Tas būtu ahujenna
arniks8 jetta GT daily
Re: arniks8 jetta GT daily
Tev mans numurs ir, uzdruka, vai nu saskriesies te pat, vai Rīgā
Vel ir opcija aizmaukt uz tavu rajonu vispar
Volvo 142 zila kaste - pazuda Latgalē
Volvo 960 m52b30 zaļā misen - zem preses
volkSWAGen GOLF3 sinhronizācijas pasākumi
BMW e34 m52 stroker hujoker 3BLE0
Volvo 240 bomžwagon Snaige
mercedes benz R107 lielākā dzīves kļūda
Volvo 960 m52b30 zaļā misen - zem preses
volkSWAGen GOLF3 sinhronizācijas pasākumi
BMW e34 m52 stroker hujoker 3BLE0
Volvo 240 bomžwagon Snaige
mercedes benz R107 lielākā dzīves kļūda
- arniks8
- Spam addicted
- Posts: 8408
- Joined: 16 Jun 2017, 21:43
- Location: RALLY PURVCIEMS
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Re: arniks8 jetta GT daily
Ok, padošu ziņu kad būšu nobriedis mainīt
- arniks8
- Spam addicted
- Posts: 8408
- Joined: 16 Jun 2017, 21:43
- Location: RALLY PURVCIEMS
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Re: arniks8 jetta GT daily
Neliels update ar aizvadīto superlaps 1. posmu
Kopumā - prasās bikin paremontēt , bet par to vēlāk kad būs pabeigts.
Uzstādīts PB 1:48 ātruma aplī, bet sajūta ir ka varētu krietni uzlabot laiku. Jāgatavo jetta kaujai pret bmw 320i
Iedvesmojos no crapcar racing un izdomāju visas trīs sesijas saļepīt vienā, enjoy
>reddit spacing
» Skatīties Youtube
Kopumā - prasās bikin paremontēt , bet par to vēlāk kad būs pabeigts.
Uzstādīts PB 1:48 ātruma aplī, bet sajūta ir ka varētu krietni uzlabot laiku. Jāgatavo jetta kaujai pret bmw 320i
Iedvesmojos no crapcar racing un izdomāju visas trīs sesijas saļepīt vienā, enjoy
>reddit spacing
» Skatīties Youtube
- J.K.jr.bad.
- Posts: 1240
- Joined: 09 Jul 2004, 21:22
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: arniks8 jetta GT daily
Kas tev tur motorā mazuts ieliets, ka spiediena devēja bultiņā lūzt nost?
Pārāk daudz ar nav veselīgi. Izspiedīs blīvslēgus vēl.
Pārāk daudz ar nav veselīgi. Izspiedīs blīvslēgus vēl.
J.K.jr.bad.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- arniks8
- Spam addicted
- Posts: 8408
- Joined: 16 Jun 2017, 21:43
- Location: RALLY PURVCIEMS
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Re: arniks8 jetta GT daily
Tā bultiņa aiziet līdz galam ja sensors nav pievienots. Man gan viņš bija uzlikts, lai gan ziemā bija sācis gļukot. Kad ņēmu nost kārbu tad kontakts bija nokritis un ievēroju ka tur zaļais iemeties. Respektīvi trasē nerādīja pareizi un es braucu līdz man gandrīz vairs nebija eļļas spiediena un spidometrs sāka bļautJ.K.jr.bad. wrote: ↑12 Jun 2024, 22:44 Kas tev tur motorā mazuts ieliets, ka spiediena devēja bultiņā lūzt nost?
Pārāk daudz ar nav veselīgi. Izspiedīs blīvslēgus vēl.
Es arī jo pirms līkuma viņu spogulī redzēju
- Juzix
- burnout.lv foto team
- Posts: 17227
- Joined: 11 Apr 2006, 19:52
- Location: LV
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: arniks8 jetta GT daily
Kura minūte jāskatās?
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
- arniks8
- Spam addicted
- Posts: 8408
- Joined: 16 Jun 2017, 21:43
- Location: RALLY PURVCIEMS
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Re: arniks8 jetta GT daily
cimdi ir optional, es pieņemu ka neaizrādija džempera neesamību, jo bija ļoti karsts
Re: arniks8 jetta GT daily
Vai kas ir mainījies Mano noteikumos un tagad ir pavisam liberāli uz visu?
Mājas lapā atrodu tikai superlaps noteikumus un tur, ātri pārskrienot pāri, vienīgā prasība ir par derīgu 1kg ugunsdzēšamo un apdrošināšanu (kuru pēdējo reizi vismaz man nepārbaudīja)
Gribas šovasar arī kādu reizi aizbraukt, bet līdz galam nevaru atrast, kam jābūt.
Iepriekš bija: riepas ar vismaz 4mm protektoru visu braucienu garumā, cimdi, garās piedurknes un bikses (?), ugunsdzēšamais, ķivere... neatceros, varbūt vēl kas.
edit. Atradu, ja grib reģistrēties treniņiem, tad ir arī pieejams nolikums. Tagad ir riepām 3mm atlikumam jābūt, garās bikses, slēgti apavi, garās piedurknes it kā ir prasība, cimdi gan ir tikai ieteicami
Mājas lapā atrodu tikai superlaps noteikumus un tur, ātri pārskrienot pāri, vienīgā prasība ir par derīgu 1kg ugunsdzēšamo un apdrošināšanu (kuru pēdējo reizi vismaz man nepārbaudīja)
Gribas šovasar arī kādu reizi aizbraukt, bet līdz galam nevaru atrast, kam jābūt.
Iepriekš bija: riepas ar vismaz 4mm protektoru visu braucienu garumā, cimdi, garās piedurknes un bikses (?), ugunsdzēšamais, ķivere... neatceros, varbūt vēl kas.
edit. Atradu, ja grib reģistrēties treniņiem, tad ir arī pieejams nolikums. Tagad ir riepām 3mm atlikumam jābūt, garās bikses, slēgti apavi, garās piedurknes it kā ir prasība, cimdi gan ir tikai ieteicami
- J.K.jr.bad.
- Posts: 1240
- Joined: 09 Jul 2004, 21:22
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: arniks8 jetta GT daily
Pēc skata brauc neslikti. Bet ja ir iespēja paņem kādu reizi instruktoru, kas tev pastāstīs par trajektorijām. Kā ātrāk izbraukt līkumus. Ko nedarīt, lai nenokrešotos utt.
Slimnīcas līkumā, kur izbrauci ārpus trases, drošāk būtu nevis mēģināt visiem spēkiem tikt atpakaļ uz trases, bet gan maksimāli taisnvirzienā to izdarīt. Labāk noskrāpēt sānus nevis ar priekšu iemaukt iekšā betona sienā. Man ar vienu reizi tur sanāca izbraukt no trases. Ar bez liekiem pārsteigumiem.
Slimnīcas līkumā, kur izbrauci ārpus trases, drošāk būtu nevis mēģināt visiem spēkiem tikt atpakaļ uz trases, bet gan maksimāli taisnvirzienā to izdarīt. Labāk noskrāpēt sānus nevis ar priekšu iemaukt iekšā betona sienā. Man ar vienu reizi tur sanāca izbraukt no trases. Ar bez liekiem pārsteigumiem.
J.K.jr.bad.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- arniks8
- Spam addicted
- Posts: 8408
- Joined: 16 Jun 2017, 21:43
- Location: RALLY PURVCIEMS
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Re: arniks8 jetta GT daily
Tur video tā lāgā neredz, bet es kārtīgi palēkdamies pa viņiem maucu un pats nesaprotu kā vispār savācuJ.K.jr.bad. wrote: ↑13 Jun 2024, 15:55 Pēc skata brauc neslikti. Bet ja ir iespēja paņem kādu reizi instruktoru, kas tev pastāstīs par trajektorijām. Kā ātrāk izbraukt līkumus. Ko nedarīt, lai nenokrešotos utt.
Slimnīcas līkumā, kur izbrauci ārpus trases, drošāk būtu nevis mēģināt visiem spēkiem tikt atpakaļ uz trases, bet gan maksimāli taisnvirzienā to izdarīt. Labāk noskrāpēt sānus nevis ar priekšu iemaukt iekšā betona sienā. Man ar vienu reizi tur sanāca izbraukt no trases. Ar bez liekiem pārsteigumiem.
- arniks8
- Spam addicted
- Posts: 8408
- Joined: 16 Jun 2017, 21:43
- Location: RALLY PURVCIEMS
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Re: arniks8 jetta GT daily
Beidzot saņēmos ielikt fotkas, kamēr par mersi nav rakstīt tieši neko, jetta piegādā kontentu
Dienu iepriekš pirms gonkas aizbraucu uzmontēt jaunu SF-888 komplektu, pa ceļam uz turieni tādas ļoti jocīgas likās bremzes, pa ceļam piestāju, bet neko nemanīju, nu neko braucu tālāk. Kad ņēma nost aizm. kr. ratu, džeks teica, lai iečekoju bremzes. o blaaa, rīt pirmais posms
Aizvilkos uz dzīvokli, norāvu ratu. Suports tecēja no faking rocenes ass , remontēt nereāli pa šo vakaru.
Par laimi uzspēju līdz apei aizskriet pēc suporta, samainīt, atgaisot un uzbraukt 1. posmu
Beeeeeet nu gan bija pienācis laiks bikin paķimerēties, nr. 1 prioritāte - cyka sajūgs , primāri uz superlaps 2. posmu termiņš, bet ideālā variantā nedēļu iepriekš uz treniņu vajadzētu uzspēt.
ooopsie, lil wee wee
gumija nedaudz dabūjusi ierīt
Izskatās ka tek eļļa no kārbas flanča, tā kā jārauj nost kārba, tad noteikti jāsamaina
ahhh shit here we go again© -Kārlis Ulmanis
awww yeah
Bikin celolīts iemeties, tomēr 30 gadi diskam
Izskatās ka kārbas sajūga saļņiks tek
šitas arī nav bijis mainīts
Done, tik žēl ka var dabūt tikai tos hujovos saļņikus(neatceros kā sauca), oem ir ar metāla stiepli, nu gan jau saprotat ko domāju
xaxaxaxaxaxa paslīpē galvu ar smilšpapīru TM
speciāli ar kkādu 800 vai 1200 ūdenspapīru atstāju švīkas ar cerību ka saķers(jaunais kurvis nebija gluds, smēlos iedvesmu no tā )
oh well, vajag noraut vairāk skaidu
Pirmo reizi mūžā jaunas skrūves
Torqued to spec. Atrodiet vienu kļūdu bildē
Atradu potenciālu problēmu, nesanāca gan laika normāli sataisīt uz ātro ar ļozeni notinu.
Tiem kas netrada kļūdu iepriekš
Jaunas paduškas
Aiz kārbas saļņika ir bronzas bukse, kas arī drošības pēc jāsamaina. Ja bukse ir izdilusi, tad saļņika maiņa nepalīdzēs. Iegriezu vītni un skrūvēju ārā
Nesagāja kā plānots. Iztīrīju cik varēju, pārējais pox
Pēc koda rādija tik oem, bet kkā atradu
Lēnām presēju iekšā, bija teikts maukt līdz atdurei
Beeeet kkā par tālu iet , pačekoju pie vienas kārbas un nebija tik dziļi. Sākuma raustijos ka mošk atkal jāmaina, bet šķiet ka sagāja, pagaidām problēmu nav
Iepresēju saļņiku
Netiku pie flanča saļniekiem, tāpēc pa to laiku pieķēros citām lietām. Tā kā G60 atbalsti ir tādi paši sūdi kā parastie, laiks pāriet uz mk3 atbalstiem, pats galvenais dabūt unobtainium agrīnos mk3 atsperu atbalstus kurus aftermarket nevar dabūt.
Vecie G60 sachs(kādu gadu veci ar hvz 10k km )
Mk3 atbalsti arī daudz labāk ieguļas glāzē
Man zb tie metāla stīpas sūdi, vienmēr pisaks ar viņiem
Pēc piedzīvojumiem ārpus trases izlēmu atsvaidzināt piekari, pārpresēju audi tt bukses.
atsaites dabūja čut ierīt, arī tikai gadu vecas , bija meyle, tagad nopirku trw.
Vilku ar dinamometrisko, bet ātri aizgāja sviestā, nācās improvizēt
Turpinam ar kārbu, es pis cik šito bija grūti izvilkt, tās kokskrūves bija normāli saliektas pēc tam
TD DIY sprauslu atslēga kādreiz arī noder
Noņemt viegli, bet uzlikt sūdīgāk
Improvizācija , šī ir vieglā puse, jo nav atspere starpā. Atceroties kā man gāja sarkanajai mainot otru pusi, dabūju PTSD un izlēmu ka tur gana netek, lai mainītu . Kopā diezgan nojājos ar kārbu, bija diezgan laikietilpīgi, bet nu ir tā vērts 020 gang rise up
Hot
Kkad biju licis onboardus un karstajā laikā pārkarsēju eļļu tā ka pat sāka spidometrs par spiedienu bļaut, vdo rādija 5bar, jo vads bija nokritis
» Skatīties Youtube
Ir pienācis laiks dubultajām atsperēm, līdz 94 gadam tādas nāca un principā nākošais upgrade ir tikai solid lifteri, bet šis ir 95'/96' dzinējs. Saspiedējs sanācis ahujennijs, samainīt vieglāk kā divus pirkstus apmīzt
houston we have a problem, izrādās ka galvai atsperu sēžas atšķiras, varbūt bildēs grūti saprast, mazajai atsperei ir pacēlums uz kura tā sēž, kā arī lielajai atsperei diametrs cits
ADY galva
mk2 8v gti
pa kreisi 95+, pa labi oldschools, pajebaķ iebāzu mazo atsperi mana dzinēja atsperē, knapi bet ielīda, piemērot arī izskatījās ka saies, nu neko sakrustojam pirkstus
Paldies turn100 par leakdown testeri, lai nav ar kkādu striķi jāpisās. Ar visu to ka 3. podam ir zema kompresija tjip viss normas robežā
Kompensatorus izmazgāju un izklapēju, jā jā tjip vajag jaunus jo sadalene piedilusi bla bla bla, ņemot vērā aftermarket detaļu kvalitāti man galīgi pie dirss šie vecie ir neiznīcināmi
lil smilšpapīrs, pajebaķ saies
Un atsperu upgrade iemesls - lielajs shreks. stock laikam ir 258*, šai ir 276*. Sākumā pie piedeldēšanas kādas 3 min grabēja pizģets tas pasākums , bet nemīzu un pēc 5 min jau skanēja labi, dzinēja tonis pamainījās, iet arī labāk, tagad easy velk līdz redlainam, iepriekš varēja just ka ap ~5800 jau krīt jauda, apakša diži nepazuda, 1-1.5k ir nedaudz švakāk, virs 2k vai nu ir tāpat vai labāk. Es tāpat pārslēdzos pie 3/3.5, jo patīk skaņa
» Skatīties Youtube
10w60 lai cīnītos ar eļļas spiedienu trasē pie 145*, nav optimāli, bet kamēr nav eļļas radiatora tikmēr būs jāiztiek.
Tačka gandrīz gatava uz treniņu, bet vajadzēja savirzi saregulēt pēc piekares atsvaidzināšanas. Aizdzenot mašīnu teica ka iepuvis uzgrieznis pirkstam un neuzspēs tajā vakarā. Aizbraucu uz spices stāvlaukumu un mēģināju atrisināt, bet bija tā ieēdies ka sit pimp pret zemi un ņihujā nebūs, flekša Rīgā nav un izdarīt neko nevaru. Beigās aizvedu mašīnu no rīta un ap pusdienas laiku bija gatavs.
Knapi bet ierakstījos, laikam mēnesis vai vairāk gatavojoties un mašīna gatava kaujai ar 3. sērijas bmw, pisu uz trasi un turpat pie biķerniekiem uz biķernieku un eizenšteina ielas krustojuma pirms kreisā pagrieziena izpildes mašīna prosta noslāpa un vairs neleca . Pārstūmu pāri krustojumam, līdz braucienam ap 30 min. Izraustīju drošinātājus, štekerus, uzliku rezerves ECU releju, bet nekā un voņīja pēc benzīna, pēc brīža piebrauca brālēns un pārbaudījām ka nav dzirksteles, kā arī manai grupai jau bija sācies brauciens. Sanāca sazīmēt diagnostiku, ar immo viss kārtībā, ecu kļūdu nav, live datos viss kā vajag. Tik tuvu bet tik tālu
Merši nekad nepieviļ xD
Sākumā domāju ka spole vainīga, bet tur uz vietas nepieliku sveci pa taisno pie spoles, vēlāk tajā vakarā tas tika iztestēts un kad kārtīgi atrāvos pa nagiem bija skaidrs ka spole ir darba kārtībā
Šo biju mainījis, nobraucu hvz 15k km
nākamajā dienā paņēmu beru, kas bija oem piegādātājs mk2 laikā
Protams ka made in china , vakarā jau atkal varēja spolēties riņķī
Atradu drāts ezīšus
Saulpilnie pēc kāda no trases apmeklējuma
No 2. superlaps posma onboards nesanāca tehnisku iemeslu dēļ, bet izkabināju kompotu un e90 savā klasē un visādus bmw no 3L klases un nupat arī pa motoapli pavizinājos kārtīgā štrumē, 1. video mazāk interesants jo taustījos cik ko var, bet 2. brauciens ar pludojošo trasi un pēcāk kārtīgu lietu, uz izmocītiem sunfuliem bija diezgan intensīvs, tas e90 ko pa līkumiem saķēru ir 325i
» Skatīties Youtube
» Skatīties Youtube
Dienu iepriekš pirms gonkas aizbraucu uzmontēt jaunu SF-888 komplektu, pa ceļam uz turieni tādas ļoti jocīgas likās bremzes, pa ceļam piestāju, bet neko nemanīju, nu neko braucu tālāk. Kad ņēma nost aizm. kr. ratu, džeks teica, lai iečekoju bremzes. o blaaa, rīt pirmais posms
Aizvilkos uz dzīvokli, norāvu ratu. Suports tecēja no faking rocenes ass , remontēt nereāli pa šo vakaru.
Par laimi uzspēju līdz apei aizskriet pēc suporta, samainīt, atgaisot un uzbraukt 1. posmu
Beeeeeet nu gan bija pienācis laiks bikin paķimerēties, nr. 1 prioritāte - cyka sajūgs , primāri uz superlaps 2. posmu termiņš, bet ideālā variantā nedēļu iepriekš uz treniņu vajadzētu uzspēt.
ooopsie, lil wee wee
gumija nedaudz dabūjusi ierīt
Izskatās ka tek eļļa no kārbas flanča, tā kā jārauj nost kārba, tad noteikti jāsamaina
ahhh shit here we go again© -Kārlis Ulmanis
awww yeah
Bikin celolīts iemeties, tomēr 30 gadi diskam
Izskatās ka kārbas sajūga saļņiks tek
šitas arī nav bijis mainīts
Done, tik žēl ka var dabūt tikai tos hujovos saļņikus(neatceros kā sauca), oem ir ar metāla stiepli, nu gan jau saprotat ko domāju
xaxaxaxaxaxa paslīpē galvu ar smilšpapīru TM
speciāli ar kkādu 800 vai 1200 ūdenspapīru atstāju švīkas ar cerību ka saķers(jaunais kurvis nebija gluds, smēlos iedvesmu no tā )
oh well, vajag noraut vairāk skaidu
Pirmo reizi mūžā jaunas skrūves
Torqued to spec. Atrodiet vienu kļūdu bildē
Atradu potenciālu problēmu, nesanāca gan laika normāli sataisīt uz ātro ar ļozeni notinu.
Tiem kas netrada kļūdu iepriekš
Jaunas paduškas
Aiz kārbas saļņika ir bronzas bukse, kas arī drošības pēc jāsamaina. Ja bukse ir izdilusi, tad saļņika maiņa nepalīdzēs. Iegriezu vītni un skrūvēju ārā
Nesagāja kā plānots. Iztīrīju cik varēju, pārējais pox
Pēc koda rādija tik oem, bet kkā atradu
Lēnām presēju iekšā, bija teikts maukt līdz atdurei
Beeeet kkā par tālu iet , pačekoju pie vienas kārbas un nebija tik dziļi. Sākuma raustijos ka mošk atkal jāmaina, bet šķiet ka sagāja, pagaidām problēmu nav
Iepresēju saļņiku
Netiku pie flanča saļniekiem, tāpēc pa to laiku pieķēros citām lietām. Tā kā G60 atbalsti ir tādi paši sūdi kā parastie, laiks pāriet uz mk3 atbalstiem, pats galvenais dabūt unobtainium agrīnos mk3 atsperu atbalstus kurus aftermarket nevar dabūt.
Vecie G60 sachs(kādu gadu veci ar hvz 10k km )
Mk3 atbalsti arī daudz labāk ieguļas glāzē
Man zb tie metāla stīpas sūdi, vienmēr pisaks ar viņiem
Pēc piedzīvojumiem ārpus trases izlēmu atsvaidzināt piekari, pārpresēju audi tt bukses.
atsaites dabūja čut ierīt, arī tikai gadu vecas , bija meyle, tagad nopirku trw.
Vilku ar dinamometrisko, bet ātri aizgāja sviestā, nācās improvizēt
Turpinam ar kārbu, es pis cik šito bija grūti izvilkt, tās kokskrūves bija normāli saliektas pēc tam
TD DIY sprauslu atslēga kādreiz arī noder
Noņemt viegli, bet uzlikt sūdīgāk
Improvizācija , šī ir vieglā puse, jo nav atspere starpā. Atceroties kā man gāja sarkanajai mainot otru pusi, dabūju PTSD un izlēmu ka tur gana netek, lai mainītu . Kopā diezgan nojājos ar kārbu, bija diezgan laikietilpīgi, bet nu ir tā vērts 020 gang rise up
Hot
Kkad biju licis onboardus un karstajā laikā pārkarsēju eļļu tā ka pat sāka spidometrs par spiedienu bļaut, vdo rādija 5bar, jo vads bija nokritis
» Skatīties Youtube
Ir pienācis laiks dubultajām atsperēm, līdz 94 gadam tādas nāca un principā nākošais upgrade ir tikai solid lifteri, bet šis ir 95'/96' dzinējs. Saspiedējs sanācis ahujennijs, samainīt vieglāk kā divus pirkstus apmīzt
houston we have a problem, izrādās ka galvai atsperu sēžas atšķiras, varbūt bildēs grūti saprast, mazajai atsperei ir pacēlums uz kura tā sēž, kā arī lielajai atsperei diametrs cits
ADY galva
mk2 8v gti
pa kreisi 95+, pa labi oldschools, pajebaķ iebāzu mazo atsperi mana dzinēja atsperē, knapi bet ielīda, piemērot arī izskatījās ka saies, nu neko sakrustojam pirkstus
Paldies turn100 par leakdown testeri, lai nav ar kkādu striķi jāpisās. Ar visu to ka 3. podam ir zema kompresija tjip viss normas robežā
Kompensatorus izmazgāju un izklapēju, jā jā tjip vajag jaunus jo sadalene piedilusi bla bla bla, ņemot vērā aftermarket detaļu kvalitāti man galīgi pie dirss šie vecie ir neiznīcināmi
lil smilšpapīrs, pajebaķ saies
Un atsperu upgrade iemesls - lielajs shreks. stock laikam ir 258*, šai ir 276*. Sākumā pie piedeldēšanas kādas 3 min grabēja pizģets tas pasākums , bet nemīzu un pēc 5 min jau skanēja labi, dzinēja tonis pamainījās, iet arī labāk, tagad easy velk līdz redlainam, iepriekš varēja just ka ap ~5800 jau krīt jauda, apakša diži nepazuda, 1-1.5k ir nedaudz švakāk, virs 2k vai nu ir tāpat vai labāk. Es tāpat pārslēdzos pie 3/3.5, jo patīk skaņa
» Skatīties Youtube
10w60 lai cīnītos ar eļļas spiedienu trasē pie 145*, nav optimāli, bet kamēr nav eļļas radiatora tikmēr būs jāiztiek.
Tačka gandrīz gatava uz treniņu, bet vajadzēja savirzi saregulēt pēc piekares atsvaidzināšanas. Aizdzenot mašīnu teica ka iepuvis uzgrieznis pirkstam un neuzspēs tajā vakarā. Aizbraucu uz spices stāvlaukumu un mēģināju atrisināt, bet bija tā ieēdies ka sit pimp pret zemi un ņihujā nebūs, flekša Rīgā nav un izdarīt neko nevaru. Beigās aizvedu mašīnu no rīta un ap pusdienas laiku bija gatavs.
Knapi bet ierakstījos, laikam mēnesis vai vairāk gatavojoties un mašīna gatava kaujai ar 3. sērijas bmw, pisu uz trasi un turpat pie biķerniekiem uz biķernieku un eizenšteina ielas krustojuma pirms kreisā pagrieziena izpildes mašīna prosta noslāpa un vairs neleca . Pārstūmu pāri krustojumam, līdz braucienam ap 30 min. Izraustīju drošinātājus, štekerus, uzliku rezerves ECU releju, bet nekā un voņīja pēc benzīna, pēc brīža piebrauca brālēns un pārbaudījām ka nav dzirksteles, kā arī manai grupai jau bija sācies brauciens. Sanāca sazīmēt diagnostiku, ar immo viss kārtībā, ecu kļūdu nav, live datos viss kā vajag. Tik tuvu bet tik tālu
Merši nekad nepieviļ xD
Sākumā domāju ka spole vainīga, bet tur uz vietas nepieliku sveci pa taisno pie spoles, vēlāk tajā vakarā tas tika iztestēts un kad kārtīgi atrāvos pa nagiem bija skaidrs ka spole ir darba kārtībā
Šo biju mainījis, nobraucu hvz 15k km
nākamajā dienā paņēmu beru, kas bija oem piegādātājs mk2 laikā
Protams ka made in china , vakarā jau atkal varēja spolēties riņķī
Atradu drāts ezīšus
Saulpilnie pēc kāda no trases apmeklējuma
No 2. superlaps posma onboards nesanāca tehnisku iemeslu dēļ, bet izkabināju kompotu un e90 savā klasē un visādus bmw no 3L klases un nupat arī pa motoapli pavizinājos kārtīgā štrumē, 1. video mazāk interesants jo taustījos cik ko var, bet 2. brauciens ar pludojošo trasi un pēcāk kārtīgu lietu, uz izmocītiem sunfuliem bija diezgan intensīvs, tas e90 ko pa līkumiem saķēru ir 325i
» Skatīties Youtube
» Skatīties Youtube
- AtmoBenzin
- Posts: 11996
- Joined: 01 Nov 2012, 16:10
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0