Par prieku ķirbju lates baudītājiem samazināju attēlu izmērus, lai zelta zivtiņai neiztērē visus datus
Tātad sāka parādīties puslīdz jēdzīgās dienas pēc sniega nokušanas. Bija jau atkal jāpieķerās bremzēm

. Kāpēc? Pēdējā reizē nevarēja tā kā līdz galam atgaisot un negribēju vairs pisties, bet bremzes bija palikušas tādas pašvakas jeb precīzāk, es todien braucu mājās bez bremzēm
Tā kā laiks puslīdz labs, tad var ārā paķimerēties un pagaisot ar kompresoru un atkal likt lietā diy korķi
Nosēdies pie rata, uzkačā 1bar un pa kaifu gaiso
Tiku pie priekšējā labā rata un sapratu kāpēc bremzes pazuda

. Vai nu nebiju pievilcis līdz galam vai arī bija atskrūvējies.
Beidzot biju atcerējies nopirkt jaunas gaisošanas skrūves, vecās skruvējās vaļā tikai uz sapņiem un cerībām, es laikam pat nopirku ar rezervi, jo mājās 90% autoparkam ir šādas un nekad nav pa rokai kad vajag
Siltummaiņas flanci nomainīju, bet joprojām nedaudz majonēze redzama
Tad sāku ikdienā lekt pa guļošajiem ar šādu spēkratu, jo bija zajebal lauzt jettai piekari pa Rīgu
Ik pa laikam jau čolēju cik izmaksā dažādas sadalenes. Kāpēc? Tāpēc ka prasījās nedaudz vairāk augšas(piemēram, kad nav vērts likt augstākā robā un pavilkt līdz galam) un lai tie bēn vē tik brīvi neiet garām taisnēs

, negribu motoru mainīt, jo prost negribu

, apkopes šim arī ļoooti viegli veikt un uz TA neviens pat acis nepamirkšķina par to kas tas par motoru.
Še ku rekur vienu dienu skatos mk2 čatā un tur kkāda sadalene ielikta, nekas dižš nav minēts, uzjautāju vai ir kāds kods, iegooglēju un jopt, tā ir 8v schrick 276* sadalene, cik no forumiem nopratu maksimums ko uz stock vadības var likt lai nesākās problēmas un par tik saldu ciparu ka nevarēju neņemt

kamerā ņifigā neredz, bet ir real deal
Tik problēma tāda ka ADY/AGG dzinēji vairs nenāca ar dubultajām vārstu atsperēm kā iepriekšējie šprices motori, bet tas nekas, man ir 1.8 ar 160k noskrējienu no kā paņemt
Gribēju kompensatorus arī no šī paņemt, bet izskatās ka kāds nav kārtīgi eļļu mainījis un citi appuvuši bikin no stāvēšanas

. Nē jaunus nelikšu, es jau tā neuzticos detaļu kvalitātei, pn ar tiem sūdiem, šie vecie sapisās tikai kad kārtīgi saliec vārstus.
Atsperes bija tā pielipušas ka savu DIY sapiedēju salauzu, dusmās paņēmu muciņu un ar āmuru izdauzīju līdz tie sprosti aiziet pa gaisu

un sāku taisīt jaunu saspiedēju, lai jettai bez galvas nocelšanas varu nomainīt.
Tests veiksmīgs, var vārīt klāt
Novārīju nedaudz par traku, savērpās un palika ne tā kā piemērot
mega ērti
Tagad vajag nākošo tooli
awwww yeahhhh
Blad
Es gan nebiju tīrījis pēc siltummaiņa nomainīšanas, zem eļļas korķa smegma nebija, paņēmu iztīrīju. Būs vēlāk jāpačeko vai atkal kkas veidojas.
Drosle +/- tīra joprojām(kas ir ļoooooti svarīgi ar šo vadību)
Izskatās ka kkāda rūsa skalojas, eļļa šķiet ka nejaucas vairs klāt
Gribēju notestēt vai vārsti turēsies ciet savienojot kompresijas mērāmo ar kompresoru, bet atšķiras gali. Jādabū kāda pāreja, ja nē, tad mošk jāceļ nost galva

, negribu riskēt ar kkādus striķus bāzt caur sveču caurumu vai citu huiņu.
Volvo sāka tuvoties atkārtotā TA diena kad parādījās kaifa spēkrats, tad nu pārsēdos iekdienā uz šo un pievienojos mercē des' klubiņam
Dienu pirms mano events samedīju un piestiprināju sliekšņa uzliku
Brouts pa tras'
» Skatīties Youtube
Pēc zāliena uzaršanas palika stūre šķība(iepriekš jau nedaudz bija, jo ziemā uzpisu uz apmales, bet tagad bija kārtīgi), kā arī stūre pamatīgi vibrēja. Piestāju PIT'ā un uzreiz redzēju ka spieķi pilni ar zemi, izkasīju visu ārā un izbraucu no teritorijas, apstājos ar stūri tādā pozīcijā ka mašīna brauc taisni un pārliku stūri taisni
Palaidu nedaudz vaļā riteņu skrūves pabraucu uz priekšu un atpakaļ, pievilku. Aizbraucu turpat blakus uz to ielu kas iet uz ikea, pagaidīju kad neviena nav, atvliku sotaku. It kā viss ok, zbiss pisam atpakaļ

.
» Skatīties Youtube
» Skatīties Youtube
4. sesijā kkas sapisās ar uzstādījumiem līdz ar to sanāca slow-mo vidaks, kā arī bača izbeidzās. 5. jau tika filmēts pēc vecām metodēm
» Skatīties Youtube
Rezultāti no transpondera, labi ka bija, jo race chrono kko pisās un tikai 5. sesijā dabūju rezultātu.
1. 1:52.976
2. 1:52.652
3. 1:52.096 Pēc ši waldmez pakonsultēja, tad 4. sāku mēģināt, bet rezultāti līdzīgi.
4. 1:52.674
5. 1:50.251 (race chrono 1:50.27, diezgan precīzi rāda) jauns PB
Bet 5. laikam pat sanāca kko no teiktā pielietot, stabili daudz ātrāki laiki ar visu to ka pakaļējās riepas jau bija RIP un sāka neturēties. Zem 1:50 noteikti varu palīst, elkonis un slimnīca ir visvājākās vietas, ir krietni ko mācīties, bet tas vairāk laika jautājums, ja sanāks, tad pie katras izdevības braukšu, man unreal patīk

. Pēc pasākuma un joprojām normāli jūtu kreiso plecu bija diezgan pamatīgi jāiekrampējas stūrē, jo pizģets kā rāva ārā no rokām.
Jāmaina sajūgu, droši vien arī kurvi un pie reizes kloķenes saļņiku, kārbas saļņiku. Vajag 2x jaunas riepas, jo sunfulli ir nodrāzti un liekas ka ovāli

, domāju mēģināt 205 sekciju

, kkad būtu jāuzmet arī sadalene. 16. Maijā būs superlaps, domāju ka piedalīšos, būs jāmēģina nebūt pēdējam
Unnnnnn vakar mēģinot slīpēt uzrāvu mersi uz apmales, tā kā jetta atkal kļuva par daily
