas kaiš ABSam utt. Atveru softu, paņemu fronteru, atveru "engine" sadaļu, tur tikai 2.2 dīzelis. :emo: meklēju "chassis" sadaļu ABSam, tādas sadaļas nav. Oh well. :emo: Motoru saprot ELM327 kabelis, ABS izrādās diagnosticējams caur peremičku OBD ligzdā un skaiti panelī, kā mirgo lampiņa. Caur diagnostikas režīmu var nodzēst arī kļūdas. Nolasu, nodzēšu, nolasu vēlreiz - paliek 1 kļūda, priekšējais kreisais ABS devējs. Pabāžu galvu zem mašīnas, tur pie devēja kaut kāda šuvju mastika uz vada, eirodiegi. Skaidrs. Būs slikti. Ventspilī pirmais sniegs, mēģinu noņemt riteni, apskatīties, kas tur ir. Vads no devēja paliek rokās, devējs pats, ārā ņemot, sadalās vismaz 2 daļās. Pameklēju, cik maksā jauns devējs. Normālās vietās nav. Jebājā 180eur. Aļikā zem brālēna (isuzu) ap 70eur. Apgāžu riņķī internetus - angļi isuzu forumā saka, ka uz troopera labi strādājot Mazda 323F aizmugurējais sensors. Zemāk komentāri, ka uz Fronteras arī irot labi. Pasūtīju. 15eur, jāsaņemas tikai salodēt.

Image
Haoss, mācījos priekšējās stupicas uzbūvi.

Image

RIP.

Image

Tālāk. Piekabes āķim sānā ručka, ar ko viņu var atlaist un izņemt no aizmugures. Bija ručka. Viss nolauzts, iekšā rūsa. Sapūšu ar smērītēm, moš atmirks un kustēsies. Galu galā, it kā pirku mašīnu ar āķi. Izrādās, kustās arī. Viss ok, strādā.

Image

Atgriežamies pie kulise = uzpūtenis. Reizēm met ārā no pirmā roba, kad neparādi viņam kārtīgi, līdz galam, kur ir pirmais.
Izjaucu kulisi, viss normāli - metāla lode ar tapām sānos, kas skraida pa plastmasas šarnīru. Vai vismaz būtu normāli, ja tundras viņu kāds arī sasmērētu. Smēre palikusi cieta, ābols sauss, un kaut kādu iemeslu dēļ dilst visas metāla daļas, nevis plastmasa.

Image

Image

Image

Atrisināju pagaidu variantā, uzmetinot un apslīpējot. Vakar vakarā pie rokas nebija virpotājs, gan jau kaut kad izdomās, lai smukāk. Sajūtas - kā diena pret nakti. No pirmā roba gan met ārā tāpat. Laikam nāksies uzmest lūriķi kārbas iekšiņām kaut kad.
-AF-
Posts: 4747
Joined: 17 Dec 2014, 23:39
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Andrams | Frontera B

Post by -AF- »

Izsaku līdzjūtību ar iegādi :emo:
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
User avatar
Juzix
burnout.lv foto team
Posts: 17186
Joined: 11 Apr 2006, 19:52
Location: LV
Has thanked: 23 times
Been thanked: 0
Contact:

Re: Andrams | Frontera B

Post by Juzix »

Ok. Gaidam pirmo dubļu testu :urb:
Image :latvija:
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
User avatar
petka17
Posts: 6885
Joined: 30 Sep 2010, 00:18
Location: Zaļās želejas racing tiim
Has thanked: 0
Been thanked: 4 times

Re: Andrams | Frontera B

Post by petka17 »

Gaidam pirmo video ar smilšu virāžu
Tu daudz, bled, neaizdedz kamēr tu, bled, jebalā nedabūn! ©IzdedzesVīrs#IzdedzesVīrs2017

KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
User avatar
rrrainis
Posts: 4472
Joined: 14 Sep 2008, 19:06
Location: Riga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Andrams | Frontera B

Post by rrrainis »

Lifts, dubļu riepas, snorkels būs? :D
Jeep Grand Cherokee
Toyota Corolla
BMW E91 320D
VAZ 2105
Audi S8
SAAB 9-5 Vector
User avatar
andrams
Posts: 416
Joined: 16 Mar 2010, 22:28
Location: Ventspils/Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 3 times

Re: Andrams | Frontera B

Post by andrams »

Līdz dubļiem bikiņ jāpaciešas, esošās "M+S tam vis kartiba" riepas ir pilnīgs sūds uz jebkā, kas nav asfalts. Nu lab, arī uz asfalta kaut kas purinās. Jāpārliecinās, ka dubļos mani nepasūtīs arī dzesēšanas sistēma / ventilators, un tad jau var kaut ko domāt :D
Pašlaik tikai braucu deilijā, lai izlien viss, kam jāizlien.

Liftu derētu nedaudz - cik saprotu, Fronteras balstiekārta ir pateicīga liftēšanai, jo torsioni priekšā. Kaut kādas sakarīgas AT riepas pavasarī padomās, snorkelim jēga varbūt tikai vizuāli - pirmo tāpat nogremdēs induceni :reeka:

Vaaarbūt kādam ir idejas, kas ir nosprādzis / sprāgst ģeneratoram? Piektdien pa dienu parādījās aķa lampiņa tukšgaitā. Jaunais aftermarketa Sony maģis rāda arī voltus, paskatījos, tukšgaitā zem 14 it kā nenokrīt. Piektdienas vakarā aizskudinājos uz Liepāju, pa ceļam panelī lampiņas disene - ta ir, ta nav, ta viegli pulsē kaut kur knapi redzama, a gaitā tāpat zem 14V nenokrītas. Kaut ko bez slodzes tukšgaitā dod ārā pat brīžiem vairāk nekā 14.5V. :hvz: regulators vai kāda diode? Galvenais, lai tas mēsls neizdomā kaut kādus 40 iedot :D
User avatar
O.z
Posts: 10685
Joined: 08 May 2013, 23:05
Location: Lauki
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Andrams | Frontera B

Post by O.z »

Bloķis aizmugure ir?
User avatar
andrams
Posts: 416
Joined: 16 Mar 2010, 22:28
Location: Ventspils/Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 3 times

Re: Andrams | Frontera B

Post by andrams »

andrams wrote: 25 Nov 2021, 14:41 * pēc VIN un pārbaudes uz pacēlāja - LSD pakaļtiltā ar 4.778 attiecību.
:]
-AF-
Posts: 4747
Joined: 17 Dec 2014, 23:39
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Andrams | Frontera B

Post by -AF- »

andrams wrote: 28 Nov 2021, 11:38 Līdz dubļiem bikiņ jāpaciešas, esošās "M+S tam vis kartiba" riepas ir pilnīgs sūds uz jebkā, kas nav asfalts. Nu lab, arī uz asfalta kaut kas purinās. Jāpārliecinās, ka dubļos mani nepasūtīs arī dzesēšanas sistēma / ventilators, un tad jau var kaut ko domāt :D
Pašlaik tikai braucu deilijā, lai izlien viss, kam jāizlien.

Liftu derētu nedaudz - cik saprotu, Fronteras balstiekārta ir pateicīga liftēšanai, jo torsioni priekšā. Kaut kādas sakarīgas AT riepas pavasarī padomās, snorkelim jēga varbūt tikai vizuāli - pirmo tāpat nogremdēs induceni :reeka:

Vaaarbūt kādam ir idejas, kas ir nosprādzis / sprāgst ģeneratoram? Piektdien pa dienu parādījās aķa lampiņa tukšgaitā. Jaunais aftermarketa Sony maģis rāda arī voltus, paskatījos, tukšgaitā zem 14 it kā nenokrīt. Piektdienas vakarā aizskudinājos uz Liepāju, pa ceļam panelī lampiņas disene - ta ir, ta nav, ta viegli pulsē kaut kur knapi redzama, a gaitā tāpat zem 14V nenokrītas. Kaut ko bez slodzes tukšgaitā dod ārā pat brīžiem vairāk nekā 14.5V. :hvz: regulators vai kāda diode? Galvenais, lai tas mēsls neizdomā kaut kādus 40 iedot :D
Ja vairāk par 14.5 dod tad sprieguma regulators spēle diseni. Samaini vai ari uzliec restaurētu Genādiju un aizmirsti par to.

P.s.bet pirms.tam, Satīri abas akb klemmes utt.
P.s.s manai fronterai arī mēdza siksna izslīdet jo tur jobana ķīļveida siksna ,uzspriegoju tā, ka motoram grūti griezties un ir ok
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
User avatar
andrams
Posts: 416
Joined: 16 Mar 2010, 22:28
Location: Ventspils/Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 3 times

Re: Andrams | Frontera B

Post by andrams »

Nu ok, klemmes varētu satīrīt, jā. Man tur viss uz vienu celiņsiksnu ar civilizētu spriegotāju.
User avatar
andrams
Posts: 416
Joined: 16 Mar 2010, 22:28
Location: Ventspils/Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 3 times

Re: Andrams | Frontera B

Post by andrams »

Iepirku lietotas 245/70 R16 Sailun Iceblazer WST3 kopā ar Jeep diskiem. Biju jau samierinājies ar ideju uzmontēt uz esošajiem diskiem, bet par lētuci iepirkās vizuāli bēdīgi A Fronteras diski un uzmontēju ziemai riepas uz tiem. Riepas uzskrūvēju trešdien vakarā, naktī uz ceturtdienu Ventspilī ieradās putenis. :beer:

Image

Image

Šovakar saņēmos (pieliet visu garāžu ar kūstošu sniegu un) padarīt šo, to opelim - noņēmu šofera puses riteni un salodēju to pašu Mazdas ABS sensoru. Salodēts vads pēc labākajiem standartiem, nodzēsu kļūdas (izmantojot peremičku OBD ligzdā un bremžu pedāli, 2000-šie y0) un vairs kļūdu nemeta.

Image

Tā kā pie reizes biju uzsūtījis arī sveces, izdomāju samainīt arī tās. Paņēmu atkal Denso, atkal irīdiju - IK16TT, un samainīju. Iekšā bija kaut kādas Bosch super plus, 2.cilindram vairs nebija spicuma elektroda galā un, tā kā biju lasījis par problēmām ar Y22SE plastmasas vārstu vāku un problēmām ar plakni, nemaz nepārsteidza fakts, ka 4.cilindra svece peldējās eļļā. Bet nu tuvākajā laikā jāsamaina blīve un jāuzziež daudz dermētiķa. Bildē otrādi, no 4tās.

Image

Braucot mājās, pamodās perforators pie starpsienas - ABS bloks baigo trobeli taisa. Bet strādā… :]

A vispār, pirmie iespaidi sniegā - ja saslēdz visriteni, brauc, kur gribi. Ja sāk gurt, iemet pazeminātos un turpini maukt, kur gribi. Ja gribas padzīvot uz noteikumu robežas, brauc ar rwd :drive:
User avatar
andrams
Posts: 416
Joined: 16 Mar 2010, 22:28
Location: Ventspils/Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 3 times

Re: Andrams | Frontera B

Post by andrams »

Ē, nu čau Jaunajā gadā!

Te vajadzēja būt postam ar to, kā es joprojām mizāju ar šito bobiku un palēnām savedu viņu kārtībā… kas principā ir taisnība, bet ar nelielu pavērsienu. :naac:

Ģenerators. Palasot drive2, sapratu, ka negribu jāties ar 100A Delco ģeneratoru, ja tajā pašā laikā var uzlikt normālas uzbūves 120A Bosch'u. Sazīmēju dženeratoru no kaut kādas B vectras un vienā sestdienā samainīju. Veco demontāžas procesā nācās panīcināt, jo viņš sūds pa dzīvi, jaunais uzgāja vietā, viss smuki, kaut kad tikai jāsaņemas profilaksītei pārlasīt un uzmest brīvrumbu #tuning. Lādēšana - ir, lampiņa strādā, kā viņai paredzēts - done. :yo:

Tad atradu papildu tālajām gaismām oriģinālos vadus, uzliku kantainas Hella miglas un priecājos, ka gandrīz spīd kā tālie.

Tad, tā kā biju iepircis eļļu, samainīju tiltos. Atdzīvināju aizmugures tilta elpotāju, tas pilnīgi mietā sarūsējis bija. Priekšējam tiltam + 'aktuatoram' arī salēju jaunu, viss pa smuko.

Un te sākas neliela korekcija, jo…
Juzix wrote: 25 Nov 2021, 21:35 Ok. Gaidam pirmo dubļu testu :urb:
…pirmais dubļu tests izrādījās krietni citādāks nekā biju iztēlojies. Neilgi pēc iepriekšminētā sagribējās tūningu un ļoti prasījās oriģinālo gumijoto ķengursitamo, kā arī sānu sliekšņus. Biju sazīmējis Saldū apskrūvēt vienu fronteru, kam bija tie detāļi, kas man ir nepieciešami. Vienu ceturtdienas vakaru kompānijā ar čomiņu maucām uz Saldu paskrūvēties. Pa ceļam no Ventspils uz Kuldīgu pāris reizes waze pabļaustījās, ka 'icy road', pāris reizes pabremzēju, toč slīd. Tā kā ziemā ar tādas uzbūves kasti braucis neesmu, nedaudz nometu ātrumu, lai, nu, drošāk. Braucam tālāk un apmēram pa vidu starp Kuldīgu un Saldu, lēzenā kreisajā līkumā, kas bija ierīkots uzkalniņā, uz melnā ledus tomēr aizmugurējā tilta trajektorija izdomāja pamest čatu un pie ~80km/h sākās arābi pa šoseju un pilns salons ar rokām. Rezultātā pie 4tā pārmetiena šitais naktsskapīša formas galerts sāniski nošļūca no ceļa, ar labās puses riteņiem iedūrās zemē un sāniski izripoja pilnu kūleni, nokrītot uz ratiem. Pašiem pilnīgi nekas, izņemot vieglas skumjas par apkārt notiekošo. Opelis pēc kūleņa i rūca, i brauca, viss smuki, izņemot izspiestu blakussēdētāja durvju logu un dažādu svilpošanu salonā. Kāpēc dubļu tests? Tāpēc, ka, lai tiktu atpakaļ uz ceļa, nācās apmēram 400-500m, ar visiem 4 riteņiem kārpoties, rāpot pa pilnīgi šķidru ziemāju lauku, kura vidū šķita, ka nu točna viss, tur arī paliksim. Bet kaut kā, izslēdzot pazeminātos un ar ieskrējienu izdevās uzsisties tajā mazajā uzkalniņā un veiksmīgi nobraukt no lauka saviem spēkiem. Lieki piebilst - kamēr centos norāpot no lauka, garām pabrauca kaisītājs.

Veiksmīgi aizbraucām uz Saldu atlikušos pārdesmit km, un nācās noskrūvēt no Saldus bundžas nevis ķengursitamo, sliekšņus un priekšējās miglas, bet blakussēdētāja durvis un abus sānu spoguļus. :coconet:

Image

Image

Image

Tā nu svētku laiku pavadīju pie senča garāžā, uz ātro kaut kā izspaidot, iztaisnojot visu būri, lai durvis turas ciet, nesvilpo vējš un kaut ko redz cauri priekšējam logam. Samainījām stiklu, aizmugures lukturi un visu nesmuko pašlaik uz ātro nopūtām matēti melnu. Formas +/- atguvām, ko darīšu ar šito visu tālāk - tad jau manīs, nāks laiks, nāks padoms.

Image

Pievērst uzmanību jumta līnijai pret durvīm :reeka:

Image

Image

Image

Image

Nu labi, ķengursitamo dabūju nevertheless un arī pie vienām sāpēm uzliku.

Pirms jaunā gada biju aizbraucis uz laukiem iebraukt jaunas pēdas sniegā, un tur viss, kā bija gaidāms - ieslēdz visriteni un mauc kā karalis pa sniegu, viss pofig.

Image

Kopumā skumīgi, bet principā no visiem ļaunumiem mazākais. Joprojām patīk. :beer:
K.JAY
Posts: 1306
Joined: 24 Jan 2015, 23:53
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Andrams | Frontera B

Post by K.JAY »

Cik viņam ir patēriņš? Žēl, ka tā bet labāk bleķis nekā paši :alkofest: un kad sākās arab drift pukans ceļabiedriem noteikti smagi nopūta
:vells:
User avatar
andrams
Posts: 416
Joined: 16 Mar 2010, 22:28
Location: Ventspils/Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 3 times

Re: Andrams | Frontera B

Post by andrams »

Ceļabiedris dabūja palīst uz manu pusi, kad viņa logā strauji tuvojās zeme.

Patēriņš - nu, braucot uz nitrosa vidējais kombo režīmā ir kaut kādi 12L/100km, pa taisni mož 10niekā ierakstās. Bet, tā kā balons ir gandrīz 10 gadus veca sarūsējusi cisterna, īsti nav skaidrs. Vienalga, cik km nobrauc, iekšā brīvi saiet 30L :hvz:

Bet vispār - B fronterai zem stūres ir lūciņa vadītāja pukana apgaisošanai, pilnīgi nopietni :reeka:
K.JAY
Posts: 1306
Joined: 24 Jan 2015, 23:53
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Andrams | Frontera B

Post by K.JAY »

Wtf, sanāk ziemas copē var necelt telti bet no fronteras salona makšķerēt, nais :D
:vells:
-AF-
Posts: 4747
Joined: 17 Dec 2014, 23:39
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Andrams | Frontera B

Post by -AF- »

Frontera A arī ir gaisa lūciņa vadītāja pautu ventilēšanai, jo ar to naglu kasti pa ledu arī vienreiz sametos uz kādiem 80km un iešļūcu grāvī, par laimi kūleni neuzmetu, tik pakaļējās durvis atrāvās :D vēl ilgi domāju, kā būtu ja būtu kūlenis vai jumts izturētu vai nē , paldies tagad ir pārliecība ka izturētu. Tagad tu vari droši bez sirdsapziņas pārmetumiem šo Bobiku laist starp kokiem.
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
User avatar
petka17
Posts: 6885
Joined: 30 Sep 2010, 00:18
Location: Zaļās želejas racing tiim
Has thanked: 0
Been thanked: 4 times

Re: Andrams | Frontera B

Post by petka17 »

Man jau izskatījās, ka šitas bobiks pārāk cēls top lai krūmos brauktu.

Tagad var nemīzt un pret koku atspiesties
Tu daudz, bled, neaizdedz kamēr tu, bled, jebalā nedabūn! ©IzdedzesVīrs#IzdedzesVīrs2017

KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
Tilts
Posts: 226
Joined: 02 Aug 2010, 15:11
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Andrams | Frontera B

Post by Tilts »

...un apaļās miglas arī labāk izkatās! ;)
Post Reply