Petka Leone III, F650 , Kācis un citas lamatas, kuras nelien nekur
- petka17
- Posts: 7008
- Joined: 30 Sep 2010, 00:18
- Location: Zaļās želejas racing tiim
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
Petka Leone III, F650 , Kācis un citas lamatas, kuras nelien nekur
2021. gads nācis ar dažādas tehnikas maiņu. Supra pārdota un kko vasarā vajadzēja vietā.
Centīšos samērā hronoloģiski vairākos postos utt:
Par pirmo postu ganjau noraušu banu no lisija, tā ka varēs sagatavot pārējos.
Jau pāris gadus filosofēju par to, ka gribētos moci, bet nevarēju īsti saņemties. AtmoBenzīns tik visu laiku vizinās ar savu mopiņu un stāsta cik viss ahujenna un, ka nav ko filosofēt, bet jādara. Tā nu pavasarī salūzu un kad tad pamēģināt, ja ne tagad.
Tā nu veikli noskatīju "meiteņu moci" (#Black_prezident) 1994 BMW F650 FUNDURO , tikko no vācijas, nav reģistrēts, svaigi piekrāsotas plastmasas - kopumā diezgan ok. Sazīmēju sev līdzi čomu, kas māk braukt un braucām uz viesīti skatīties.
Izbraucot mocis liekās ok, man liekās viegli vadāms, ērts, čuoms saka, ka nav ne vainas. Tā kā ir svētdiena un reģistrēt nevar, tad vienojamies, ka nākošajā nedēļā viņš visu būs sareģistrējis, izgājis skati un es varēšu lekt autobusā un braukt pakaļ. Sazīmēju sev jaunu ķiveri, cimdus, aizņēmos jaku un taisījos uz autobusu pakaļ mopiņam. Džeks vēl pa to laiku piesūta bildes, kā viņš brauc uz skati, reģistrē utt, es stāvot ar biļeti rokās pie autobusa durvīm saņemu zvanu no viņa. Pēc laika, sagaidu, ka viņš teiks, ka viss ok, skate rokā utt, bet nē - stāvot rindā uz skati, apskatījies eļļu un tā kopā ar ūdeni (my milkshake brings all the boys to the yard). Nu neko, autobusā neiekāpju un brauciens nesanāk.
Ar pārdevēju vienojamies, ka viņš šo problēmu salabos, jo shit happens, bet ņemot vērā, ka moci vadā uz traļa, tad nekam trakam nevajadzētu būt. Pēc nedēļas mopiņš kaujas gatavībā un tieši tāpat kā iepriekš es gāzēju pakaļ. Pirms tam noklausījies basic tips and tricks how to ride a motorcycle. Satiekamies, attālināti pārreģistrējam, octa un trīcošām rokām braucu mājās.
Mocis:
BMW 1994 F650 Funduro (mazā GS priekštecis)
Year: 1994
Engine: Four stroke, single cylinder, DOHC, 4 valves per cylinder
Capacity: 652 cc / 39.8 cub. in.
Bore x Stroke: 100 x 83mm
Compression Ratio: 8.8:1
Cooling: Liquid
Lubrication: Dry sump
Induction: 2 x 33mm Mikuni carbs
Starting: Electric
Max Power: 35 kW / 48 hp @ 6500 rpm
Max Torque: 57 Nm / 5.8 kgf-m / 42 lb-ft. @ 5200 rpm
Transmission: 5 Speed
Atmo saka, ka nepis neies un būs hujova.
Pirmā pietura mazajā izbraucienā uz mājām (šajā brīdī nobraukts vairāk kā ever):
2021. gada vasara kā dāvana moto braukšanai, silts, saulains, maz lietus, brīžiem par daudz silts.
Kaut kādā brīdī skatoties info par moci un uz paša moča pamanu, ka uz ieplūdes ir rakstīts 25kW nevis 35kW, kā būtu jābūt. Palasot internetā, skaidrs, ka ir uzlikti restriktori. Kopā ar vēl visādiem sīkumiem pie elCamino (laikam tāds viņam te nickname) tas tiek salabots un mocis jūtami foršāks.
Pārējā laikā pamatā klapēju apkārt kur acis rāda.
Regulāri darba dienās arī tiek izmantots kā daily ar visiem servisa instrumentiem līdzi. Vismaz nav jāstāv korķos:
Sezonai ejot uz priekšu sāku ar vien vairāk un dziļāk pa sūdiem braukt:
Pie šīs bildes apguvu to, ka citiem patīk motociklisti. Braucot kur acis rāda, nonācis biju pie Gaujas pārceltuves. Tieši varētu vēlas pusdienas Līgatnē apēst (otrā upes pusē), bet nav vispār skaidras naudas. Tāds domāju, ko darīt, pienāk klāt džeki, kas tikko uzdzinuši savus auto un saka, davai mēs sametīsimies. Man tā kā neerti, viņi saka nekas, karmas punkti un tā es tieku pāri... Publisks paldies šiem kungiem.
Vairākas reizes pa vasaru un arī vasaras beigās norāvu situācijas, kad motors skaļi klabinās, ta sveces atvibrējušas, tad vārsti jārgulē, tad ķēde jāmaina - visas reizes paldies elCamino
Uz rudeni sapratu, ka pa dubļiem ar gludajām riepām nepis nekur nepabrauks. Tāpēc ieķēru kko nedaudz gaļīgāku (kā nekā "meiteņu mocis"):
Braucu līdz palika galīgi auksts un sniegs.
Secinājums no jauna moto braucēja - ja tu filosofē, ka varētu, tad noteikti vajag. Nav tur ko daudz domāt un dari vai nedari.
Es sāku ar max lētu visu, kas man ir, nenožēloju, jo neviens nevar pateikt tieši to, kas tev patiks un ko vajadzēs atskaitot ķiveri un cimdus. Viens nēsā bruņas atsevišķi, cits iekšā jakā, cits velk bruņu kreklu, bet cits brauc šortos un iešļūcenēs.
UN pats galvenais, Latvija ir ahujenna braukšanai pa krūmiem un takām.
Centīšos samērā hronoloģiski vairākos postos utt:
Par pirmo postu ganjau noraušu banu no lisija, tā ka varēs sagatavot pārējos.
Jau pāris gadus filosofēju par to, ka gribētos moci, bet nevarēju īsti saņemties. AtmoBenzīns tik visu laiku vizinās ar savu mopiņu un stāsta cik viss ahujenna un, ka nav ko filosofēt, bet jādara. Tā nu pavasarī salūzu un kad tad pamēģināt, ja ne tagad.
Tā nu veikli noskatīju "meiteņu moci" (#Black_prezident) 1994 BMW F650 FUNDURO , tikko no vācijas, nav reģistrēts, svaigi piekrāsotas plastmasas - kopumā diezgan ok. Sazīmēju sev līdzi čomu, kas māk braukt un braucām uz viesīti skatīties.
Izbraucot mocis liekās ok, man liekās viegli vadāms, ērts, čuoms saka, ka nav ne vainas. Tā kā ir svētdiena un reģistrēt nevar, tad vienojamies, ka nākošajā nedēļā viņš visu būs sareģistrējis, izgājis skati un es varēšu lekt autobusā un braukt pakaļ. Sazīmēju sev jaunu ķiveri, cimdus, aizņēmos jaku un taisījos uz autobusu pakaļ mopiņam. Džeks vēl pa to laiku piesūta bildes, kā viņš brauc uz skati, reģistrē utt, es stāvot ar biļeti rokās pie autobusa durvīm saņemu zvanu no viņa. Pēc laika, sagaidu, ka viņš teiks, ka viss ok, skate rokā utt, bet nē - stāvot rindā uz skati, apskatījies eļļu un tā kopā ar ūdeni (my milkshake brings all the boys to the yard). Nu neko, autobusā neiekāpju un brauciens nesanāk.
Ar pārdevēju vienojamies, ka viņš šo problēmu salabos, jo shit happens, bet ņemot vērā, ka moci vadā uz traļa, tad nekam trakam nevajadzētu būt. Pēc nedēļas mopiņš kaujas gatavībā un tieši tāpat kā iepriekš es gāzēju pakaļ. Pirms tam noklausījies basic tips and tricks how to ride a motorcycle. Satiekamies, attālināti pārreģistrējam, octa un trīcošām rokām braucu mājās.
Mocis:
BMW 1994 F650 Funduro (mazā GS priekštecis)
Year: 1994
Engine: Four stroke, single cylinder, DOHC, 4 valves per cylinder
Capacity: 652 cc / 39.8 cub. in.
Bore x Stroke: 100 x 83mm
Compression Ratio: 8.8:1
Cooling: Liquid
Lubrication: Dry sump
Induction: 2 x 33mm Mikuni carbs
Starting: Electric
Max Power: 35 kW / 48 hp @ 6500 rpm
Max Torque: 57 Nm / 5.8 kgf-m / 42 lb-ft. @ 5200 rpm
Transmission: 5 Speed
Atmo saka, ka nepis neies un būs hujova.
Pirmā pietura mazajā izbraucienā uz mājām (šajā brīdī nobraukts vairāk kā ever):
2021. gada vasara kā dāvana moto braukšanai, silts, saulains, maz lietus, brīžiem par daudz silts.
Kaut kādā brīdī skatoties info par moci un uz paša moča pamanu, ka uz ieplūdes ir rakstīts 25kW nevis 35kW, kā būtu jābūt. Palasot internetā, skaidrs, ka ir uzlikti restriktori. Kopā ar vēl visādiem sīkumiem pie elCamino (laikam tāds viņam te nickname) tas tiek salabots un mocis jūtami foršāks.
Pārējā laikā pamatā klapēju apkārt kur acis rāda.
Regulāri darba dienās arī tiek izmantots kā daily ar visiem servisa instrumentiem līdzi. Vismaz nav jāstāv korķos:
Sezonai ejot uz priekšu sāku ar vien vairāk un dziļāk pa sūdiem braukt:
Pie šīs bildes apguvu to, ka citiem patīk motociklisti. Braucot kur acis rāda, nonācis biju pie Gaujas pārceltuves. Tieši varētu vēlas pusdienas Līgatnē apēst (otrā upes pusē), bet nav vispār skaidras naudas. Tāds domāju, ko darīt, pienāk klāt džeki, kas tikko uzdzinuši savus auto un saka, davai mēs sametīsimies. Man tā kā neerti, viņi saka nekas, karmas punkti un tā es tieku pāri... Publisks paldies šiem kungiem.
Vairākas reizes pa vasaru un arī vasaras beigās norāvu situācijas, kad motors skaļi klabinās, ta sveces atvibrējušas, tad vārsti jārgulē, tad ķēde jāmaina - visas reizes paldies elCamino
Uz rudeni sapratu, ka pa dubļiem ar gludajām riepām nepis nekur nepabrauks. Tāpēc ieķēru kko nedaudz gaļīgāku (kā nekā "meiteņu mocis"):
Braucu līdz palika galīgi auksts un sniegs.
Secinājums no jauna moto braucēja - ja tu filosofē, ka varētu, tad noteikti vajag. Nav tur ko daudz domāt un dari vai nedari.
Es sāku ar max lētu visu, kas man ir, nenožēloju, jo neviens nevar pateikt tieši to, kas tev patiks un ko vajadzēs atskaitot ķiveri un cimdus. Viens nēsā bruņas atsevišķi, cits iekšā jakā, cits velk bruņu kreklu, bet cits brauc šortos un iešļūcenēs.
UN pats galvenais, Latvija ir ahujenna braukšanai pa krūmiem un takām.
Last edited by petka17 on 07 Nov 2022, 18:19, edited 1 time in total.
Tu daudz, bled, neaizdedz kamēr tu, bled, jebalā nedabūn! ©IzdedzesVīrs#IzdedzesVīrs2017
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
- UldisUldis
- Posts: 4881
- Joined: 22 Jan 2015, 16:58
- Location: Smiltene, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
Re: Petka W210, Leone III, F650 un citas lamatas, kuras nelien nekur
Smiltenē friškas esi ēdis
Čomaks ar KTM LC4 saka, ka šitais liekas pārāk zems un mīksts, principā pēc sajūtām mežā vairāk kā rolleris nevis enduro. Pats gan esmu braucis tikai ar ielinieku un to pašu KTM LC4. Bet nu noteikti daudz labāk ir braukt ar šādu mopēdu, nekā dirst internetā un nebraukt nemaz
Čomaks ar KTM LC4 saka, ka šitais liekas pārāk zems un mīksts, principā pēc sajūtām mežā vairāk kā rolleris nevis enduro. Pats gan esmu braucis tikai ar ielinieku un to pašu KTM LC4. Bet nu noteikti daudz labāk ir braukt ar šādu mopēdu, nekā dirst internetā un nebraukt nemaz
- petka17
- Posts: 7008
- Joined: 30 Sep 2010, 00:18
- Location: Zaļās želejas racing tiim
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
Re: Petka W210, Leone III, F650 un citas lamatas, kuras nelien nekur
KTM maksā x2+UldisUldis wrote: ↑11 Jan 2022, 14:07 Smiltenē friškas esi ēdis
Čomaks ar KTM LC4 saka, ka šitais liekas pārāk zems un mīksts, principā pēc sajūtām mežā vairāk kā rolleris nevis enduro. Pats gan esmu braucis tikai ar ielinieku un to pašu KTM LC4. Bet nu noteikti daudz labāk ir braukt ar šādu mopēdu, nekā dirst internetā un nebraukt nemaz
Tu daudz, bled, neaizdedz kamēr tu, bled, jebalā nedabūn! ©IzdedzesVīrs#IzdedzesVīrs2017
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
- Black President
- Spam addicted
- Posts: 15208
- Joined: 11 Nov 2013, 13:11
- Location: Underground
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Petka W210, Leone III, F650 un citas lamatas, kuras nelien nekur
Ja , bet "meitenu mocis"petka17 wrote: ↑11 Jan 2022, 14:38KTM maksā x2+UldisUldis wrote: ↑11 Jan 2022, 14:07 Smiltenē friškas esi ēdis
Čomaks ar KTM LC4 saka, ka šitais liekas pārāk zems un mīksts, principā pēc sajūtām mežā vairāk kā rolleris nevis enduro. Pats gan esmu braucis tikai ar ielinieku un to pašu KTM LC4. Bet nu noteikti daudz labāk ir braukt ar šādu mopēdu, nekā dirst internetā un nebraukt nemaz
R56 JCW
- petka17
- Posts: 7008
- Joined: 30 Sep 2010, 00:18
- Location: Zaļās želejas racing tiim
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
Re: Petka W210, Leone III, F650 un citas lamatas, kuras nelien nekur
Būs tev kaut kā jāpārdzīvoBlack President wrote: ↑11 Jan 2022, 15:22Ja , bet "meitenu mocis"petka17 wrote: ↑11 Jan 2022, 14:38KTM maksā x2+UldisUldis wrote: ↑11 Jan 2022, 14:07 Smiltenē friškas esi ēdis
Čomaks ar KTM LC4 saka, ka šitais liekas pārāk zems un mīksts, principā pēc sajūtām mežā vairāk kā rolleris nevis enduro. Pats gan esmu braucis tikai ar ielinieku un to pašu KTM LC4. Bet nu noteikti daudz labāk ir braukt ar šādu mopēdu, nekā dirst internetā un nebraukt nemaz
Es jūtu, ka tava sāpe ir liela
Tu daudz, bled, neaizdedz kamēr tu, bled, jebalā nedabūn! ©IzdedzesVīrs#IzdedzesVīrs2017
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
- howitzer
- M30
- Posts: 29237
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Petka W210, Leone III, F650 un citas lamatas, kuras nelien nekur
Ienācu palasīt par acajno, lasu par bmw.
Disapointeded.
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
Re: Petka W210, Leone III, F650 un citas lamatas, kuras nelien nekur
Dis!
Bet es saprotu, tiesības noliktas kkad sen un tagad pamēģināji? Vai vnk riskēji ka neturēs?
Dell/Lenovo/HP portatīvie datori par labām cenām
- petka17
- Posts: 7008
- Joined: 30 Sep 2010, 00:18
- Location: Zaļās želejas racing tiim
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
Re: Petka W210, Leone III, F650 un citas lamatas, kuras nelien nekur
I plea the fifth
Tu daudz, bled, neaizdedz kamēr tu, bled, jebalā nedabūn! ©IzdedzesVīrs#IzdedzesVīrs2017
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
Re: Petka W210, Leone III, F650 un citas lamatas, kuras nelien nekur
Mopēdi ir nais, bet davaj - vajag aprakstu par Leonīdu un Acaino.
- petka17
- Posts: 7008
- Joined: 30 Sep 2010, 00:18
- Location: Zaļās želejas racing tiim
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
Re: Petka W210, Leone III, F650 un citas lamatas, kuras nelien nekur
Visiem mega nepacietība.
Nu ko hronoloģiski nākamā lamata no 2021
Nu pa vasaru ahujenna vizināties ar mopiņu, bet sāka rasties vēlme kko parušināties pa garāžu. Mocis samērā bezprobļemi.lv un pats tāpat baigi negribu viņu skrūvēt, bet braukt. Tā nu meklējot kko ko paskrūvēt lai nodzītu stresu lietainos vakaros, aizbraucu uz laukiem. Atvēru šķūni un atradu šo:
Ražotājs: Subaru
Modelis: Leone
Gads: 1986
Motors: 1.8 EA82 carbo benz/propan
Komplektācija:
Front und Allrad antrieb ar pazeminātajiem ātrumiem
Elektro logi
Tas arī viss
Auto ar garu vēsturi un daudz cietis. Izmantots gadiem saimniecībā, nomests šķūnī, jo kko sāka čakarēties elektrība un degvielas sūknis.
No pirmajiem darbiem:
Auto noņemts pašdarbnieku lifts
Nomainīts pabojātais spārns
Nomainītās papuvušās durvis
Šādā paskatā auto devās uz lielpilsētu:
Pirmais, kas tapa skaidrs, ka auto ir fundamentāli pipec provodka. Auto ir degusi motortelpa, zem paneļa dzīvojušas peles utt. Provodka ir mistērija. Tāpēc no 3 provodkām tapa viena, kas cerams ir puslīdz funkcionējoša. Katrā ziņā aut var piešķilt un tas brauc.
Tālāk no 2 paneļiem salasīts viens (bildes nav), salaboti elektro logi - visi funkcionē
No 3 slēdžiem saliku vienu, visi vadi mainīti:
Tad jautājums, kāpēc no bākas netek ārā degviela. Līdz tam auto funkcionēja uz kanniņas, kurā iet truba.
Bāka noņemta un skaidrs, ka bākā kaut kas ir aizsērējis - visticamāk uzvērējs. Uztvērējam tikt klāt - impossible, tāpēc nekas cits neatlika:
Bākā iekšā atradās tādi kā balti dubļi, kas izšūstot kļūts par ļoti smalku pulveri. Diskutējot ar GG kungu, šis visticamāk ir kkāds 90to/2000šo sākuma deģa prikols, jo citās vecās lamatās arī esot manīts.
Nu bāka tika samazgāta, uztvērējs izjaukts, iztīrīts, slikts kopā. Mazgāju ar benzīnu un klīneri, cik sanāca, tik sanāca.
Tad talkā tika ņemts uzticamais ūdris
Aizmetināts coķis
Un bāka apstrādāta ar kkādu pūšamo, kas paredzēts šitādām lietām:
Labā ziņa, ir diezgan liels šrots pieejams ar detaļām, var visu ko salasīt.
Vēl vajadzētu pārlasīt tiltu un tad likt visu kopā un skatīties vai iet vai nē.
Vai auto būs restaurācijas projekts - nē, bundža pārcietusi visu un nav tā vērtā, tikai salkt un pavizināties
Rudenī subarix tika izmests no garāžas, jo sākās durvju un citu remonta lieto restaurācija un subarixam nav laika...
Nu ko hronoloģiski nākamā lamata no 2021
Nu pa vasaru ahujenna vizināties ar mopiņu, bet sāka rasties vēlme kko parušināties pa garāžu. Mocis samērā bezprobļemi.lv un pats tāpat baigi negribu viņu skrūvēt, bet braukt. Tā nu meklējot kko ko paskrūvēt lai nodzītu stresu lietainos vakaros, aizbraucu uz laukiem. Atvēru šķūni un atradu šo:
Ražotājs: Subaru
Modelis: Leone
Gads: 1986
Motors: 1.8 EA82 carbo benz/propan
Komplektācija:
Front und Allrad antrieb ar pazeminātajiem ātrumiem
Elektro logi
Tas arī viss
Auto ar garu vēsturi un daudz cietis. Izmantots gadiem saimniecībā, nomests šķūnī, jo kko sāka čakarēties elektrība un degvielas sūknis.
No pirmajiem darbiem:
Auto noņemts pašdarbnieku lifts
Nomainīts pabojātais spārns
Nomainītās papuvušās durvis
Šādā paskatā auto devās uz lielpilsētu:
Pirmais, kas tapa skaidrs, ka auto ir fundamentāli pipec provodka. Auto ir degusi motortelpa, zem paneļa dzīvojušas peles utt. Provodka ir mistērija. Tāpēc no 3 provodkām tapa viena, kas cerams ir puslīdz funkcionējoša. Katrā ziņā aut var piešķilt un tas brauc.
Tālāk no 2 paneļiem salasīts viens (bildes nav), salaboti elektro logi - visi funkcionē
No 3 slēdžiem saliku vienu, visi vadi mainīti:
Tad jautājums, kāpēc no bākas netek ārā degviela. Līdz tam auto funkcionēja uz kanniņas, kurā iet truba.
Bāka noņemta un skaidrs, ka bākā kaut kas ir aizsērējis - visticamāk uzvērējs. Uztvērējam tikt klāt - impossible, tāpēc nekas cits neatlika:
Bākā iekšā atradās tādi kā balti dubļi, kas izšūstot kļūts par ļoti smalku pulveri. Diskutējot ar GG kungu, šis visticamāk ir kkāds 90to/2000šo sākuma deģa prikols, jo citās vecās lamatās arī esot manīts.
Nu bāka tika samazgāta, uztvērējs izjaukts, iztīrīts, slikts kopā. Mazgāju ar benzīnu un klīneri, cik sanāca, tik sanāca.
Tad talkā tika ņemts uzticamais ūdris
Aizmetināts coķis
Un bāka apstrādāta ar kkādu pūšamo, kas paredzēts šitādām lietām:
Labā ziņa, ir diezgan liels šrots pieejams ar detaļām, var visu ko salasīt.
Vēl vajadzētu pārlasīt tiltu un tad likt visu kopā un skatīties vai iet vai nē.
Vai auto būs restaurācijas projekts - nē, bundža pārcietusi visu un nav tā vērtā, tikai salkt un pavizināties
Rudenī subarix tika izmests no garāžas, jo sākās durvju un citu remonta lieto restaurācija un subarixam nav laika...
- Rating: 25%
Tu daudz, bled, neaizdedz kamēr tu, bled, jebalā nedabūn! ©IzdedzesVīrs#IzdedzesVīrs2017
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
- GG.
- Posts: 15894
- Joined: 30 Oct 2011, 23:05
- Location: Lielā Xadene
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Petka W210, Leone III, F650 un citas lamatas, kuras nelien nekur
Uzspiestu like, bet neredzu pogu
- Rating: 75%
- petka17
- Posts: 7008
- Joined: 30 Sep 2010, 00:18
- Location: Zaļās želejas racing tiim
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
Re: Petka W210, Leone III, F650 un citas lamatas, kuras nelien nekur
Tu daudz, bled, neaizdedz kamēr tu, bled, jebalā nedabūn! ©IzdedzesVīrs#IzdedzesVīrs2017
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
-
- Spam addicted
- Posts: 1937
- Joined: 13 Aug 2015, 23:55
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 0
Re: Petka W210, Leone III, F650 un citas lamatas, kuras nelien nekur
Nez kāpēc gaidīju, dēļ pavirši izlasīta virsraksta, Seat'u a te Subarix.
Bet nu šrota pieejamība, kur paņemt tādu sīkumu, kā citas durvis, šādam dinozauram, daudz ko izskaidro.
Bet nu šrota pieejamība, kur paņemt tādu sīkumu, kā citas durvis, šādam dinozauram, daudz ko izskaidro.
- petka17
- Posts: 7008
- Joined: 30 Sep 2010, 00:18
- Location: Zaļās želejas racing tiim
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
Re: Petka W210, Leone III, F650 un citas lamatas, kuras nelien nekur
Nu ko mazliet atslodzei.
Tā kā pienāca ziema un domas par to, ka ar moci varētu noklapēt līdz janvārim beidzās. Garāžā normāli gateris un subarixam nav vietas, bet aiz loga žurcēni klapē pa ielām, tad sapratu, ka vajadzētu kko darīt lietas labā.
Vienā vakarā sēžot pie kompja un dzenājot zuti sāku aplūrēt cēlās vācijas piedāvājumu. Pie reizes aizšaut mazā atvaļinājumā un ciemos pie čoma.
Atradu Opel Omega 2.6 V6 ar pabeigušos degvielas sūkni, bet auto ir pirms 6 mēneši ieta skate un citādi viss +/- ok. Sazinos ar pārdevēju, viss normāli, vienojamies par 450 EUR ar vasaras diskiem un riepām, viņš atsūta kauferi:
Sarunājam, ka es pēc 6 dienām ielidoju, pērku biļetes utt, viss būs kārtībā. Piedāvāju aizsūtīt piķi, bet viņš saka, ka labāk uz vietas, 'čill. Nopērku biļetes uz štutgarti pa dārgo, bet nu auto 5km no lidostas durvīm un varēs ietaupīt uz "lēto " vācu transportu. Paiet diena un atnāk ziņa "PN auto pārdevu". Karoč pisiens pa olām.
Tā nu ir 5 dienas līdz izlidošanai un ir jāatrod kkas ar ko tikt mājās. Vācijā tagad lai tiktu pie nr auto jābūt skatei, kas uzreiz sašaurina lēto miskastu piedāvājumu dalot uz 3. Tā nu visu laiku kko lūrot uzpeld šis:
W210 E430
Gads:1997
Kārba: Auto 5 gang
Avantgarde
Karoč papliks E430 unītis ar skati. Nav diži skaists, bet 1400 eur par viņu prasa. Lieki teikt, ka tirgo turks. Aizbraucu, aizvelkos līdz viņam, sāku skatīties un:
1) aķis pezdā
2) sliekšņu gali varētu būt cietāki
3)Rūsas pleķīši pa perimetru
4) Grīda vesala, aiz oriģinālajām doņķiera vietām ez pez paceļas
5) pieliekot vadus pielec uzreiz
Padarbinu, panelī, low coolant, saku turkam, ka jāpielej, pielej un pezdā - tek ārā ar strūklu.
Nu tagad max sagruz, pezdā, nav ko tālāk iesākt. Nedaudz pakonsultējoties ar čuomieņiem, vācijā uz nākamo dienu tiek sazīmēts radiators, ar turku vienojamies par 1000EUR, Un nolemju tomēr ņemt ciet.
Turpat turka plača angārā tiek veikta radiatora nomaiņa:
Un biki tiek iztaisnots radiatora kronšteins (tā nav žurka, te bija jāklapē ar lielo āmuru):
Karoč visu samainu un klapēju uz ziemeļiem ciemos pie čuomiņa
350km pa bāni un atklājās, ka auto slikti turas uz ceļa, aizmugurē kkas ir vaļā un baigi staigā, bet citādi 10l/100km, komfortabls un kluss.
nobraucu no bāņa, pirmais luksafors, zaļais, nedaudz pieslogojot ar bremzīti dodu virsū un ieberot manis sagaidīto cēlienu aizvieto skaļa tarkšķoņa no aizmugures un es palieku uz vietas.
Sazvanu čomu un viņš mani velk līdz savai mājai:
Rezultātā:
Nu ko, paldies čuomiņam, tiek sazīmeta cita pusass, vakarā vēl tiek norauta nost šī:
Nākamajā dienā tiek sazīmētas arī ziemas riepas, pusass rokā un vakarā pēdējie sagatavošanās darbi ceļam uz LV:
Nākamajā rītā auto piekrāmēts un gatavs startam uz LV, pa ceļam vēl domāju, nah tās ziemenes, jo eiropā atkusnis, bet nu naktī braucot cauri lietuvai uz 50 pa šoseju, jo melnais ledus, novērtēju šo 50EUR ieguldījumu.
Latvijā piereģistrēju vēl pirms gada beigām, skatē ieliek 3 divniekus:
1)Miglas lukturis
2)Stūres stiepnis
3)Stūres piļņiks
Sīkumi, par aizmuguri neviena vārda. Servisā protams tiek samainīts tas, kas jāmaina, aizmugurē arī tiek saremontēta ķega (sveiks Vītol, te viss ok)
Un izieta skate.
Pirms vecgada vakara vēl ar lietotāju BIG Eziks aka Juzix aizšāvām uzbraukt ar youngtaimeriem pa trasi un mersim pirmās iesvētības: Bamperi, kr pr. spārns, kr, aizm, spārns. Apklapēti. Pasākums labi noslēgts.
Pāris bildes:
Šobrīd mersis ļoti labi izpilda strokas būvmateriālu transporta funkciju un ziemas missenes funkciju.
Viss kas plānots - Uzlikt propānu, salabot to, kas kaitinoši grab aizmugurē un braukt
Vēlmes: īsāks reduktos aizmugurē, jo ar šito otrais robs beidzas tik tālu, ka pilsētā nevar notestēt nepapišot pravas.
Tā kā pienāca ziema un domas par to, ka ar moci varētu noklapēt līdz janvārim beidzās. Garāžā normāli gateris un subarixam nav vietas, bet aiz loga žurcēni klapē pa ielām, tad sapratu, ka vajadzētu kko darīt lietas labā.
Vienā vakarā sēžot pie kompja un dzenājot zuti sāku aplūrēt cēlās vācijas piedāvājumu. Pie reizes aizšaut mazā atvaļinājumā un ciemos pie čoma.
Atradu Opel Omega 2.6 V6 ar pabeigušos degvielas sūkni, bet auto ir pirms 6 mēneši ieta skate un citādi viss +/- ok. Sazinos ar pārdevēju, viss normāli, vienojamies par 450 EUR ar vasaras diskiem un riepām, viņš atsūta kauferi:
Sarunājam, ka es pēc 6 dienām ielidoju, pērku biļetes utt, viss būs kārtībā. Piedāvāju aizsūtīt piķi, bet viņš saka, ka labāk uz vietas, 'čill. Nopērku biļetes uz štutgarti pa dārgo, bet nu auto 5km no lidostas durvīm un varēs ietaupīt uz "lēto " vācu transportu. Paiet diena un atnāk ziņa "PN auto pārdevu". Karoč pisiens pa olām.
Tā nu ir 5 dienas līdz izlidošanai un ir jāatrod kkas ar ko tikt mājās. Vācijā tagad lai tiktu pie nr auto jābūt skatei, kas uzreiz sašaurina lēto miskastu piedāvājumu dalot uz 3. Tā nu visu laiku kko lūrot uzpeld šis:
W210 E430
Gads:1997
Kārba: Auto 5 gang
Avantgarde
Karoč papliks E430 unītis ar skati. Nav diži skaists, bet 1400 eur par viņu prasa. Lieki teikt, ka tirgo turks. Aizbraucu, aizvelkos līdz viņam, sāku skatīties un:
1) aķis pezdā
2) sliekšņu gali varētu būt cietāki
3)Rūsas pleķīši pa perimetru
4) Grīda vesala, aiz oriģinālajām doņķiera vietām ez pez paceļas
5) pieliekot vadus pielec uzreiz
Padarbinu, panelī, low coolant, saku turkam, ka jāpielej, pielej un pezdā - tek ārā ar strūklu.
Nu tagad max sagruz, pezdā, nav ko tālāk iesākt. Nedaudz pakonsultējoties ar čuomieņiem, vācijā uz nākamo dienu tiek sazīmēts radiators, ar turku vienojamies par 1000EUR, Un nolemju tomēr ņemt ciet.
Turpat turka plača angārā tiek veikta radiatora nomaiņa:
Un biki tiek iztaisnots radiatora kronšteins (tā nav žurka, te bija jāklapē ar lielo āmuru):
Karoč visu samainu un klapēju uz ziemeļiem ciemos pie čuomiņa
350km pa bāni un atklājās, ka auto slikti turas uz ceļa, aizmugurē kkas ir vaļā un baigi staigā, bet citādi 10l/100km, komfortabls un kluss.
nobraucu no bāņa, pirmais luksafors, zaļais, nedaudz pieslogojot ar bremzīti dodu virsū un ieberot manis sagaidīto cēlienu aizvieto skaļa tarkšķoņa no aizmugures un es palieku uz vietas.
Sazvanu čomu un viņš mani velk līdz savai mājai:
Rezultātā:
Nu ko, paldies čuomiņam, tiek sazīmeta cita pusass, vakarā vēl tiek norauta nost šī:
Nākamajā dienā tiek sazīmētas arī ziemas riepas, pusass rokā un vakarā pēdējie sagatavošanās darbi ceļam uz LV:
Nākamajā rītā auto piekrāmēts un gatavs startam uz LV, pa ceļam vēl domāju, nah tās ziemenes, jo eiropā atkusnis, bet nu naktī braucot cauri lietuvai uz 50 pa šoseju, jo melnais ledus, novērtēju šo 50EUR ieguldījumu.
Latvijā piereģistrēju vēl pirms gada beigām, skatē ieliek 3 divniekus:
1)Miglas lukturis
2)Stūres stiepnis
3)Stūres piļņiks
Sīkumi, par aizmuguri neviena vārda. Servisā protams tiek samainīts tas, kas jāmaina, aizmugurē arī tiek saremontēta ķega (sveiks Vītol, te viss ok)
Un izieta skate.
Pirms vecgada vakara vēl ar lietotāju BIG Eziks aka Juzix aizšāvām uzbraukt ar youngtaimeriem pa trasi un mersim pirmās iesvētības: Bamperi, kr pr. spārns, kr, aizm, spārns. Apklapēti. Pasākums labi noslēgts.
Pāris bildes:
Šobrīd mersis ļoti labi izpilda strokas būvmateriālu transporta funkciju un ziemas missenes funkciju.
Viss kas plānots - Uzlikt propānu, salabot to, kas kaitinoši grab aizmugurē un braukt
Vēlmes: īsāks reduktos aizmugurē, jo ar šito otrais robs beidzas tik tālu, ka pilsētā nevar notestēt nepapišot pravas.
- Rating: 25%
Tu daudz, bled, neaizdedz kamēr tu, bled, jebalā nedabūn! ©IzdedzesVīrs#IzdedzesVīrs2017
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8