Nu ko, pienācis tumšais depresi0n mode laiks, tāpēc aizšāvu uz silto un saulaino spices stāvlaukumu uzēst salčuku
Palikām kkur pavasarī, neilgi pēc pēdējiem veiktajiem darbiem sākās prakse un tad tik principā braucu un viebu seju laužot svaigo piekari pa Rīgu

. Maija beigās vai Jūnija sākumā notika mk2 sezonas atklāšana, tad nu aizšāvu uz to.
Tiku pie sēdekļa toledo pareizā ecu kronšteina, varēju ghetto pagaidu pastāvīgo variantu iemest lūžņu čupā
Bija bikin piedilis no logu tīrītāja mehānisma
Uztapināju šādu štrumu ar ko pravodkai izņemt vadus no štekeriem, ahujennā štelle, vajadzēja jau gadus 7 atpakaļ tādu uztaisīt
Laikam nākošajā nedēļas nogalē pēc mk2 sezonas atklāšanas bija IzbraucienZ
kkāda bilde no čekpointa
battle scarred
"Ālēšanās pie ģerevņas vietējā top vai citro"
» Skatīties Youtube
Sanāca beidzot iztīrīt salonu, bija pamatīgi piedirsies.
Puteklīc
Griestiem audums ir atlīmējies, bet puslīdz turējās vietā. Pēc amīšu maiņas vajadzēja piečinīt.
noņemot klipši sadrupa
Tā kā te tomēr ir auto tuninga portāls, tad tuningam būs būt

, prasījās vel nedaudz sarkano akcentu
Kad sēdi mašīnā, tad tā sarkanā strīpa dod jebaķ krutu sajūtu
ieswapoju dīzeli
Pa vasaru bija haltūras un tika meklēts darbs, tā kā jettai laiks netika atlikts, lai gan zināju ka pirms skates vajadzēs metināt, to diemžēl siltajā laikā nesanāca izdarīt

. Vasara sāka iet uz otru pusi un jebaķ kā gribējās pasportot, bet 13 punkti KARL

. Iedomājos apskatīties kas ar youngtimer braucieniem pa trasi, bet laikam tajā brīdī neko aktuālu neredzēju, joka pēc pačekoju mano event kalendāru un jopta rīt treniņbrauciens(3. augusts), paliku diezgan nemierīgs, lai gan darba meklēšana gāja diezgan nesekmīgi un naudas bija diezgan maz, sāku štukot kas ko kā, sapratu ka nav ko pisties un jābrauc, bremzes un piekare ir kaujas gatavībā. Paņēmu uz mēnesi apdrošināšanu no Archuka dabūju ugunsdzēšamo aparātu ar derīgu termiņu un devos trasē.
Protams, pamatīgi lija todien, bet man to tā čuriņa neraustās, paspēju arī iekrāmēt nedaudz

. Varbūt video neizskatās nemaz tik slapjš, bet realitātē diezgan daudzos momentos šķita ka tūlīt saķere varētu pazust.
» Skatīties Youtube
» Skatīties Youtube
Sākumā, protams, braucu lēnām, ir dahujā ko mācīties, it īpaši jāpierod pie tā ka beidzot var izmantot visu ceļu un nebaidīties ka kāds nāks pretī līkumā. Kaifs pizdatākais, sapratu ka atpakaļceļa vairs nav un būs jābrauc vēl

.
Race chrono dati no tās pašas dienas
Patēriņš pēc trases
Sunfulli pat nejūt spriedzi
Starp braucieniem runāju ar džeku, kas brauca ar mk3 vr6 golfu, viņš minēja ka siltākās dienās diezgan jāčekojot eļļas temperatūru, todien gan nebija pārāk silts, bet sāku štukot ka vajadzētu to jautājumu sakārtot. Lai gan man ir MFA spidometrs kur eļļas temperatūru var redzēt, man neko nerādīja kopš mašīnu nopirku. Kā reiz pie swapa speciāli čekoju motortelpas vadus, lai pēc tam nebūtu tajā galā jāmeklē problēma. Uzliku citu dačiku, bet bez izmaiņām. Sāku domāt ka panelim defekts, bet citu galīgi negribēju pirkt, tad nu no rrr.lt ieķēru audi vdo dačikus. Tagad tik vajag izdomāt kā iemontēt.
Kā vienmēr vadus vajag piekārtot un nošķetināt lieko audi drazu
Noņemam parametrus
Uztaisam modeli
kko bikin paprintējam
nošķetinātā pravodka, izmantoju arī jauno štrumu un uztaisīju katrai vadu daļai pa štekerim, lai ērti vadus aizvāktu ja būs vajadzība
test fit
Tā kā vadus tak pārbaudīju, tad eļļas temp. pulksteni pieslēdzu kur spidometrs dabū signālu, bet [censored] neko nerāda

. Nu ok, multimetrs rokā, skatos vadus, [censored] kas pa nah, nevar motortelpas sensora vadu sapīkstināt "Es tak viņu speciāli pārbaudīju kamēr pravodku taisīju"

. Kā tad, vads bija, bet tikai līdz quick disconnect štekerim pie motora bloka

. aizvilku vadu pa taisno uz spidometru, protams, eļļas temperatūru rāda, varēju iztikt bez vdo

. Nu neko nu jau par vēlu slēgt atpakaļgaitu, tāpat noderēs.
Nopirku lielo dačiku spiedienam, vēlvienu temp sensoru un tagad tur pie flanča viss pilns
Saliku visu viss tjip forši, bet tagad sāk bļaut spidometrs par eļļas spiedienu

. Iegāju katalogā sāku skatīties čo pa čom, beigās tomēr nav īstais devējs, jo faking audi viņi ir divu veidu un abu kodi norādīti tam vienam dačikam, un man ir nepareizais un vienīgais ko var normāli nopirkt nerakņājoties pa mitrā garāžu kooperatīvu bedrēm

. Atšķirība tajā ka tas ko dabūju pie eļļas filtra mēra zemspiedienu, nevis augstspiedienu. Testam piemetu spidometra eļļas spiediena vadus otrādāk.
Problem solved, viss kā vajag, notinu izolāciju mazajam pravodkas posmam pie motora un samainīju vadus vietām. Turētājs uztaisīts un funkcionējoši dačiki vietā, tačka gatava nākošajam braucienam biķerniekos.
24. Augusts, braucu uz biķerniekiem uz stāvot ievēroju ka eļļas temperatūra ir ļoti augsta
Nu vot, šitie eļļas temp. dačiki audi arī ir divu veidu un uz labu laimi paņēmu nepareizo
Video no 24. Augusta un 10. Oktobra būs vēlāk, tie joprojām uploadojas, bet te neliels ieskats no 24. augusta
Aptuvens 10. Oktobra apkopojums
» Skatīties Youtube
Bilde no 24.
Čoms arī bija 24. ar e46 un teica viņam līkumos bija pagrūti turēt līdz un ka praktiski visu laiku pakaļējais ritenis bija gaisā

. Pēc brauciena pa sausu trasi sāku domāt ka vajag iesākt kko pret high rollover risk, jo gana ātros līkumos jutu ka ārējo priekšējo riteni diezgan pamatīgi pārslogo un diži ātrāk tā dēļ nepabrauks. Risinājums stāvēja kastē ko minēju pagājušajā postā

.
šis atbalsts izskatās ok
Bet šis jau [censored] sāk izģērbties, nav vairs ko eksperimentēt, būs vien tomēr jāliek mk3 atbalsti
Pēc divām reizēm biķerniekos un gada lietošanas, gandrīz nekāda diluma, zajebis
eibach pro kit vs stock
24. Arī bija tāda sajūta ka jebaķ plaukti staigā moto aplī tajā ātrajā čūskiņā kur var braukt neatmetoties. Pačekoju tagad plauktus, priekšējās mazās bukses nav nomainītas

. Paskatījos plauktā, izrādās aizmirsu iedot kad aizdzinu, lai samaina.

. Nu neko VAG special tools nr.420 rokā un ņemam nost plauktus.
Tas tā normāli ka šeit jau sāk ieplaisāt plaukta bukses vai arī meyle nedavilka pat pusgadu?
Ieziepēju kā rakstīts "grāmatā"
Maucam iekšā
Un piebeidzu ar ghetto hidraulisko presi, jo skrūvspīles bija par īsu
Gatavs
Te jau man sāka parādīties bažas vai tikšu pagalmā
Suvenīrs no biķerniekiem
Esmu to teicis un teikšu vēlreiz, āķis = kanfarc
šitas jau arī paspējis sagurt
ZemināC, maksimālais mk2 sēdinājums, lai nesapistu piekares ģeometriju(bez modifikācijām)
Vienu rītu braucot uz darbu pamanīju jocīgu troksni, tā kā steidzos uz darbu nebija laika pačekot, nodomāju ka gultnis iet uz beigām. Vakarā braucot mājās iedomājos paskatīties, jebaķ [censored]! pilnībā Tukša riepa un es jau kādus 15km nobraucu uz borta

. Bija čut hujovāk, bet nebija jābrauc pa tiem sūdīgākajiem ceļiem un pēc sajūtām vispār nejutu ka riepa būtu tukša, tie borti sf888 ir jebaķ cieti

, tā arī norullēju kādus 50km, jo zapaskas un štrumu nebija un tajā brīdī riepa jau bija pārāk sačakarēta, lai kāds laistu trasē. Mēģināju sākumā, protams, pumpēt, bet beigās palika zb, jo pēc pāris h jau bija tukša.
Dabūju zapasku un aizbraucu uz Mārupes Ģimnāzijas boksu bikin paķimerēties.
Tā pabraukāju kādu brīdi līdz sapratu ka 10. Oktobrī gribu aizšaut uz Biķerniekiem. Nopirku pašus lētākos pusslikus ko varēju dabūt. Kkādi accelera, maksāja 53 eiro gabalā
Darbā saspiegoju velvienu jettu
Šitas posts jau paliek jebaķ garš, to be continued........