1990 gads, Jetta GT(principā GTI golfa sedans), motors gan dīvainā kārtā bija nevis no GTI klāsta, bet gan 1.8 homošprice . Latvijā esmu 2. īpašnieks, tačka bija ievesta ar 164k km 2002. gadā, pa 16 gadiem LV bija nobraukti ~100k km. Pēc salona, stūres, ātrumkloķa nodiluma šķiet ka tas varētu būt gana tuvu realitātei.
Ekstras:
votex viduskonsole, lūka(netek ), salona apgaismojums ar nodzišanas intervālu, ākis no zavoda, MFA(borta kompis), pārakmeņojies mīkstais panelis. Salīdzinot ar sarkano - trūkumpakete, nav pat stūres pastūzis un centralka .
Mašīna bija dabūta un tālākais liktenis neskaidrs, skaidrs bija tas ka nolasīšu visu vajadzīgo priekš sarkanās, bet ko vai pārdot/atsāt sev tajā brīdī vel nezināju, vajadzēja vispirms atdot sazīmēto naudu . Sāku strādāt - vajadzēja tačku, tā kā vilkšanai jau bija nopirkta octa un pārrakstot samaksāts nodoklis, tad aizbraucu ar melno uz skati un novizinājos mēnesi, paspēju arī pabūt mk2 saietā un pabraukt dambretītē pa krasta ielu
gala rezultāts
Joka pēc gribēju vecajam motoram nomērīt kompresiju. 1cil 9bar, 2cil 8bar, 3cil 8bar, 4cil error 404 compression not found , toties uz priekšu gāja un drag race bija 1:1 ar tdi
Buferi nevarēja lāgā noņemt, kad ar spēku norāvu, tad bija skaidrs kāpēc
Es gan nesaprotu kā bija iespējams attēlā redzamo skrūvi ieskrūvēt, jo starp nolauzto bufera kronšteinu un skrūvi ir varbūt 2cm sprauga, kas ir nepieejama kad buferis ir pielikts pie spārna, kā arī no spārna iekšpuses ir diezgan hujovi tikt klāt lai varētu uzskrūvēt tai skrūvei uzgriezni, būs pats hudīnī pieskrūvējis
Gatavojos vilkt veco motoru ārā
atā homošprice
pa kreisi mk2 spararats ar trīs vadīklām, pa labi mk3 ar ar vienu
Pats galvenais - svars.
mk3 020 spararats
sajūgs
mk2 020 spararats
sajūgs
Rezultātā sanāk gandrīz 1kg ar mk2 setupu ietaupīt
Kulises daļas arī nedaudz atšķiras
oridžinal 30 gadīgs sajūga disks, saiģot, atlikums vel ir
Piemērīšana, te vismaz no zavoda normāla trompete ielikta
Piekausēju abas daļas īstajā pozīcijā
Sāku veidot formu, smuki nebūs, bet funkciju pildīs
Sāku pa daļām liet to pašu plastmasu ar ko taisīju emblēmas
Kad viena daļa sacietēja, pagriezu un pielēju citu
Beigās sapratu ka nav vērts likt pigmentu jo tāpat ar krāsošu ar struktūrkrāsu
zobsiksnas maiņa bija neliels iepisiens
Apnika urbt un pakustināju smazdeni
saiģot
Pēc vecajiem labajiem sūkņa motoriem, te zobene mainās pa kaifu
eļļas filtrs bija tik ļoti pieķēries ka nācās nojaukt purnu un krietni iepūst vaigos, lai atskrūvētu
samainīju flančus, patīrīju plaknes, šī gan izskatās diezgan cietusi taču pagaidām netek
Diezgan daudz lietas sadalījās kā sāku motoru kustināt. Jauns VDO gaisa masas mērītājs bija dārgāks kā tie metāllūžņi pret kuriem motoru iemainīju
Degvielas filtrs vai nu nekad nav mainīts vai ļoooooti sen, virsū oem
Kad mainīju sarkanajai motoru, tad liku mk3 bāku ar mk3 sūkni, tagad mazliet savādāk. Homošpricei oriģināli nāk 1bar sūknis, bet digifantiem tādā pašā korpusā ir 3 bar sūknis ko var nopirkt jaunu, 35eur un nav jāmaina bāka. Šim arī pluss ka līkumos nezūd degviela ja bāka patukša
izmazgāju veco
Jāatsvaidzina izpūtējs, toledo abf/2.0 8v gala bundulis, b4 vr6/abf rezonators, 55mm diametrs
Kad redzējo šo tad nodomāju, ka būs jāpisās un jātaisno jau startā
Taču beigās tas tikai palīdzēja, tagad es saprotu kāpēc sarkanajai bija iepisiens taisot izpūtēju, jo kolektors startā nestāv pretī, kad es paņēmu šīs jettas katalizatora bunduli kurā ir tā nobīde, tā viss tapa skaidrs
Nošāvu garām ar līkumu leņķiem, bet beigās sagāja
Diezgan labs braaaaaaaaaaap sanāk un uz šosejas nav pārāk liels trobelis
» Skatīties Youtube
Dublis nr 2.
Jaunas riepas un diski priekš trases
Un tad sapisās kloķenes devējs, kad to atrisināju, pasākums jau bija sen kā pagājis
Realitātē tā mašīna vel gluži nebija priekš dailyošanas gatava, bet nebija citu variantu, lai tiktu uz darbu un skolu. Kad vien varēju tā brīvdienās kaut ko činīju, citreiz arī darbā
Sāk palikt auksts, tāpēc sagribējās siltumu
Jauns nissens salona radiators un pārlīmētas klapes, tagad silda kā benzīnniekam pieklājas
Ko vel vajadzētu izdarīt:
radiators puņķojas;
aizm kr suports jāmaina(rocenes mehānisms pizdā);
bremžu līnijas prasītos samainīt un bremžu slogotāju;
nebūtu slikti hadenei samainīt visas bukses un amortizatorus.
Pagaidām tik fuck brouts, pilnībā precīzu patēriņu vel nav sanācis nomērīt, bet ēd kādus 8L/100, vairāk kā ar abf . Ja kādam vajag b3 passātu bez loga un skates, mainu pret e30 xDDDDDDDDDDDddddddd