Mersis trasē. CLK230 W208

Visi kas iepirkuši sev jaunu auto un vēlas palielīties tad lielās šajā sadaļā. Nu tad lai labi ripo :)

Moderators: Juzix, Bastard

ficux
Posts: 250
Joined: 29 Jan 2015, 16:31
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Mersis pa kaifu trasē. CLK230 W208

Post by ficux »

*Sicram wrote: 17 Jun 2022, 09:37 šitam, nu tam saurbtā gaisa kaste, modam es vispār neticu. Tam metāla gabalam un citai siknsai gan es ticu.
Oriģināli gaisu padod caur šo vietu. Apmēram 15x5cm kanāls līdz filtra kastei. Šķiet galīgi par mazu, kur nu vēl ja kompresoru griež vairāk.
Image
howitzer wrote: 17 Jun 2022, 10:38 Ak dievs nu neeeeee, termoss uz 4cyl motora fuck shit...
4cyl ļoti retos gadījumos var iegūt labu skaņu. Šis nebūs tas gadījums. Ieliks kaut kad rezonatoru un būs OK. Iespējams vienā brīdī kompresors būs skaļāks par izpūtēju.
*Sicram wrote: 17 Jun 2022, 10:43
UldisUldis wrote: 17 Jun 2022, 10:42 Cik viņam ir standarta jauda?
190zs/280nm? Nu tip 328i žurcīte.
.
Pēc interneta datiem apmēram tā jā. Citur ir 193Hp, citur 190. Šis skaitas pre-facelift. Uz facelift cits kompresors, līdz ar to bija 197Hp.
User avatar
howitzer
M30
Posts: 28380
Joined: 18 Aug 2010, 15:02
Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Mersis pa kaifu trasē. CLK230 W208

Post by howitzer »

Bet vispār es arī pievienotos Jewzika ieteikumam - izņem tālo lākturi un izvelc šnorkeli pa to caurumu.
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown

Image
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
User avatar
Martinss
Posts: 4834
Joined: 04 May 2006, 11:29
Location: pieRīga
Has thanked: 1 time
Been thanked: 0

Re: Mersis pa kaifu trasē. CLK230 W208

Post by Martinss »

Man liekas, ka tas tālais nejaucās, kā e30/e32/e34 nshit, tas viss lukturis ir viens kopums. Nu anyway, jāņem vēl viens "trases" lukutirs, kam to tālo nozāģē nost. :aiwa:
User avatar
K.JAY
Posts: 1066
Joined: 24 Jan 2015, 23:53
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Mersis pa kaifu trasē. CLK230 W208

Post by K.JAY »

Tie caurumi situāciju var pasliktināt, tas pats kas koniskais bez heat shield, rauj karsto gaisu no matara telpas un viss hrenova.
YANA KAY sočna uznes wrodeks
User avatar
tolx
Posts: 792
Joined: 29 Oct 2005, 20:23
Location: tava iztēle
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Mersis pa kaifu trasē. CLK230 W208

Post by tolx »

Mhm, šitam lukturi ir viens kopējs bloks, pa ja no priekšas izskatās citādāk. Bet trases vajadzībām sazāģēts lukturis no angļa derēs lieliski.
Dell/Lenovo/HP portatīvie datori par labām cenām
ficux
Posts: 250
Joined: 29 Jan 2015, 16:31
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Mersis pa kaifu trasē. CLK230 W208

Post by ficux »

Rezerves lukturi atradīs kādā šrotā, kad braukšu pirkt pusasis. Novērpu jau otro, šoreiz otrā pusē, plus vēl izšķīda lodīšu turamais gredzens granātā :alkofest:

Līdz ar taisnās trubas uzlikšanas parādījusies liela problēma, kur motors pie būsta neiet. Tā itkā aizrijas. Izmet klūdas par Misfire, O2 sensoru, maisījuma adaptācijām. Itkā par liesu maisījums? Itkā runā, ka taisnām trubām nav pretspiediena un tas motoram slikti. Pieliku atpakaļ katalizatoru testam un nekas neuzlabojās, tā kā kaut kas cits nomiris.
Spiediens reikā testēts, ir un nekrīt pie slodzes. Beņa ir
Gaisa (vakuuma) noplūdes arī nav, bet nu varbūt vairāk jāpameklē.
Motors strādā vienmērīgi, kad atvienots gaisa recirkulācijas vārsts (blowoff) un spiediens netiek līdz motoram. Tik tad jaudas nav.

Gūglē atradu, ka jāmeklē gaisa noplūdes, jāmaina MAFs un lambda.


Un ja jau bija atnācis, uzliku kloķenes adapteri ar jauno siksnu. Nevar tik just efektu iepriekš minētās problēmas dēļ.
Image
User avatar
GG.
Posts: 15522
Joined: 30 Oct 2011, 23:05
Location: Slēgta tipa царь купе
Has thanked: 0
Been thanked: 5 times

Re: Mersis pa kaifu trasē. CLK230 W208

Post by GG. »

Metinot taisno trubu, atvienoji AKB? Nenokurināji kaut ko no elektronikas? :D
ficux
Posts: 250
Joined: 29 Jan 2015, 16:31
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Mersis pa kaifu trasē. CLK230 W208

Post by ficux »

GG. wrote: 20 Jun 2022, 01:35 Metinot taisno trubu, atvienoji AKB? Nenokurināji kaut ko no elektronikas? :D
Atvienoju jā. Bet masa visu laiku bija pievienota caur motoru. Tā var nokurināt kaut ko?
ficux
Posts: 250
Joined: 29 Jan 2015, 16:31
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Mersis pa kaifu trasē. CLK230 W208

Post by ficux »

Mēnesis ar neaktīvu problēmu risināšanu, bet beidzot šodien mersis atkal aizgāja.

Diagnostikā MAFs itkā pareizus skaitļus rāda, tāpēc to tā arī nemainīju.
Noravēju ieplūdes kolektoru, lai pārbaudītu visu uz gaisa noplūdēm, neko neatradu. Visas trubas vietā, nav sakaltušas, pie viena pievienoju būsta dačiku. Rādītājs tik vēl normāli jāieliek salonā.
Image

Pie reizes arī pārbaudīju sprauslas tīri, vai visas strādā un vizuāli vai izskatās, ka strādā vienādi. Ar to problēmu nebija.
Image

Nākamās mainīju sveces, ar svečvadiem, jo nopirku, neizņemot vecās ārā. Vecās arī nebija neko sliktas, tā kā gan jau šis nebija pie vainas. Nomainīju tāpat. Bildēs vecās.
Image
Image

Tālāk mocīju vadus pie "blowoff" droseles un izskatās, ka tur neliels nekontakts, jo nedaudz palocīju vadus un aizgāja. Tad atkal sāka gļukot. Pa jaunam uztaisīju štekeri un tagad izskatās, ka strādā, kā vajag.

Tomēr likās, ka kaut kas vēl nav un izdomāju uzlikt degvielas sliedei lielāka spiediena regulatoru. Labi, ka pēc formas vienāds ar VAG grupu un der 4bar spiediena regulators no kaut kādiem VAG grupas V6 motoriem. Šī ir standarta lieta, ko šiem motoriem dara, un ir pietiekoši bez citām izmaiņām degvielas sistēmā līdz apmēram 250hp.

Šodien tika izbraukts un liekas atkal viss stīgā 8)
Uzinstalēju pirmo dragreisa aplikaciju, ko atradu un uzmērīju laiku. Par skaitļu precizitāti hvz 0-100: 7,6s, oriģināli 7,9s. Neesmu eksperts, bet šķiet parasti ražotāja laiki nekad nav sasniedzami īstajā dzīvē, tā kā secinājums, ka jaudas ziņā ir kaut kas uzlabojies.

Tagad tik uz trasi jābrauc. :cool:

Ā un mēģināju caur brāli (tuf serviss) dabūt pie elektriķiem/čipotājiem. Viņi pateica, ka neko ar šiem motoriem nevarot izdarīt ar standarta kompi un čipu.
Tā kā ja kāds tiešām konkrēti zina meistaru, kas M111 2.3 kompresora motoru spēj uzčipot, dodat kontaktus.
User avatar
andrams
Posts: 363
Joined: 16 Mar 2010, 22:28
Location: Ventspils/Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Mersis pa kaifu trasē. CLK230 W208

Post by andrams »

Man ar 208 problēmas arī taisīja tā recirkulācijas drosele, bet tur vēl ir sāpes ar pašu komponentu kā tādu. Ko es noskaidroju - katru reizi, ieslēdzot aizdedzi, ECU uztaisa selfchecku, vai tā klape kustas. Un uz vecumu tā sāk palikt lēnāka, tāpēc ECU nesaprot, ka viņa joprojām reaģē uz ECU signāliem, jo dotajā laikā viņa fiziski neuzspēj izvirināties. ECU padomā - no Martini, no party - un nolemj viņu nevirināt vispār līdz nākamajam ciklam. Rezultātā - atmosfērisks M111 un vēlme ielaist ķieģeli logā.

Tiesa gan, tas bija ar facelifta M111 EVO un Siemens vadību. Prefam Bosch, es pieļauju, daudzas lietas dara citādāk, jocīgi gan, ka neviens neko nevar iečipot. :D
Opel Kadett D '81 2.0i 8v FWD
ficux
Posts: 250
Joined: 29 Jan 2015, 16:31
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Mersis pa kaifu trasē. CLK230 W208

Post by ficux »

andrams wrote: 18 Jul 2022, 07:44 Man ar 208 problēmas arī taisīja tā recirkulācijas drosele, bet tur vēl ir sāpes ar pašu komponentu kā tādu. Ko es noskaidroju - katru reizi, ieslēdzot aizdedzi, ECU uztaisa selfchecku, vai tā klape kustas. Un uz vecumu tā sāk palikt lēnāka, tāpēc ECU nesaprot, ka viņa joprojām reaģē uz ECU signāliem, jo dotajā laikā viņa fiziski neuzspēj izvirināties. ECU padomā - no Martini, no party - un nolemj viņu nevirināt vispār līdz nākamajam ciklam. Rezultātā - atmosfērisks M111 un vēlme ielaist ķieģeli logā.

Tiesa gan, tas bija ar facelifta M111 EVO un Siemens vadību. Prefam Bosch, es pieļauju, daudzas lietas dara citādāk, jocīgi gan, ka neviens neko nevar iečipot. :D
Tas varētu izskaidrot, kāpēc dažreiz grūtāk aukstu motoru pielaist. Bija vienu brīdi doma likt virsū parastu mehānisko blowoffu, bet tad tāpat pie kontakta jāatstāj pieslēgts oriģinālais, citādi neaktivizē kompresora sajūgu. Karoč sarežģīta sistēma, kuru gribētos vienkāršot, bet tad jāliek kompis.
User avatar
andrams
Posts: 363
Joined: 16 Mar 2010, 22:28
Location: Ventspils/Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Mersis pa kaifu trasē. CLK230 W208

Post by andrams »

Uz motora iedarbināšanu nevajadzētu viņam neko maisīt - izejas pozīcija klapei ir vaļā. Kompresora sajūgu, iespējams, var sarunāt caur K40 releju kaut kā, jo tas ir tas, kas viņu baro.

Klapei var uztaisīt "relearn procedure", lai kompis mēģina vairāk ņemt vērā klapes virināšanas laiku - paguglē. Pie reizes - kad man klape čakarējās, pirmais risinājums ir paturēt ilgāk ieslēgtu aizdedzi, pirms šķiļ klāt, tad bija labāk. :shura:
Opel Kadett D '81 2.0i 8v FWD
ficux
Posts: 250
Joined: 29 Jan 2015, 16:31
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Mersis pa kaifu trasē. CLK230 W208

Post by ficux »

andrams wrote: 18 Jul 2022, 10:02 Uz motora iedarbināšanu nevajadzētu viņam neko maisīt - izejas pozīcija klapei ir vaļā. Kompresora sajūgu, iespējams, var sarunāt caur K40 releju kaut kā, jo tas ir tas, kas viņu baro.

Klapei var uztaisīt "relearn procedure", lai kompis mēģina vairāk ņemt vērā klapes virināšanas laiku - paguglē. Pie reizes - kad man klape čakarējās, pirmais risinājums ir paturēt ilgāk ieslēgtu aizdedzi, pirms šķiļ klāt, tad bija labāk. :shura:
Paldies par ieteikumiem. Biju lasījis arī, ka tie K40 releji mirstot, to vēl neesmu aizticis.
Ieplūdes un šitā drosele pie ieslēgtas aizdedzes dīc, man jau likās, ka beigts tur kaut kas :lol:
User avatar
andrams
Posts: 363
Joined: 16 Mar 2010, 22:28
Location: Ventspils/Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Mersis pa kaifu trasē. CLK230 W208

Post by andrams »

K40 relejiem vēl reizēm varēja būt vajadzība parādīt lodāmuru.

Un dbw droseles principā lielākā daļa, ja ne visas, kaut ko dīc. :D
Opel Kadett D '81 2.0i 8v FWD
ficux
Posts: 250
Joined: 29 Jan 2015, 16:31
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Mersis pa kaifu trasē. CLK230 W208

Post by ficux »

Jo vairāk brauc, jo vairāk lūzt :emo:
Pirms 2 nedēļām jābrauc uz @slapjaragana padriftot. Iepriekšējā dienā testa brauciens un atklāju vājo punktu.
Image
Image

Principā pirmā vieta, kur sastopos ar MB rūsu. Tā kā brīvdiena, vietā dabūt nevarēja, tāpēc uzmetināju to pašu atpakaļ vietā. Trasē izturēja.

Tad vēl trasē atklāju, ka termomufta nestrādā, trasē arī apmīzās. Sanāca izbraukt 3 apļus, tad dzesēties vismaz 15min. Plus arī šķita, ka jauda ievērojami krīt, kad motors sāk pārkarst. Es to saistu ar interkūlera karšanu blakus radiatoram. Vajag lielāku.

Un pēdējais tās dienas piedzīvojums bija 5 metrus pirms iebraukšanai garāžā nolūzis aizmugures suports. Klasisks LLP, vajadzēja apstāties, kad pa ceļam uz mājām jau dzirdēju kaut kādu švīkstēšanu bremzējot. :emo:

Pēc trases zvans uz šrotu un visas detaļas vietā. Mufta gan jāpērk jauna, jo pa lēto dabūju vēl vienu nestrādājošu.

Tālāk drifta treniņš Biķernieku stadionā. Iepriekšējā diena servisā. Noņēmu beidzot velkamo piekabes āķi un uzdzinu uz savirzi. Nav ideāli, bet vismaz tagad saliku simetriski. Iepriekš pakaļējie riteņi abi skatījās pa kreisi :rofl: Tika pagriezti abi taisni uz nulli.
Tā kā ir sēdināts, pakaļā camber -2,3 abās pusēs. Bet ar to visu riepas dilst diezgan vienmērīgi.
Priekšā arī neliels camber, pie tam nav vienāds abās pusēs. Tas neregulējas, tā kā brauks tāpat.
Image

Un diena trasē pagāja diezgan labi. Tehniski bez problēmām. Uz treniņu stadionā gan vairs nebraukšu, ļoti ilgi jāgaida rindā uz trasi. 1 stundas laikā var paspēt 2 reizes izbraukt pa 2 apļiem.
Un dienu noslēdzu ar pirmo riepas nospiedumu durvīs pēdējā braucienā. Bija labs 8)
Image
ficux
Posts: 250
Joined: 29 Jan 2015, 16:31
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Mersis pa kaifu trasē. CLK230 W208

Post by ficux »

Bonusam pa virsu jāiemet viegls virtuļu video. Lieliskā 4cil straight pipe skaņa visiem patiks :naac:
http://youtube.com/watch?v=YUm0tmD8Wjg

P.S. youtubes linki joprojām nav mana stiprā puse
User avatar
petka17
Posts: 6219
Joined: 30 Sep 2010, 00:18
Location: Zaļās želejas racing tiim
Has thanked: 0
Been thanked: 2 times

Re: Mersis pa kaifu trasē. CLK230 W208

Post by petka17 »

ficux wrote: 09 Aug 2022, 21:20 Bonusam pa virsu jāiemet viegls virtuļu video. Lieliskā 4cil straight pipe skaņa visiem patiks :naac:
http://youtube.com/watch?v=YUm0tmD8Wjg

P.S. youtubes linki joprojām nav mana stiprā puse
Nice, galā vēl nmazmotors nopampst
Tu daudz, bled, neaizdedz kamēr tu, bled, jebalā nedabūn! ©IzdedzesVīrs#IzdedzesVīrs2017


Subaru Leone
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Ex:
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2 1.6 vai 1.8
BMW E30 318 M10
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
User avatar
howitzer
M30
Posts: 28380
Joined: 18 Aug 2010, 15:02
Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Mersis trasē. CLK230 W208

Post by howitzer »

Ahh, cik jauki! :D Dod vidikus ar to, kā šitā misene iet plakaniski.
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown

Image
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
ficux
Posts: 250
Joined: 29 Jan 2015, 16:31
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Mersis pa kaifu trasē. CLK230 W208

Post by ficux »

petka17 wrote: 11 Aug 2022, 00:10
ficux wrote: 09 Aug 2022, 21:20 Bonusam pa virsu jāiemet viegls virtuļu video. Lieliskā 4cil straight pipe skaņa visiem patiks :naac:
http://youtube.com/watch?v=YUm0tmD8Wjg

P.S. youtubes linki joprojām nav mana stiprā puse
Nice, galā vēl nmazmotors nopampst
Jā, otro uz vietas nevarēja noturēt
User avatar
petka17
Posts: 6219
Joined: 30 Sep 2010, 00:18
Location: Zaļās želejas racing tiim
Has thanked: 0
Been thanked: 2 times

Re: Mersis pa kaifu trasē. CLK230 W208

Post by petka17 »

ficux wrote: 11 Aug 2022, 13:52
petka17 wrote: 11 Aug 2022, 00:10
ficux wrote: 09 Aug 2022, 21:20 Bonusam pa virsu jāiemet viegls virtuļu video. Lieliskā 4cil straight pipe skaņa visiem patiks :naac:
http://youtube.com/watch?v=YUm0tmD8Wjg

P.S. youtubes linki joprojām nav mana stiprā puse
Nice, galā vēl nmazmotors nopampst
Jā, otro uz vietas nevarēja noturēt
Poh, dod vēl
Tu daudz, bled, neaizdedz kamēr tu, bled, jebalā nedabūn! ©IzdedzesVīrs#IzdedzesVīrs2017


Subaru Leone
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Ex:
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2 1.6 vai 1.8
BMW E30 318 M10
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
Post Reply