Centīšos samērā hronoloģiski vairākos postos utt:
Par pirmo postu ganjau noraušu banu no lisija, tā ka varēs sagatavot pārējos.
Jau pāris gadus filosofēju par to, ka gribētos moci, bet nevarēju īsti saņemties. AtmoBenzīns tik visu laiku vizinās ar savu mopiņu un stāsta cik viss ahujenna un, ka nav ko filosofēt, bet jādara. Tā nu pavasarī salūzu un kad tad pamēģināt, ja ne tagad.
Tā nu veikli noskatīju "meiteņu moci" (#Black_prezident) 1994 BMW F650 FUNDURO
![very cool :naac:](./images/smilies/grinning-smiley-002.gif)
Izbraucot mocis liekās ok, man liekās viegli vadāms, ērts, čuoms saka, ka nav ne vainas. Tā kā ir svētdiena un reģistrēt nevar, tad vienojamies, ka nākošajā nedēļā viņš visu būs sareģistrējis, izgājis skati un es varēšu lekt autobusā un braukt pakaļ. Sazīmēju sev jaunu ķiveri, cimdus, aizņēmos jaku un taisījos uz autobusu pakaļ mopiņam. Džeks vēl pa to laiku piesūta bildes, kā viņš brauc uz skati, reģistrē utt, es stāvot ar biļeti rokās pie autobusa durvīm saņemu zvanu no viņa. Pēc laika, sagaidu, ka viņš teiks, ka viss ok, skate rokā utt, bet nē - stāvot rindā uz skati, apskatījies eļļu un tā kopā ar ūdeni (my milkshake brings all the boys to the yard). Nu neko, autobusā neiekāpju un brauciens nesanāk.
![Image](https://content33-foto.inbox.lv/albums/p/petka17/Moto/WhatsApp-Image-2021-05-28-at-23-01-14.sized.jpeg?1641896851)
![Image](https://content33-foto.inbox.lv/albums/p/petka17/Moto/WhatsApp-Image-2021-05-28-at-23-01-13.sized.jpeg?1641896871)
Ar pārdevēju vienojamies, ka viņš šo problēmu salabos, jo shit happens, bet ņemot vērā, ka moci vadā uz traļa, tad nekam trakam nevajadzētu būt. Pēc nedēļas mopiņš kaujas gatavībā un tieši tāpat kā iepriekš es gāzēju pakaļ. Pirms tam noklausījies basic tips and tricks how to ride a motorcycle. Satiekamies, attālināti pārreģistrējam, octa un trīcošām rokām braucu mājās.
Mocis:
BMW 1994 F650 Funduro (mazā GS priekštecis)
Year: 1994
Engine: Four stroke, single cylinder, DOHC, 4 valves per cylinder
Capacity: 652 cc / 39.8 cub. in.
Bore x Stroke: 100 x 83mm
Compression Ratio: 8.8:1
Cooling: Liquid
Lubrication: Dry sump
Induction: 2 x 33mm Mikuni carbs
Starting: Electric
Max Power: 35 kW / 48 hp @ 6500 rpm
Max Torque: 57 Nm / 5.8 kgf-m / 42 lb-ft. @ 5200 rpm
Transmission: 5 Speed
Atmo saka, ka nepis neies un būs hujova.
Pirmā pietura mazajā izbraucienā uz mājām (šajā brīdī nobraukts vairāk kā ever):
![Image](https://content0-foto.inbox.lv/albums/p/petka17/Moto/WhatsApp-Image-2021-09-27-at-10-23-53-2-.sized.jpeg?1641896921)
2021. gada vasara kā dāvana moto braukšanai, silts, saulains, maz lietus, brīžiem par daudz silts.
![Image](https://content0-foto.inbox.lv/albums/p/petka17/Moto/WhatsApp-Image-2021-09-27-at-10-23-53.sized.jpeg?1641897120)
![Image](https://content0-foto.inbox.lv/albums/p/petka17/Moto/WhatsApp-Image-2021-09-27-at-10-23-53-3-.sized.jpeg?1641897157)
![Image](https://content0-foto.inbox.lv/albums/p/petka17/Moto/WhatsApp-Image-2021-09-26-at-16-47-24.sized.jpeg?1641897169)
![Image](https://content0-foto.inbox.lv/albums/p/petka17/Moto/WhatsApp-Image-2021-06-21-at-16-01-26.sized.jpeg?1641897351)
![Image](https://content0-foto.inbox.lv/albums/p/petka17/Moto/WhatsApp-Image-2021-08-29-at-16-55-49.sized.jpeg?1641897378)
Kaut kādā brīdī skatoties info par moci un uz paša moča pamanu, ka uz ieplūdes ir rakstīts 25kW nevis 35kW, kā būtu jābūt. Palasot internetā, skaidrs, ka ir uzlikti restriktori. Kopā ar vēl visādiem sīkumiem pie elCamino (laikam tāds viņam te nickname) tas tiek salabots un mocis jūtami foršāks.
Pārējā laikā pamatā klapēju apkārt kur acis rāda.
Regulāri darba dienās arī tiek izmantots kā daily ar visiem servisa instrumentiem līdzi. Vismaz nav jāstāv korķos:
![Image](https://content33-foto.inbox.lv/albums/p/petka17/Moto/InkedWhatsApp-Image-2022-01-11-at-11-43-26-2-LI.sized.jpg?1641897594)
Sezonai ejot uz priekšu sāku ar vien vairāk un dziļāk pa sūdiem braukt:
![Image](https://content33-foto.inbox.lv/albums/p/petka17/Moto/WhatsApp-Image-2022-01-11-at-11-43-25-9-.sized.jpeg?1641897646)
![Image](https://content33-foto.inbox.lv/albums/p/petka17/Moto/WhatsApp-Image-2022-01-11-at-11-43-25-7-.sized.jpeg?1641897656)
Pie šīs bildes apguvu to, ka citiem patīk motociklisti. Braucot kur acis rāda, nonācis biju pie Gaujas pārceltuves. Tieši varētu vēlas pusdienas Līgatnē apēst (otrā upes pusē), bet nav vispār skaidras naudas. Tāds domāju, ko darīt, pienāk klāt džeki, kas tikko uzdzinuši savus auto un saka, davai mēs sametīsimies. Man tā kā neerti, viņi saka nekas, karmas punkti un tā es tieku pāri... Publisks paldies šiem kungiem.
![Image](https://content0-foto.inbox.lv/albums/p/petka17/Moto/WhatsApp-Image-2021-08-29-at-16-55-49.sized.jpeg?1641897697)
Vairākas reizes pa vasaru un arī vasaras beigās norāvu situācijas, kad motors skaļi klabinās, ta sveces atvibrējušas, tad vārsti jārgulē, tad ķēde jāmaina - visas reizes paldies elCamino
![Very Good :cool:](./images/smilies/3.gif)
Uz rudeni sapratu, ka pa dubļiem ar gludajām riepām nepis nekur nepabrauks. Tāpēc ieķēru kko nedaudz gaļīgāku (kā nekā "meiteņu mocis"):
![Image](https://content33-foto.inbox.lv/albums/p/petka17/Moto/WhatsApp-Image-2022-01-11-at-11-43-25-3-.sized.jpeg?1641898031)
![Image](https://content33-foto.inbox.lv/albums/p/petka17/Moto/InkedWhatsApp-Image-2022-01-11-at-11-44-02-1-LI.sized.jpg?1641898052)
![Image](https://content33-foto.inbox.lv/albums/p/petka17/Moto/WhatsApp-Image-2022-01-11-at-11-44-02.sized.jpeg?1641898082)
Braucu līdz palika galīgi auksts un sniegs.
Secinājums no jauna moto braucēja - ja tu filosofē, ka varētu, tad noteikti vajag. Nav tur ko daudz domāt un dari vai nedari.
Es sāku ar max lētu visu, kas man ir, nenožēloju, jo neviens nevar pateikt tieši to, kas tev patiks un ko vajadzēs atskaitot ķiveri un cimdus. Viens nēsā bruņas atsevišķi, cits iekšā jakā, cits velk bruņu kreklu, bet cits brauc šortos un iešļūcenēs.
UN pats galvenais, Latvija ir ahujenna braukšanai pa krūmiem un takām.
![Respect :yo:](./images/smilies/icon_yo.gif)
![Respect :yo:](./images/smilies/icon_yo.gif)
![Respect :yo:](./images/smilies/icon_yo.gif)
![Respect :yo:](./images/smilies/icon_yo.gif)