Andrams | Frontera B
- andrams
- Posts: 417
- Joined: 16 Mar 2010, 22:28
- Location: Ventspils/Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 3 times
Re: Andrams | Frontera B
Nu tā, jopt...
Sestdien bija Vanilla Rīgas pusē, un ir laiks iemest vienu kaudzi ar bildēm
Pa nedēļu saliku redneku troses, uzmetu ZAZa jumta bagūzi un piektdienas vakarā pamanīju, ka ir ielūzis izpūtējs, atkal kaut kur virs tilta. It kā jau likās, ka kkur papūš, bet baigi neiespringu. Piektdien arī neiespringu, vakarā vairs čista negribējās svarčīt to trubu.
Sidenote: Es nezinu, kāpēc, bet mani bobikošanā visvairāk satrauc(-a) ideja par to, ka varētu gadīties piesmelt salonu... Hehe, nē, nu jā..
So, sestdiena, 333... xero mācās nolaist spiedienu riepās
Kaut kādas pirmās vēsmas - protams, jau pats savā striķī sēž Pats labākais - par enkuru otrā galā Wrangler Rubicon, kas prosta izdomāja sākt braukt uz priekšu, kamēr pret viņu vinčojos
Tad ietrāpījām kūdras placī, pamanījos vienās un tajās pašās pēdās norakties ne vienu, ne divas, a veselas 3 reizes. Pietrūkst ātrums, pietrūkst klīrenss, tas nabags ieraujas pats savās risēs, un viss, tur arī paliek.
Pēc šī bija pusdienlaiks, un pēc pusdienām bija nedaudz kadru maiņa.
Šo konkrēto peļķi pirmo reizi braucu savā pirmajā Vanillā, pretējā virzienā, tad viņa nebija tik traka. pirms braukšanas iekšā vēl viss ok.
Te es no šofera beņķa ieraudzīju ūdeni uz kapota, un man likās, ka tā vēl nav bijis, bet gaņau saies. Nesagāja...
Vilnis noskrējis, atkal pietrūka klīrenss
Un kamēr no ārpuses šādi, tikmēr no iekšpuses...:
Tik ilgi notusējām pa ūdeni, ka gar durvju gumijām iemuka ūdens, piesmēlās salons, piesmēlās pastūzis zem krēsla piesmēlās arī kompresoram gultnis, bet to es vēl nezinu šeit
Nu neko, pēc tam jau visiem bija tik jautri, ka varēja maukt "full send"
Te atkal pietrūka klīrenss. Bija lēnām, smuki jāiebrauc peļķē, bet pusceļā uzkāros uz vēdera
Noslēgumā 333 bobiku parks, jau atkal. Izbraukājāmies, vienu dubļu apli izlaidām, jau pietika.
"Ja Tu domā šito braukt, tad es kāpju ārā".
Izdomāju, ka nobraukšu no lielā kalna vēlreiz.
Jau lejā, ā, pag, kas par...?
Braucot lejā pa kalnu, pakaļējā truba atdalījās pavisam.
No problem, uzsēju stabuli uz jumta
Dzeivs.
Mājupceļā no Rīgas pamodās nereāla gaudošana. Domāju, ka stūres sūknis, bet, izrādās, ka kompresora gultnim, kamēr ūdenī patusēja, izskalojās smēre.
Zaudējumi kopumā - kompresora gultnis, piemircis salons un nolūzis izpūtējs. Nereāli patika, tikai skaidrs, ka dubļos pie stūres man reizēm abas kreisās
Waterline.
Svētdienas vakarā, pašsaprotami, izcēlu visus paklājus un salonu izskalot un izžāvēt.
Šis pasākums piespieda mani izdarīt lietas, ko visu laiku it kā gribēju izdarīt, bet nevarēju saņemties. Nu neko, brīvprātīgi obligāti nu jau.
Citādi - šovakar pārskrūvēju kompresoru uz rezerves opciju, pie viena nomainīju arī "it kā" cauro A/C cauruli, bet izrādās, ka jaunais filtrs/sausinātājs no kaut kāda Nissana īsti neder - izvadi par mazu diametrā. Nu neko, domājams, pierunāšu. Ja nē, jāmeklē cits.
Tuvākājās dienās jāsamet atpakaļ salons, laikam būs izžuvis...
Sestdien bija Vanilla Rīgas pusē, un ir laiks iemest vienu kaudzi ar bildēm
Pa nedēļu saliku redneku troses, uzmetu ZAZa jumta bagūzi un piektdienas vakarā pamanīju, ka ir ielūzis izpūtējs, atkal kaut kur virs tilta. It kā jau likās, ka kkur papūš, bet baigi neiespringu. Piektdien arī neiespringu, vakarā vairs čista negribējās svarčīt to trubu.
Sidenote: Es nezinu, kāpēc, bet mani bobikošanā visvairāk satrauc(-a) ideja par to, ka varētu gadīties piesmelt salonu... Hehe, nē, nu jā..
So, sestdiena, 333... xero mācās nolaist spiedienu riepās
Kaut kādas pirmās vēsmas - protams, jau pats savā striķī sēž Pats labākais - par enkuru otrā galā Wrangler Rubicon, kas prosta izdomāja sākt braukt uz priekšu, kamēr pret viņu vinčojos
Tad ietrāpījām kūdras placī, pamanījos vienās un tajās pašās pēdās norakties ne vienu, ne divas, a veselas 3 reizes. Pietrūkst ātrums, pietrūkst klīrenss, tas nabags ieraujas pats savās risēs, un viss, tur arī paliek.
Pēc šī bija pusdienlaiks, un pēc pusdienām bija nedaudz kadru maiņa.
Šo konkrēto peļķi pirmo reizi braucu savā pirmajā Vanillā, pretējā virzienā, tad viņa nebija tik traka. pirms braukšanas iekšā vēl viss ok.
Te es no šofera beņķa ieraudzīju ūdeni uz kapota, un man likās, ka tā vēl nav bijis, bet gaņau saies. Nesagāja...
Vilnis noskrējis, atkal pietrūka klīrenss
Un kamēr no ārpuses šādi, tikmēr no iekšpuses...:
Tik ilgi notusējām pa ūdeni, ka gar durvju gumijām iemuka ūdens, piesmēlās salons, piesmēlās pastūzis zem krēsla piesmēlās arī kompresoram gultnis, bet to es vēl nezinu šeit
Nu neko, pēc tam jau visiem bija tik jautri, ka varēja maukt "full send"
Te atkal pietrūka klīrenss. Bija lēnām, smuki jāiebrauc peļķē, bet pusceļā uzkāros uz vēdera
Noslēgumā 333 bobiku parks, jau atkal. Izbraukājāmies, vienu dubļu apli izlaidām, jau pietika.
"Ja Tu domā šito braukt, tad es kāpju ārā".
Izdomāju, ka nobraukšu no lielā kalna vēlreiz.
Jau lejā, ā, pag, kas par...?
Braucot lejā pa kalnu, pakaļējā truba atdalījās pavisam.
No problem, uzsēju stabuli uz jumta
Dzeivs.
Mājupceļā no Rīgas pamodās nereāla gaudošana. Domāju, ka stūres sūknis, bet, izrādās, ka kompresora gultnim, kamēr ūdenī patusēja, izskalojās smēre.
Zaudējumi kopumā - kompresora gultnis, piemircis salons un nolūzis izpūtējs. Nereāli patika, tikai skaidrs, ka dubļos pie stūres man reizēm abas kreisās
Waterline.
Svētdienas vakarā, pašsaprotami, izcēlu visus paklājus un salonu izskalot un izžāvēt.
Šis pasākums piespieda mani izdarīt lietas, ko visu laiku it kā gribēju izdarīt, bet nevarēju saņemties. Nu neko, brīvprātīgi obligāti nu jau.
Citādi - šovakar pārskrūvēju kompresoru uz rezerves opciju, pie viena nomainīju arī "it kā" cauro A/C cauruli, bet izrādās, ka jaunais filtrs/sausinātājs no kaut kāda Nissana īsti neder - izvadi par mazu diametrā. Nu neko, domājams, pierunāšu. Ja nē, jāmeklē cits.
Tuvākājās dienās jāsamet atpakaļ salons, laikam būs izžuvis...
- J.K.jr.bad.
- Posts: 1240
- Joined: 09 Jul 2004, 21:22
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Andrams | Frontera B
Tā pamazām street legal pārtop par trailer only versiju.
J.K.jr.bad.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- andrams
- Posts: 417
- Joined: 16 Mar 2010, 22:28
- Location: Ventspils/Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 3 times
Re: Andrams | Frontera B
Tā, tā, tā… Kas vēl ir salauzts..?
Pēc pēdējām aktivitātēm, stellējot kopā salonu, atcerējos par bituma lentas rulli, kas skumst garāžā un izdomāju, ka jānoprovē 'sound deadening' triāla versija.
Iespējams, ka sataisīju sūdus, nepielipinot lentu pie grīdas, bet efekts ir krietni jūtams (#placebo) un, if everything else fails, var ātri izvilkt no sāniem visu to padarīšanu ārā. Saliku salonu un priecājos.
Principā visu maiju priecīgs vizinājos, līdz pamanīju, ka esmu sācis "Visur tur, kur es reiz skumu, atstāju es zīmējumu" © Intars Busulis jeb tā nesūdīgi tek motoreļļa. Protams, apskate uz pacēlāja/bedres izteica praktiski neko, jo eļļa apakšā bija visur.
Noņēmu pannas, pašaudījos ar Karcheri, aizbraucu mājās un ieraudzīju šo:
Dod pieci, atbraucām. Izskatās, ka pakaļējais kloķenes blīvslēgs ir atkal padevies un tek tā visai nevāji. Aizbraucu līdz Kauņai un atpakaļ, vaktējot eļļas līmeni un pilienu skaitu katrā stajankā.
Šis bija moments, kad sapratu, ka ir laiks rīkoties.
Pēc skata nekā īpaša - blīvslēgam iekšējais diametrs palicis stipri lielāks, un tas arī viss. Pieņemu, ka viņš, peldoties aukstā dubļūdenī, baigo sajūsmu neizrādīja.
Ja ieskatās, var vecajam blīvslēgam cauri redzēt jauno
Jau atkal
Pirms brauciena uz Kauņu sakārtoju kondišinieri, beidzot salonā atgriezās aukstums un pirmajā brīdī arī jocīga meža/purva smaka. Ar aizdomu pilnu seju izskrūvēju pečkas ventilatoru no kastes un ķēru pēc lamuvārdiem.
Nu ja, protams, priekš kam salona filtru… Lol, Isuzu, paldies!
Filtra jautājumam ir risinājums - nedaudz caur izpūtēju pucēt virzuļus, bet tomēr labāk nekā elpot puvušas skujas.
Beidzot, pēc salīdzinoši neaktīviem, bet tomēr meklējumiem saganīju rokās nesagraizītu ķenguru ar visu stiprinājuma plāksni, diezgan stīdzīgus priekšējos pagriezienus un neaplauztu piekabes āķi. Tad nu būs jāpiezāģē ķengurs pret vinčas plauktu un pribambasiem un beidzot jānostiprina +/- kā pienākas.
edit: ā, jā, es neizturēju un uzliku MT vietā Triangle AT riepas, jo nu [censored], tās riepas nav asfaltam un ikdienai paredzētas. Jā, man bija jāpamēģina. Jā, es aplauzos bet nu MT atstāju saimniecībā, lai nu paliek gadījumiem, kad gribēsies smērēt pa krūmiem.
+ šonedēļ bez jebkādiem brīdinājumiem atkal nosprāga panelis - visi pulksteņi un odometrs. Pēc konflikta ar plati, mans arguments ar lodāmuru rokās tomēr izrādījās spēcīgāks, un panelis lives to fight another day.
Pēc pēdējām aktivitātēm, stellējot kopā salonu, atcerējos par bituma lentas rulli, kas skumst garāžā un izdomāju, ka jānoprovē 'sound deadening' triāla versija.
Iespējams, ka sataisīju sūdus, nepielipinot lentu pie grīdas, bet efekts ir krietni jūtams (#placebo) un, if everything else fails, var ātri izvilkt no sāniem visu to padarīšanu ārā. Saliku salonu un priecājos.
Principā visu maiju priecīgs vizinājos, līdz pamanīju, ka esmu sācis "Visur tur, kur es reiz skumu, atstāju es zīmējumu" © Intars Busulis jeb tā nesūdīgi tek motoreļļa. Protams, apskate uz pacēlāja/bedres izteica praktiski neko, jo eļļa apakšā bija visur.
Noņēmu pannas, pašaudījos ar Karcheri, aizbraucu mājās un ieraudzīju šo:
Dod pieci, atbraucām. Izskatās, ka pakaļējais kloķenes blīvslēgs ir atkal padevies un tek tā visai nevāji. Aizbraucu līdz Kauņai un atpakaļ, vaktējot eļļas līmeni un pilienu skaitu katrā stajankā.
Šis bija moments, kad sapratu, ka ir laiks rīkoties.
Pēc skata nekā īpaša - blīvslēgam iekšējais diametrs palicis stipri lielāks, un tas arī viss. Pieņemu, ka viņš, peldoties aukstā dubļūdenī, baigo sajūsmu neizrādīja.
Ja ieskatās, var vecajam blīvslēgam cauri redzēt jauno
Jau atkal
Pirms brauciena uz Kauņu sakārtoju kondišinieri, beidzot salonā atgriezās aukstums un pirmajā brīdī arī jocīga meža/purva smaka. Ar aizdomu pilnu seju izskrūvēju pečkas ventilatoru no kastes un ķēru pēc lamuvārdiem.
Nu ja, protams, priekš kam salona filtru… Lol, Isuzu, paldies!
Filtra jautājumam ir risinājums - nedaudz caur izpūtēju pucēt virzuļus, bet tomēr labāk nekā elpot puvušas skujas.
Beidzot, pēc salīdzinoši neaktīviem, bet tomēr meklējumiem saganīju rokās nesagraizītu ķenguru ar visu stiprinājuma plāksni, diezgan stīdzīgus priekšējos pagriezienus un neaplauztu piekabes āķi. Tad nu būs jāpiezāģē ķengurs pret vinčas plauktu un pribambasiem un beidzot jānostiprina +/- kā pienākas.
edit: ā, jā, es neizturēju un uzliku MT vietā Triangle AT riepas, jo nu [censored], tās riepas nav asfaltam un ikdienai paredzētas. Jā, man bija jāpamēģina. Jā, es aplauzos bet nu MT atstāju saimniecībā, lai nu paliek gadījumiem, kad gribēsies smērēt pa krūmiem.
+ šonedēļ bez jebkādiem brīdinājumiem atkal nosprāga panelis - visi pulksteņi un odometrs. Pēc konflikta ar plati, mans arguments ar lodāmuru rokās tomēr izrādījās spēcīgāks, un panelis lives to fight another day.