Ascona C Sprint
- andrams
- Posts: 400
- Joined: 16 Mar 2010, 22:28
- Location: Ventspils/Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 3 times
Ascona C Sprint
Un vispār, esmu parādā GG topiku par vēlvienu savu lamatu, kas šovasar pievienojās Rietumkrasta opelismam.
Tā nu man bija 2gab. 2000šās vectras, fwd un 4x4, kas abas stāvēja bez TA, gaidot labākus laikus, kad no divām sastellēšu vienu. Un tad no nevainīgas instagram sarakstes nonācu pie titulētas un youngtimeros ļoti labi zināmas Asconas.
Mašīnu atdzinu mājās no Liepājas, kas ieradās Liepājā tajā pašā vakarā no Rīgas. Pirmā lieta, ko izdarīju nākamajā dienā pēc atdzīšanas uz Ventspili - norāvu visu kaujas krāsojumu, kaut kā biš par zīmīgu mazpilsētai.
Pēc tam, pāris dienas vēlāk, sakārtoju paneli, jo nebija līdz galam skaidrības, ko tas rāda un likās, ka nodarbojas ar kaut kādu h****. Tahometrs raustījās, eļļas spiediens ilgi dzisa un tādā garā. Norāvām visu lielo paneli, tiku skaidrībā, kur mana check engine lampiņa, pievilku trūkstošo masu panelim, tas sāka rādīt pareizi. Diemžēl eļļas spiediena lampiņa tāpat nedzisa. Izvācu gan liekos pulksteņus no viduskonsoles, viņi tāpat neko saturīgu nerādīja
Bija problēma eļļas sūknim uzcelt spiedienu no 0. No sākuma izkašķējos ar redukcijas vārstu, likās, ka tas sprūst, bet beigās izrādījās, ka eļļas sūknis nedaudz bija granti kaut kur dabūjis papumpēt. Tā kā pašam laika nebija vispār, iedevu kolēģim nomainīt eļļas sūkni. Par laimi - pēc šitām operācijām eļļas spiedienam viss kārtībā.
Paralēli - atradu iemeslu, kāpēc motors slodzē raustījās, sakārtoju ieplūdes pusi, likvidēju santehniku un komisko filtru, uzbliezu klusāku izpūtēju, citādāk iztēlojos kaimiņus, kas nevar nedzirdēt, kā 7os no rīta dzenu mašīnu ārā no sētas. Saregulēju pedāļus ērtākai braukšanai un mizāju vasarā ikdienā.
Paspēju pareklamēties Youngtimer Historic Run pasākumā.
Vienu vakaru pamanīju, ka man kaut kur beigusies tālā gaisma šofera pusē, bet tur, likvidējot gateri, viss atradās
Procesā.
Uzmontēju kadetta diskiem 195/45 vietā 195/55, jo 45 bija jau beigušās un uz Asconas krietni par zemu.
Tajā pašā vakarā pēc Youngtimer vācu pasākuma pievīla motora dzesēšanas radiatora ventilatora vadi, pazuda kontakts plusam no drošinātāja, kā rezultātā ventūzis neieslēdzās, dzesēšanas rādījums kosmosā, trubas cietas kā akmens un pilna motortelpa roku. Laimīgā kārtā nekas neuzjobņīja, restomodojām ventilatoru, nodzesējām un i pat nekādu seku no šī pasākuma.
Tad bijām aizbraukuši ar 3 Asconām arī uz 'Opel retro Lithuania' pasākumu Viļņā, arī tur viss džimmi. Lietuvieši solīja bez manējās vēl 2 Irmscher Asconas, bet tās pārējās 2 bija tiešām šausmīgas.
Nedaudz par pašu auto:
*Opel Ascona C Sprint (sondermodell, limited edition), ja var ticēt internetiem, tad 1 no 1399 eksemplāriem, kas oriģināli pametuši rūpnīcu ar šito no bluķīša iztēsto 80to gadu tūninga bodykitu
*1987. gads
*remontētas, bet joprojām veidolu saglabājušas oriģinālās Opel sportsitzes ar Sprint versijai atbilstošo Rallye Twill II krāsojuma lupatu
*abi elektriski regulējami, apsildāmi atpakaļskata spoguļi, kas bija pamanījušies aizstāties ar E30 spoguļiem, jo function>form. Vienu elektrisko esmu samedījis.
*manā laikā no krājumiem uzstādīta Irmscher sporta stūrīte, jo ja ir kāda mašīna, kam tā der, tā ir šī.
*laika gaitā arī iemājojis Kadett E GSI LCD instrumentu panelis
Tā nu man bija 2gab. 2000šās vectras, fwd un 4x4, kas abas stāvēja bez TA, gaidot labākus laikus, kad no divām sastellēšu vienu. Un tad no nevainīgas instagram sarakstes nonācu pie titulētas un youngtimeros ļoti labi zināmas Asconas.
Mašīnu atdzinu mājās no Liepājas, kas ieradās Liepājā tajā pašā vakarā no Rīgas. Pirmā lieta, ko izdarīju nākamajā dienā pēc atdzīšanas uz Ventspili - norāvu visu kaujas krāsojumu, kaut kā biš par zīmīgu mazpilsētai.
Pēc tam, pāris dienas vēlāk, sakārtoju paneli, jo nebija līdz galam skaidrības, ko tas rāda un likās, ka nodarbojas ar kaut kādu h****. Tahometrs raustījās, eļļas spiediens ilgi dzisa un tādā garā. Norāvām visu lielo paneli, tiku skaidrībā, kur mana check engine lampiņa, pievilku trūkstošo masu panelim, tas sāka rādīt pareizi. Diemžēl eļļas spiediena lampiņa tāpat nedzisa. Izvācu gan liekos pulksteņus no viduskonsoles, viņi tāpat neko saturīgu nerādīja
Bija problēma eļļas sūknim uzcelt spiedienu no 0. No sākuma izkašķējos ar redukcijas vārstu, likās, ka tas sprūst, bet beigās izrādījās, ka eļļas sūknis nedaudz bija granti kaut kur dabūjis papumpēt. Tā kā pašam laika nebija vispār, iedevu kolēģim nomainīt eļļas sūkni. Par laimi - pēc šitām operācijām eļļas spiedienam viss kārtībā.
Paralēli - atradu iemeslu, kāpēc motors slodzē raustījās, sakārtoju ieplūdes pusi, likvidēju santehniku un komisko filtru, uzbliezu klusāku izpūtēju, citādāk iztēlojos kaimiņus, kas nevar nedzirdēt, kā 7os no rīta dzenu mašīnu ārā no sētas. Saregulēju pedāļus ērtākai braukšanai un mizāju vasarā ikdienā.
Paspēju pareklamēties Youngtimer Historic Run pasākumā.
Vienu vakaru pamanīju, ka man kaut kur beigusies tālā gaisma šofera pusē, bet tur, likvidējot gateri, viss atradās
Procesā.
Uzmontēju kadetta diskiem 195/45 vietā 195/55, jo 45 bija jau beigušās un uz Asconas krietni par zemu.
Tajā pašā vakarā pēc Youngtimer vācu pasākuma pievīla motora dzesēšanas radiatora ventilatora vadi, pazuda kontakts plusam no drošinātāja, kā rezultātā ventūzis neieslēdzās, dzesēšanas rādījums kosmosā, trubas cietas kā akmens un pilna motortelpa roku. Laimīgā kārtā nekas neuzjobņīja, restomodojām ventilatoru, nodzesējām un i pat nekādu seku no šī pasākuma.
Tad bijām aizbraukuši ar 3 Asconām arī uz 'Opel retro Lithuania' pasākumu Viļņā, arī tur viss džimmi. Lietuvieši solīja bez manējās vēl 2 Irmscher Asconas, bet tās pārējās 2 bija tiešām šausmīgas.
Nedaudz par pašu auto:
*Opel Ascona C Sprint (sondermodell, limited edition), ja var ticēt internetiem, tad 1 no 1399 eksemplāriem, kas oriģināli pametuši rūpnīcu ar šito no bluķīša iztēsto 80to gadu tūninga bodykitu
*1987. gads
*remontētas, bet joprojām veidolu saglabājušas oriģinālās Opel sportsitzes ar Sprint versijai atbilstošo Rallye Twill II krāsojuma lupatu
*abi elektriski regulējami, apsildāmi atpakaļskata spoguļi, kas bija pamanījušies aizstāties ar E30 spoguļiem, jo function>form. Vienu elektrisko esmu samedījis.
*manā laikā no krājumiem uzstādīta Irmscher sporta stūrīte, jo ja ir kāda mašīna, kam tā der, tā ir šī.
*laika gaitā arī iemājojis Kadett E GSI LCD instrumentu panelis
- Juzix
- burnout.lv foto team
- Posts: 17042
- Joined: 11 Apr 2006, 19:52
- Location: LV
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Ascona C Sprint
Par opeļiem nepis nezinu, bet tas dzinējs tak ir no kaut kā tur ieinstelēts. Pareizi?
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
- Martinss
- Posts: 4874
- Joined: 04 May 2006, 11:29
- Location: pieRīga
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 0
- Rii
- Posts: 7584
- Joined: 21 Sep 2008, 17:50
- Location: 200km uz Austrumiem
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Ascona C Sprint
Laabs!
Bērnībā svapoti opeļi ar vārstīgajiem motoriem dragreisos bija e30 325i killeri
Bērnībā svapoti opeļi ar vārstīgajiem motoriem dragreisos bija e30 325i killeri
NB MX-5 99'
Seat Leon 01'
Seat Leon 01'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
- J.K.jr.bad.
- Posts: 1209
- Joined: 09 Jul 2004, 21:22
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Ascona C Sprint
Beidzot nost tas tizlais "krāsojums"! Beidzot tas Opels izskatās, kā tam nākas izskatīties!
J.K.jr.bad.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- andrams
- Posts: 400
- Joined: 16 Mar 2010, 22:28
- Location: Ventspils/Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 3 times
Re: Ascona C Sprint
Kamēr ikdienā braucu ar 197zs kompresora elpinātu Merša kupeju, tikmēr likās, ka ašele ir 'gausa' - sāk elpot pie ~3.5k rpm + garākā no īsajām kārbām ar 3.55 pāri. Tagad novembrī, kad sāku daily'ot ar Fronteru, izbraucu vienu līkumu ap kvartālu - jebaķ, kā veras
Nuuu, saprotams, ka tam pielietojumam, kam tas tika uzlipināts, derēja labi. Tagad biš citi laiki tam autombīlim. + Ventspils maza, negribas tik ļoti zīmēties (kaut gan koši sarkana Ascona jau arī nav tā pavisam "pelēkās masas" mašīna)J.K.jr.bad. wrote: ↑05 Dec 2021, 21:23 Beidzot nost tas tizlais "krāsojums"! Beidzot tas Opels izskatās, kā tam nākas izskatīties!
- Black President
- Spam addicted
- Posts: 15201
- Joined: 11 Nov 2013, 13:11
- Location: Underground
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Ascona C Sprint
Iespejams tu saksi vel mazak zimeties ja parstasi atgadinat ka tev ir SPORTISKA PUSHKA GONKA ASCONA
ZX
- howitzer
- M30
- Posts: 28626
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Ascona C Sprint
Fak nais!
Bļedarārā, man jau nereti savā ex Askonā ar tiem 50 zirgspēkiem palika tā neomulīgi, jo bremzes ir kompaktdiska izmērā un dēļ stūres pastūža neesamības, stūre jākruķī kā trolejbusā (lai gan Monk Islandā tas viss netraucēja ) . Kā tas viss iet kopā ar 150hp,bail iedomāties.
Bļedarārā, man jau nereti savā ex Askonā ar tiem 50 zirgspēkiem palika tā neomulīgi, jo bremzes ir kompaktdiska izmērā un dēļ stūres pastūža neesamības, stūre jākruķī kā trolejbusā (lai gan Monk Islandā tas viss netraucēja ) . Kā tas viss iet kopā ar 150hp,bail iedomāties.
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
Re: Ascona C Sprint
Nu vispār jau gaitā ir diezgan pie dirsas ir vai nav pastuzis. Tā griezienu atšķirība nav tik liela, tā kā kamēr nebrauc driftā, kur visu laiku nākas driezt lock to lock, to pus griezienu nemaz tik daudz neizjūt.
- andrams
- Posts: 400
- Joined: 16 Mar 2010, 22:28
- Location: Ventspils/Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 3 times
Re: Ascona C Sprint
Itamajam eksemplāram gan bremzes nāk standartā normālākas, gan arī stūres pastiprinātājs. Sporchowitzer wrote: ↑05 Dec 2021, 23:37 Fak nais!
Bļedarārā, man jau nereti savā ex Askonā ar tiem 50 zirgspēkiem palika tā neomulīgi, jo bremzes ir kompaktdiska izmērā un dēļ stūres pastūža neesamības, stūre jākruķī kā trolejbusā (lai gan Monk Islandā tas viss netraucēja ) . Kā tas viss iet kopā ar 150hp,bail iedomāties.
- andrams
- Posts: 400
- Joined: 16 Mar 2010, 22:28
- Location: Ventspils/Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 3 times
Re: Ascona C Sprint
Nu tā.
Arī šis autombīlis joprojām ir pie manis, jo, acīmredzot, nevienam (ieskaitot mani) viņu nevajag
Martā man uzrakstīja latviešu auto pasaules digitālā satura veidotāju pāris @carcool_lv, un jau 2 dienas vēlāk sabildēja Asconu. Es priecīgs, bija jaunas bildes ss.lv sludinājumam
Tad jūnijā nedaudz piečubināju uz TA - vienu rūsiņu, likvidēju nevēlamos elementus aizmugures atsperēs, piestiepu odometra rādījumu un izgāju TA ar 1 ierasto korozijas vieninieku. Pa vasaru reizi pa reizei izvilku piektdienas vakaros, izdzinu zirnekļus no izpūtēja, jūlijā sievastēvs 2 nedēļu laikā nomauca savus nepilnus 2k kilometrus.
Septembra vidū bija kārtējais Opel Retro Lithuania pasākums, šoreiz Klaipēdā, un kas tad man ko neaizskriet no Ventspils. Šoreiz biju vienīgais no LV, pārējie visi kaut kur nekur, aizņemti utt. Nu i vienalga, ar sievu bija normāls sestdienas izbroutsiens
Viena lieta gan, kas izteikti pēkšņi ne no kā sāka kaitināt - nestrādājošais odometrs. Izārdīju pirms Lietuvas paneli, uzrakstīju pāris epastus, kas man var fiksi sazīmēt 3D drukāšanu, neviens neatbildēja, saliku paneli atpakaļ un aizbraucu uz LT.
Pēc tam izdevās sadīlot ar Ventspils bibliotēku, ka viņi man izdrukās to, ko man vajag, bet man pašam jāsaklikina settingi programmā
Pirmā versija vs. otrā. Ne tajā vietā ne tajā asī biju uzspiedis printera softā, pozicionējot modeli, pogu "flip"
Izdrukāju 2 zobratus - viens, kas piedzen no motoriņa visu odometra asi, otrs, kas saliek sazobē tripometru. Jo kas gan varēja iedomāties, ka 1980tajos GM/AC Delco inženieriem būs slincis domāt, kā uzglabāt odometra rādījumu digitāli, tāpēc tapa digitāls LCD instrumentu panelis ar pilnībā mehānisku odometru. Nu labi, pieņemsim
Tad bija fāze, kad uz galda viss iet, saliec kopā - nekas nenotiek. Izjauc paneli, čomiņš uz galda nosimulē mašīnas ātruma signālu, motoriņš kruķījas, viss smuki. Saliec kopā - nekas nenotiek. Kopā finālā pēc apmēram nedēļu gara trial&error posma tas mēsls beidzot strādā un skaita kilometrus arī tad, kad uz viņu neskatās.
All in all - besī sarkana krāsa, kad tā nedaudz pabalē un mēģinu spēlēt pa viena igauņa dvēseles vijoles stīgām, lai brauc viņai pakaļ un savāc no manis. Bet vispār, kā jau visiem labi zināms - prikolīgs agregāts.
Arlabunakti!
Arī šis autombīlis joprojām ir pie manis, jo, acīmredzot, nevienam (ieskaitot mani) viņu nevajag
Martā man uzrakstīja latviešu auto pasaules digitālā satura veidotāju pāris @carcool_lv, un jau 2 dienas vēlāk sabildēja Asconu. Es priecīgs, bija jaunas bildes ss.lv sludinājumam
Tad jūnijā nedaudz piečubināju uz TA - vienu rūsiņu, likvidēju nevēlamos elementus aizmugures atsperēs, piestiepu odometra rādījumu un izgāju TA ar 1 ierasto korozijas vieninieku. Pa vasaru reizi pa reizei izvilku piektdienas vakaros, izdzinu zirnekļus no izpūtēja, jūlijā sievastēvs 2 nedēļu laikā nomauca savus nepilnus 2k kilometrus.
Septembra vidū bija kārtējais Opel Retro Lithuania pasākums, šoreiz Klaipēdā, un kas tad man ko neaizskriet no Ventspils. Šoreiz biju vienīgais no LV, pārējie visi kaut kur nekur, aizņemti utt. Nu i vienalga, ar sievu bija normāls sestdienas izbroutsiens
Viena lieta gan, kas izteikti pēkšņi ne no kā sāka kaitināt - nestrādājošais odometrs. Izārdīju pirms Lietuvas paneli, uzrakstīju pāris epastus, kas man var fiksi sazīmēt 3D drukāšanu, neviens neatbildēja, saliku paneli atpakaļ un aizbraucu uz LT.
Pēc tam izdevās sadīlot ar Ventspils bibliotēku, ka viņi man izdrukās to, ko man vajag, bet man pašam jāsaklikina settingi programmā
Pirmā versija vs. otrā. Ne tajā vietā ne tajā asī biju uzspiedis printera softā, pozicionējot modeli, pogu "flip"
Izdrukāju 2 zobratus - viens, kas piedzen no motoriņa visu odometra asi, otrs, kas saliek sazobē tripometru. Jo kas gan varēja iedomāties, ka 1980tajos GM/AC Delco inženieriem būs slincis domāt, kā uzglabāt odometra rādījumu digitāli, tāpēc tapa digitāls LCD instrumentu panelis ar pilnībā mehānisku odometru. Nu labi, pieņemsim
Tad bija fāze, kad uz galda viss iet, saliec kopā - nekas nenotiek. Izjauc paneli, čomiņš uz galda nosimulē mašīnas ātruma signālu, motoriņš kruķījas, viss smuki. Saliec kopā - nekas nenotiek. Kopā finālā pēc apmēram nedēļu gara trial&error posma tas mēsls beidzot strādā un skaita kilometrus arī tad, kad uz viņu neskatās.
All in all - besī sarkana krāsa, kad tā nedaudz pabalē un mēģinu spēlēt pa viena igauņa dvēseles vijoles stīgām, lai brauc viņai pakaļ un savāc no manis. Bet vispār, kā jau visiem labi zināms - prikolīgs agregāts.
Arlabunakti!
- GG.
- Posts: 15717
- Joined: 30 Oct 2011, 23:05
- Location: Lielā Xadene
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Ascona C Sprint
Vajag sapulēt un mēģināt aizsargāt sarkanumu. Sarkanā krāsa absorbē vairāk no gaismas spektra, tapēc ātri balē. Es domāju, ka var uzsmērēt pašu djošāko aliexpress keramiku pa 20Eur un būs gerai uz ilgu laiku. Un, protams, pārvalks.